SUOMALAISTEN eniten vastustama ehdokas tasavallan presidentiksi on Jussi Halla-aho (ps.)
No eipä yllättänyt.
Myös puolueena PS on epämiellyttävin.
Lähde: Maaseudun Tulevaisuus
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
Media yrittää saada Halla-Ahon pois kakkossijalta. Trumpin haukkuminen kääntyi 2016 Trumpin eduksi. Näin voi käydä tässäkin.
Mut kun katsot missä tilassa USA on eli sisällissodan partaalla, niin onko sulle koskaan tullut mieleen että media oli 100% oikeassa. Ja että media ei edes pystynyt ennustamaan minkälaiseen sekasortoon Trump pystyi ajamaan USAn vain muutamassa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla. Vasemmistoliitto ja Li Andersson on.
Kummallista jos fiksuin ja empaattisin olisi vihatuin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään sellaista kontekstia jossa aikuinen ihminen menee nttiin ja kirjoittaa sinne toivovansa jonkun tulevan r-tuksi. Sen pitäisi olla jäätävä red flag kaikille mutta se ei valitettavasti ole sitä ja siksi ihmiskunnan historia on täynnä sitä ihteään.
Laitatko tähän linkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole hirveästi seurannut Halla-ahoa tai muutoinkaan politiikkaa, mutta näitä paneeleita kun nyt olen katsellut (ja myös eduskuntavaalien aikaan) niin en ole saanut kuvaa että olisi naistenvihaaja tai rasisti.
Voisko joku asiallisesti kertoa mistä tämä kuva on syntynyt? Tämä ei siis ole mikään puolustuspuhe tai muutoinkaan mikään kannanotto mihinkään suuntaan, enkä ole hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä ja näiden takia en häntä äänestä mutta ihan fiksusti hän on mielestäni omia mielipiteitään perustellut.
Kysytkö tätä tosissasi tyypistä joka toivoo julkisesti omalla naamallaan naisten tulevan raiskatuiksi?
Kuten sanoin en ole tällaista asiaa kuullut koska hyvin vähän olen häntä ns. seurannut, kannatan muuta puoluetta siksi Halla-aho ei ole saanut huomiotani (paitsi näi
Mikset itse viitsi nähdä yhtään vaivaa? Ei tarvitse kuin kerran googlata niin löydät kyllä ne raiskaustoiveet ja homojen ampumiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole hirveästi seurannut Halla-ahoa tai muutoinkaan politiikkaa, mutta näitä paneeleita kun nyt olen katsellut (ja myös eduskuntavaalien aikaan) niin en ole saanut kuvaa että olisi naistenvihaaja tai rasisti.
Voisko joku asiallisesti kertoa mistä tämä kuva on syntynyt? Tämä ei siis ole mikään puolustuspuhe tai muutoinkaan mikään kannanotto mihinkään suuntaan, enkä ole hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä ja näiden takia en häntä äänestä mutta ihan fiksusti hän on mielestäni omia mielipiteitään perustellut.
No eihän hän olekaan mikään naistenvihaaja. Siitä toisesta en ole niin varma, mutta siinäkin on kyllä lieventänyt näkemyksiään iän myötä.
Hän on toivonut mm. tiettyjen
Silti KAIKKI ajattelevat samoin. Eivät halua jotain typerää, josta joutuu kärsimään, mutta toiset pakottaa asiaa eteenpäin. Kuka tahansa, joka vastustaa sitä toivoo, että asian edistävät itse joutuvat kärsimään typeryytensä seuraukset eikä esim. OMA TYTÄR, VAIMO tai muut typeryyteen viattomat naiset!
Se ei tietenkään tarkoita, että nämä eivät ainoastaan itse olisi vastuussa typeryydestään ja ne, jotka pahaa tekevät. Mikään ei tee tästä viattomasta sivustakatselijasta vastuullista niihin, ei mikään puhe tai asian esitystapa.
Vierailija kirjoitti:
Fake news.
Jutun perusteella 60 % olisi valmis äänestämään Venäjä-myönteistä äärivasemmistolaista rajat auki-Li Anderssonia.
Uskottavaa?
Lue välillä uutisia äläkä hoe niitä 50 vuotta vanhoja asioita jolloin Vasemmistoliitto-nimistä puoluetta ei ollut edes olemassa:
"Perussuomalaiset suhtautuvat myönteisimmin Putinin Venäjään vasemmistoliitossa suurin kielteinen käänne"
Tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on vihatuin joka vihaa omaa maataan eniten. Sama ku urheilujoukkueelle palkattais koutsi joka haluaa että oma joukkue häviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän paljon ihmisiä, jotka äänestävät Halla-Ahoa, eivätkä edes ole aiemmin äänestäneet persuja.
Mikä siinä Halla-Ahossa ahdistaa niin pahasti?
Se, ettei lähde mukaan leikkiin, että Izlam on hyvä juttu?
Se että hän haluaa aktiivisesti pahaa suomen kansalaisille, esim. on sanonut että naiset ansaitsee tulla rai s katuksi eikä kadu eli ole pyytänyt anteeksi puheitaan.
Kylläpä siinä taas vedettiin mutkat suoraksi. Tyypillisesti otetaan yksi lause kokonaisuudesta ja siitä vedetään johtopäätöksiä. Nykyinen kaikestaloukkaantumisen - tapa on juuri tuo. Mutta ei se mitenkään rehellistä ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fake news.
Jutun perusteella 60 % olisi valmis äänestämään Venäjä-myönteistä äärivasemmistolaista rajat auki-Li Anderssonia.
Uskottavaa?
Lue välillä uutisia äläkä hoe niitä 50 vuotta vanhoja asioita jolloin Vasemmistoliitto-nimistä puoluetta ei ollut edes olemassa:
"Perussuomalaiset suhtautuvat myönteisimmin Putinin Venäjään vasemmistoliitossa suurin kielteinen käänne"
Tämä on fakta.
Vasemmistoliitto on yhtä sama ku SKDL (Suomen Kansan Demokratian Loppu). Se vaan vaihto nimensä 1990.
Keskustaki on Maalaisliitto vaikka se vaihto nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ei ole fiksu eikä empaattinen. Kiihkoilija kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media yrittää saada Halla-Ahon pois kakkossijalta. Trumpin haukkuminen kääntyi 2016 Trumpin eduksi. Näin voi käydä tässäkin.
Mut kun katsot missä tilassa USA on eli sisällissodan partaalla, niin onko sulle koskaan tullut mieleen että media oli 100% oikeassa. Ja että media ei edes pystynyt ennustamaan minkälaiseen sekasortoon Trump pystyi ajamaan USAn vain muutamassa vuodessa.
Myös Halla-aho aikanaan lausui, jälleen kerran täydellistä arvostelukyvyn puutettaan, että Trump on parasta mitä Usalle on tapahtunut pitkään aikaan. No nyt ollaan siinä tilanteessa että joudutaan ihan oikeasti pelkäämään kestääkö USAn demokratia edes näiden vaalien yli saati jos Trump valitaan. Ja mikä parasta, persujen hokema isäm maa on uhattuna juurikin Trumpin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tätä tosissasi tyypistä joka toivoo julkisesti omalla naamallaan naisten tulevan raiskatuiksi?
Kuten sanoin en ole tällaista asiaa kuullut koska hyvin vähän olen häntä ns. seurannut, kannatan muuta puoluetta s
Näin vaivaa ja löysinkin jonkun iltalehden jutun mistä asiasta kerrottiin, itse tekstiä en löytänyt.
Minö en toivo Halla-Ahon voittoa Hillan vuoksi. Selvästi avioliitto kuoli siihen pettämiseen ja lehtolapseen. Kulissia pidetään pystyssä lasten ja Jussin uran tähden ettei perheen talous kärsi. Tuskin haluaa edustaa petturin rinnalla.
No, ei kyllä ole ihme. Kaikkia muita vihaavat epäsiistit ja olemattomat käytöstavat omaavat persut ovat humalapäisään kylväneet eripuraa ja vihaa ympärilleen niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on vihatuin joka vihaa omaa maataan eniten. Sama ku urheilujoukkueelle palkattais koutsi joka haluaa että oma joukkue häviää.
PS vihaa suomalaisia. Näkeehän sen Orpon hallituksen politiikasta. Rikkaille veroparatiiseihin veronalennukset ja työntekijät kyykkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Minö en toivo Halla-Ahon voittoa Hillan vuoksi. Selvästi avioliitto kuoli siihen pettämiseen ja lehtolapseen. Kulissia pidetään pystyssä lasten ja Jussin uran tähden ettei perheen talous kärsi. Tuskin haluaa edustaa petturin rinnalla.
Suomen presidenttiys on vähän isompi asia ku yhden ihmisen henkilökohtainen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään sellaista kontekstia jossa aikuinen ihminen menee nttiin ja kirjoittaa sinne toivovansa jonkun tulevan r-tuksi. Sen pitäisi olla jäätävä red flag kaikille mutta se ei valitettavasti ole sitä ja siksi ihmiskunnan historia on täynnä sitä ihteään.
Typerä saa olla, kunhan puhuu kauniisti ja saa aiheuttaa, vaikka kuinka paljon pahaa, kunhan puhuu kauniisti. Tällaiset ihmiset ovat hemmoteltuja teeskenteleviä hirviöitä, joiden elämän suurin hätä on mielipaha, siitä että paljastuu heidän vastuuttomuutensa, kun muut saavat pelätä ja joutuvat kärsimään ja kantamaan seuraukset hirveinä tapahtumina ja menetyksinä, köyhyytenä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän hän olekaan mikään naistenvihaaja. Siitä toisesta en ole niin varma, mutta siinäkin on kyllä lieventänyt näkemyksiään iän myötä.
Jännä ettei Halla-aho kuitenkaan toivonut kenenkään miehen joutuvan raiskatuksi. Ei vaikka äänestäisi vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliiton kannattajista 80 prosenttia kertoo, ettei äänestäisi Halla-ahoa missään tilanteessa. SDP:n kannattajissa vastaava osuus on 77 prosenttia.
Halla-aho on inhokkiehdokas myös vihreiden, RKP:n ja keskustan äänestäjien keskuudessa
Onko keskustasta tullut siis vassu-puolue? Ja kuinka monta niitä tarvitaan hajottamaan vassujen ääniä? Tätä minä olen aina ihmetellyt, kokoomus kerää äänet yhden puolueen taakse ja vassut tappelee keskenäänkin niin paljon, että tarvitsevat aatteelleen jo neljä puoluetta
Missä asiayhteydessä on ok toivoa naisten raiskaamista?