Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikääntyneet vanhempani EIVÄT KERRO minulle, ketä äänestävät presidentinvaaleissa

Vierailija
18.01.2024 |

Pelkään, että äänestävät väärin. Eivät enää ymmärrä asioita nuorten näkökulmasta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmille kännykkä mukaan koppiin ja siitä äänestyslipusta otetaan sitten kuva ennenkuin sieltä ulos tullaan!

Entäs jos kuva ottamisen jälkeen piirtää lippuun kirkkoveneen? 

Vierailija
22/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut vaalisalaisuuden ja yksityisasioiden kunnioittamisesta? Kuulostat sellaiselta, ettei sinulle kannata ääntään paljastaa, ja vanhempasi taitavat tietää sen. Ei kuulu sinulle, ketä muut äänestävät. Ei demokratiassa ole "vääriä ääniä", kunhan jokainen saa itse päättää ketä äänestää, eikä esim. SUKULAISEN PAINOSTUKSESTA.

Naurettava kommentti. Haluan varmistaa, että ääni on nuorten hyväksi. Onko edes oikein, että iäkkäillä on enää äänioikeus? Kun tarkemmin ajattelee, sehän on ihan naurettavaa. 

AP

Onko mieleesi tullut, että jonakin päivänä sinä olet vanha! Ellet heitä veiviäsi ennen sitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulta pitäisi riistää äänioikeus. Ei ole oikein että kaikki ääliöt saavat äänestää. 

Ei tuolla ole äänioikeutta vielä muutamaan vuoteen

Vierailija
24/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin fiksuille vanhemmille on syntynyt noin hölmö jälkeläinen - vai olisiko parempi termi "jälkeenjäänyt"?

Vierailija
25/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillesi ilmeisesti riittää, että ymmärtävät asiat oman ikäpolvensa näkökulmasta.

Ovat kuitenkin siinä mielessä fiksumpia kuin lapsensa, että antavat aloittajan olla väärässä ja äänestää väärää ehdokasta. Jopa ilman pelkoa.

Vierailija
26/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo taitaa olla niitä ainoita paikkoja suomessa, missä ei päde vaalisalaisuus.

Vierailija
27/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Itse ikääntyneenä en kerro lapsilleni äänestänkö vai en, tai ketä äänestän.

Ei hekään kerro minulle