Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa naisille, kuinka siis voin nostaa tasoa että kelpaan tavisnaiselle?

Vierailija
18.01.2024 |

Palkkaa pitäisi siis saada enemmän, lihaksia enemmän kroppaan, ulkonäöstä pitää huolehtia paremmin ja pitäisi opiskella lisää?

Onko muita keinoja?

T:kiltti ja kiva ikisinkkumies 🥺

Kommentit (355)

Vierailija
281/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ahaa, pitää erottua muista! "

Nyt vasta ymmärsit? Et ole koskaan ennen ymmärtänyt kun rakastuneet ihmiset kertovat että se toinen tuntuu aivan erityiseltä? Sehän on juuri sitä että hänessä on asioita jotka viehättävät juuri sinua erityisesti ja joita ei muissa ole ollut.

ihmiset eivät ihastu ja rakastu mitenkään randomisti kehen hyvänsä vaan sellaisiin jotka erottuvat jotenkin massasta.

Eikä sen tarvitse olla mitään maailmaa mullistavaa vaan ihan vain sitä että teillä on vaikka ihan sama huumorintaju ja nauratte samoille asioille.

Vierailija
282/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli tavallinen, kiva ja kiltti ei kelpaa, mutta ei saa ihmetellä että miksi."

Saahan sitä kysellä mutta kannattaa uskoa kun kokeneemmat kertovat että ne eivät yksin riitä vaan pitää olla jotain joka saa ihastumaan juuri sinuun niiden kaikkien muiden kivojen ja kilttien joukosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

192. Hyvä viesti, olen pitkälti samaa mieltä. Asian monimutkaistaminen tuolla tavalla ei kuitenkaan auta miestä millään lailla, vaan se miten naista kuunnellaan ja myötäillään oikealla tavalla seksuaalisen jännitteen syntymiseksi edellyttää kokemusta eli harjoittelua. Silloin oppii miten millaisenkin naisen voi saada ja mikä on raja naisten ulkonäössä. Tätä nimitän kalibroinniksi.

Suurin osa ns. naistenmiehistä on lyhyitä ja tavallisen näköisiä. Ihan vain siksi, ettei komeiden statusmiesten ole liiemmin tarvinnut noita taitoja opetella saadakseen naisia. He ovat usein hyvin tietämättömiä kaikesta siitä mitä muiden miesten pitää naisten kanssa osata päästäkseen parhaimpaa itselleen mahdolliseen naiseen.

Myöskään naiset eivät yleensä oikein ymmärrä mitä kaikkea mieheltä vaaditaan tuohon tavoitteeseen päästäkseen. Uskoisin, että lähes kaikki miehet joutuvat funtsimaan naisten saamista: siis niiden naisten, joista its

Naiset yleensä oppii tota miellyttämisen taitoa todella nuoresta lähtien, siis ihan jostain 3-4-vuotiaasta, kun erillinen minuus alkaa kehittyä. Pojat/miehet ehkä myöhemmin ja monilla ei kehity koskaan, koska ei tarvitse. 

Aikuisuuteen mennessä naisten tavat, jotka ei todellakaan oo aina hyviä, on sen verran automatisoituneet, ettei sosiaalisesti tönkköä miestä haluta katsella. 

Miehet joutuu opettelemaan aikuisena noita tapojea, mutta naiset joutuu vastaavasti opettelemaan liiasta, vääränlaisesta, toksisesta "miellyttämisestä" pois. Esim. että paljon asioita ei sanota suoraan, vaan pitää lukea rivien välistä. 

Vierailija
284/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole luotava naisten seurassa ja tuo oma persoonallisuus esiin. 

Vierailija
285/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Parisuhteeni tulisi olemaan onnellinen, sillä minä kyllä panostaisin siihen, toisin kuin ne naisten suosimat jännämiehet tekevät."

Huoh. Tässä taas yksi asia jossa olet täysin kujalla ja elättelet lapsellisia fantasioita. Pidät itseäsi älykkäänä en tiedä millä perusteella.

En pidä itseäni erityisen älykkäänä, vaan lähinnä pidän sinua hyödyllisenä hölmönä, joka ei tiedä miten maailma pyörii.

Niin, minä olen töissä, parisuhteessa ja minulla on lapsia. Minä en istu ihmettelemässä miten ketään ei kiinnosta. 

Kuitenkin jaksat jankata täällä pa...kaa 24/7. Mutta kyllä, niinpä vain minäkin olen töissä tälläkin hetkellä. Teen etätöitä ja joutessani kirjoittelen tänne. Sinulla on kyllä kummallinen arvoasteikko ihmisille, että kun olet naisena kelvannut jollekulle, niin kuvittelet olevasi jotenkin tosi kovatasoinen. Asiahan ei näin ole, sillä lähestulkoon jokainen nainen kelpaa jollekulle miehelle ja eivät naiset edes joudu näkemään vaivaa saadakseen miehen. Mutta vaikka miehen on hemmetisti vaikeampi kelvata naiselle, niin pidät silti töissäkäyviäkin mutta sinkkumiehiä täysin ala-arvoisina olentoina, vaikka he paljon veroja ja elättävät monia tukiaisia, myös sinun lapsilisäsi maksavat. On kyllä todella negatiivinen ja vääristynyt ajatusmaailma sinulla. Minä olen enemmän nettoveronmaksaja kuin sinä. Maksan myös pääomatuloistani veroja. Sinulla tuskin edes sellaisia on.

Vierailija
286/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et ole tavallinen, olet vain erittäin naiivi. Ja koska uskot pakotettuun tasa-arvon lopputulemaan/"vähemmistön" etujen ajamiseen muiden kustannuksella, etkä mahdollisuuksien tasa-arvoon, niin se tekee sinusta myös epä-älykkään."

Vai niin. Kovin olet musta-valkoinen ajatuksiltasi. Tiedätkö, olen äänestänyt Halla-ahoa, myös mieheni äänestää häntä. Mutta silti on täysin käsittämätöntä tuo sinun vihasi yhteiskuntaa ja ihmisiä kohtaan. 

"Mutta silti on täysin käsittämätöntä tuo sinun vihasi yhteiskuntaa ja ihmisiä kohtaan. "

Minusta nuo täysin naurettavat olkiukkosi minua kohtaan ovat täysin käsittämättömiä. :D

Vierailija
287/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

284. Totta joka sana, se vielä tuli mieleen, että vanhemmat tekevät lapselleen jättimäisen karhunpalveluksen, elleivät opeta pojalle käytöstapoja. Suurin osa sosiaalisesta sujuvuudesta olisi jo hoidettu, jos lapsi olisi pienestä pitäen opetettu kiittämään, tervehtimään, kysymään muidenkin ihmisten kuulumisia ja huomioimaan heitä. 

Tässä varmasti tulee mukaan tuo paljon puhuttu yhteiskuntaluokka eli näihin asioihin panostetaan usein koulutetuissa perheissä. Se on aivan ilmaista plussaa kaikessa kesätyön hakemisesta alkaen, että osaa käyttäytyä hyvin. Ehkä vähemmän koulutetuissa perheissä on jotain "äijäkulttuuria" , missä käytöstapoja oletetaan vain tytöiltä? Olen palstan perusteella tullut siihen käsitykseen, että vähemmän koulutetuissa piireissä sukupuolieroa korostetaan enemmän, isä hoida lapsia, vaimo hoitaa kotityöt yksin jne. Se on koulutetummassa kansanosassa jo harvinaista, että noin olisi.

Vierailija
288/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten hiekkikseltä on ennenkin löytynyt mätsejä. Se on se molempien korvienväli, joka ratkaisee.

Vierailija
289/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On kyllä todella negatiivinen ja vääristynyt ajatusmaailma sinulla. Minä olen enemmän nettoveronmaksaja kuin sinä. Maksan myös pääomatuloistani veroja. Sinulla tuskin edes sellaisia on."

Kannattaisiko sinun lukea omat juttusi ajatuksella läpi ja miettiä millaisesta asenteesta ne kertovat? Elämä ei ole mikään kilpailu siitä kuka on toista parempi tai huonompi. Ne ihmiset jotka suhtautuvat toisiin hyvin ja empaattisesti löytävät kyllä yleensä sitä seuraa ja rakkautta. Ne taas jota syyttävät muita omista ongelmistaan ja haluavat osoittaa olevansa heitä parempia eivät ole kovin suosittua seuraa.

Vierailija
290/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Maailman komein mies on kuvottava, jos hänen älykkyysosamääränsä on kolmivuotiaan lapsen tasolla."

Juuri näin. Tai sanopa naiselle että tuo todella komea ja kuuma mies on muuten tuomittu pedofiili niin se nainen ei enää vilkaisekaan sitä miestä. Eli kaikki nämä "vain ulkonäöllä on väliä" väitteet voi heittää romukoppaan.

Tietenkin on niin että aina on naisia jotka ovat valmiita antamaan anteeksi miehessä melko isojakin puutteita jos mies on vain tosi komea mutta he ovat oikeasti vain pieni osa naisista.

"Juuri näin. Tai sanopa naiselle että tuo todella komea ja kuuma mies on muuten tuomittu pedofiili niin se nainen ei enää vilkaisekaan sitä miestä. Eli kaikki nämä "vain ulkonäöllä on väliä" väitteet voi heittää romukoppaan."

https://thechive.com/humor/guy-poses-as-pedophile-on-tinder-an

"Kuinka moni noista yritti saada pedofiilin nalkkiin? Aloitetaan siitä. "

Ei kukaan. Oletko muuten kuullut Jeremy Meeksistä? Jos et, niin googlaa.

Vierailija
291/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Todennäköisesti oli kyse puuttuvasta kalibroinnista eli et osannut lukea naisten merkkejä kiinnostuksesta riittävän hyvin. Se on todella yleistä."

Kalibrointia voi tapahtua vain jos jotain myös joskus tapahtuu. Jos mitään ei koskaan tapahdu niin ei oikein ole mitään minkä mukaan kalibroitua. Tämähän on se vähemmän suosittujen miesten ongelma eli ei ole oikein mitään mihin verrata ja sitten se alkaa helposti mennä vain omassa päässään pähkäiltynä ihan pieleen.

Itse olin miehenä todella myöhäisherännäinen. Elin siinä 23-25 vuotiaana sen mitä monet pojat elivät 14-15 vuotiaana. Eli että pussaili aina kun joku vain vähän kiinnostuneelta tuntui ja kiinnostui kun se toinen tuntui kiinnostuneelta. Ihan teinimeininkiä siis. Monta hutia siinä tuli tehtyä mutta myös opittua paljon. Vasta sen jälkeen alkoi olla jotain jonka avulla kalibroitua.

Totta, juuri sinun taustasi takia olet hyvä keskustelija tässä ketjussa näille muille myöhäisherännäisille, jotka tuskin myöskään ovat kalibroituneet. Nykyajassa introvertin on hyvin helppo jäädä kotiin selaamaan Tinderia. 

Ja kun oli puhetta käytöstavoista, niin osan kohdalla on kyse siitäkin, ettei suomalaisessa kulttuurissa välttämättä arvosteta käytöstapoja kasvatuksessa. KOhteliaisuushan merkitsee muiden huomioimista, mikä on kalibroinnin ytimessä. Hiljaisten merkkien huomaamiseesn oppimista, vastavuoroisuutta - noita asioita ei opi itsekseen vaan treenaamalla. 

Vierailija
292/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kukaan. Oletko muuten kuullut Jeremy Meeksistä? Jos et, niin googlaa."

Mihin perustuu tämä että ei kukaan? Tonnista vetoa ettei tuo profiilin tehnyt ollut oikeasti yhteydessä yhteenkään niistä keski-ikäisistä äideistä jotka esiintyi kauniina nuorina naisina käräyttääkseen sen tyypin. 

Vierailija
293/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On kyllä todella negatiivinen ja vääristynyt ajatusmaailma sinulla. Minä olen enemmän nettoveronmaksaja kuin sinä. Maksan myös pääomatuloistani veroja. Sinulla tuskin edes sellaisia on."

Kannattaisiko sinun lukea omat juttusi ajatuksella läpi ja miettiä millaisesta asenteesta ne kertovat? Elämä ei ole mikään kilpailu siitä kuka on toista parempi tai huonompi. Ne ihmiset jotka suhtautuvat toisiin hyvin ja empaattisesti löytävät kyllä yleensä sitä seuraa ja rakkautta. Ne taas jota syyttävät muita omista ongelmistaan ja haluavat osoittaa olevansa heitä parempia eivät ole kovin suosittua seuraa.

Taas höpöä. Minä olen auttanut monia ihmisiä elämäni aikani. Ihan jo pelkästään työni puolesta. Kyllä fakta ennemminkin on, että häikäilemättömät ja itsekeskeiset ihmiset löytävät helpommin parisuhteen kuin kunnolliset ihmiset. Sinä vain yrität kääntää tämän faktan jotenkin päälaelleen, että ne häikäilemättömät ja itsekeskeiset ihmiset mukamas olisivat niitä kunnollisia ihmisiä parempia, vaikka ei todellakaan näin ole.

Vierailija
294/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totta joka sana, se vielä tuli mieleen, että vanhemmat tekevät lapselleen jättimäisen karhunpalveluksen, elleivät opeta pojalle käytöstapoja. Suurin osa sosiaalisesta sujuvuudesta olisi jo hoidettu, jos lapsi olisi pienestä pitäen opetettu kiittämään, tervehtimään, kysymään muidenkin ihmisten kuulumisia ja huomioimaan heitä. "

Olen ihan samaa mieltä. Meillä on aina ollut kotona ihan selviö että lasten pitää pystyä vastamaan jotain järkevää ja kohteliasta myös sille kaukaiselle tädille joka tulee rippijuhlissa kysymään että milläs luokalla sinä taas olitkaan. Se on sellaista elämän perustaa jota tarvitaan ihan kaikkialla, myös sitten pariutumisessa. Jokainen ei ole mikään sulava seurapiirihai eikä tarvitsekaan mutta kyllä se suu pitää saada auki kun tarve vaatii ja jotain suhteellisen järkevää saada sieltä ulos. Jokainen tavallinen ihminen siihen yleensä pystyy lukuunottamatta sitten niitä joilla on jotain ihan oikein ongelmia tai diagnooseja.

Vierailija
295/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Todennäköisesti oli kyse puuttuvasta kalibroinnista eli et osannut lukea naisten merkkejä kiinnostuksesta riittävän hyvin. Se on todella yleistä."

Yksi puoli tuosta on myös se että kokemattomana ei myöskään oikein tiedä mistä itse todella tykkää ja millainen kumppani itselle sopii. Siksikin tulee yritettyä ihmisiä jotka eivät vain sovi itselle ollenkaan vaikka he miten olisivat periaatteessa samaa tasoa. Ja sitten ajattelee että en kelvannut sitten tuollekaan joten minun pitää olla tosi huono.

Hyvä kommentti tämäkin.

Vierailija
296/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei kukaan. Oletko muuten kuullut Jeremy Meeksistä? Jos et, niin googlaa."

Mihin perustuu tämä että ei kukaan? Tonnista vetoa ettei tuo profiilin tehnyt ollut oikeasti yhteydessä yhteenkään niistä keski-ikäisistä äideistä jotka esiintyi kauniina nuorina naisina käräyttääkseen sen tyypin. 

Eivät keski-ikäiset naiset esiinnyt nuorina naisina Tinderissä. :D Kaikkea sitä damage controllina keksitkin saadaksesi hyve-signaloitua naiset näyttäytymään jonkinlaisina hyviksinä, vaikka suurin osa naisista todellisuudessa tykkää pahoista pojista. :D

Vierailija
297/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kyllä fakta ennemminkin on, että häikäilemättömät ja itsekeskeiset ihmiset löytävät helpommin parisuhteen kuin kunnolliset ihmiset"

Varmasti, he vain eivät löydä hyvää parisuhdetta vaan suhteen jossa kumpikin tulee onnettomaksi omalla tavallaan.

Mukavat ja empaattiset ihmiset eivät ehkä löydä niin helposti parisuhdetta mutta kun löytävät niin se on varmuudella paljon parempi parisuhde kuin itsekeskeisen ihmisen parisuhde.

Parisuhde ei siis ole mikään itseisarvo vaan se että löydetään se hyvä ja molempien kannalta onnellinen parisuhde.

Vierailija
298/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tuhansien naisten pooli niin varmasti sieltä löytyy porukkaa joka ei lue profiilia vaan swaippaa pedarin huomaamattaan tai on pedari itse. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa että 99,999% naisista ei koske pedofiilin pitkällä tikullakaan ja mies joka on vedätetty uskomaan päinvastaista on liian tyhmä ja vedätettävä lisääntymään. Eli jatka sama rataa, luonto kiittää. 

Vierailija
299/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kumminkin niin, että olet löytänyt joitakin poikia - edes somessa - joita tämä asenne ja jutut ei haittaa? Täällä taas ei mene läpi vaikka kuinka pää punoittais. Se on se pään sisältö, molemmilla.

Vierailija
300/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sinä vain yrität kääntää tämän faktan jotenkin päälaelleen, että ne häikäilemättömät ja itsekeskeiset ihmiset mukamas olisivat niitä kunnollisia ihmisiä parempia, vaikka ei todellakaan näin ole."

Sinä olit se joka keulii sillä että olet niin hyvä veronmaksaja ja sinulla on ihan pääomatulojakin kun jollaikin toisella ei ole. Kummalle puolelle sinä siis itsesi lasket, niihin itsekeskeisiin vai kunnollisiin?