Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka uskoo ettei BB-Marianna muka muista käteenvetoa

Vierailija
04.09.2008 |

ja suihinottoa? Että muka porealtaan jälkeen on filmi poikki? Mä en todellkaan usko. Kyllä silloin kun filmi on menossa poikki ihminen on jo niin kännissä ettei se pysty toimimaan noin kuin Marianna. Ja esim. Cheryll oli paljon pahemmassa jurrissa eikä mitään puhetta filmin katkeilusta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellahan on mitä suurimmassa määrin motiivi "olla muistamatta". Joo, ei tietenkään vähennä syyllisyyttä lain edessä, ei kai tässä siitä ollutkaan kysymys??? Kysymyshän on vain ja ainoastaan siitä, että kyseisellä henkilöllähän on poikaystävä siviilissä, jonka reaktiota pelkää (vaikka onkin "vapaasuhde")---> Joten ainahan se edes vähän helpottaa, jos voi sanoa, että meni kännissä tekemään typeryyden eikä muista mitään. Tämän joku voi antaa anteeksi. Vähän harvempi antaa anteeksi, jos sanoo muistavansa kaiken=olin pikkuhiprakassa ja alkoi tekemään mieli enkä paljon sinua siellä siviilissä muistanut.

Kumpi siis kuulostaa paremmalta?

Itse en muuten edes koko juttua ole nähnyt, mutta JOS nainen valehtelee, niin varsin hyvä motiivi hänellä siihen on.

En tekisi mitään eroa muistamattomuudella verhotun tai täysin selvinpäin tehdyn teon välillä. Viinan juonnilla jos yrittää yhtään mitään puolustella, saatan hermostua kahta kauheammin. Pitääkö sitä viinaa sitten juoda?

Vierailija
22/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi noita " miehiä ". Osa meikkaa, loput parkuu ja vinkuu. Osalla seksuaalisuus ihan hakusessa. Kyllätoisaalta säälittää. Ja voi vaan arvailla mitä tapahtuu parin kuukauden päästä kun nyt on jo vaikeeta. Alkaa päät levitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta moni muu VOI nähdä eron. Ei siis välttämättä, mutta se on mahdollista. Ja kun pas**t on jo housussa, niin tuo muistamattomuus on ainoa mitä vielä voi tehdä auttoi se sitten tai ei.

En tekisi mitään eroa muistamattomuudella verhotun tai täysin selvinpäin tehdyn teon välillä. Viinan juonnilla jos yrittää yhtään mitään puolustella, saatan hermostua kahta kauheammin. Pitääkö sitä viinaa sitten juoda?

[/quote]

Vierailija
24/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran imaisi ja yleisönä Niko ja Andreas.

Minusta tuo Johan on kyllä ollu näissä naisseikkailuissa kohtalaisen passiivinen. Ei ole kieltänyt, muttei ole kyllä rohkaisuutkaan, ainakaan tuota Mariannen munankäsittelynäytöstä. Mutta olen kyllä samaa mieltä että jos tyttöystävä on raskaana, voisi todellakin vähän enemmän rajoittaa.

Vierailija
25/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran imaisi ja yleisönä Niko ja Andreas.

Minusta tuo Johan on kyllä ollu näissä naisseikkailuissa kohtalaisen passiivinen. Ei ole kieltänyt, muttei ole kyllä rohkaisuutkaan, ainakaan tuota Mariannen munankäsittelynäytöstä. Mutta olen kyllä samaa mieltä että jos tyttöystävä on raskaana, voisi todellakin vähän enemmän rajoittaa.

Vierailija
26/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itse asiassa aika ongelmallista, koska kaikki mitä se tekee kännissä menee ikään kuin sen "normaalipersoonan" piikkiin, kun se ei näytä yhtään humalaiselta. Vasta aamulla kun se on tuhannen kankkusessa, mä tajuan että se oli ollut edellisenä iltana humalassa.

Vierailija
27/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ois muka filmi mennyt poikki. Ei ainakaan meihin uponnut tuo selitys, ei ollut millään tavalla uskottavaa.... Eli en usko, eihän hänestä huomannut mitään humaltumista. En usko, en.

Vierailija
28/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelleeks että ehkä se johan ei tiedä et sen ex-muijA on paksuna....

Vierailija
29/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelleeks että ehkä se johan ei tiedä et sen ex-muijA on paksuna....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi