Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUOMALAISTEN eniten vastustama ehdokas tasavallan presidentiksi on Jussi Halla-aho (ps.)

Vierailija
19.01.2024 |

No eipä yllättänyt. 

Myös puolueena PS on epämiellyttävin. 

Lähde: Maaseudun Tulevaisuus 

Kommentit (448)

Vierailija
21/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanteen on luonut media, joka on koko ajan demonisoinut Halla-ahoa. Vihervassutoimittajilla on valtaa.  Suurin osa inhoajista toistelee vaan Jussista luotuja mielikuvia jotka eivät ole totta. Elikkä ihmiset on niin alttiita mielipiteenmuokkaukselle ja aivopesulle. 

Nämä ihmiset perustavat mielipiteensä tunteelle, jota ei tarvitse perustella. Järkeviä perusteita ei edes ole. Näin meitä manipuloidaan. 

Mun ensimmäinen kosketus Halla-ahoon oli Skripta, josta mm luin että Halla-ahon mielestä väkivalta on aliarvostettu ratkaisukeino ja että hän haaveili homon ampumisesta päähän. 

Vierailija
22/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto osasyyllinen sähkörosvoukseen, oli myymässä Carunaa jne.

Stubb.. hmm.. no linnanjuhlissa olisi ulkomaalainen puoliso.. perheen lapsetkin kasvatettu ruotsinkielisiksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanteen on luonut media, joka on koko ajan demonisoinut Halla-ahoa. Vihervassutoimittajilla on valtaa.  Suurin osa inhoajista toistelee vaan Jussista luotuja mielikuvia jotka eivät ole totta. Elikkä ihmiset on niin alttiita mielipiteenmuokkaukselle ja aivopesulle. 

Nämä ihmiset perustavat mielipiteensä tunteelle, jota ei tarvitse perustella. Järkeviä perusteita ei edes ole. Näin meitä manipuloidaan. 

Ai Maaseudun Tulevaisuudessa vihervassutoimittajia? Juupajuu 😄

Ja hei, Jussi on saanut tuomioitakin rasseilustaan, ei tässä tarvitse toimittajien mitään keksiä. 

Vierailija
24/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista 90 % ei äänestäisi Halla-ahoa 

Naisilla on todella paljon parempi psykologinen silmä kuin miehillä ja naiset ymmärtää mihin Halla-ahon mielenmaisema johtaa. 

Kyllä, ei johda ainakaan ryssssän syliin, kuten Anderson, Urpilainen, Haavisto jo taustaltaan ja Rehn taitamattomuuttaan.

Harkimolla ei mahiksia muutoinkaan.

Vierailija
25/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahoa kiinnostaa oikeesti suomi ja suomalaiset. Minä äänestän häntä.

Jos Halla-ahoa kiinnostaisi oikeasti Suomi ja suomalaiset hän ei yrittäisi jakaa kansaa. Sekä Stubb että Haavisto on ymmärtäneet ettei tässä ajassa ole mitään yhtä tärkeää kuin kansan yhtenäisyys. 

Vierailija
26/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on itse sanonut, että  ihmiset eivät  häntä kiinnosta, eivät siis edes  suomalaiset.

Vierailija
27/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän paljon ihmisiä,  jotka äänestävät Halla-Ahoa, eivätkä edes ole aiemmin äänestäneet persuja. 

Mikä siinä Halla-Ahossa ahdistaa niin pahasti?

Se, ettei lähde mukaan leikkiin, että Izlam on hyvä juttu?

Ei persujen maailmassakaan kivaa olisi. PS haluaa kaventaa median, kansalaisyhteiskunnan ja tieteen liikkumatilaa sekä keskittää valtaa itselleen tavalla, joka ei ole demokraattisen yhteiskunnan pelisääntöjen mukaista. 

Vierailija
28/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistomedia panikoi. Halla-aho menee toiselle kierrokselle Stubin kanssa. Haavisto putoaa, Li Andersson on liian hapan, käytännössä kommunisti, eli äänet jää alle 10%.

Vierailija
29/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, H-A on myös viimeinen ketä äänestäisin. En ymmärrä mihin suosio perustuu? Kukaan ei ole mulle sitä avannut että tajuaisin.

Äänestäjien tiedottomuuteen?

Vierailija
30/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä puhuu entinen persu, terve. Vielä viime vaaleissa olisin saattanut äänestää persutaustaista presidenttiehdokasta. Nyt on kuitenkin takki kääntynyt, kuten persuillakin. Juuri ennen vaaleja Riikka julisti, ettei pienituloisilta leikata. Nyt on kuitenkin selvinnyt, että leikataan ja rajusti ja kompensoidaan sitä suurituloisten helpotuksilla. Siksi en nyt uskalla luottaa persutaustaiseen presidenttiin. En voi ottaa sitä riskiä, että presidentti kääntää takkinsa Venäjän suhteen heti presidentiksi tultua. Anteeksi vain Jussi. Sinusta ei tule presidenttiä, ja siitä voit kiittää/syyttää vain ja ainoastaan Riikkaa. En tule ikinä enää äänestämään persuja, enkä persutaustaisia puolueloikkareita. Te olette minulle syöpä, joka tarttuu.

Vierailija
31/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole hirveästi seurannut Halla-ahoa tai muutoinkaan politiikkaa, mutta näitä paneeleita kun nyt olen katsellut (ja myös eduskuntavaalien aikaan) niin en ole saanut kuvaa että olisi naistenvihaaja tai rasisti.

Voisko joku asiallisesti kertoa mistä tämä kuva on syntynyt? Tämä ei siis ole mikään puolustuspuhe tai muutoinkaan mikään kannanotto mihinkään suuntaan, enkä ole hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä ja näiden takia en häntä äänestä mutta ihan fiksusti hän on mielestäni omia mielipiteitään perustellut.

Vierailija
32/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavisto osasyyllinen sähkörosvoukseen, oli myymässä Carunaa jne.

Stubb.. hmm.. no linnanjuhlissa olisi ulkomaalainen puoliso.. perheen lapsetkin kasvatettu ruotsinkielisiksi..

Heh, Carunan siirtohinnat on itse asiassa nykyään varsin maltillisia verrattuna mm. moneen suomalasomisteiseen verkkoon. Kalleinta on pienillä itä- ja pohjoissuomalaisilla sähköyhtiöillä. 

Vierailija
33/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kainuussa kaikki on halla-ahon puolella ja kaikki vihaa haavistoa homouden takia, ruokajonossa ainakin

On niin tyypillistä että juuri Kainuussa jossa ei ole yhtään ma mua nähty ollaan Halliksen puolella. Samoin tuttavapiirissä Halla-ahoa äänestää vanhat maanviljelijät jotka ei ole eläissään nähneet livenä mustaa miestä. 

Minä äänestän Halla-ahoa, koska olen niitä liikaa nähnyt pääkaupunkiseudulla. Ja olen keski-ikäinen nainen.

Vierailija
34/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistomedia panikoi. Halla-aho menee toiselle kierrokselle Stubin kanssa. Haavisto putoaa, Li Andersson on liian hapan, käytännössä kommunisti, eli äänet jää alle 10%.

Maaseudun Tulevaisuus on oikeistolainen 

Vierailija
35/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Halla-ahoa kiinnostaisi oikeasti Suomi ja suomalaiset hän ei yrittäisi jakaa kansaa. Sekä Stubb että Haavisto on ymmärtäneet ettei tässä ajassa ole mitään yhtä tärkeää kuin kansan yhtenäisyys. 

Nimenomaan näin. PS elää vastakkainasetteluista. Suomi ottaa takapakkia Orpon hallituksen takia. Nyt pitäisi laittaa kädet saveen ja laittaa Suomi nousuun niin tämä hallitus eriarvoistaa kansan ja laittaa talouden kuralle. 

Vierailija
36/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltolalla on eniten kansainvälisen politiikan tuntemusta ja on koko kansan edustaja koska ei ole sitoutunut puolueeseen eikä politiikkaan.

Vierailija
37/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ensimmäinen kosketus Halla-ahoon oli Skripta, josta mm luin että Halla-ahon mielestä väkivalta on aliarvostettu ratkaisukeino ja että hän haaveili homon ampumisesta päähän. 

Nykyinen istuva presidentti vastusti mm. rai*kauksen kriminalisointia avioliitossa ja tasa-arvoista avioliittolakia. Ja silti kansa tykkää tyypistä niin kovin.

Vierailija
38/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hirveästi seurannut Halla-ahoa tai muutoinkaan politiikkaa, mutta näitä paneeleita kun nyt olen katsellut (ja myös eduskuntavaalien aikaan) niin en ole saanut kuvaa että olisi naistenvihaaja tai rasisti.

Voisko joku asiallisesti kertoa mistä tämä kuva on syntynyt? Tämä ei siis ole mikään puolustuspuhe tai muutoinkaan mikään kannanotto mihinkään suuntaan, enkä ole hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä ja näiden takia en häntä äänestä mutta ihan fiksusti hän on mielestäni omia mielipiteitään perustellut.

No ota vaikka sen vaalilause, siinä ne on molemmat. Suomen pitää olla turvallinen tila tms, jotenkin noin. Jussi on käyttänyt älyään siihen että onnistuu yhdessä lauseessa sekä vilkuttamaan r s teille että kettuilemaan naisille. Aikuinen mies. 

Vierailija
39/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama MT-lehti kertoi aiemmin Jussin kannatusprosentin nousseen hieman, ja persut hurrasivat. Nyt kun Jussista kerrotaan jotain negatiivista, persut huutavat heti että "fake news". 🙄

Vierailija
40/448 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän Mika Aaltolaa. Tulee politiikan ulkopuolelta kuin Ahtisaarikin ja hänkin oli kansan presidentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan