Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka uskoo ettei BB-Marianna muka muista käteenvetoa

Vierailija
04.09.2008 |

ja suihinottoa? Että muka porealtaan jälkeen on filmi poikki? Mä en todellkaan usko. Kyllä silloin kun filmi on menossa poikki ihminen on jo niin kännissä ettei se pysty toimimaan noin kuin Marianna. Ja esim. Cheryll oli paljon pahemmassa jurrissa eikä mitään puhetta filmin katkeilusta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää vaan muistamatonta!

Vierailija
2/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaista minkä on tehnyt tuhat kertaa aikaisemminkin pystyy tekemään myös perskännissä, ainakin jos on tottunut dokaamaan.

Mutta voi herranjumala mitä hulluja siellä ilmeisesti on, ei voi olla totta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin varma siitä, ettei ollut ansimmäinen kerta kun käyttäytyy huoramaisesti ihmisjoukon edessä.

Vierailija
4/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeet on huterat, silmät harottaa, puhe sammaltaa ja on sellaista hehe-velelää vrt Cheryll. Mariannasta tuskin huomasi että on kännissä ja muka filmi poikki. Niin varmaan.

Vierailija
5/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan älytön oli esitys morkkiksesta! Ei muka uskonut kaiken sen hölmöilyn olevan totta. No eipä tuo näyttänyt juuri haittaavan tai kaduttavan! Äänestäjien reaktioiden pelossa keksi ton muistinmenetyksen.

Kyllä on talo pullollaan ääliöitä! Ja voi noita " miehiä ". Osa meikkaa, loput parkuu ja vinkuu. Osalla seksuaalisuus ihan hakusessa. Kyllätoisaalta säälittää. Ja voi vaan arvailla mitä tapahtuu parin kuukauden päästä kun nyt on jo vaikeeta. Alkaa päät levitä.

Vierailija
6/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäjien reaktioiden pelossa keksi ton muistinmenetyksen.

Tehty mikä tehty. Pahempi se sille itselle on, jos ei se tosiaankaan muista asiaa. En näe mitään syytä, miksi sitä olisi pitänyt väittää, jos ei se pidä paikkaansa. Joka tapauksessa känniääliöilyn piikkiin koko homma menee.

Vierailija
7/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi noita " miehiä ". Osa meikkaa, loput parkuu ja vinkuu. Osalla seksuaalisuus ihan hakusessa. Kyllätoisaalta säälittää. Ja voi vaan arvailla mitä tapahtuu parin kuukauden päästä kun nyt on jo vaikeeta. Alkaa päät levitä.

Vierailija
8/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ettei aukea. Jos on filmi poikki, niin silloinhan ei ole syyntakeinen. En se minä ollut, viina laittoi minut tekemään niin! En ollut tajuissani, en ollut harkintakykyinen, toisiin sanoen minä en tehnyt oikeasti niin.

[Kuinka niin? Mulle ei alkuunkaan aukea tämä väite?.

Vierailija
9/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on filmi poikki, niin silloinhan ei ole syyntakeinen. En se minä ollut, viina laittoi minut tekemään niin! En ollut tajuissani, en ollut harkintakykyinen, toisiin sanoen minä en tehnyt oikeasti niin.

[Kuinka niin? Mulle ei alkuunkaan aukea tämä väite?.

syyllisyyttä esim. lain edessä. Syyntakeettomuus on jotain ihan muuta.

Vierailija
10/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis _todellakaan_ usko, ettei muistaisi. Esittää niin varmasti, ihme että muihin asukkaisiin meni läpi (vai menikö?)...

Älytön akka, en pidä yhtään Mariannasta!

Vierailija
11/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niin hirveästi kiinnostakaan. Mutta olen tuntenut ihmisen, jolla meni muisti todella helposti alkoholista. Ei tarvinnut edes vaikuttaa vielä mitenkään erityisen humalaiselta, niin seuraavana päivänä ei silti muistanut mitä oli tapahtunut. Eikä tällä ihmisellä ollut tapana tehdä edes humalassa mitään noloa, jonka vuoksi olisi edes ollut järkeä esittää muistamatonta. Sitten taas joillakin ei tunnu menevän muisti millään.

Vierailija
12/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös sen pitänyt olla absolutisti?

Vierailija
13/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes kovin känniseltä näyttänyt, kun käsikivaa harrasti.

Vierailija
14/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin käsitin, olen kai ymmärtänyt väärin..

eikös sen pitänyt olla absolutisti?

Vierailija
15/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollaset 20 kiloiset "absolutistit" menettää muistinsa, kun juovat pari cidukkaa..

Vierailija
16/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellahan on mitä suurimmassa määrin motiivi "olla muistamatta". Joo, ei tietenkään vähennä syyllisyyttä lain edessä, ei kai tässä siitä ollutkaan kysymys??? Kysymyshän on vain ja ainoastaan siitä, että kyseisellä henkilöllähän on poikaystävä siviilissä, jonka reaktiota pelkää (vaikka onkin "vapaasuhde")---> Joten ainahan se edes vähän helpottaa, jos voi sanoa, että meni kännissä tekemään typeryyden eikä muista mitään. Tämän joku voi antaa anteeksi. Vähän harvempi antaa anteeksi, jos sanoo muistavansa kaiken=olin pikkuhiprakassa ja alkoi tekemään mieli enkä paljon sinua siellä siviilissä muistanut.

Kumpi siis kuulostaa paremmalta?

Itse en muuten edes koko juttua ole nähnyt, mutta JOS nainen valehtelee, niin varsin hyvä motiivi hänellä siihen on.

Vierailija
17/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin menee herkästi muisti,.

Vierailija
18/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistanut mainita että tyttöystävä on raskaana, voisi tyttöjen kiinnostus vähän hälvetä jos kuulisivat. tai sitten ei.

Vierailija
19/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa vouhkataan pelkästään Mariannan tekemisistä. Mikä mieslutka tää Johankin on? Jos joku nainen päästäisi ihan onnessaan kaikki halukkaat räpläämään pimperoaan, niin kyllä alkaisi hirveä huorittelu.

Vierailija
20/29 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mieslutka tää Johankin on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän