Vaivaannuttaako sinua Lindexin alusvaatemallit?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää ne mainokset, ovat jotenkin naisia halventavia, enkä osta ko. puljusta rätin rättiä enää.
Miksi ne on naisia halventavia? Millä tavalla? Kai itsekin käytät alusvaatteita eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla menny ihan ohi tällainen kampanja.
On mennyt ohi, vaikka Lindexin lihatiski ollut olemassa jo vuosikymmeniä, vaan ei pitäisi enää kuulua nykyaikaan - erityisesti joulun aikaan dösäpysäkit olleet näitä mainoksia täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mennyt ohi, vaikka Lindexin lihatiski ollut olemassa jo vuosikymmeniä, vaan ei pitäisi enää kuulua nykyaikaan - erityisesti joulun aikaan dösäpysäkit olleet näitä mainoksia täynnä.
Eikös sulla itselläsikin ole alusvaatteita päällä? Miksi sitten ne samat alusvaatteet sinun päälläsi eivät ole naisia/miehiä halventavia, mutta muiden päällä ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot vaan kateellinen ja huonoitsetuntoinen. Varmaan itse haluaisit olla samanlainen, nainen ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää ne mainokset, ovat jotenkin naisia halventavia, enkä osta ko. puljusta rätin rättiä enää.
Miten ne halventavat? Miten naisten alusvaatteita pitäisi mielestäsi mainostaa? Ilman kuvia? Tai tuote muovinuken päällä?
En ole nähnyt mainosta, mutta kävin nyt nettisivuilla katsomassa valikoimaa. Enemmän järkytti hinta, osa liiveistä maksaa 40 e tai jopa 65 e, mikä on jo mielestäni aivan liikaa vain naisille pakollisesta vaatteesta.
Pitäisikö alusvaatteita mainostaa niin, että ne olisivat ulkovaatteiden päällä tai muovitorsojen päällä? Vai eikö alusvaatteita saisi mainostaa ollenkaan? Entäs kuukautisside ja kondomimainokset? Eikö niitäkään saisi mainostaa, liikaa alkaa punastuttamaan?
Lindexin mallithan ovat peniksellisiä, joten aloituksessa lienee kyse peniskateudesta.
Läskit ja rumat akat esittelemässä vaatteita ei innosta ostamaan niitä, aivan sama, vaikka olisikin realistista kuvausta. Moni muukin asia mainoksissa kusee nykyään. Unohtaneet perusperiaatteet, kuten kohderyhmänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eipä haittaa rakastan elämää ihanaa olla
Näinpä. Elää ja antaa toisten elää.
Maalimaan mahtuu miljoonia ja kymmeniä miljoonia erilaisia ja erivärisiä ja eri ikäisiä vartaloita, millä niistä on oikeus näkyä? Kenellä on oikeus ja valta tulla määräämään miltä ihmisen pitää näyttää? Entä jos minun mielipiteeni poikkeaa sinun mielipiteestäni, kumpi on oikea?
Surullista että joillakin on nuttura noin kireällä. Mitä se sinun sisälläsi triggeröi? Mikä tekee kipeää?
Minäkään en täytä kauneuskriteereitä - mitä ne nyt sitten ovatkin ja kuka ne voi määrätä - mutta rakastan itseäni ja rakastan elämää ja elän vapaasti ja avoimesti sellaisena kuin olen. Koskaan ei tule aikaa eikä paikkaa missä olisin kaikkien mieln mukainen mutta ei tarvi
Elää ja antaa toisten elää - antaa kaikkien kukkien kukkia etc.
Olen pitkän elämäni aikana havainnut, että juuri näin sanovat eivät hyväksy muita, kuin omanlaisiaan ihmisiä, muita halveksuvat.🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne on naisia halventavia? Millä tavalla? Kai itsekin käytät alusvaatteita eikö niin?
Miten monta rautalankaa sulle pitää vääntää??😒
Seksismi on iljettävää ja väärin. Sillä ei saada aikaan tasa-arvoa, vaan aina vaan halveksimista naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Lindexin mallithan ovat peniksellisiä, joten aloituksessa lienee kyse peniskateudesta.
Eikä ole.
En katso televisiota, joten en tiedä mistä mainoksista puhutaan. Mutta jos kyse on siitä, että mainoksissa on kaikennäköisiä ja -kokoisia mielenkiintoisia ihmisiä, niin tykkään kovasti. Mainoskuvasto on muuttunut minusta siinä mielessä positiivisempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaivaannuttaisi? Näin se pitääkin tehdä, näytetään kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä naisia puettuina asusteisiin joita mainostetaan.
Ei mitään muutakaan asiaa mainosteta kaikennäköisillä alastomilla ihmisillä. Mainoksen tehtävä on myydä, ja inhorealismi tuskin myy. Kukaan ei halua samaistua rumuuteen, näin se vain on.
Ja ennen kuin joku tulee hihkumaan no milläs meriiteillä sanot muita rumiksi. Joo, itsekin olisin ruma malli. En ikinäpäivänä kuvittelisi että mun naamalla tai kropalla myytäisiin jotain alusvaatteita. Että joku ajattelisi mun kuvan nähdessään, "vau, mä haluan kans."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudutko samoin the other danish guy -mainoksiin?
En oo nähnyt kyseistä kampanjaa, mutta ensin sais heivata nuo kaalimadot yms pois radiosta ja ip-lehdistä mainostamasta. Erittäinkin vaivaannuttavaa.
Anti olla, et kuulu älymystöön, kuten ei moni muukaan täällä, ikävä kyllä.