Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa naisille, kuinka siis voin nostaa tasoa että kelpaan tavisnaiselle?

Vierailija
18.01.2024 |

Palkkaa pitäisi siis saada enemmän, lihaksia enemmän kroppaan, ulkonäöstä pitää huolehtia paremmin ja pitäisi opiskella lisää?

Onko muita keinoja?

T:kiltti ja kiva ikisinkkumies 🥺

Kommentit (355)

Vierailija
321/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että itse kokee olevansa kunnollinen ei kerro YHTÄÄN MITÄÄN. Laitoin isoilla kirjaimilla koska mitä paskimmilla ja raskaimmilla ihmisillä on korkea käsitys itsestään. 

Tämä. Mitä kuspäisempi tyyppi, sitä parempana tyyppinä hän itseään pitää. Pelkkä lyömättömyys ja nysväys ei kenestäkään tee hyvää miestä.

Vierailija
322/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi taso teoria ole just sitä hikistä incel-kulttuuria jossa naisviha rehottaa. Kommentit "Naiset usein yliarvioivat tasonsa" pyrkii siihen, että aiheutetaan naisille epävarmuutta itsestä. 

Kuinka hyvältä/kiinnostavalta joku ihminen vaikuttaa, on aina subjektiivinen kokemus. Yhdelle Pamela Andersson on ruma kumitissi, toiselle maailman kaunein ja kiehtovin ilmestys. Joku ihastuu Pekkaan toinen Mattiin. Jollekin Maija on maailman ihanin toinen haaveilee Tiinasta. 

Se kehen ihastumme on lapsuudesta alkavan elämänhistoriamme sekä fyysisten että psyykkisten ominaisuuksiemme summa. Tasoja ei ole, koska sinä ystävä hyvä, olet jokaiselle meille erilainen. 

Tasoteoria kuvaa kysyntää eikä kiistä kenenkään subjektiivista kokemusta tai pariutumista. Se ei myöskään kuvasta sitä kuinka onnistuneena itse kukin pariutumistaan pitää.

Jos nämä asiat edes sisäistäisi tasoteoriasta... on ehkä liikaa vaadittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitti näin vaatimattoman näköisenä naisena että miehillä on parempi kuva tasostaan 😂. Nykypäivästä en tiedä mutta olen itse aikanaan antanut pakkeja miehille joiden ensin todistin yrittävän niitä suosittuja kaunottaria vaikka itse on täys möllöttäjä tavis.

Varsinkin nuorenpana ihmisillä ei ole käsitystä siitä kenet he voivat saada ja sekä miehet että naiset yrittävät vain yksinkertaisesti niitä, jotka kokevat kiinnostavina ja saavat näpeilleen. Se on kalibrointia. 

Miesten kohdalla oli puhetta siitä miten pitää olla sinnikäs eikä lannistua pakeista, joista tulee paljon. Naiset saavat pakkeja vähemmän ja heillä on varaa ilkkua tähän tapaan kuin sinä kommentissasi teet. Mitä ilkkumista siinä on, että lähestyy sitä joka kiinnostaa? Todennäköisesti olet itsekin tehnyt niin.

Vierailija
324/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvitti näin vaatimattoman näköisenä naisena että miehillä on parempi kuva tasostaan 😂. Nykypäivästä en tiedä mutta olen itse aikanaan antanut pakkeja miehille joiden ensin todistin yrittävän niitä suosittuja kaunottaria vaikka itse on täys möllöttäjä tavis.

On hyvä muistaa, että tuossa puhutaan aika pienestä joukosta ja siitäkin joukosta osa on nihilistejä, jotka tietävät olevansa alempaa tasoa, mutta kokeilevat onneaan. Noihan tapahtuu järkiään baariympäristössä, joissa sekä niiden miesten että naisten harkintakyky on heikentynyt.

Osa naisista lienee myös sellaisia, että kokevat kaiken lähestymisen pokausyrityksenä. Olen itse aina liikkunut joukossa, johon kuuluu sekä miehiä että naisia enkä ole ajatellut tuntemattoman lähestyessä, että joku tulee pokaamaan, vaan tutustumaan esim raflassa. En ainakaan muista, että kukaan aivan eri kaliiberia oleva mies olisi koskaan tullut esittämään mitään iskureploja, ellei hän ole joku densa tai narkki. Ja nekin ovat menneet huumorin piikkiin, koska eihän se mies sitä oikeasti tarkoita, kunhan vähän hakee viihdettä. 

En oikein hahmota näitä tilanteita missä ensin tullaan pokaamaan kaveria ja sitten minua. Joko niin ei ole tapahtunut tai sitten olen tulkinnut sen vain tutustumisyritykseksi meidän porukkaan. Ehkä lähetän sellaista viestiä aika helposti, että "älä tule", koska en ole kokenut mitään "läheks panee "- iskuyrityksiä pilkun aikaan. Mutta juttelen kyllä mielelläni vieraidenkin ihmisten kanssa ravintolassa ja muuallakin ihan muuten vain, olen sillä tavalla outgoing.

Vierailija
325/355 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen alle 40v ikisinkkumies ja olen aina käynyt töissä ja salillakin jo melkein yhtä pitkään. Baareista sain aikoinaan välillä yhden yön juttuja, mutta ei se todellakaan yleistä ollut. Yritin kyllä monen naisen kanssa vaihtaa yhteystietoja kyllähän tuo onnistuikin, mutta mikään juttu ei kuitenkaan koskaan johtanut yhtään mihinkään. Myös 2022 tapasin yhden naisen ja taas sama juttu, elikä nainen vain lakkasi vastaamasta, elikä ghostasi. Se on ihan sama mitä naiset täälläkin valehtelevat näistä jutuista, kun oikeasti tärkeintä on vain olla pitkä ja komea (ei pakosti edes komea, riittää usein että on vain pitkä), niin olet aina "karismaattinen". Tai sitten olet syntynyt jollain todella erikoisella luonteella, josta naiset pitävät. Elikä et juurikaan itse voi päättää siihen tykkäävätkö naiset sinusta vai eivät. Eipä tuo naisettomuus niin hirveästi haittaisi, jos saisin enemmän rahaa työstäni ja vähemmän menisi veroihin. Mutta ky

Elikä elikä elikä, olen katkera ja myrkyllinen, mutta syy ja vastuu kaikkien muiden paitsi itseni, YHYY.

Vierailija
326/355 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein hahmota näitä tilanteita missä ensin tullaan pokaamaan kaveria ja sitten minua. Joko niin ei ole tapahtunut tai sitten olen tulkinnut sen vain tutustumisyritykseksi meidän porukkaan. 

Omista nuoruusvuosista muistan näitä tilanteita paljon, varmaaan lähes joka baarikerralta. Kukaan ei halua tulla valituksi vain siksi ettei mies kelvannut muille.

Yhden ainoan sellaisen kerran muistan että mies tuli kysymään onko pöydässä tilaa ja jäi siihen istumaan ja juttelemaan, oli kiva ja kohtelias kaikille eikä aloittanut siitä kauneimmasta ja siirtynyt pikkuhiljaa rumimpaan. Tästä miehestä tulikin hyvä ystävä ja osa meidän kaveriporukkaa ja on nykyään naimisissa työkaverini kanssa jonka hänelle noin 5 vuotta baari-illan jälkeen esittelin.

Vierailija
327/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka sitä tasoa voi nostaa?

Vierailija
328/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh! 

Naiset on kuin koiranpentuja. Jos niiden perässä juoksee, niin ne juoksee karkuun, mutta jos niille kääntää selän niin nehän juoksee perään ja vinkuu.

Pitää olla itsevarma sekä määrätietoinen niin naiset vinkuu perään , kulkee nätisti vieressä ja kerjää makupaloja. Siitä onkin sitten jo helppoa kouluttaa lisää ja saada nöyrä ja uskollinen itselleen mieleinen Nainen.

Vierailija
329/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun unohdat noi taso juttus ja alat näkemään ihmiset ihmisinä niin voit ehkä edetäkkin johonkin.

Tule nyt helvetti pois sieltä laatikostas ja lopeta ihmisten lokerointi.

Parhaat pinpit jää nu***matta jos naamaa kattoo. 

Vierailija
330/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Get a haircut and get the real job ! Siitä on hyvä ainakin aloittaa.

Vierailija
331/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on kalju ja jo töissä?

Vierailija
332/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tasoista mitään olen vaan kiinnostavan naisen kohdalla mennyt juttelemaan enkä mitään tasoja ole kysellyt suuntaan tai toiseen. 

Siinäkö esim baarissa kysytään pituus, paino,ammatti,lasten lukumäärä,pankkitilin saldo ym tärkeät tasojutut ? Dämn!! Ja minä kun oon vaan tsekannu silmät,hymyn,peffan,tissit tai onko ylipäätään kiva ja mukava misu. 

Mistä ihmisestä tietää minkä näköisenä tai tasoisena hän itseään pitää? Minkä se kauniskaan Nainen ulkonäölleen voi ? Senkö takia sitten pitäis dissata ?? Sitten toinen ihmettelee kun ketään ei kiinnosta.

Teidän tasojuttunne on ihan pelkkää pskaa 😂

Vierailija
333/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on kalju ja jo töissä?

Kaljupäät saa aina pesää.

Naiset on ihan kiimassa jos mies on niin varakas että hiuksetkin on aitoa nahkaa.

Vierailija
334/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tasoista mitään olen vaan kiinnostavan naisen kohdalla mennyt juttelemaan enkä mitään tasoja ole kysellyt suuntaan tai toiseen. 

Siinäkö esim baarissa kysytään pituus, paino,ammatti,lasten lukumäärä,pankkitilin saldo ym tärkeät tasojutut ? Dämn!! Ja minä kun oon vaan tsekannu silmät,hymyn,peffan,tissit tai onko ylipäätään kiva ja mukava misu. 

Mistä ihmisestä tietää minkä näköisenä tai tasoisena hän itseään pitää? Minkä se kauniskaan Nainen ulkonäölleen voi ? Senkö takia sitten pitäis dissata ?? Sitten toinen ihmettelee kun ketään ei kiinnosta.

Et kai luule noita tasosankareita normaaleiksi? Mutta olet oikeassa, aika himmeetä sontaa ne jauhaa. 

Vierailija
335/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä muistaa, että tuossa puhutaan aika pienestä joukosta ja siitäkin joukosta osa on nihilistejä, jotka tietävät olevansa alempaa tasoa, mutta kokeilevat onneaan. Noihan tapahtuu järkiään baariympäristössä, joissa sekä niiden miesten että naisten harkintakyky on heikentynyt.

Osa naisista lienee myös sellaisia, että kokevat kaiken lähestymisen pokausyrityksenä. Olen itse aina liikkunut joukossa, johon kuuluu sekä miehiä että naisia enkä ole ajatellut tuntemattoman lähestyessä, että joku tulee pokaamaan, vaan tutustumaan esim raf

Oletko oikeasti ollut raflassa? Ei kukaan ottanut tosissaan näitä tapauksia, jotka ilmiselvästi olivat pokaamassa ihan ketä tahansa, joka vain suostuisi. Muut heidän ominaisuutensa oli tuossa ihan se ja sama. 

336/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kehen ihastumme on lapsuudesta alkavan elämänhistoriamme sekä fyysisten että psyykkisten ominaisuuksiemme summa. 

Mä olen huomannut, että usein alkoholisti-isän tytär hankkii aikuisena itselleen alkoholistipuolison.

Vierailija
337/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy , ap, tasosi, ja tyydy tasoisiisi naisiin. 

Sinulle tavisnainen= sarasieppu,jannihussi tms.

Vierailija
338/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei niitä tasoja kysellä, mutta jos sulla käy hyvin flaksi, niin sun taso on suht korkea.

Vierailija
339/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun unohdat noi taso juttus ja alat näkemään ihmiset ihmisinä niin voit ehkä edetäkkin johonkin.

Tule nyt helvetti pois sieltä laatikostas ja lopeta ihmisten lokerointi.

Parhaat pinpit jää nu***matta jos naamaa kattoo. 

Jos on lyhyt, ruma ja köyhä, niin taso on matala eikä kelpaa kenellekään. Ei se mitään auta silloin että kuvittelee ettei tasoja ole olemassa.

Vierailija
340/355 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei niitä tasoja kysellä, mutta jos sulla käy hyvin flaksi, niin sun taso on suht korkea.

Loppuis flaksi aika nopiaan jos alkaisin jollain tasojutuilla fleksailemaan. Nainen on ihan hyvä jos siitä jää varjo ja mahtuu hyvin kainaloon.