Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivaannuttaako sinua Lindexin alusvaatemallit?

Vierailija
17.01.2024 |

Ärsyttääkö puolialastomien naisten mainokset illasta toiseen? 

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaivaannuttaisi? Näin se pitääkin tehdä, näytetään kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä naisia puettuina asusteisiin joita mainostetaan.

Ei mitään muutakaan asiaa mainosteta kaikennäköisillä alastomilla ihmisillä. Mainoksen tehtävä on myydä, ja inhorealismi tuskin myy. Kukaan ei halua samaistua rumuuteen, näin se vain on. 

Ja ennen kuin joku tulee hihkumaan no milläs meriiteillä sanot muita rumiksi. Joo, itsekin olisin ruma malli. En ikinäpäivänä kuvittelisi että mun naamalla tai kropalla myytäisiin jotain alusvaatteita. Että joku ajattelisi mun kuvan nähdessään, "vau, mä haluan kans."

Huonoa itsetuntoaan kannattaa työstää vaikka terapiassa.

Heh.

Olisiko kuitenkin niin, että sinusta ruma ihminen voi olla mainostajan mielestä hyvinkin mielenkiintoinen ja kuvauksellinen? Se ei liene millään lailla sinulta pois?

Mainostajan mielestä? 

Ei mainoksia kuulu tehdä sen mukaan, mikä MAINOSTAJAN MIELESTÄ on hienoa. Vaan kohderyhmälle. 

Näitä kuuluisi tehdä kohderyhmän mielestä kiinnostavalla tavalla. 

Ei mainoksen ole tarkoitus olla taidetta vaan pohjimmainen tarkoitus on saada myynti nousuun. No toki, ärsyyntyminenkin on kiinnostuksen herättämistä. Mutta saako ärsyyntyminen ostamaan? 

Vierailija
82/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset näyttävät löytäneen viime aikoina sisäisen talebaninsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaivaannuttaisi? Näin se pitääkin tehdä, näytetään kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä naisia puettuina asusteisiin joita mainostetaan.

Ei mitään muutakaan asiaa mainosteta kaikennäköisillä alastomilla ihmisillä. Mainoksen tehtävä on myydä, ja inhorealismi tuskin myy. Kukaan ei halua samaistua rumuuteen, näin se vain on. 

Ja ennen kuin joku tulee hihkumaan no milläs meriiteillä sanot muita rumiksi. Joo, itsekin olisin ruma malli. En ikinäpäivänä kuvittelisi että mun naamalla tai kropalla myytäisiin jotain alusvaatteita. Että joku ajattelisi mun kuvan nähdessään, "vau, mä haluan kans."

Huonoa itsetuntoaan kannattaa työstä

Sinuun ne eivät selvästi vetoa, ja se on ihan okei. Sulle on sitte  muita paikkoja. Minä ostan alusvaatteita ihan mielelläni Lindexistä. 

Vierailija
84/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pisti silmään" kyllä se mainos, jossa pillunäkyi alushousujen läpi. Melkeinpä menee aikuisviihteestä tuollainen jos sitä tyrkytetään esim. aikaan, jolloin lapset voivat näitä mainoksia nähdä.

Vierailija
85/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kiinnittänyt mitään huomiota. Mutta ostankin Triumphia Prismasta. On laadukkaampaa ja originalia kuin Lindexin kopiot.

Vierailija
86/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menny ihan ohi tällainen kampanja. 

On mennyt ohi, vaikka Lindexin lihatiski ollut olemassa jo vuosikymmeniä, vaan ei pitäisi enää kuulua nykyaikaan - erityisesti joulun aikaan dösäpysäkit olleet näitä mainoksia täynnä. 

Sä oot vaan kateellinen ja huonoitsetuntoinen. Varmaan itse haluaisit olla samanlainen, nainen ja kaunis.

Minähän olen. Nyt ei ole kyse siitä, vaan seksismistä.

Naisten esineellisestämisestä, vaikka et varmaan tajua vieläkään, vai oletko mies?

Normaali, älykäs nainen kyllä tajuaa ja on samaa mieltä kanssani.

Olen nainen ja minun mielestä alusvaatteiden mainostamisessa ei ole mitään seksismiä eikä naisten halveeraamista.

Jos sinun mielestä naisena alusvaatteiden mainostaminen halveksii naisia niin miten sinun mielestä alusvaatteita pitäisi mainostaa vai pitäisikö alusvaatteiden mainostaminen kieltää kokonaan, ehkä myyntikin kielää kokonaan? Olethan toki naisena lopettanut alusvaatteiden käytön ja ostamisen kun se on niin seksististä, olethan?

Vierailija
87/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pisti silmään" kyllä se mainos, jossa pillunäkyi alushousujen läpi. Melkeinpä menee aikuisviihteestä tuollainen jos sitä tyrkytetään esim. aikaan, jolloin lapset voivat näitä mainoksia nähdä.

Minua naisena ei pistä silmään ollenkaan naisten eikä miesten alusvaatemainokset. Ehkä mainostajan kannalta toki huono asia, ehkä ei.

Naisena olen sitä mieltä, että jos naisten alusvaatemainokset häiritsevät naisia niin naisilla on huono itsetunto eivätkä ole sinut itsensä ja vartalonsa kanssa. Miehillä saattaa olla myös huono itsetunto ja salaa saattavat toivoa olevansa naisia ja täten salaa ovat kateellisia mainosten naisille.

Vierailija
88/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoa itsetuntoaan kannattaa työstä

Mainoskuvaston monipuolistaminen ja realistisempi esitystapa on ollut yleinen keskustelunaihe jo vuosikymmeniä. Selkäläskit ja muu kuin klassisinta ja saavuttamattominta kauneutta edustava kuvasto on ollut kaikkien toiveissa.

Vierailija
89/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näggerinnahkamainokset tympii.

Vierailija
90/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä mainokset näyttävät menevän lähinnä misogynistien ja razzejen tunteisiin. Onpa harmi.

Vierailija
91/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset näyttävät löytäneen viime aikoina sisäisen talebaninsa.

Ei ole niin. Me emme vain halua nähdä alastomuudella ratsastamista. 

Meitä iljettää asiattomuudet, emme halua katsoa kenenkään alastonta lihaa: Ei miesten, ei naisten, ei lihavien, ei laihojen, ei mustien, eikä valkoisten lihaa. Tuliko viimein selväksi?

Vierailija
92/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, pojat opetetaan jo pienestä pitäen halveksimaan naisia ja tyttöjen mieleen paukutetaan aina vaan sitä samaa: olet vain alastonta, halpaa ja häpeällistä lihaa miehille. 

Vierailija
93/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mennyt ohi, vaikka Lindexin lihatiski ollut olemassa jo vuosikymmeniä, vaan ei pitäisi enää kuulua nykyaikaan - erityisesti joulun aikaan dösäpysäkit olleet näitä mainoksia täynnä. 

Sä oot vaan kateellinen ja huonoitsetuntoinen. Varmaan itse haluaisit olla samanlainen, nainen ja kaunis.

Naisten esineellisestämisestä, vaikka et varmaan tajua vieläkään, vai oletko mies?

Olen nainen ja minun mielestä alusvaatteiden mainostamisessa ei ole mitään seksismiä eikä n

🤦🤦

Vierailija
94/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä mainokset näyttävät menevän lähinnä misogynistien ja razzejen tunteisiin. Onpa harmi.

Ei pidä paikkaansa.

Minä Ap:nä en ole rasisti enkä naisvihamielinen, päinvastoin olen hoikka, kaunis nainen, joka inhoaa näitä aina vaan naisia halventavia mainoksista, vuosikymmenistä toiseen. 

Inhoan myös miehiä halventavia mainoskampanjoita.

Eikö mainonta voi jo nykyaikana sentään olla sellaista, ettei se loukkaisi ketään?? 

Vierailija
95/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minun mielestä alusvaatteiden mainostamisessa ei ole mitään seksismiä eikä n

En osta Lindex-kuraa muutenkaan, enkä varsinkaan näiden härskien mainosten takia.

Ostan tuotteeni sieltä, missä ei tälläistä törkymainontaa ole ollenkaan, sellainenhan ei tietenkään tullut mieleesi.😒

Vierailija
96/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dressman taitaa yllättäen olla ainoa, joka taitaa mainostamisen tätä nykyä.

Kyllä ja pidän Dressmania laatuliikkeenä jo tämänkin takia, ettei heillä kalsarimainokset vilahda missään. 

Se antaa alitajuisesti ihmisille tasokkaan kuvan ko. kauppaliikkeestä. 

Ja olen mainonnan ammattilainen, joten tiedän tämä hommat tarkkaan. 

Vierailija
97/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heräsi ihan uteliaisuus, millaisia nuo mainokset mahtavat olla. Millä kanavalla niitä tulee, ja minkä ohjelmien välissä olette havainneet? En omista telkkaria, joten jokin mitä voi netin kautta ilmaiseksi katsoa olisi hyvä.

Vierailija
98/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut näitä mainoksia, joten ei haittaa. 

Vierailija
99/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minun mielestä alusvaatteide

En osta Lindex-kuraa muutenkaan, enkä varsinkaan näiden härskien mainosten takia.

Ostan tuotteeni sieltä, missä ei tälläistä törkymainontaa ole ollenkaan, sellainenhan ei tietenkään tullut mieleesi.😒

Ostan tuotteeni sieltä, missä on sellaisia mitä haluan. En katsele telkkaria joten en ole nähnyt mitään mainoksia.

Onko Lindexin tuotteet sitten kuraa? Minä olen ostanut siellä todella peittäviä bokserimallisia alushousuja, joihin olen oikein tyytyväinen ollut, ja aion ostaa vastakin.

Vierailija
100/101 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon te oikein toljotatte sitä telkkaria, jos mainokset koko ajan noin hyppää silmille? Ja vielä lisäksi mainoskanavia, joista tulee vain roskaa. Eipä tämä valitus teistäkään anna mitään hyvää kuvaa. Hankkikaa vaikka jotain harrastuksia. Lopettakaa ainakin se telkkarin tuijottaminen.