Miksi niin moni laittaa deittisovellukseen itsestään kuvan, jossa näyttää masentuneelta tai jopa vihaiselta?
On todella vaikea kiinnostua henkilöstä, joka näyttää siltä kuin esim vääntäisi torttua tuskastuneena. Vois tulla aika paljon enemmän mätsejä, jos vaikka leikkais siitä kalansaaliskuvasta sen kasvokuvan.
Sitten itketään kun top 10 miehet vie kaikki naiset, eli ne jotka hymyilee kuvissa...
Kommentit (162)
Naiset ei vaadi miehiä hymyilemään. Mutta miesten on turha itkeä, jos ne hymyilevät miehet saa mätsejä ja ne mörököllit ei.
olen katsellut city lehden miesten deittifrofiileja .mukana on muutama ok tyyppikin kyllä normaali tekstillä.
mua häiritsee kuvat miehestä vyötärö ja siiitä kaulaan asti alastonkuva ilman naamaa. haluan nähdä naaman ja vaatteet päällä.
sitten ärsyttää varatut miehet, jotka etsii jotain panoseuraa. myös viina ja viihdekuvat antaa kuvan että mies on alkoholisti. tekstillä joskus kerrotaan, miten naisen pitää tervehtiä aamulla miestä ja muutenkin kaikki vuorosanat ja tekemiset,ei kiitos.kamalaa kontrollointia.
joskus ,kun tulee tuttu mies vastaan, jonka tuntee jostain, niin vaikka kiinnostais hieman, ei uskalla lähestyä koska mies arkielämässä ei ota kontaktia, niin ehkä sitä ei kiinnosta. vaikeaa on pariutuminen kaikilla.
olen nainen ja luonteeltani nössö, passikuvassa näytän kriminaalilta, joten ymmärrän tuskan, kun ei ole valokuvassa koskaan itsensä oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vaadi miehiä hymyilemään. Mutta miesten on turha itkeä, jos ne hymyilevät miehet saa mätsejä ja ne mörököllit ei.
Miehet ei vaadi naisia hymyilemään. Mutta naisten on turha itkeä, jos mies pettää, kun nainen ei hymyile.
Vierailija kirjoitti:
Profiilissa mainitaan mm että on huumorintajuinen ja kuvassa masentunut sarjamurhaaja -look.. jepjep
No ainakin minä olen oikeastikin huumorintajuinen ja ihan rentokin ihminen, mutta tosiaan näytän lähinnä siltä kuin olisin menossa m*rhaamaan perhettäni. Tai tulossa sieltä..
Ja siis ihan sama näkeekö minut valokuvassa vaiko livenä.
Meni oikeasti aika pitkäänkin ennen kuin ymmärsin, että mun perusilme on niin luotaantyöntävä ettei kukaan halua ottaa minuun kontaktia ellei ole aivan pakko. Ja silloinkin useimmilla on jo valmiiksi se sellainen hyökkäys on paras puolustus -asenne eli minuun harvemmin kukaan suhtautuu positiivisesti tai edes neutraalisti. Lisäksi ilmeisesti kun mun ulkoinen olemus on niin ristiriidassa mun sisäisen olemuksen kanssa niin moni kokee mut saman tien feikiksi ja epäluotettavaksi kun avaan suuni, koska se antamani ensivaikutelma on mikä on ja sitten en ärisekään muille vaan juttelen ihan normaalisti ja olen hyväntuulinen. Sitten taas jos oikein yritän pitää tekohymyä kasvoilla, niin tunnen itse itseni ihan feikiksi ja ääliöksi plus se sattuu naamaan.
Kaiholla muistelen maskiaikaa, koska silloin sain vähän maistiaista siitä millaista se elämä onkaan kaikilla niillä, jotka ei saa pelkällä paikalle saapumisellaan muiden niskavilloja pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
olen nainen ja luonteeltani nössö, passikuvassa näytän kriminaalilta, joten ymmärrän tuskan, kun ei ole valokuvassa koskaan itsensä oloinen.
Sama. Todennäköisesti itsekin valitsisin just jonkun sellaisen kuvan missä olen vaikkapa sitten siellä kalassa tai sukset jalassa hiihtoladulla, koska siinä olisin kuitenkin eniten itseni näköinen.
Ja näemmä sitten muiden mielestä typerä mörökölli johon ei kenenkään kannata tutustua kun ei edes viitsi laittaa kasvokuvaa jossa hymy on korvissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan valokuvaaja sanonut passikuvaa ottaessaan, ettei mun tarvitse kuitenkaan massamurhaajalta näyttää vaikka kuvassa ei saakaan hymyillä.
Voin taata ettei tullut kivaa kuvaa tuollakaan kertaa.
Ja joo, nainen olen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvasta turpeakasvoisesta suomalaisesta saa kovinkaan edustavaa kuvaa. Meiltä puuttuu jo lähtökohtaisesti oikeastaan ne kaikki kauniina (tai siis somekauniina) pidetyt kasvonpiirteet eli isot silmät, korkeat poskipäät ja selväpiirteinen leukalinja.
Sen sijaan ne valahtaneet posket ja leukaperät vaan korostuu sekä silmät muuttuu todellistakin pienemmiksi jos/kun hymyilee.
Toki jos kuvaa alkaa fiksailemaan ja hurauttaa sen muutaman muokkausohjelman läpi niin joo, silmät on kuin bambilla, leuka onkin nuppineula-mallia ja otsaakin kuin jollain alienilla..
Some on vääristänyt ihan hurjasti sitä miltä ihminen ihan normaalisti näyttää ja sitten kun joku laittaa oikeasti sen #nomakeup ja #nofilter kuvansa sinne niin alkaa marmatus kuinka tuollainen ruma mörökölli ei ansaitsekaan ketään ikinä.
Todellisuudessa sillä tasan samalla lookilla on kuitenkin puoliso löytynyt live-elämässä ja ihan yhtä ongelmitta. Livenä k
Kyllä useasta saa silti vangittua kuviin juuri ne huonoimmat hetket ja ilmeet.
Itse törmäsin treffisivustolla exään, ja olipa onnistunut huonot kuvat itsestään valitsemaan. Kyllähän minä häntä 10 vuotta katselleena ja kuvanneena tiedän että hän saattaa ns. hymyillä ivallisen ja ärtyneen näköisesti, tai olla hölmösti pää kenossa, mutta normaalielämässä nämä nyt ovat ohikiitäviä hetkiä. Oli vaan onnistunut kaikkiin profiilinsa kuviin juuri ne huonoimmat valitsemaan.
Yritin neuvoa vaihtamaan kuvia ja hiukan muuttamaan profiilitekstiään joka mielestäni karkottaa naisia, mutta alkoi vaan ininä että hän kyllä pärjää yksinkin aivan hyvin jos ei ketään löydy... no ei siinä sitten, kun ei apu kelpaa.
Minulla on myös eräs entinen säätö, joka kovasti yrittää naisia netissä hurmata, ja huomasin jonkun muunkin naisen suoraan hänelle sanoneen että vaihda profiilikuvaa, vihjailin siitä itsekin, mutta ei mennyt tyypille jakeluun. Ei näytä kyllä itseltään siinä, vaan kauhealta röllipeikolta.
Vierailija kirjoitti:
Esim passikuvassa moni ihminen näyttää tosi karsealta, vaikka luonnossa olisikin ihan kivan näköinen. Se on se vakava, tympeä ilme mikä sen tekee. Deittiapit eivät ole passi, saa olla pää vinossa ja hymyillä.
Valitettavasti on meitäkin jotka ei ole missään kuvassa ikinä edes normaalin itsensä näköisiä vaan valokuvassa korostuu ihan aina kaikki huonot puolet. Myös siinä tapauksessa ettei edes yritä näyttää tympeältä eikä edes ole totinen. Jostain syystä kamera vaan saa aina vangituksi ihan kummallisen mikroilmeen joka sitten pieneenkin hymynkareeseen yhdistettynä saa näyttämään lähinnä mielipuoliselta sen sijaan että näyttäisi vain tympeältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä hymyile kuvissa.
Ja vielä vähemmän hymyilen teille, jotka alapeukutatte miesten kommentteja vain sen takia, kun olemme miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä hymyile kuvissa.
Ja vielä vähemmän hymyilen teille, jotka alapeukutatte miesten kommentteja vain sen takia, kun olemme miehiä.
Palstanaiset luulee, että alapeukutus saa meidät muuttamaan tapamme. Itsekkään en hymyile kuvissa.
Ihan tahallani olen hymyilemättä. Ärsyttääkseni naisia, jotka esineellistää miehiä odottamalla, että miesten tulee hymyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei vaadi naisia hymyilemään. Mutta naisten on turha itkeä, jos mies pettää, kun nainen ei hymyile.
Pidät sitten pettämistä samana asiana, kuin sitä ettei joku halua tutustua toiseen ihmiseen. Olet varmasti oikea kultakimpale.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen mies enkä hymyile kuvissa.
Mutta täällä roikut epätoivoisena hakemassa edes jotakin naiskontaktia.
Vaan hyvähän se on, että tympeä luonne näkyy jo kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te taikinanaamaiset mätisäkit hymyilette nykivää hymyänne kun äitinne ottaa pienen kullinne kosteiden punattujen huulien väliin ja imaisee. Te huorathymyilette ja nauratte ääneen kun lastinne valuu huoransuupielestä :)
😍😜mulla seisoo ja hymyilyttää.
Mä olen oitis kuin frendien chandler hääkuvauksessa kun vaan näenkin kameran. Eikä minusta ole kuin pari hassua valokuvaa joissa olen jotenkuten itseni näköinen eli ihan niistä lapsuuden luokkakuvista lähtien löytyy kunnon sarja aivan järkyttäviä otoksia ja nuo pari normaalimpaa on sellaisia satunnaisräpsyjä joissa en edes katso kohti kameraa.
Toki sitten noista tuollaisistakin kuvista löytyy myös paljon sellaisia etten ole ensin edes tajunnut olevani siinä kuvassa..