Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Montako kertaa rakastelette viikossa?

Vierailija
09.01.2007 |

Olisi mukava tietää, mikä on keskimääräinen " rakastelutiheys" pariskunnilla.

Eli laittakaahan vastauksia ja laittakaa vielä, että kuinka kauan olette olleet yhdessä nykyisen kumppanin kanssa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten nämä monet harvakseltaan rakastelevat (kerran viikossa tai harvemmin) ovat tilanteeseen ajautuneet? Oletan, että se ei ole tietoinen päätös.

Siis mitkä asiat ovat vaikuttaneet, milloin ja miten? Ja onko asiaa yritetty parantaa?

Haluaisin seksiä enemmän, olen mies. Olen tehnyt aloitteet keskimäärin 90%:sti koko liiton ajan, nykyisin 95%:sti. Olen puhunut asiasta, mutta vaikeaa se puhuminen on ollut eikä johda tuloksiin. Jos nainen ei halua olla aloitteellinen, miten rohkaista? Muuten olen kehunut aina kun aihetta on eli joka yhdyntäkerta.

Meillä seksiä noin kerran viikossa, kaksi pientä lasta on. Tiedän, ettei tämä ole katastrofi siihen verrattuna mitä monet kokevat, mutta liian vähän silti minulle. Tähän on nimenomaan ajauduttu;

lapset imevät niin paljon energiaa ja aikaa on vähän.

Vierailija
22/36 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" No, parikymppisinä joka päivä.

Sitten se hiipui niin, että nelikymppisinä enää kerran viikossa.

Kuudenkympin korvilla kerran kuussa.

Nyt enää harvemmin, mutta onneksi suuseksiä riittää!"

Minä sitä sitten ihmettelin, johon appiukko vastasi:

-Illalla kun menemme nukkumaan, mamma huutaa toisesta sängystä " haista vittu!" ja minä vastaan siihen, että " vedä käteen" .

Eli hyvinhän palstailijoilla keskimäärin näyttää seksipuuhat sujuvan ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä hyvin vaihtelevasti. Tällä hetkellä harvemmin, ehkä kerran viikossa,mutta kunhan vauva kasvaa isommaksi niin eiköhän paluu entiseen 3-4krt viikossa tapahdu. Toivottavasti! Nykyisinkin haluja riittäisi, mutta monesti iltaisin on niin väsynyt, ettei millään jaksa...

Vierailija
24/36 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilut 14v yhdessä ja seksiä 0-4x/kk ja säännöllisesti 2-3kk taukoja.

Minä haluaisin huomattavasti enemmän mutten enää jaksa anella,mies ei jaksa kun elämä kuulema niin arkista ja stressaavaa. Seksihän vois auttaa siihen eikös muttei hänen mielestään. Juuri tänään mietin olisko mulla jo jonkinlainen " oikeus" pettää kun ollut useamman vuoden näin pahassa puutteessa ja itsetuntokin miinuksella? Noo ei musta pettäjäksi taitais olla.

N30

Vierailija
25/36 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on todella kaamea seksitilanne: viimeksi rakasteltiin kesälomalla ja sitä ennen edellisen vuoden syyskuussa! Ollaan oltu pari vuotta naimisissa ja kaksi pientä lasta ollaan kuitenkin saatu aikaiseksi. Lapset imee minusta energian ja työt miehestä. Vuodenvaihteessa pukkasi iso parisuhdekriisi, mikä oli muhinut jo monta kuukautta. Se saatiin puhuttua, mutta seksiasiat jäi puhumatta - saatikka sitten tekemättä!

Vierailija
26/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeksi noin 10kk sitten....

Tahti on pari kertaa vuodessa jos sitäkään nykyään vaimon kanssa.

Ei haluja ollenkaan häntä kohtaan.

Hän varmaan antais jos haluisin, mutta en halua.

Muita haluan kyllä...

Eron otan jossain vaiheessa kun lapset vähän kasvaa.

Sitä ennen taidan ottaa rakastajan....

Vierailija
27/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vuosi pari kertaa päivässä, nyt n. 4-6 kertaa viikossa. Jos on vapaat samaan aikaan niin puoli päivää menee kevyesti peittoja heilutellessa. :)

Vierailija
28/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitä ennen taidan ottaa rakastajan....

Vierailija
29/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan 2krt/kk, useamminkin kelpais :/

Vierailija
30/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v yhdessä ja noin 3krt viikossa. kolme alle kouluikäistä lasta joten tyytyväisiä olllaan molemmat. mutta tämän eteen ollaan kyllä tehtykin työtä.ei mitään pakkoseksiä ole kummallekkaan.

Vierailija
31/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttas useammin mutta ei aikaa kertakaikkiaan. Mies aina töissä tai jos kotona, lapsiin aika.. Yöllä äijä nukkuu kuin tukki, en saanut hereille, kun tässä yritin. Ankeaa siis meilläkin. Ikää 30+.

Vierailija
32/36 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten samassa vuoteessa nukkuva pariskunta voi pitää viikkojen, kuukausienkin taukoja. Kun nukumme mieheni kanssa sylikkäin, kuten teemme joka yö, väkisinkin se kääntyy aina jossakin vaiheessa yötä seksin puolelle...

Vierailija
33/36 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä tällä hetkellä noin 1-5 kertaa viikossa. Kaksi pientä lasta ja mies suuren osan viikosta muualla töissä. Kerran tai kaksi taitaa olla yleensä tavallista, mutta joskus jos lapset hoidossa makkarissa vietetään kyllä aikaa!! ;)

Vierailija
34/36 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, viime vuonna, siis koko vuonna, 2 kertaa!! Ja yhdessä oltu 7 vuotta.

Vierailija
35/36 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tajua miten samassa vuoteessa nukkuva pariskunta voi pitää viikkojen, kuukausienkin taukoja. Kun nukumme mieheni kanssa sylikkäin, kuten teemme joka yö, väkisinkin se kääntyy aina jossakin vaiheessa yötä seksin puolelle...

Hän on tosi herkkäuninen muutenkin, eikä siedä yhtään rapsahduksiakaan. Yleensä menemme nukkumaan klo 23-24 ja heräämme klo 7-8 aamulla. Sitten on kiire töihin. Jos käytämme yön naimiseen, ei kumpikaan jaksa päivällä.

Vierailija
36/36 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastetaan 2-4krt/wk, aloitten tekeminenkin vaihtelee mukavasti puolin ja toisin. Ei valittamista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi