Auttaako se nukkumaan jos juo yhden pitkän nelosoluen näin illalla?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Koitappa ulkoilla vähintään 30-60min päivässä ja syö säännöllisesti. Sisällytä jotain mielekästä jokaiseen päivään. Auttaa kummasti.
30-60min ulkona päivässä LOL.
T. Raksa-akka, ulkona 40h/vko töissä keli kuin keli, plus vapaa-ajan ulkoilut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Koitappa ulkoilla vähintään 30-60min päivässä ja syö säännöllisesti. Sisällytä jotain mielekästä jokaiseen päivään. Auttaa kummasti.
30-60min ulkona päivässä LOL.
T. Raksa-akka, ulkona 40h/vko töissä keli kuin keli, plus vapaa-ajan ulkoilut
No sitten pitäis unen tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina yöpöydällä erilaista lukemista. Nukahdan usein kirja tai lehti käsissä, vaikka mietin, että vähän pidän silmiä kiinni, mutta en usko nukahtavani. Sitten käy kuitenkin niin, että olen nukahtanut ja aamulla huomaan lukemani lehden tai kirjan pudonneen lattialle. Voisko toimia sun kohdalla?
Kalja taitaa olla huono juoma yötä vasten, taitaa juoksettaa vaan veskissä keskeyttäen hyvin alkaneen unen. 🥱 Hyvää yötä.
Tarkoitat varmaan että luet vauva-palstaa tabletilla :D
-
Mulla ei ole kuin kännykkä ja läppäri, jotka olisivat liian kalliita putoamaan lattialle. Pokkarit tai lehdet, vaihtelee, niistä valitsen mitä haluan lukea. Lukeminen ei saa sisältää liian jännittävää juonta, ettei tule painajaisunia. Hyvä oletushan tuo vauvapalsta tietty on, mutta av:n aiheet taitaa olla harvalle rentouttavaa unilukemista. Ap ei ole tainnut käydä palstalla kommentoimassa aloituksensa jälkeen, vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Nukahtamaan ehkä, mutta unen laatu heikkenee jo yhdestäkin alkoholiannoksesta.
Sitä unen laatua ei kuitenkaan ole lainkaan, jos ei nuku. Siksi se iltapaukku voi monelle olla parempi vaihtoehto.
Ei ole aloittajan (ap) merkintöjä siis ketjussa koko matkan varrella. Ehkä hän on sairas alkkis, joka siten pystyy ja luule olevansa oikeutettu jättämään jätöksensä huoletta muiden hoidettavaksi. Vastuunkanto kykyä ei taida olla jäljellä edes alkeellisen tason vertaa, jotta katsoisi tälläkään kertaa mitä taakseen on jättänyt, toisin sanoen aloitteen johon kysyy mielipidettä av porukalta. Inhoan näitä toisten (ainakin joidenkin) hyvää tarkoittavien ihmisten ystävällisyyden ja ajan vararastamia tyyppejä.
Kokeile.