En kelpaa naisille, kuinka siis voin nostaa tasoa että kelpaan tavisnaiselle?
Palkkaa pitäisi siis saada enemmän, lihaksia enemmän kroppaan, ulkonäöstä pitää huolehtia paremmin ja pitäisi opiskella lisää?
Onko muita keinoja?
T:kiltti ja kiva ikisinkkumies 🥺
Kommentit (355)
"Hyvin moni täällä kirjoittelevista miehistä ei välttämättä ole mitenkään erityisen epäsuosittu, vaan enemmän on kyse siitä, etteivät he edes ole yrittäneet kunnolla. "
Tämä on totta. Kaikki ne sitä usein onnistuvaa pelimiestä kadehtivat miehet eivät tajua että se pelimies voi tehdä yhden illan aikana enemmän aloitteita kuin he tekevät viidessä vuodessa. Ja sitten ihmetellään miten joku onnistuu ja itse ei.
Itsekin ajattelin nuorena että en vain ollut suosittu. Mutta kyse oli vain siitä että katselin niitä naisia pääosin kaihoisasti jostain kaukaa ja haaveilin että jotain tapahtuisi. Heti kun tajusin että se ei ihan niin toimi ja aloin tehdä kunnon aloitteita niin koko asia muuttui täysin. Olinkin ihan ok monien naisten mielestä ja suhteita alkoi syntyä.
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhteeni tulisi olemaan onnellinen, sillä minä kyllä panostaisin siihen, toisin kuin ne naisten suosimat jännämiehet tekevät."
Huoh. Tässä taas yksi asia jossa olet täysin kujalla ja elättelet lapsellisia fantasioita. Pidät itseäsi älykkäänä en tiedä millä perusteella.
En pidä itseäni erityisen älykkäänä, vaan lähinnä pidän sinua hyödyllisenä hölmönä, joka ei tiedä miten maailma pyörii.
259. Totta, mutta ihmisen perustaipumukset ja persoonallisuus kyllä vaikuttavat kysyntään. Introvertti jää syrjään herkemmin, hänen sosiaalinen statuksensa ei ole korkea jne. Eli tuollaiset asiat ovat tasoteoriassa mukana.
Olen itse koko ajan kirjoittanut sellaisesta tasoteoriasta, jonka kohtasin täällä kolme vuotta sitten. Silloin mukana olivat ihmisen persoonallisuudenpiirteet eikä pelkkä ulkonäkö kuten nyt tulkitaan. Esimerkiksi naisestakin oli jopa luettelo, missä YTN:n persoonallisuudenpiirteitä lueteltiin. Valoisa, aurinkoinen luonne, ystävällinen jne. Noita piirteitä kun on KTN:ssä, hän oli KTN plus tai YTN miinus.
Eli teoriasta on tullut luurankomaisempi nyt keskustelevien piirissä.
Mitä se kertoo siitä naisesta, että kiltti ja kiva mies ei kelpaa?
Onko sellainen olento arvomaailmaltaan sellainen, josta voisit pitää?
Eli: miksi jo valmiiksi huonoa pitää tavoitella?
Vierailija kirjoitti:
"Maailman komein mies on kuvottava, jos hänen älykkyysosamääränsä on kolmivuotiaan lapsen tasolla."
Juuri näin. Tai sanopa naiselle että tuo todella komea ja kuuma mies on muuten tuomittu pedofiili niin se nainen ei enää vilkaisekaan sitä miestä. Eli kaikki nämä "vain ulkonäöllä on väliä" väitteet voi heittää romukoppaan.
Tietenkin on niin että aina on naisia jotka ovat valmiita antamaan anteeksi miehessä melko isojakin puutteita jos mies on vain tosi komea mutta he ovat oikeasti vain pieni osa naisista.
"Juuri näin. Tai sanopa naiselle että tuo todella komea ja kuuma mies on muuten tuomittu pedofiili niin se nainen ei enää vilkaisekaan sitä miestä. Eli kaikki nämä "vain ulkonäöllä on väliä" väitteet voi heittää romukoppaan."
https://thechive.com/humor/guy-poses-as-pedophile-on-tinder-and-it-does…
Olet täysin väärässä!
Vierailija kirjoitti:
"249. Tai sitten olit hiukan väärässä liigassa aikaisemmin."
Ehkä sitten. Toisaalta ei kyllä ollut naisten puoleta niin paljon kiinnostusta että olisin ajatellut että olisin jotenkin muuta kuin hekään. Mutta kuten sanoin, hyvin hankala sitä on omaa tasoaan arvioida muuten kuin vasta sitten kun jonkun saa.
Tasoteorian mukaan taso määrittyy sen perusteella jonka saa. Ei aikaisemmin. Miesten kohdalla myös irtoseksin perusteella.
Todennäköisesti oli kyse puuttuvasta kalibroinnista eli et osannut lukea naisten merkkejä kiinnostuksesta riittävän hyvin. Se on todella yleistä.
"Totta, mutta ihmisen perustaipumukset ja persoonallisuus kyllä vaikuttavat kysyntään. Introvertti jää syrjään herkemmin, hänen sosiaalinen statuksensa ei ole korkea jne. "
Tuollaisissa asioissa ne ihmisen luonteenpiirteet tietenkin vaikuttavat myös kysyntään koska ne ovat suoraan siihen vaikuttavia että onko ihminen muiden silmissä puoleensavetävä. Mutta minusta se ihmisen oma taipumus ihastua halposti tai vaikeasti ei ole ihan samalla tavalla siihen vaikuttava ominaisuus. Miehet saattavat edelleen piirittää ihan samalla tavalla sitä seksikästä naista vaikka se nainen ei olisikaan helposti ihastuvaa tyyppiä. Ja se rumempi kanssasisko ei saa miesten huomiota vaikka mielessään ihastuisikin joka toiseen vastaan tulevaan mieheen.
"Mitä se kertoo siitä naisesta, että kiltti ja kiva mies ei kelpaa?"
Se kertoo useimmiten ihan vain siitä että nainen ei ihastu sinuun vain siksi että olet se yksi tuhannesta muusta kiltista ja kivasta miehestä jotka hän on elämänsä aikana tavannut. Olisi siis kiva että sinussa olisi myös muita ominaisuuksia jotka erottavat sinut niistä muista kivoista ja kilteistä ja tekevät sinusta sopivan juuri hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Maailman komein mies on kuvottava, jos hänen älykkyysosamääränsä on kolmivuotiaan lapsen tasolla."
Juuri näin. Tai sanopa naiselle että tuo todella komea ja kuuma mies on muuten tuomittu pedofiili niin se nainen ei enää vilkaisekaan sitä miestä. Eli kaikki nämä "vain ulkonäöllä on väliä" väitteet voi heittää romukoppaan.
Tietenkin on niin että aina on naisia jotka ovat valmiita antamaan anteeksi miehessä melko isojakin puutteita jos mies on vain tosi komea mutta he ovat oikeasti vain pieni osa naisista.
"Juuri näin. Tai sanopa naiselle että tuo todella komea ja kuuma mies on muuten tuomittu pedofiili niin se nainen ei enää vilkaisekaan sitä miestä. Eli kaikki nämä "vain ulkonäöllä on väliä" väitteet voi heittää romukoppaan."
Kuten jo sanoin niin on aina niitäkin naisia jotka ovat valmiita hyväksymään miehessä isojakin virheitä mutta he ovat pieni vähemmistö naisia. Ihan kuten pedofiilit ovat hyvin pieni osa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhteeni tulisi olemaan onnellinen, sillä minä kyllä panostaisin siihen, toisin kuin ne naisten suosimat jännämiehet tekevät."
Huoh. Tässä taas yksi asia jossa olet täysin kujalla ja elättelet lapsellisia fantasioita. Pidät itseäsi älykkäänä en tiedä millä perusteella.
En pidä itseäni erityisen älykkäänä, vaan lähinnä pidän sinua hyödyllisenä hölmönä, joka ei tiedä miten maailma pyörii.
Niin, minä olen töissä, parisuhteessa ja minulla on lapsia. Minä en istu ihmettelemässä miten ketään ei kiinnosta.
"Et ole tavallinen, olet vain erittäin naiivi. Ja koska uskot pakotettuun tasa-arvon lopputulemaan/"vähemmistön" etujen ajamiseen muiden kustannuksella, etkä mahdollisuuksien tasa-arvoon, niin se tekee sinusta myös epä-älykkään."
Vai niin. Kovin olet musta-valkoinen ajatuksiltasi. Tiedätkö, olen äänestänyt Halla-ahoa, myös mieheni äänestää häntä. Mutta silti on täysin käsittämätöntä tuo sinun vihasi yhteiskuntaa ja ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni noista yritti saada pedofiilin nalkkiin? Aloitetaan siitä.
"Todennäköisesti oli kyse puuttuvasta kalibroinnista eli et osannut lukea naisten merkkejä kiinnostuksesta riittävän hyvin. Se on todella yleistä."
Kalibrointia voi tapahtua vain jos jotain myös joskus tapahtuu. Jos mitään ei koskaan tapahdu niin ei oikein ole mitään minkä mukaan kalibroitua. Tämähän on se vähemmän suosittujen miesten ongelma eli ei ole oikein mitään mihin verrata ja sitten se alkaa helposti mennä vain omassa päässään pähkäiltynä ihan pieleen.
Itse olin miehenä todella myöhäisherännäinen. Elin siinä 23-25 vuotiaana sen mitä monet pojat elivät 14-15 vuotiaana. Eli että pussaili aina kun joku vain vähän kiinnostuneelta tuntui ja kiinnostui kun se toinen tuntui kiinnostuneelta. Ihan teinimeininkiä siis. Monta hutia siinä tuli tehtyä mutta myös opittua paljon. Vasta sen jälkeen alkoi olla jotain jonka avulla kalibroitua.
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo useimmiten ihan vain siitä että nainen ei ihastu sinuun vain siksi että olet se yksi tuhannesta muusta kiltista ja kivasta miehestä jotka hän on elämänsä aikana tavannut. Olisi siis kiva että sinussa olisi myös muita ominaisuuksia jotka erottavat sinut niistä muista kivoista ja kilteistä ja tekevät sinusta sopivan juuri hänelle.
Ahaa, pitää erottua muista! Miten se nainen erottuu muista?
"Todennäköisesti oli kyse puuttuvasta kalibroinnista eli et osannut lukea naisten merkkejä kiinnostuksesta riittävän hyvin. Se on todella yleistä."
Yksi puoli tuosta on myös se että kokemattomana ei myöskään oikein tiedä mistä itse todella tykkää ja millainen kumppani itselle sopii. Siksikin tulee yritettyä ihmisiä jotka eivät vain sovi itselle ollenkaan vaikka he miten olisivat periaatteessa samaa tasoa. Ja sitten ajattelee että en kelvannut sitten tuollekaan joten minun pitää olla tosi huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta ihan samalla tavalla. Hänellä on tietty arvomaailma ja kiinnostuksen kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän erottui jo kun sinä kiinnostuit juuri hänestä. Vai yritätkö sinä ihan ketä vaan?
Eli tavallinen, kiva ja kiltti ei kelpaa, mutta ei saa ihmetellä että miksi.
Ei totuus kestäne päivänvaloa, kun megavalehtelu taas käynnissä!
Mutta niinhän täällä aina. naiset ja rehellisyys....
Minua kiusattiin koulussa.
Olin hoikka, kaunis ja älykäs.
Minulla oli ns huono koti ja olin pelokas.
Yritin miellyttää ihmisiä.
Yksi päivä heräsin.
En välittänyt ympärillä pyörivistä juntti murrosikäisistä.
Keskityin opiskeluun.
Hommasin kaverit muualta.
Kasvata pallit noin ensiksi.
Mieti KUKA olet?
Mieti MITÄ haluat?
Runkkaa vain kerran viikossa
Urheile
Opiskele
Palaa asiaan vuoden päästä.
Anteeksi en hallitse tätä lainaustekniikkaa. Mutta tuohon taipumukseen ihastua + riman nostamiseen halusin kommentoida. Itselläni taipumus ihastua ei ainakaan ole mitenkään korreloinut ns. suosion kanssa. Olen aina ollut todella suosittu ja minusta on kiinnostuttu helposti. Itse en kuitenkaan ole syttynyt kenestäkään (olen silti ollut parissakin pitkässä "ihan kivassa" parisuhteessa) ja olen itse asiassa kokenut kärsiväni siitä aika paljonkin. Olen joskus tehnyt siitä tänne aloituksenkin, siitä kuinka kukaan ei tunnu miltään, mikä vika mussa on. Rakastuin kuitenkin lopulta, lähes 50-vuotiaana, ensimmäistä kertaa elämässäni. Ja tämä tapahtui vasta kun olin päättänyt että jos ei jotain aivan ihmeellistä tule vastaan, olen mielelläni yksin. Sitten se joku aivan ihmeellinen tuli vastaan. En olisi ikinä aiemmin uskaltanut edes katsoa häneen päin. Omalla kohdallani siis riman nostaminen oli lopulta se juttu joka johti rakastumiseen.
Kaikkein ihmeellisintä oli kuitenkin se, että minäkin olen elämän rakkaus tälle vastapuolelle. Odottaminen oli kyllä tämän rakkauden arvoista.