Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cittarit muka kiinni 1.2 - ei ollut viimeksikään

Vierailija
17.01.2024 |

Kun olivat lakossa 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä nämä kiusantekolakot. Jos on ostanut sokos-hotellin hotelliyöt 31.1-2.2 ehdoin, että ei voi perua eikä rahoja makseta takaisin, niin eikö tosiaan saa rahoja takaisin jos hotelli on kiinni ? Vai toimiiko hotelli itsepalveluperiaatteella, käyt itse hotellin keittiössä tekemässä aamiaisen jne ?

Jos hotelli on kiinni ja joutuu ottamaan jonkun sikakalliin hätämajoituksen muualta, kuka korvaa ? PAM vai ?

Vierailija
2/4 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäviä nämä kiusantekolakot. Jos on ostanut sokos-hotellin hotelliyöt 31.1-2.2 ehdoin, että ei voi perua eikä rahoja makseta takaisin, niin eikö tosiaan saa rahoja takaisin jos hotelli on kiinni ? Vai toimiiko hotelli itsepalveluperiaatteella, käyt itse hotellin keittiössä tekemässä aamiaisen jne ?

Jos hotelli on kiinni ja joutuu ottamaan jonkun sikakalliin hätämajoituksen muualta, kuka korvaa ? PAM vai ?

Tämän takia maksetaan luottokortilla ja hankitaan matkavakuutus. Saat korttiyhtiöltä tai vakuutuksesta rahat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan korvaa. Lakko on force majeure tilanne, eikä silloin ole korvausvelvollisuutta.

Vierailija
4/4 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän se ketju poistettiin, missä kaupan kassaa neuvottiin toimimaan, kun hänellä ei ollut varaa jäädä lakkoon. 

Henkilökunnan ei ole mikään pakko lakkoilla.  jos firma sulkee ovensa vaikka työntekijä haluaisi töihin on työntekijälle tästä maksettava täysi palkka, jos työvuoro osuu tuolle päivälle 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme