Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kuule rakkaat ystävät, en minäkään muista mangnustia, Kenian pääkaupunkia taikka matikkaa, mutta olen ihan fiksu.

Vierailija
18.01.2024 |

Potenssit osaan kyllä laskea, mutta matikassa on aukkoja.

Entäs mangnusti. Eikö se ole joku pieni koalaa muistuttava?

En muistanut kerran suomen itsenäisyysvuotta.

Jouduin laskea.

Olen silti ihan viisas, vaikka en erityisesti stubia kannata.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viisas enkä akateeminen. Olen 75 v siivooja mummo, mutta kyllä minä nuo asiat tiedän, jo ihan kirjoja lukemalla ja yleissivistyksellä.

Vierailija
22/29 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysellään jotain nippeli kikkeli tietoja, joilla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa. Tuollaiset kikuli tiedot eivät ole auttaneet yhtään ketään elämässä. Harvemman duunissa tarvitsee tietää kuka oli vasko da gaama tai suomen ensimmäinen presidentti.

Minäkin olen pärjännyt yli 50 vuotta ilman tietoa mikä on Kenian pääkaupunki, potenssilaskuja en ole koskaan tarvinnut, Magnustin tunnen kyllä kun olen katsonut luontodokumentteja, mutta en esimerkiksi tunne kaloja tai lintuja kovin montaa. Presidentti on puolustusvoimien ylipäällikkö ja johtaa ulkopolitiikkaa, ei siellä lasketa potensseja eikä ihmetellä eläimiä. Usein nuo kaikki maailman pääkaupungit osaa vain ihminen jolla on mielenkiintoa ne opetella. Afrikassa on 54 itsenäistä valtiota, siitä vain opettelemaan pääkaupungit ja maailmassa 193 siitä voi vaikka ne nyt luetella pääkaupunkeineen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne, jotka ovat tyytyväisiä tiedettyään mangustin, 5 potenssiin 3 sekä jonkun pääkaupungin, ovat ilmeisen fiksuja ainakin yleistiedossa.   Onnittelut ja papukaijamerkki!

Näistä ne fiksuimma, jotka kykenevät ymmärtämään pikku knoppijuttujen lisäksi vähän isompiakin kokonaisuuksia, tajuavat myös sen, että ei Stubb ihan tyhmä ole.   Jos heidät laitettaisiin tietokisaan vastakkain Stubbin kanssa ja aiheena olisi Suomen valtioon, hallintoon, politiikkaan yms. liittyviä teemoja, niin todennäköisesti lähes jokainen heistä tulisi häviämään Stubbille kirkkaasti.

Itse olisin tiennyt oikein kaikki nuo Stubbin kompastuskivet, mutta en silti kuvittele olevani mitenkään fiksumpi. Ne öyhöttäjät, jotka brassailee omilla knoppitiedoillaan ja dissaa Stubbia tyhmäksi, paljastavat oman sivistys- ja älyllisen tasonsa aika ihan selvästi.  

Vierailija
24/29 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sentään Brasilian pääkaupungin.

Vierailija
25/29 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran Kenian pääkaupungissa 5^3 mangustia.

Vierailija
26/29 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pressan tartte mitään muistaakaan. Pääasia ettei ole rikoksista tuomittu paskanatsi.

Vierailija
27/29 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olis Magnus tin tuntenut kun on kavereita mutta mangusti, haloo! Ja laskea pitäisi osata kun on laskukoneet.

Vierailija
28/29 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi maksaa heti EU:lle viisi potenssiin kolme miljardia mutta saa vuoden päästä takaisin täyden mangustin.

Vierailija
29/29 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole akateeminen, muistikin on  jo alkanut hapertua, mutta kyllä noihin kysymyksiin vielä vastaus olisi löytynyt.

Kaikilla meillä on varmasti sivistyksessä aukkoja, mutta jos ne on kovin isoja, aiheuttaa myötähäpeää muissa.

Kuten kerran telkkarissa, kun kysymykseen annettiin kolme vaihtoehtoa, joista yksi oli Vatikaani, niin vastaaja ihmetteli, mitä Vatikaani tarkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi