Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUOMALAISTEN eniten vastustama ehdokas tasavallan presidentiksi on Jussi Halla-aho (ps.)

Vierailija
19.01.2024 |

No eipä yllättänyt. 

Myös puolueena PS on epämiellyttävin. 

Lähde: Maaseudun Tulevaisuus 

Kommentit (448)

Vierailija
61/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myös muistaa, ettei Mestari ole koskaan irtisanoutunut näistä naisten raiskaus ja homojen ammuskelu -fantasioistaan.

Vierailija
62/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on tuomion saanut fasse-rasse-nasse jolla on 8 vuoden vaimon pettämisestä jopa lapsi

Tosi hyvät "meriitit" pressalle 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hirveästi seurannut Halla-ahoa tai muutoinkaan politiikkaa, mutta näitä paneeleita kun nyt olen katsellut (ja myös eduskuntavaalien aikaan) niin en ole saanut kuvaa että olisi naistenvihaaja tai rasisti.

Voisko joku asiallisesti kertoa mistä tämä kuva on syntynyt? Tämä ei siis ole mikään puolustuspuhe tai muutoinkaan mikään kannanotto mihinkään suuntaan, enkä ole hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä ja näiden takia en häntä äänestä mutta ihan fiksusti hän on mielestäni omia mielipiteitään perustellut.

No eihän hän olekaan mikään naistenvihaaja. Siitä toisesta en ole niin varma, mutta siinäkin on kyllä lieventänyt näkemyksiään iän myötä.

Hän on toivonut mm. tiettyjen naisten raiskaamista

Tuo lause jota koko ajan viljellään, on täysin asiayhteydestään irroitettu. Mutta sitähän moni tekee vastustajilleen, irroitetaan lausunnot asiayhteydestä, jotta päästään vouhkaamaan ja kouhkaamaan. Ja ennenkaikkea loukkaantumaan.

Vierailija
64/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on teoria että noin puolet ihmisistä ymmärtää vaaran paikan kun näkee sellaisen ja tämä kysely taas vahvisti sen idean. Ollaan ihmuskuntana koko ajan vaarassa luisua autoritäärisyyteen koska vain 40+ prosenttia ymmärtää ettei Halla-ahon kaltaista ihmistä voi missään tapauksessa valita presidentiksi. Esimerkiksi Halla-aho on ainoa joka valitsi vaalilauseensa jakaakseen kansaa. 

Tehdään Halla-Ahosta Suomen viimeinen presidentti, kuten Keskisarja sanoi. Eli joko Putinin kaltainen tyranni tai sitten Persut ovat jo sopineet Suomen luovuttamisen Venäjälle niin ettei koko maata enää ole. Tiedossahan on että Persut ovat venäjämyönteisin ja haluavat samaa järjestelmällistä vähemmistöjen, naisten ja köyhien sortoa tännekin.

Vierailija
65/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hirveästi seurannut Halla-ahoa tai muutoinkaan politiikkaa, mutta näitä paneeleita kun nyt olen katsellut (ja myös eduskuntavaalien aikaan) niin en ole saanut kuvaa että olisi naistenvihaaja tai rasisti.

Voisko joku asiallisesti kertoa mistä tämä kuva on syntynyt? Tämä ei siis ole mikään puolustuspuhe tai muutoinkaan mikään kannanotto mihinkään suuntaan, enkä ole hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä ja näiden takia en häntä äänestä mutta ihan fiksusti hän on mielestäni omia mielipiteitään perustellut.

No ota vaikka sen vaalilause, siinä ne on molemmat. Suomen pitää olla turvallinen tila tms, jotenkin noin. Jussi on käyttänyt älyään siihen että onnistuu yhdessä lauseessa sekä vilkuttamaan r s teille että kettuilemaan naisille. Aikuinen mies. 

No on taas hakemalla hae

Se joka tässä on hakemalla hakenut on Jussi, joka tietää 100% varmuudella että tuo tulee jakamaan ihmisiä ja ihmisten jakaminen on se mikä on aina ollut Jussin ydintä ihmisenä. Mahdollisimman epäsoveltuvaa ihmistyyppiä presidentiksi. 

Vierailija
66/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän hän olekaan mikään naistenvihaaja. Siitä toisesta en ole niin varma, mutta siinäkin on kyllä lieventänyt näkemyksiään iän myötä.

Tuo l

Ei todellakaan ole irti kontekstista. Mikään ei oikeuta rais k a uksen toivomista toiselle. Eikä sellainen henkilö varsinkaan sovi pressaksi.

Vierailija
67/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo l

Ja kontekstiin liitettynä Halla-aho siis toivoi naisten tulevan raiskatuiksi.

Vierailija
68/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on teoria että noin puolet ihmisistä ymmärtää vaaran paikan kun näkee sellaisen ja tämä kysely taas vahvisti sen idean. Ollaan ihmuskuntana koko ajan vaarassa luisua autoritäärisyyteen koska vain 40+ prosenttia ymmärtää ettei Halla-ahon kaltaista ihmistä voi missään tapauksessa valita presidentiksi. Esimerkiksi Halla-aho on ainoa joka valitsi vaalilauseensa jakaakseen kansaa. 

Tehdään Halla-Ahosta Suomen viimeinen presidentti, kuten Keskisarja sanoi. Eli joko Putinin kaltainen tyranni tai sitten Persut ovat jo sopineet Suomen luovuttamisen Venäjälle niin ettei koko maata enää ole. Tiedossahan on että Persut ovat venäjämyönteisin ja haluavat samaa järjestelmällistä vähemmistöjen, naisten ja köyhien sortoa tännekin.

Onko Keskisarja oikeasti sanonut noin 🤦. Autoritääriset ihmiset on keskellämme niin käsittämättömältä kuin se tuntuukin. Miten ihminen voi olla noin tyhmä, MITEN? 

Vierailija
69/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo Halla kaikinpuolin luotaan työntävä persoona.

Vierailija
70/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on tuomion saanut fasse-rasse-nasse jolla on 8 vuoden vaimon pettämisestä jopa lapsi

Nyt kun mietitään presidentin puolisolle työtä ja palkkaa niin Jussi tarttee tuplat koska jalkavaimo.

Vierailija
71/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ainut, jonka puheisiin voi uskoa ja jonka puheet edes ovat järkeviä. 

Olen tätä panettelua nähnyt jo vuosia. En tiedä miksi jotkut ovat niin tyhmiä, etteivät itse kuuntele mitä ehdokkaat sanovat ja arvioi itse heidän tekemisiään. Halla-aho on klassinen liberalisti ja esimerkiksi paljon suvaitsevaisempi kuin muut ehdokkaat. Hänet lähettäisi hyvällä mielellä ympäri maailmaa ilman sitä myötähäpeää, jota suomalaisista hölmöistä on lähimenneisyydessä saanut kärsiä. Paluu itsekunnioitukseen, muiden kunnioitukseen ja perusjärkeen. 

Vierailija
72/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sellaista kontekstia jossa aikuinen ihminen menee nttiin ja kirjoittaa sinne toivovansa jonkun tulevan r-tuksi. Sen pitäisi olla jäätävä red flag kaikille mutta se ei valitettavasti ole sitä ja siksi ihmiskunnan historia on täynnä sitä ihteään. 

Vierailija
73/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media yrittää saada Halla-Ahon pois kakkossijalta. Trumpin haukkuminen kääntyi 2016 Trumpin eduksi. Näin voi käydä tässäkin.

Vierailija
74/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun mietitään presidentin puolisolle työtä ja palkkaa niin Jussi tarttee tuplat koska jalkavaimo.

Miten tämä muuten käytännössä menisi itsenäisyyspäivänä? Vaimo ja jalkavaimo seisovat kättelemässä Mestarin molemminpuolin?

Vierailija
75/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aholta ei heru armoa mielenosoittajille eikä lakkoilijoille.

Juuri nyt Kreikkaan tarvittaisiin sotilasjuntta, jonka ei tarvitsisi välittää suosiostaan, ja joka voisi panna lakkoilijat ja mellakoijat kuriin panssarivaunuilla.(IS)

Samaa menoa ajaa Suomeenkin. 

Vierailija
76/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, H-A on myös viimeinen ketä äänestäisin. En ymmärrä mihin suosio perustuu? Kukaan ei ole mulle sitä avannut että tajuaisin.

Siihen ettei nuoleskele ryssssää, siihen se perustuu.

Tämä on se oleellinen asia. Jännä miten moni suomalainen ei tajua tätä. Vai onko nämä todellisuudessa piiloputinisteja?

Vierailija
77/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla. Vasemmistoliitto ja Li Andersson on.

Vierailija
78/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän paljon ihmisiä,  jotka äänestävät Halla-Ahoa, eivätkä edes ole aiemmin äänestäneet persuja. 

Mikä siinä Halla-Ahossa ahdistaa niin pahasti?

Se, ettei lähde mukaan leikkiin, että Izlam on hyvä juttu?

Se ettei fascistien äänestämisestä ole koskaan seuranut mitään hyvää.

Vierailija
79/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö tätä tosissasi tyypistä joka toivoo julkisesti omalla naamallaan naisten tulevan raiskatuiksi?

Kuten sanoin en ole tällaista asiaa kuullut koska hyvin vähän olen häntä ns. seurannut, kannatan muuta puoluetta siksi Halla-aho ei ole saanut huomiotani (paitsi näissä paneeleissa)

mutta laitatko linkin tuohon väitteeseen, niin luen.

Vierailija
80/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä muuten käytännössä menisi itsenäisyyspäivänä? Vaimo ja jalkavaimo seisovat kättelemässä Mestarin molemminpuolin?

Ei jalkavaimot ennenkään ole olleet kättelemässä joten ei nytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi