Vaivaannuttaako sinua Lindexin alusvaatemallit?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää ne mainokset, ovat jotenkin naisia halventavia, enkä osta ko. puljusta rätin rättiä enää.
Miehille tehtyjä. Olin vammaisten laitoksessa joskus töissä. Siellä ne r**** lehtien alusvaatemainoksille. Anttilan kuvasto oli tosi suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää kun joutuu mainoksissa katsomaan rumia naisia. Mikä järki?
Ymmärrän että etoo kun joutuu rumuutta päivät pitkät katselemaan peilistä. Voimia sinne :)
En ole ruma, luojan kiitos. Ällöttää lihavat vartalot. Onneksi suurimmassa osassa mainoksista esiintyy vain kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin. Yhdellä nuorella Aasialaisella neidolla näkyi alaosasto selvästi.
Ja kukaan ei tiennyt mitä siellä alaosastolla todennäköisesti on.
Minä naisena tykkään kyseisestä mainoksesta todella paljon. Aivan ihanaa että mainoksessa on myös vanhempia naisia, koska miksei olisi? Rintaliivejä käyttävät muutkin kuin nuoret ja nätit.
Ei juuri tuon kaupan mainokset erityisesti. Alusvaatemainoksissa ärsyttää, kun aina on perseet pystyssä. Miksi alushousuja täytyy kuvata niin?
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Miten niitä muuten saataisiin myytyä?
No ei ainakaan noilla mainoksilla. Mainoksen tarkoitus on myydä, mutta Lindex on Stockmannin konkurssipesää, eli ei ole tarkoitus myydä. Jos malli on ns ruma ei se myy, koska ei ihmiset halua näyttää rumilta.
En muista nähneeni, joten ei. Mutta yksi asia jonka olen huomannut on se, että yhä useammin mainoksissa on alkanut esiintyä läskejä naisia, ja se kyllä vaivaannuttaa. En halua identifioitua minkään pluskokoisille suunnatun putiikin asiakkaaksi.
Onko Lindexkin siirtynyt ns. woke-linjalle? Ei lupaa hyvää. Victoria's Secret meni nurin kun alkoivat käyttää vammautuneita, ylipainoisia ja kääpiökasvuisia transmalleja.
Ei. En ole nähnyt sellaisia mainoksia. Inhoan mainoksia, joten en koskaan katso normi tv:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että etoo kun joutuu rumuutta päivät pitkät katselemaan peilistä. Voimia sinne :)
En ole ruma, luojan kiitos. Ällöttää lihavat vartalot. Onneksi suurimmassa osassa mainoksista esiintyy vain kauniita naisia.
Missasit pointin, kyse oli naisten esineellistäminen ja Lindex on syyllistynyt tähän liian usein.
Eikä väliä, onko nainen lihava vai laiha, kyse on seksismistä.
Miksei tähän puututa? Taitaa feministitkin olla kuol leet sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Onko Lindexkin siirtynyt ns. woke-linjalle? Ei lupaa hyvää. Victoria's Secret meni nurin kun alkoivat käyttää vammautuneita, ylipainoisia ja kääpiökasvuisia transmalleja.
Ei mikään ihme. Todella harva potentiaalinen asiakas kokee tuollaisia mitenkään tavoiteltaviksi. Kun sen sijaan perinteiset "enkelit" olivat naisille esikuvia ja roolimalleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missasit pointin, kyse oli naisten esineellistäminen ja Lindex on syyllistynyt tähän liian usein.
Minä puutuin ko. mainokseen ja nyt se kielletään ainakin Googlessa.
Hyvä xxxxxx,
Olemme tarkastaneet ilmoituksesi (tunnus # 5-50xxxxxxxxxxx).
Havaitsimme seuraavat asiat:
Päätimme ryhtyä toimiin mainosta vastaan. Toimenpiteiden voimaantulo voi mennä enintään 24 tuntia. Havaitsimme, että mainos ei noudata Googlen käytäntöjä. Käytännöissä kielletään tietyt sisällöt ja toimintatavat, joiden uskomme olevan haitallisia käyttäjille ja yleiselle verkkoekosysteemille.
Tietoja tarkastusprosessista
Googlen luotettavuus- ja turvallisuustiimi on tarkastanut ilmoituksesi käytäntöjen rikkomusten varalta. Kun löydämme sääntöjämme tai lakia rikkovan mainoksen, poistamme sen. Törkeä tai toistuva rikkomus voi johtaa mainostajan tilin jäädyttämiseen, jolloin hän ei voi enää näyttää mainoksia Googlen kautta.
Voit toimia näin
Voit päättää, mitä mainoksia näet. Siirry My Ads Centeriin ja kerro meille, mitä mainoksia haluat rajoittaa ja mitkä ovat hyödyllisiä.
Voit lukea mainoskäytännöistä lisää ohjekeskuksesta.
Kiitos, kun autat meitä pitämään mainokset turvallisina ja hyödyllisinä.
Terveisin
Googlen luotettavuus ja turvallisuustiimi
2024 Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
Tämä viesti on luotu automaattisesti, älä vastaa siihen. Tämä viesti saattaa sisältää luottamuksellisia tai salassa pidettäviä tietoja. Jos sait tämän viestin virheellisesti, älä lähetä sitä eteenpäin, ja poista kaikki kopiot ja liitteet. Edellä olevat ehdot liittyvät mahdolliseen liiketoimintajärjestelyyn, ne on tarkoitettu vain jatkokeskustelun pohjaksi. Ne eivät muodosta laillisesti sitovaa sopimusta eikä niitä ole sellaiseksi tarkoitettu. Laillisesti sitovia velvoitteita ei synny eikä niiden oleteta tai anneta ymmärtää syntyvän, ennen kuin kaikki osapuolet ovat allekirjoittaneet lopullisessa muodossa olevan sopimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin, eikä mitään feministejä enää ole, tai ovat muuttuneet lesboiksi.
Miksi vaivaannuttaisi? Näin se pitääkin tehdä, näytetään kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä naisia puettuina asusteisiin joita mainostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaivaannuttaisi? Näin se pitääkin tehdä, näytetään kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä naisia puettuina asusteisiin joita mainostetaan.
Kun et hiffaa, niin et sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
eipä haittaa rakastan elämää ihanaa olla
Näinpä. Elää ja antaa toisten elää.
Maalimaan mahtuu miljoonia ja kymmeniä miljoonia erilaisia ja erivärisiä ja eri ikäisiä vartaloita, millä niistä on oikeus näkyä? Kenellä on oikeus ja valta tulla määräämään miltä ihmisen pitää näyttää? Entä jos minun mielipiteeni poikkeaa sinun mielipiteestäni, kumpi on oikea?
Surullista että joillakin on nuttura noin kireällä. Mitä se sinun sisälläsi triggeröi? Mikä tekee kipeää?
Minäkään en täytä kauneuskriteereitä - mitä ne nyt sitten ovatkin ja kuka ne voi määrätä - mutta rakastan itseäni ja rakastan elämää ja elän vapaasti ja avoimesti sellaisena kuin olen. Koskaan ei tule aikaa eikä paikkaa missä olisin kaikkien mieln mukainen mutta ei tarvitsekaan! Itse myös mielihyvin anna tilaa ja oikeuden ihan kaikille olla.
En aio pukeutua säkkiin enkä hiiviskele seinustoilla, olen näkyvä ja siihen minulla on oikeus. Haluaisin todella tietää mikä on se standardi joka jokaisen (varsinkin naisen) tulisi täyttää? Jos olet laiha kuten minä, jolla ei ole muotoja kuten naisella "kuuluu" olla olet zombi ja elävä kuollut. Jos olet pyöreämpi olet läski ja etova ja mitä kaikkea.
Miettikää ihmiset mikä nähdä nainen alusvaatteissa aiheuttaa niin suurta tuskaa? Jos muutama kurap-rse soittaa päätään on se merkki ko. tyyppien henkisestä kehittymättömyydstä.
Joku mainos nostaa tuollaista tuskaa! Ja naiset vielä syyllistyy tähän!
Vierailija kirjoitti:
Neeee4ekereitä ja mulatttteja täynnä, kyllä häiritsee.
Olen ihmetellyt samaa miltei kaikissa mainoksissa, sillä heitä on kuitenkin vain murto-osa kansasta.
En sillä, että vihaisin mustia. En vaan pysty samastumaan heidän esittämiinsä mainoksiin, nehän ei sitten enää ole kohdennettu meille valkoisille.
Sen sijaan tuollaiset Lindexin lihatiskit halventavat kaikkia naisia.
Minä miehenä joudun kääntämään katseen pois kesken mainoksen, sen verran pahasti koen myötähäpeää..