Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-aho luokan edessä - sain kyllä hyvät naurut

Vierailija
19.01.2024 |

Koululaisia kiinnostaa kuulla muinaiskirkkoslaavia, ja Halla-aho alkaa lausua sujuvasti samalla sekunnilla, kun kuulee pyynnön.

Lausuttu kohta on Raamatusta ja tarkoittaa: Haluan, että tuot minulle tarjottimella Johannes Kastajan pään.

Ei hitto repesin, kun Halla-aho kertoi mitä tuo tarkoittaa. Tuolla miehellä on ihan lyömätön huumorintaju 😆

https://www.instagram.com/reel/C2NVMOuq7gX/?ig_mid=66A6EA98-3998-4068-B…

Kommentit (348)

Vierailija
281/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä olet persu. Se että tulette tänne vaalitaktikoimaan väittäen, että ette aiemmin olleet persuja, mutta mestari avasi silmänne ja nyt äänestätte persua, on niin läpinäkyvää liibalaabaa etten nolompaa heti keksi. 

Tuollaisiakin varmasti on mutta minä puhuin totta. En ole koskaan persuja äänestänyt vaan nyt saattaa olla toisin. Kas niinkin voi käydä mutta eiväthän sitä kiihkeät puusilmät tajua, ovat sitten persuja, kokoomuslaisia tai mitä vain.

Vaikka eiväthän nämä puoluevaalit ole mutta kuitenkin.

Vierailija
282/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä tuossa naurattaa

Etkö tunnusta kristinuskon ilosanomaa?

Päiden irrottamisella fantasioidaan ihan toisessa uskonnossa. Kukaan ei ole vielä pystynyt selittämään, miksi. Ehkäpä Jaakko Hämeen-Anttila olisi tiennyt.

Ei se raamattu kyllä kalpene millään tavalla koraanin edessä, ihan yhtä sairaita kirjoja molemmat, ja molempien historia äärimmäisen verinen. Raamattu hyväksyy mm.orjuuden, ja peräti ohjeistaa vanhassa testamentissa orjan oikeaoppiseen pahoinpitelyyn. Sama linja jatkuu uudessa testamentissa, jossa orjia kehoitetaan tottelemaan mestariaan kuuliaisesti. Noh, sitähän te persut nyt toteutatte, mestari sitä ja mestari tätä, halleluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kohta äänestän jussia ihan siksi että olen kyllästynyt tuohon kohteluun mitä saa.

Vierailija
284/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä olet persu. Se että tulette tänne vaalitaktikoimaan väittäen, että ette aiemmin olleet persuja, mutta mestari avasi silmänne ja nyt äänestätte persua, on niin läpinäkyvää liibalaabaa etten nolompaa heti keksi. 

Tuollaisiakin varmasti on mutta minä puhuin totta. En ole koskaan persuja äänestänyt vaan nyt saattaa olla toisin. Kas niinkin voi käydä mutta eiväthän sitä kiihkeät puusilmät tajua, ovat sitten persuja, kokoomuslaisia tai mitä vain.

Höpö höpö. Kyllä persupropagandan tunnistaa vaikka kilometrien päästä, jos ei muuten niin hajun perusteella.

Vierailija
285/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo esiintyminen tuossa reelillä on jotenkin kylmäävä. Ei osaa ottaa katsekontaktia. Epävarman oloinen mumisija. Ei osaa ottaa yleisöön kunnon kontaktia. Kylmyys vain välittyy.

On sanonut haastattelussa olevansa epämukavuusalueella vieraiden ihmisten kanssa ja välttävänsä katsekontaktia, koska ei luota ihmisiin. Ja tämä johtuu menneisyyden tapahtumista. Ei tälläinen epävarma ihminen voi olla valtion päämies, ei herätä pätkääkään luottamusta. Miettikää nyt oikeasti ennen kuin äänestätte.

Presidentin ominaisuudessa ja arvovallalla tilanne voi olla aivan toinen. Ihan eri asia mennä vaikka just koululuokan eteen (omien muistojen kipeiden kokemusten ja takia) luottamusta herättää asiallisuus, rauhallinen olemus ja provosoimattomuus, ei tiukka silmiin tuijottaminen ja liiallinen rentous ja itsevarmuus.

Vierailija
286/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kohta äänestän jussia ihan siksi että olen kyllästynyt tuohon kohteluun mitä saa.

No sullapa onkin "järkevät" perustelut, säälistähän sinne presidentiksi pitää päästä! Äänestä sinä persu vaan mestariasi, sinulla on siihen oikeus. Me viisaammat äänestämme myös parhaaksi katsomaamme ehdokasta. Paras voittakoon.

Vierailija
287/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kyllä persupropagandan tunnistaa vaikka kilometrien päästä, jos ei muuten niin hajun perusteella.

Pidä harhaluulosi jos se tekee sinut onnelliseksi. Mutta huomaatko olevasi epäkohtelias ja sivistymätön? Mikä puolue ja ehdokas edustaa sinun ihailemiasi arvoja? Väität tuntematonta valehtelijaksi ja haisevaksi. Minä luulin ennen että persut ovat moukkia mutta kuten todettu, mielipiteet voivat muuttua.

Eikä kyllä se jos "puolustaa" jotakuta epäreilulta kohtelulta tee kenestäkään ko henkilön politiikan kannattajaa. Nytkin on tai piti olla kyse ainoastaan siitä kouluvierailuepisodista, ei muusta.

Vierailija
288/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sullapa onkin "järkevät" perustelut, säälistähän sinne presidentiksi pitää päästä! Äänestä sinä persu vaan mestariasi, sinulla on siihen oikeus. Me viisaammat äänestämme myös parhaaksi katsomaamme ehdokasta. Paras voittakoon.

Minäkin toivon että paras voittaa. Valitettavasti moni voi luulla äänestävänsä parasta ja huomaa liian myöhään erehtyneensä. Ei ole ollenkaan sanottu että voittaja olisi paras, äänisaaliista huolimatta. Näissä vaaleissa vieläpä on kovin vaikea äänestää, ehdokkaita on monta mutta kukaan ei ole itsestäänseelvyys valintana.

Vierailija
289/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä harhaluulosi jos se tekee sinut onnelliseksi. Mutta huomaatko olevasi epäkohtelias ja

Onneksi sinulle on tarjolla pahan maailman vastakohdaksi kaikkia rakastava joviaali ja asiallinen rakkauden ja sydämellisyyden puolue: perussuomalaiset. He eivät ikinä sorru muita arvostelemaan, sieltä löydät omiesi joukosta onnen ja autuuden, ainakin jos olet valkoihoinen hetero ja vihaat kaikkia vähemmistöjä.

Vierailija
290/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myytti halla-uhon älykkyydestä perustuu outoon käytökseen. Kirkkoslaavin väikkäri ei vaadi ihan valtavia älynlahjoja. Aineenvalinta kertoo lähinnä siitä että on menty sieltä missä aita on matalin, etenkin kun h-a ei tietääkseni ole ortodoksi tai edes erityisen uskovainen. 

Hän on filosofian tohtori. Helpompaa tiedekuntaa ei yliopistosta löydy.

Mitä tarkoitat helpolla?Tuollahan on aika paljon eri humanistisia aineita, kielistä teoreettiseen filosofiaan. Itselleni kielet ovat helppoja, koska olen sillä alueella lahjakas. Jollekulle enemmän matemaattiselle ihmiselle ne olisivat vaikeita. Mielestäni tohtorintutkinto ei ole koskaan helppo suorittaa.

tarkoitan sitä että hän ei pääse oikikseen eikä mihinkään muuhunkaan.

Arvelinkin, että tarkoitit pääsykokeita. Sillä tasolla siis ymmärryksesi asiasta on. Tämä tuli nyt sitten selväksi.

Vierailija
291/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota lausetta sopivana pitävät: Miten reagoisitte jos Johannes Kastajan päätä pyytänyt olisi ollut vaikka luokassa vierailemassa ollut muslimi? En usko, että samoin puolustelisitte ja pitäisitte jopa nerokkaana.

Vierailemassa? eiköhän siellä useampi muslimi nähnyt kuka heitä vihaa politiikan kentällä.

Vierailija
292/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nämä kauhistelivat. Järkytät teitä nyt kertomalla, että koulussa kerrotaan myös siitä miten eräs tyyppi naulattiin elävältä ristiin ja jätettiin siihen virumaan ja kuolemaan. Teillä ei taida olla itsellänne tuon ikäisiä lapsia, jos luulette Halla-ahon raamattusiteerauksen järkyttäneen heitä. Korkeintaan ovat yllättyneitä, että valitsi tuon kohdan, koska tajuavat että se voisi jotakin loukkaantujaa järkyttää. Ovat siis paljon fiksumpia kuin kuvittelette.

Kyllä minua järkyttäisi jos presidentti ehdokas käy sellaista jauhamassa. mietin lähinnä mikä on se viesti lapsille?

Vierailija
293/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota lausetta sopivana pitävät: Miten reagoisitte jos Johannes Kastajan päätä pyytänyt olisi ollut vaikka luokassa vierailemassa ollut muslimi? En usko, että samoin puolustelisitte ja pitäisitte jopa nerokkaana.

Minäkin kävin lapsena pyhäkoulua. Nyt mietityttää että pitäisikö hakeutua traumaterapiaan ja haastaa pyhäkouluopet oikeuteen. Tuo juttu nimittäin kerrottiin sielläkin. Ja oikein kun. mietin niin omat vanhemmat myös, sain pienenä katsella paljon taidekirjoja yms, Carvaggio varsinkin oli innostunut maalaamaan eri irtileikattuja päitä eri tarujen pohjalta. Luulin että se oli yleissivistystä, taidehistoriaa, historiaa ja uskontoa mutta eipä tainnutkaan olla vaan miltei rikollista toimintaa.

Kuka presidentti ehdokas kävi kertomassa?

Vierailija
294/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä ketju. Jos hetki sitten vielä emmin kahden ehdokkaan välillä on tämä vahvistanut päätöstäni toisen puoleen. Mitä pidemmälle luen sitä selkeämmäksi vahvistuu että valintani on numero 5.

joo sitä sä jaksat jauhaa.

Vierailija
295/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?????

Pyysikö Jussi jonkun päätä? Nyt ymmärrän kaiken paheksunnan mitä tässä on ollut, aiemmin en tajunnut.

Lainasi kohtaa, jossa pyydetään. Onhan tämä kaikille selvää. Olisi pitänyt ilmeisesti kirjoittaa selkeämmin, jottei voida tarttua mihinkään epäolennaisuuteen. Kysyn uudestaan: Entä jos luokan edessä ollut muslimivierailija olisi kielitaitoa näyttääkseen lainannut juuri tuota kohtaa. Kuinka suuret kättentaputukset olisi ansainnut? Eihän kyse ole siitä, kuka sanoo, vaan mitä sanotaan. 

Presidentti ehdokkaan kanssa?

Vierailija
296/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävin lapsena pyhäkoulua. Nyt mietityttää että pitäisikö hakeutua traumaterapiaan ja haastaa pyhäkouluopet oikeuteen. Tuo juttu nimittäin kerrottiin sielläkin. Ja oikein kun. mietin niin omat vanhemmat myös, sain pienenä katsella paljon taidekirjoja yms, Carvaggio varsinkin oli innostunut maalaamaan eri irtileikattuja päitä eri tarujen pohjalta. Luulin että se oli yleissivistystä, taidehistoriaa, historiaa ja uskontoa mutta eipä tainnutkaan olla vaan miltei rikollista toimintaa.

Olen minäkin käynyt läpi seurakunnan eli satukirjakerhon aivopesut pyhäkouluineen kaikkineen, mutta ei noita

Fanaattisena ääriuskovaisena annan kommentillesi ylä nuolen.

Vierailija
297/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo esiintyminen tuossa reelillä on jotenkin kylmäävä. Ei osaa ottaa katsekontaktia. Epävarman oloinen mumisija. Ei osaa ottaa yleisöön kunnon kontaktia. Kylmyys vain välittyy.

On sanonut haastattelussa olevansa epämukavuusalueella vieraiden ihmisten kanssa ja välttävänsä katsekontaktia, koska ei luota ihmisiin. Ja tämä johtuu menneisyyden tapahtumista. Ei tälläinen epävarma ihminen voi olla valtion päämies, ei herätä pätkääkään luottamusta. Miettikää nyt oikeasti ennen kuin äänestätte.

HERRANJUMALA EI VOI OLLA EDES POLITIIKASSA!!  Hädin tuskin työelämässä!

Vierailija
298/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä tuossa naurattaa

Etkö tunnusta kristinuskon ilosanomaa?

Päiden irrottamisella fantasioidaan ihan toisessa uskonnossa. Kukaan ei ole vielä pystynyt selittämään, miksi. Ehkäpä Jaakko Hämeen-Anttila olisi tiennyt.

Olen samaa mieltä että professoria tarvitaan avaamaan Halla-ahon viestiä lapsille. ehkäpä joku psykiatrian puolelta osaisi paremmin?

Vierailija
299/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankutijankuti.

Vierailija
300/348 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin toivon että paras voittaa. Valitettavasti moni voi luulla äänestävänsä parasta ja huomaa liian myöhään erehtyneensä. Ei ole ollenkaan sanottu että voittaja olisi paras, äänisaaliista huolimatta. Näissä vaaleissa vieläpä on kovin vaikea äänestää, ehdokkaita on monta mutta kukaan ei ole itsestäänseelvyys valintana.

Valintaa helpottaa, kun poistaa ensin kaikki sellaiset joita ei ikimaailmassa äänestäisi. Itselläni niistä ensimmäisenä poistuu vaihtoehtovalikoimasta viharikoksista tuomittu Halla-aho, ja toisena mielikuvitusolentoja palvova kristillisten ehdokas. Ne ensin pois, ja sitten vaalitenttien ja vaalikoneiden äärelle valikoimaan. Jos ei löydy parasta ehdokasta, voi aina kuitenkin äänestää sitä vähiten huonoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme