Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni laittaa deittisovellukseen itsestään kuvan, jossa näyttää masentuneelta tai jopa vihaiselta?

Vierailija
18.01.2024 |

On todella vaikea kiinnostua henkilöstä, joka näyttää siltä kuin esim vääntäisi torttua tuskastuneena. Vois tulla aika paljon enemmän mätsejä, jos vaikka leikkais siitä kalansaaliskuvasta sen kasvokuvan.

Sitten itketään kun top 10 miehet vie kaikki naiset, eli ne jotka hymyilee kuvissa...

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta te revittekin syytä miesvihaan :D

Vierailija
22/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normisettiä, että kutsutaan ensitreffeille mökille saunomaan. Haloo!!

Ja sitten kun se ihan tavismieheltä vaikuttanut onkin joku mika not-boring ja treffien jälkeen naista aletaan etsiä kissojen ja koirien kanssa, niin miehet lehahtaa kertomaan kuinka tyhmää on luottaa ventovieraaseen mieheen ja lähteä edes vielä 10. treffeillä mihinkään mökkireissuille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotus teille miehet, mitäpä jos nenisittekin nettiin ja iltikseen itkemään että miksi minä olen niin huono tekemään Tinder-profiilia itselleni. Onko tajunnan räjäyttävä idea, veikkaan että on 🤯🤯🤯. 

Vierailija
24/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin teorian joka kuulosti minusta järkevältä.

Mies ei osaa ajatella naisten kannalta eikä todellisuudessa ole kiinnostunut miellyttämään naista missään asiassa. Mies keskittyy aina vain toisiin miehiin. Siksi deittiprofiilin kuvien tarkoitus on uhota muille miehille ja pelotella kilpailijoita. Naisten ajatukset ovat heille yhdentekeviä.

Naiset on samanlaisia. Jos sinkkunainen tahtoo itselleen miehen joka on jo naimisissa, niin periaate menee näin: "se vaimo on vain este joka täytyy raivata pois tieltä jotta saa itselleen sen miehen". Eipä ne naisetkaan niistä tavoittelemistaan miehistä välitä tuontaivaallista.

Vierailija
25/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei osaa ajatella naisten kannalta eikä todellisuudessa ole kiinnostunut miellyttämään naista missään asiassa. Mies keskittyy aina vain toisiin miehiin. Siksi deittiprofiilin kuvien tarkoitus on uhota muille miehille ja pelotella kilpailijoita. Naisten ajatukset ovat heille yhdentekeviä.

Naiset on samanlaisia. Jos sinkkunainen tahtoo itselleen miehen joka on jo naimisissa, niin periaate menee näin: "se vaimo on vain este joka täytyy raivata pois tieltä jotta saa itselleen sen miehen". Eipä ne naisetkaan niistä tavoittelemistaan miehistä välitä tuontaivaallista.

En nyt tajua miten tämä liittyy tähän ketjuun, mutta ne naimisissa olevat miehet on siellä Tinderissä/baarissa ihan itse tyrkyttämässä itseään naisille.

Vierailija
26/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No suurin osa ihmisistä näyttää vihaiselta ja/tai masentuneelta kun kuvaa ei vetäise kymmenen filtterin läpi.

Katso ihmisiä tuolla normaalissa arjessa. Harvempi näyttää mitenkään hyväntuuliselta vaikka olisi ihan ok päivä (ja elämä).

Mieti kun sellaisella ilmeellä yrittäis tehdä vaikutuksen johonkin naiseen baaritiskillä

Yrittäväthän ne. Muistan yhden järkyttävän kiukkuisen näköisen miehen, joka ärähti minulle baarissa jotain tyyliin "mitemenee". Naurahdin että on ollut vähän tylsä ilta. Mies tiuskaisi "no sille mä en voi mitään". Ja jäi odottamaan seinää raivokkaasti mulkoillen, ilmeisesti minun olisi pitänyt ottaa keskustelun ohjat. Tai lepytellä. En tiedä mikä hänellä oli ajatus.

Vierailija
27/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun se ihan tavismieheltä vaikuttanut onkin joku mika not-boring ja treffien jälkeen naista aletaan etsiä kissojen ja koirien kanssa, niin miehet lehahtaa kertomaan kuinka tyhmää on luottaa ventovieraaseen mieheen ja lähteä edes vielä 10. treffeillä mihinkään mökkireissuille..

Sen mikan uhritkaan ei olleet ns. tavisnaisia. Eikö niilläkin ollut jotain päihdeongelmia tms.

Vierailija
28/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet myös ajattelevat, että naiset ovat alempia olentoja,jotka ovat tyhmempiä,kuin miehet,ja joiden tehtävä on miellyttää miehiä. Siksi he myös ajattelevat, että heidän ei tarvitse miellyttää naisia,vaan naisten heitä.

Vierailija
29/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No suurin osa ihmisistä näyttää vihaiselta ja/tai masentuneelta kun kuvaa ei vetäise kymmenen filtterin läpi.

Katso ihmisiä tuolla normaalissa arjessa. Harvempi näyttää mitenkään hyväntuuliselta vaikka olisi ihan ok päivä (ja elämä).

Huokaus. Okei laita pliis se murjottava kuva. Mutta ÄLÄ tule tänne valittamaan naisten nirsoutta. Jooko.

Mä olen nainen, mutta ymmärrän hyvin ettei kaikki miehetkään ole valokuvauksellisia ja etenkään silloin ei mitään "myyvää" selfietäkään oteta jos niiden ottamista ei muutenkaan harrasta.

Itse en ole nettideittejä harrastanut enkä ole somessakaan muuten kuin joskus käyn kurkkimassa kaikille avoimia instoja, mutta muutaman kerran olen ottanut tällaisen kasvoselfien joko peilin kautta tai ilman ja voin sanoa, että sen kauemmaksi ei varmasti pääse näistä naamakuvista joita ihmisten somet pursuilee.

Enhän mä ole tunnistanut niistä edes itse itseäni vaan niissä on vielä vieraampi ihminen mitä passikuvassa. Eikä tosiaan auta mitkään muikistelut vaan silloin näytän oudon lisäksi vähä-älyiseltäkin. Tuollaisella kuvalla kävisi varmasti ihan käsittämätön flaksi jossain tinderissä.. Tai no joo, seksiähän siellä miehet on vonkaamassakin eli varmasti sitä jollekin panoksi kelpaisi mutta ei kiitos.

Vierailija
30/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehiin kohdistuva kritiikki on sinust miesvihaa,varsinkin,jos se tulee naisilta. Mutta, sivuuta jälleen tämä neivo. Voit taas tulla itkemään tänne miten kranttuja naiset ovat,kun et kelpaa.

Vierailija
31/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se vanha "treffit lintutornilla" -ketju. Mies "leikillään" vähän tönäisi naista siellä ylhäällä.

Vierailija
32/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on sellainen asenne, että "Olen oma itseni enkä rupea esittämään mitään yhdenkään ämmmän/ukon takia. Jos ei kelpaa, niin antaa olla."  Vähän sama kuin kohteliaisuuden ja hyvien käytöstapojen kanssa, monet kokevat sen feikkinä teeskentelynä. 

Vierailija
33/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen mikan uhritkaan ei olleet ns. tavisnaisia. Eikö niilläkin ollut jotain päihdeongelmia tms.

Aika monella tavisnaisellakin on päihdeongelmia tätä nykyä eikä päihdeongelmaisenkaan henkeä saa viedä.

Toisekseen se ei ollut tuossa edes pointti. 

Harvempi tuota mikaa olisi varmasti pitänyt vaarallisena jos siitä olisi julkaistu kuva jossain muussa yhteydessä, koska sehän on ulkoisesti just niin tavis kuin olla ja voi. Noita on se 13 tusinassa eikä niitä kukaan edes muista jälkeenpäin nähneensä, koska niin tavallinen ja ei-huomiota herättävä ulkonäkö. Ei ole tosiaan sellainen naistennaurattaja-hamesankari jollaisilla kuulemma vaan käy se flaksi.

Siinä mielessä siis juurikin sellainen "tavis" joita etenkin palstamiehet kertoo naisten aina karsastavan kun ne tahtoo vaan "tappajakatseisen" leukalentoalfan. Sitten kun tuollaiselle joku antaakin mahdollisuuden niin sekin on naisen oma vika että katoaa sen siliän tien, koska eihän sitä nyt pidä mennä mihin tahansa vieraaseen mieheen luottamaan. Ja etenkään koska on meitä kunnollisiakin miehiä, jotka tarjoaa äääsmarketin nisua ja juhlamokkaa sekä prinsessakohtelun kotonaan mutta naiset on ihan hannareita eikä tähän suostu.

Vierailija
34/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena mietin kuule miehistä täysin samaa. Aivan järkyttäviä kuvia monella miehellä. Vihaisen, masentuneen tms. näköisiä. Otetaan kuva alaviistosta oikein korostaen kaksoisleukaa ja se kaksoisleuka saadaan tuolla tyylillä aikaan vaikka sellaista ei oikeasti olisi.

Bella

Vierailija
37/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaa pois: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=426dced67cc10acc2553e01…https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys

Tuolta sivulta huomasin miehen nimeltä Israel. Hän on näköjään maailman huonoin ihminen hymyilemään ja poseeraamaan kuvaan:

https://www.rosebrides.com/photos/1/2/1225977/b-2913208.jpg

Jopas on huonosti otettu kuva, jopas saa hänet näyttämään hölmömmältä kuin mitä hän normaalisti todennäköisesti on. Mutta tuokin ruma pölhöläiskuva on parempi kuin sellainen muiden miesten "tapan sinut" kuva. Niitäkin tuolla sivustolla näkyi. Eli kyllä tuota Israelia voisi tavata tuon yhden kuvan perusteella. Saattaa olla ihan normaali kelpo kunnollinen mies, jolla vain on maailman huonoin valokuvataju.

Vierailija
38/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mun "resting bitch face" ilmettä. Siitä tulee henkisesti vahva olo. Näytän mielestäni vastenmieliseltä ja heikolta jos hymyilen edes pienesti ja suu kiinni.

Vierailija
39/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kallelleen ja viinilasi käteen niin hyvä tulee.

Vierailija
40/162 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan mun "resting bitch face" ilmettä. Siitä tulee henkisesti vahva olo. Näytän mielestäni vastenmieliseltä ja heikolta jos hymyilen edes pienesti ja suu kiinni.

Niin? Jatka samaan malliin jos kuva toimii. Jos kuva ei toimi, pystytkö ymmärtämään naisten turhautumista ulinaan? Jos sä haluat miellyttää profiilillasi itseäsi eikä kumppaniehdokkaita, niin ownaa edes omat valintasi.