En kelpaa naisille, kuinka siis voin nostaa tasoa että kelpaan tavisnaiselle?
Palkkaa pitäisi siis saada enemmän, lihaksia enemmän kroppaan, ulkonäöstä pitää huolehtia paremmin ja pitäisi opiskella lisää?
Onko muita keinoja?
T:kiltti ja kiva ikisinkkumies 🥺
Kommentit (355)
" Ne joiden seula on tarkempi ovat yleensä myös henkilöitä, joiden halu päästä parisuhteeseen on pienempi. He siis eivät tyydy."
Tai sitten ihan vain ihmisiä jotka eivät rakastu ja ihastu niin helposti. Edelleen väitän että riippuu hyvin paljon ihmistyypistä että kuinka altis on ihastumaan eli joillekin pitää olla todella suuri yhteensopivuus ennen kuin ihastuu ja toiselle riittää nätti hymy. Eikä tämä ihmisen luonteen perustaipumus korreloi sen kanssa kuinka suosittu on.
Niin, teoriaa jankkaa ne joilla ei ole kokemusta. Vähän kuin kirjoista opettelisi luistelemista: voi lukea ja teoretisoida koko ikänsä, ja tosi toimissa vaan lässähtää heti mahalleen, ei pääse edes alkuun.
"Persoonallisuudenpiirteet vaikuttavat tietysti paljon yksilötasolla pariutumiseen, mutta kysyntää kuvaavassa markkina-arvoteoriassa niillä ei ole (=ei voi olla) kovin paljon merkitystä."
Niinpä ja juuri siksi markkina-arvoteoria ei ole ollenkaan niin kiinnostava yksilön kannalta kuin ajatellaan. Se voi auttaa ymmärtämään pariutumista noin yleisesti mutta ei kovin hyvin juuri sen oman pariutumisen kannalta. Itse asiassa mitä enemmän ihminen ajattelee ymmärtävänsä markkina-arvoteoriaa, sen helpommin hän alkaa soveltaa sitä haitallisesti omaan käyttäytymiseensä. Pariutumisesa on yksilötasolla tärkeää tietynlainen rentous ja avoimuus sille että asioita voi tapahtua. Mitä enemmän ajattelee että joku teoria tai "luonnon voima" säätelee sitä mitä voi tapahtua ja kenen kanssa, sen helpommin asetamme itsellemme henkisiä esteitä sillä että tapaamme jonkun.
"Ja heidän naisensa ovat tehneet aloitteet mielenkiintoisemmille miehille aiemmin. Ei kiitos."
Olen eri, mutta minkä vuoksi otat sen henkilökohtaisesti, että nainen on kalibroitunut eli yrittänyt ja erehtynyt aivan kuten sinäkin olet, jos olet naisia treffaillut ja ollut suhteissa?
Minä tulkitsen tasoteoriaa siten, että ihmiset oppivat löytämään oman tasonsa kumppanin, joka sopii heille oikeasti. Yritin tätä kysyäkin (viesti poistettiin) eli mitä vaikkapa epäsuosittu mies sitten tekisi instabeiben kanssa treffeillä? Miten he eläisivät yhdessä, eikö heidän yhteinen elämänsä olisi alusta loppuun pelkkää kärsimystä? Koska väärään liigaan kuuluva mies joutuisi koko ajan pelkäämään, ettei riitä ja beibe joutuisi luovimaan tuon epävarmuuden kanssa.
Tasoteoria on hyvä siksi, että sen puitteissa pariudumme aina sopivan tasoisen kanssa, jonka kanssa on yhteistä muutakin kuin suurin piirtein saman kysynnän omaava partneri. Suurin osa pareista on samaa tasoa, minkä tajusin aika pian ensimmäistä kertaa, kun luin täältä tasoteoriasta noin kolme vuotta sitten. Jos ei olisi, se tuottaisi ison määrän kärsimystä kuten silloin käy, kun ihminen ei ole kalibroitunut omaan tasoonsa ja yrittää väärää liigaa jatkuvasti.
Tarkennuksena, että tasoteoria koskee vain niitä, jotka ovat markkinoilla. Taso siis selviää vain markkoinoilla eikä sitä voi asettaa ihminen itse tai joku muu yksittäinen treffikumppani, jonka yksilölliset kriteerit eivät ratkaise tasoa. Siksikin tasoteoriaa ei kannata ottaa liian henkilökohtaisesti. Myöskään Tinderin suosio ei määritä yksinään kenenkään tasoa. Syistä jotka on jo käyty läpi tässäkin ketjussa.
Jälleen viitataan kotiin tai lähimpään hotelliin saapuvaan edustusrouvaan. Näähän pistää korvausta vastaan miehen kuntoon,laittelee kotia ja sovittaessa ryhtyy äidiksi. Huomaavaisena herrasmiehenä katsot kämpän olevan siisti,hankit moppaavan robotti-imurin. Etkä pistä naista heti pyykkäriksi vaan lähetätte ekoina päivinä pyykit pesulaan. Jääkaappi täyteen ruokaa. http://tinyurl.com/uftcxr8x
Vierailija kirjoitti:
"Persoonallisuudenpiirteet vaikuttavat tietysti paljon yksilötasolla pariutumiseen, mutta kysyntää kuvaavassa markkina-arvoteoriassa niillä ei ole (=ei voi olla) kovin paljon merkitystä."
Niinpä ja juuri siksi markkina-arvoteoria ei ole ollenkaan niin kiinnostava yksilön kannalta kuin ajatellaan. Se voi auttaa ymmärtämään pariutumista noin yleisesti mutta ei kovin hyvin juuri sen oman pariutumisen kannalta. Itse asiassa mitä enemmän ihminen ajattelee ymmärtävänsä markkina-arvoteoriaa, sen helpommin hän alkaa soveltaa sitä haitallisesti omaan käyttäytymiseensä. Pariutumisesa on yksilötasolla tärkeää tietynlainen rentous ja avoimuus sille että asioita voi tapahtua. Mitä enemmän ajattelee että joku teoria tai "luonnon voima" säätelee sitä mitä voi tapahtua ja kenen kanssa, sen helpommin asetamme itsellemme henkisiä esteitä sillä että tapaamme jonkun.
Näkisin niin, että jos tasoteorialla korvataan kalibrointi elävässä elämässä, tulee hankaluuksia. Tai jos sitä sovelletaan yksilöihin kuten sinä kirjoitat. Eli olen samaa mielstä kuin sinä. Useimmiten on parempi, jos ihminen ei tiedä koko tasoteoriasta mitään, jos hän soveltaa sitä heikon itseluottamuksen tueksi.
Mutta itse koen hyötyneeni paljon tasoteoriasta, koska ymmärrän mielestäni miesnäkökulmaa naisiin nyt huomattavasti paremmin. Minusta teoria on helkkarin hyvä naisille, minkä takia en oikein ymmärrä miksi naiset vastustavat sitä. Miksi he eivät halua ymmärtää miehiä paremmin? Miksi he eivät halua ymmärtää, että miehille pariutuminen on aivan erilaista kuin naisille. Siihen tarpeeseen tasoteoria on syntynyt.
"Tasoteoria on hyvä siksi, että sen puitteissa pariudumme aina sopivan tasoisen kanssa, jonka kanssa on yhteistä muutakin kuin suurin piirtein saman kysynnän omaava partneri."
Kyllä. Käytännössä ongelma on se että suurin osa ihmisistä on lopulta aika huonoja arvioimaan itseään ja sitä kautta myös tasoaan. Aika moni joko aliarvioi tai yliarvio itseään ja se johtaa molemmissa tapauksissa onnettomiin lopputuloksiin.
Monesti tuntuu että toisilleen sopivat ihmiset kohtaavat lopulta ihan vain sattumalta eikä sen perusteella että kumpikin olisi osannut luontaisesti katsella juuri sitä oikeaa "tasoa".
Täällä on ollut vuosien mittaan karmeita esimerkkejä siitä miten mies rupeaa tulkitsemaan maailmaa red pill -lasien läpi ja ryssii täysin suhteensa naisiin. Esim yksi todennäköisesti paranoidista persoonallisuushäiriöistä kärsivä opiskelijamies oli saanut red pill -ideoista hienon aseen tulkita maailmaa niin kuin hänen psyykelleen oli tyypillistä ja saada "validaatiota" epäterveille ajatuskuluille. Hän oli ihan faktisesti onnistunut tulehduttamaan välit siihen pisteeseen että opiskelukaverit vältteli häntä. Tällaiset ihmiset voi olla lopulta vaarallisia ja en tiedä oliko hän myös se kirjoittaja joka kyseli opiskelukavereiden pahoinpitelyn seurauksista.ä opinnoille. Uskon että oli. Toki ei hän terve olisi ollut ilman red pilliäkään mutta sen kanssa täysi katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eipä tuo naisettomuus niin hirveästi haittaisi, jos saisin enemmän rahaa työstäni ja vähemmän menisi veroihin. Mutta kyllä keljuttaa kun rahat menevät tulonsiirtojen kautta yh-äideille, s0mppu-jättiperheille, sossun vakioasiakkaille, eläkeläisille..."
Oletko ajatellut että tuo ajatusmaailma ja asenne on se joka on estänyt niiden naisten kiinnostuksen? Naiset kun ovat keskimäärin empaattisempia ja muiden vaikeuksia ymmärtävämpiä kuin miehet joten tuo ajatusmaailma ei ehkä iske suurimpaan osaan naisista.
Edelleenkin palsta-n4rsu, kaikki ihmiset eivät ole kaltaisiasi vassari-haittaeläimiä.
Jokainen kirjoittamasi kommentti tekee entistä selvemmäksi miksi on ainoa vaihtoehto että pysyt sinkkuna. Toivottavasti se ei koskaan muutu jollet ole valmis isoon itsetutkiskeluun. Etkä taatusti ole valmis jo
Höpöhöpöä ja taas vaihteeksi jonkun olemattoman "ryhmän" taakse piiloutumista. "Me me"...vaikka sinä yksin näihin viesteihin vastailet. Et kyllä ole erityisen älykäs ihminen, ja sen kyllä huomaa! Jankkaat tuota samaa asiaa ilman argumentteja koko ajan.
" Miksi he eivät halua ymmärtää miehiä paremmin? Miksi he eivät halua ymmärtää, että miehille pariutuminen on aivan erilaista kuin naisille. "
Ehkä ihan vain siksi että se pariutuminen on ihmiselle hyvin henkilökohtainen asia ja niiden omien tunteiden käsittelyä, ei ensisijassa jonkun toisen pariutumisen lainalaisuuksien ymmärrystä. Teoria on teoria mutta parisuhde on tunnesuhde ja siinä tärkeintä ovat vain ne tunteet toista kohtaan.
En sano että tasoteoria ei olisi sinällään kiinnostava mutta se on niin kaukana siitä mitä se kahden ihmisen suhde oikeasti on että se ei tunnu juurikaan kiinnostavalta sen oman pariutumisen näkökulmasta.
"Höpöhöpöä ja taas vaihteeksi jonkun olemattoman "ryhmän" taakse piiloutumista. "Me me"...vaikka sinä yksin näihin viesteihin vastailet. Et kyllä ole erityisen älykäs ihminen, ja sen kyllä huomaa! Jankkaat tuota samaa asiaa ilman argumentteja koko ajan."
En ole tuo jota nimität narskuksi, eli keskustelet ainakin kahden ihmisen kanssa.
"Höpöhöpöä ja taas vaihteeksi jonkun olemattoman "ryhmän" taakse piiloutumista. "Me me"...vaikka sinä yksin näihin viesteihin vastailet. Et kyllä ole erityisen älykäs ihminen, ja sen kyllä huomaa! Jankkaat tuota samaa asiaa ilman argumentteja koko ajan."
Kumma juttu, että ajattelet, että täällä on vain yksi, joka sulle vastailee. No, eipä se minulta ole pois. Eikä sekään, että olet sinkku nyt ja aina.
"En sano että tasoteoria ei olisi sinällään kiinnostava mutta se on niin kaukana siitä mitä se kahden ihmisen suhde oikeasti on että se ei tunnu juurikaan kiinnostavalta sen oman pariutumisen näkökulmasta."
Tämä ja naisena voin puhua vain itsestäni mutta minua häiritsee tasoteoriassa jatkuvat epätodet väitteet siitä mitä minä tunnen ja ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa millä on merkitystä on korvien väli. Treenaa sitä. Mutta ethän sinä treenaa.
Ulkonäöllä ei ole mitään painoarvoa vai?
No ei, jos pään sisällä on pelkkää paskaa. Nainen, toisin kuin mies, ei syty yksittäisistä ruumiinosista ja pikku fetisseistä vaan joko tykkää tai ei tykkää koko miehestä kaikkineen. Käytös, arvomaailma, sivistyneisyys.
Maailman komein mies on kuvottava, jos hänen älykkyysosamääränsä on kolmivuotiaan lapsen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jota nimität narskuksi, eli keskustelet ainakin kahden ihmisen kanssa.
Joko olet tai et ole sama, mutta ihan samaa vihervassari-propagandaa te levitätte ja ette osaa argumentoida asiaanne millään muulla tavalla kuin "me tiedämme"...elikä julistatte jonkun asian olevan jollakin tavalla, mutta ette oikeasti mitenkään argumentoi sitä julistustanne. Tyypillisiä omaan napaansa tuijottavia feministejä.
Opettele kuuntelemaan ja keskustelemaan. Ole aidosti kiinnostunut toisesta. Opettele myös laittamaan hyvää ruokaa ja pistä kotisi kuntoon (viihtyisä sisustus). Siinä ne tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa millä on merkitystä on korvien väli. Treenaa sitä. Mutta ethän sinä treenaa.
Ulkonäöllä ei ole mitään painoarvoa vai?
No ei, jos pään sisällä on pelkkää paskaa. Nainen, toisin kuin mies, ei syty yksittäisistä ruumiinosista ja pikku fetisseistä vaan joko tykkää tai ei tykkää koko miehestä kaikkineen. Käytös, arvomaailma, sivistyneisyys.
Maailman komein mies on kuvottava, jos hänen älykkyysosamääränsä on kolmivuotiaan lapsen tasolla.
Juuri näin, eikä kuvottava vain ilmaisuna vaan ihan kirjaimellisesti kuvotuksen tunne. Eikä siihen riitä alhainen älykkyysosamäärä vaan se että mies on esim. ra sis ti. Mikään ulkonäkö ei siinä pelasta.
"Monesti tuntuu että toisilleen sopivat ihmiset kohtaavat lopulta ihan vain sattumalta eikä sen perusteella että kumpikin olisi osannut luontaisesti katsella juuri sitä oikeaa "tasoa". "
Tämän allekirjoitan näin miehenäkin täysin. Oma parisuhdehistoriani on ollut täynnä yritystä ja erehdystä ja lopulta sain paljon paremman ja hienomman naisen kuin olin ikinä ajatellutkaan. Olin vastoin tapojani melko humalassa kun tavattiin enkä silloin ajatellut ollenkaan että onko minulla mahdollisuuksia moiseen vai ei. No onneksi en ajatellut koska lopputulos oli aivan yllättävän hyvä.
Vierailija kirjoitti:
"Asian monimutkaistaminen tuolla tavalla ei kuitenkaan auta miestä millään lailla, vaan se miten naista kuunnellaan ja myötäillään oikealla tavalla seksuaalisen jännitteen syntymiseksi edellyttää kokemusta eli harjoittelua."
Ei siitä kannata kuitenkaan tehdä rakettitiedettä. En ole mikään varsinainen naistenmies, päinvastoin olin nuorena tosi ujo ja naiset eivät juuri tuntuneet lämpenevän. Mutta jossain vaiheessa vain tajusin että se seksuaaliseen kiinnostukseen viittaava aloite kannattaa tehdä varsin pian eikä jäädä vatuloimaan. Jos nainen tuntuu viihtyvän seurassasi niin joku pieni kosketus sopivassa paikassa ja sitten katsotaan että millaisen reaktion se aiheuttaa. Jos positiivisen niin sitten voi edetä pidemmälla ja jos ei niin sitten jatketaan kaverina.
Nuorempana saatoin viikkoja pohtia että voiko sitä edeta ja jos voi niin milloin ja miten. Ja kaverisektorillehan siinä aina jäätiin. Moni nainen varmaan ihmetteli että olin
Erinomainen viesti. En tiedä päteekö se kaikkiin naisiin, mutta minä tiedän heti pidänkö jotain miestä seksuaalisesti kiinnostavana vai en. Siksi tuntuu fiksulta keinolta tuo nopea, varovainen koskettaminen ja siitä seuraava pakittaminen tai eteneminen. Ja se johtopäätös, ettei se ole rakettitiedettä, vaan selviää nainen kerrallaan.
Olen itse naisena ajatellut, että homma on vastavuoroista. Kalibrointi naisen kannalta tarkoittaa sitä, että oppii havaitsemaan kuka on kiinnostunut ja missä mielessä. Ne jotka ovat tuossa kokemattomia tai eivät opi lukemaan miehiä saavat enemmän näpeilleen kuin sellaiset, jotka ovat sosiaalisesti taitavia.
Näpeilleen saamiselta ei silti varmaan täysin välty kukaan. Kauniit ja komeat antavat tahtomattaan näpeille monille, mutta hekin saavat näpeilleen silloin, kun kalibroituvat omassa liigassaan.
Olen pelkkä perus jamppa. Työtön köyhä mies mutta minulla on tyttöystävä ollut jo vuosia. Olen aina seurustellut. Viimeisen 25 vuoden aikana olen ollut vain 2 vuotta sinkkuna. Välillä olen ollut töissä huonolla palkalla ja työtönkin olen ollut kuten nyt. Painan 90 kg ja olen 167 cm pitkä. En ole siis mikään komeakaan. Harrastan liikuntaa ja punttien nostelua harrastin 10 vuotta. Nykyään ei ole muita harrastuksia kuin pyöräily ja kalastus.
Jos minä olen saanut naisia niin kaikkien pitäisi saada. Se on omasta aktiiviudesta kiinni. Minä olen aina baarissa tavannut naisia.