Vaivaannuttaako sinua Lindexin alusvaatemallit?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, oliko tämä se selkäläskimainos?
Prismalla tai Cittarilla oli jokunen vuosi sitten joku outo mainos, jossa mainostettiin naistenvaatteita. Siinä oli poimukas selkäläskinen akka, joka pisti oikein ranttaliksi pukuhuoneessa alusvaatteisillaan ja veivasi siellä itseään eri asentoihin. Yksi noloimmista mainoksista, jota on tullut nähtyä. Ilmeisesti sai niin paljon negapalautetta, ettei ole tainneet ihan vastaavaan bodyposiym.kiimastaan huolimatta palata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaivaannuttaisi? Näin se pitääkin tehdä, näytetään kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä naisia puettuina asusteisiin joita mainostetaan.
Ei mitään muutakaan asiaa mainosteta kaikennäköisillä alastomilla ihmisillä. Mainoksen tehtävä on myydä, ja inhorealismi tuskin myy. Kukaan ei halua samaistua rumuuteen, näin se vain on.
Ja ennen kuin joku tulee hihkumaan no milläs meriiteillä sanot muita rumiksi. Joo, itsekin olisin ruma malli. En ikinäpäivänä kuvittelisi että mun naamalla tai kropalla myytäisiin jotain alusvaatteita. Että joku ajattelisi mun kuvan nähdessään, "vau, mä haluan kans."
Huonoa itsetuntoaan kannattaa työstää vaikka terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
En oo nähnyt kyseistä kampanjaa, mutta ensin sais heivata nuo kaalimadot yms pois radiosta ja ip-lehdistä mainostamasta. Erittäinkin vaivaannuttavaa.
Muuten, kuka on keksinyt tuon kyseisen nimen yritykselle, Kaalimato. Ihan järkyttävä erotiikan tappaja koko sanakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menny ihan ohi tällainen kampanja.
On mennyt ohi, vaikka Lindexin lihatiski ollut olemassa jo vuosikymmeniä, vaan ei pitäisi enää kuulua nykyaikaan - erityisesti joulun aikaan dösäpysäkit olleet näitä mainoksia täynnä.
Suhtaudutko samoin the other danish guy -mainoksiin?
No mä ainakin. Yhtä vaivaannuttavaa oli sitten mies tai nainen.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mennyt ohi, vaikka Lindexin lihatiski ollut olemassa jo vuosikymmeniä, vaan ei pitäisi enää kuulua nykyaikaan - erityisesti joulun aikaan dösäpysäkit olleet näitä mainoksia täynnä.
Kyllä. Ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Vaivaannutko siis kesällä kadulla, rannoilla, uimahallissa, salilla, yleisissä saunoissa jne.? Kuulostaa hankalalta, jos vähäpukeisuus käy noin kovasti tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ehdottomasti.
Mikä näissä alusvaatemainoksissa siis korpeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on vastenmielisiä myös ja onhan niissäkin jokuämmä haarustaan usein ollut esittelemässä. Mainostakoot nettisivuillaan mitä haluavat, mutta tv-mainoksissa pitäisi olla jokin taso, niitä kun saa vastentahtoisesti päin näköään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaivaannuttaisi? Näin se pitääkin tehdä, näytetään kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä naisia puettuina asusteisiin joita mainostetaan.
Ei mitään muutakaan asiaa mainosteta kaikennäköisillä alastomilla ihmisillä. Mainoksen tehtävä on myydä, ja inhorealismi tuskin myy. Kukaan ei halua samaistua rumuuteen, näin se vain on.
Ja ennen kuin joku tulee hihkumaan no milläs meriiteillä sanot muita rumiksi. Joo, itsekin olisin ruma malli. En ikinäpäivänä kuvittelisi että mun naamalla tai kropalla myytäisiin jotain alusvaatteita. Että joku ajattelisi mun kuvan nähdessään, "vau, mä haluan kans."
Heh. Voin aivan hyvin pukeutua näyttävästi ja lähteä ulos, tai voin mennä bikineissä uimarannalle, mutta en ole malli, enkä sellaista luule. Sekö sinusta on huonon itsetunnon merkki, ettei kuvittele olevansa malli? Mulla on realistinen minäkuva, tiedän mikä olen ja mitä olen, ja missä olen hyvä.
Niin ja mulla on markkinoinnin perustutkinto, ehkä sekin vaikuttaa mielipiteeseeni, mikä on myyvää. "Huono itsetunto".... voi ei sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Vaivaannutko siis kesällä kadulla, rannoilla, uimahallissa, salilla, yleisissä saunoissa jne.? Kuulostaa hankalalta, jos vähäpukeisuus käy noin kovasti tunteisiin.
Eijeijei. Sehän on normaalia elämää, ei esineellistämistä.😖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on vastenmielisiä myös ja onhan niissäkin jokuämmä haarustaan usein ollut esittelemässä. Mainostakoot nettisivuillaan mitä haluavat, mutta tv-mainoksissa pitäisi olla jokin taso, niitä kun saa vastentahtoisesti päin näköään.
Tässäkin toit esiin, että niissä on joskus jokuämmä esitellyt haarustaan. Kuulostat aika misogynistiseltä. Naiset ostaa ja käyttää alusvaatteita. Mikä siinä on iso juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Voin aivan hyvin pukeutua näyttävästi ja lähteä
Olisiko kuitenkin niin, että sinusta ruma ihminen voi olla mainostajan mielestä hyvinkin mielenkiintoinen ja kuvauksellinen? Se ei liene millään lailla sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Uimahallissa en tuijottele ihmisiä, koska se olisi vaivaannuttavaa. Varmaan molemmille osapuolille. Yhteisissä saunoissa pidettäisiin törkeänä käytöksenä tuijottaa muita. Se olisi vaivannuuttavaa, todellakin. En tuijottele myöskään näitä semi-alastomia mainoksia, koska vaivaannuttaa.
Sinäkö pidät ihan ok:n jäädä toljottamaan, jos näet paljasta pintaa? Jäät katsomaan, vai katsot hienotunteisesti sivuun, kummin teet? Ihan oikeasti? Eihän siinä ole soveliasta tehdä kuin yhdellä tavalla.
Dressman taitaa yllättäen olla ainoa, joka taitaa mainostamisen tätä nykyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten alusvaatemainokset ei aiheuta mielipahaa?
Lindex ei myy miehille, siksi tässä ei puhuta niistä, mutta other danis guy kyllä mainittiin. Minusta se on ihan yhtä töppö. Joulun alla tuli sen firman mainoksia feediin enkä pitänyt. En harkinnut edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Uimahallissa en tuijottele ihmisiä, koska se olisi vaivaannuttavaa. Varmaan molemmille osapuolille. Yhteisissä saunoissa pidettäisiin törkeänä käytöksenä tuijottaa muita. Se olisi vaivannuuttavaa, todellakin. En tuijottele myöskään näitä semi-alastomia mainoksia, koska vaivaannuttaa.
Sinäkö pidät ihan ok:n jäädä toljottamaan, jos näet paljasta pintaa? Jäät katsomaan, vai katsot hienotunteisesti sivuun, kummin teet? Ihan oikeasti? Eihän siinä ole soveliasta tehdä kuin yhdellä tavalla.
Tässähän se syy. Mainoksen tarkoitus on, että sitä katsotaan. Ja sitten siinä näkyykin puolialaston, josta meille on opetettu, että "ei saa tuijottaa". Jo ihan pienille uimahallin pukuhuoneessa voidaan ohjeistaaa "ei saa tuijottaa".
Pitäisi katsoa (kun mainos vaan hyppää eteen), mutta ei kuulu katsoa. Ei ihme, että monia vaivaannuttaa näiden mainosten näkeminen. Aika pitkälti alitajuista ja mitä meille on opetettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Uimahallissa en tuijottele ihmisiä, koska se
Minusta on tosi outoa pöyristyä ihan kilteistä ja harmittomista alusvaatemainoksista, joissa joillain ihmisillä on selkäläskit ja joillain tumma iho ja joissa esim. ollaan rennosti pukkarissa. Pidin paljon huonompina mainoksia, joissa järjestään xxs-koon naiset vääntelehtivät seksikkäinä epäluonnollisissa asennoissa. Muutos on tosi tervetullut. Ja alusvaate on kuitenkin mainostettava tuote siinä missä mikä tahansa muukin vaate. Ei sen kummempaa.
Minähän olen. Nyt ei ole kyse siitä, vaan seksismistä.
Naisten esineellisestämisestä, vaikka et varmaan tajua vieläkään, vai oletko mies?
Normaali, älykäs nainen kyllä tajuaa ja on samaa mieltä kanssani.