Kuka uskoo ettei BB-Marianna muka muista käteenvetoa
ja suihinottoa? Että muka porealtaan jälkeen on filmi poikki? Mä en todellkaan usko. Kyllä silloin kun filmi on menossa poikki ihminen on jo niin kännissä ettei se pysty toimimaan noin kuin Marianna. Ja esim. Cheryll oli paljon pahemmassa jurrissa eikä mitään puhetta filmin katkeilusta.
Kommentit (29)
Kyllä sellaista minkä on tehnyt tuhat kertaa aikaisemminkin pystyy tekemään myös perskännissä, ainakin jos on tottunut dokaamaan.
Mutta voi herranjumala mitä hulluja siellä ilmeisesti on, ei voi olla totta...
Olen myöskin varma siitä, ettei ollut ansimmäinen kerta kun käyttäytyy huoramaisesti ihmisjoukon edessä.
Liikkeet on huterat, silmät harottaa, puhe sammaltaa ja on sellaista hehe-velelää vrt Cheryll. Mariannasta tuskin huomasi että on kännissä ja muka filmi poikki. Niin varmaan.
Ja aivan älytön oli esitys morkkiksesta! Ei muka uskonut kaiken sen hölmöilyn olevan totta. No eipä tuo näyttänyt juuri haittaavan tai kaduttavan! Äänestäjien reaktioiden pelossa keksi ton muistinmenetyksen.
Kyllä on talo pullollaan ääliöitä! Ja voi noita " miehiä ". Osa meikkaa, loput parkuu ja vinkuu. Osalla seksuaalisuus ihan hakusessa. Kyllätoisaalta säälittää. Ja voi vaan arvailla mitä tapahtuu parin kuukauden päästä kun nyt on jo vaikeeta. Alkaa päät levitä.
Äänestäjien reaktioiden pelossa keksi ton muistinmenetyksen.
Tehty mikä tehty. Pahempi se sille itselle on, jos ei se tosiaankaan muista asiaa. En näe mitään syytä, miksi sitä olisi pitänyt väittää, jos ei se pidä paikkaansa. Joka tapauksessa känniääliöilyn piikkiin koko homma menee.
Ja voi noita " miehiä ". Osa meikkaa, loput parkuu ja vinkuu. Osalla seksuaalisuus ihan hakusessa. Kyllätoisaalta säälittää. Ja voi vaan arvailla mitä tapahtuu parin kuukauden päästä kun nyt on jo vaikeeta. Alkaa päät levitä.
voi olla ettei aukea. Jos on filmi poikki, niin silloinhan ei ole syyntakeinen. En se minä ollut, viina laittoi minut tekemään niin! En ollut tajuissani, en ollut harkintakykyinen, toisiin sanoen minä en tehnyt oikeasti niin.
[Kuinka niin? Mulle ei alkuunkaan aukea tämä väite?.
Jos on filmi poikki, niin silloinhan ei ole syyntakeinen. En se minä ollut, viina laittoi minut tekemään niin! En ollut tajuissani, en ollut harkintakykyinen, toisiin sanoen minä en tehnyt oikeasti niin.
[Kuinka niin? Mulle ei alkuunkaan aukea tämä väite?.
syyllisyyttä esim. lain edessä. Syyntakeettomuus on jotain ihan muuta.
En siis _todellakaan_ usko, ettei muistaisi. Esittää niin varmasti, ihme että muihin asukkaisiin meni läpi (vai menikö?)...
Älytön akka, en pidä yhtään Mariannasta!
eikä niin hirveästi kiinnostakaan. Mutta olen tuntenut ihmisen, jolla meni muisti todella helposti alkoholista. Ei tarvinnut edes vaikuttaa vielä mitenkään erityisen humalaiselta, niin seuraavana päivänä ei silti muistanut mitä oli tapahtunut. Eikä tällä ihmisellä ollut tapana tehdä edes humalassa mitään noloa, jonka vuoksi olisi edes ollut järkeä esittää muistamatonta. Sitten taas joillakin ei tunnu menevän muisti millään.
eikös sen pitänyt olla absolutisti?
Ei edes kovin känniseltä näyttänyt, kun käsikivaa harrasti.
Näin minäkin käsitin, olen kai ymmärtänyt väärin..
eikös sen pitänyt olla absolutisti?
Just tollaset 20 kiloiset "absolutistit" menettää muistinsa, kun juovat pari cidukkaa..
Naisellahan on mitä suurimmassa määrin motiivi "olla muistamatta". Joo, ei tietenkään vähennä syyllisyyttä lain edessä, ei kai tässä siitä ollutkaan kysymys??? Kysymyshän on vain ja ainoastaan siitä, että kyseisellä henkilöllähän on poikaystävä siviilissä, jonka reaktiota pelkää (vaikka onkin "vapaasuhde")---> Joten ainahan se edes vähän helpottaa, jos voi sanoa, että meni kännissä tekemään typeryyden eikä muista mitään. Tämän joku voi antaa anteeksi. Vähän harvempi antaa anteeksi, jos sanoo muistavansa kaiken=olin pikkuhiprakassa ja alkoi tekemään mieli enkä paljon sinua siellä siviilissä muistanut.
Kumpi siis kuulostaa paremmalta?
Itse en muuten edes koko juttua ole nähnyt, mutta JOS nainen valehtelee, niin varsin hyvä motiivi hänellä siihen on.
muistanut mainita että tyttöystävä on raskaana, voisi tyttöjen kiinnostus vähän hälvetä jos kuulisivat. tai sitten ei.
Joka paikassa vouhkataan pelkästään Mariannan tekemisistä. Mikä mieslutka tää Johankin on? Jos joku nainen päästäisi ihan onnessaan kaikki halukkaat räpläämään pimperoaan, niin kyllä alkaisi hirveä huorittelu.
Esittää vaan muistamatonta!