Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikääntyneet vanhempani EIVÄT KERRO minulle, ketä äänestävät presidentinvaaleissa

Vierailija
18.01.2024 |

Pelkään, että äänestävät väärin. Eivät enää ymmärrä asioita nuorten näkökulmasta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se sinulle kuulukaan. 

Vierailija
2/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naapurillakin on DAKTSIA DUKSTER.

Jaxuhali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska trolli on paska.

Vierailija
4/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Kyllä se sinulle kuuluisi

Vierailija
5/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Onneksi vanhempani ovat jo edesmenneitä, mutta aikuisille lapsilleni olen sanonut, ettei äänestyskopista ole ulos tulemista, jos ei ole minun antamani numero siinä lapussa. Kyllä kunnon kasvatus kantaa hedelmää!

Vierailija
6/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Halla-aho lukee lapussa!

Vierailija
7/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa epäilen omien vanhempieni kohdalta. Muistisairaus sekoittaa pään. Eivät edes ole perehtyneet ehdokkaisiin ja saattavat siksi äänestää jontain älyvapaata ehdokasta. Essayahia tai Harkimoa. 

Vierailija
8/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille kännykkä mukaan koppiin ja siitä äänestyslipusta otetaan sitten kuva ennenkuin sieltä ulos tullaan!

Vierailija
9/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vajaa kun tuollaista mietit ja se sun mieltä häiritsee? Ei häiritse normaalia.

Vierailija
10/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestävät kuitenkin 0/5.

Vierailija
11/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut vaalisalaisuuden ja yksityisasioiden kunnioittamisesta? Kuulostat sellaiselta, ettei sinulle kannata ääntään paljastaa, ja vanhempasi taitavat tietää sen. Ei kuulu sinulle, ketä muut äänestävät. Ei demokratiassa ole "vääriä ääniä", kunhan jokainen saa itse päättää ketä äänestää, eikä esim. SUKULAISEN PAINOSTUKSESTA.

Vierailija
12/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut vaalisalaisuuden ja yksityisasioiden kunnioittamisesta? Kuulostat sellaiselta, ettei sinulle kannata ääntään paljastaa, ja vanhempasi taitavat tietää sen. Ei kuulu sinulle, ketä muut äänestävät. Ei demokratiassa ole "vääriä ääniä", kunhan jokainen saa itse päättää ketä äänestää, eikä esim. SUKULAISEN PAINOSTUKSESTA.

Naurettava kommentti. Haluan varmistaa, että ääni on nuorten hyväksi. Onko edes oikein, että iäkkäillä on enää äänioikeus? Kun tarkemmin ajattelee, sehän on ihan naurettavaa. 

AP

Vierailija
13/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut perheenjäsenille, ketä äänestän missäkin vaaleissa. Onneksi on vaalisalaisuus. N28

Vierailija
14/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta pitäisi riistää äänioikeus. Ei ole oikein että kaikki ääliöt saavat äänestää. 

Vierailija
15/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettava kommentti. Haluan varmistaa, että ääni on nuorten hyväksi. Onko edes oikein, että iäkkäillä on enää äänioikeus? Kun tarkemmin ajattelee, sehän on ihan naurettavaa. 

AP

Laitas tähän sitten tarkemman ajattelun tuomia perusteita. Kiinnostaa koska debatti kiinnostaa. Myöskin tuo ikäraja eli minkä ikäisenä mielestäsi pitäisi menettää äänioikeus?

Vierailija
16/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyvittuun 0/5

Vierailija
17/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi äänestää yhtä ja kertoa toista :D.

Minä kerron aina, ketä äänestin, mutta se ei välttämättä ole totuus.

Vierailija
18/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet 0 ja vanhempasi äänestää 5. Eli 0/5.

Vierailija
19/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään ole pakko kertoa, jos ei itse halua. Se on ihan jokaisen oma asia.

Vierailija
20/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa epäilen omien vanhempieni kohdalta. Muistisairaus sekoittaa pään. Eivät edes ole perehtyneet ehdokkaisiin ja saattavat siksi äänestää jontain älyvapaata ehdokasta. Essayahia tai Harkimoa. 

He valittavat, ettei listassa ole oikeaa ehdokasta ja kirjoittavat lappuun Kekkonen