Sovin lauantaiksi treffit Tampereelle, mitä mieltä jos sovin parit muutkin kun kerran sinne ajan 100km päästä
Onko jotenkin epäsopivaa tämmöinen massa 'työhaastattelu'? Voihan oll, että se toiseksi tai kolmanneksi paras vaihtoehto onkin livenä sopivampi mätsi. Vain tämän yhden kanssa enemmän viestitelty.
Kommentit (55)
Ensin ajattelin kirjoittaa tähän jotain positiivista, mutta sitten tajusin, että ap hakee seuraa kaikista maailman paikoista nimenomaan Tampereelta.
Tuossa vaiheessa ei enää voi ihmistä auttaa.
-winner-
Christiiina kirjoitti:
On mun mielestä ok, kun onhan siinä oma vaivansa matkustaa 170km/edestakaisin päivässä ja maksaahan liputkin.
Varaa vaan sitten koko päivä Tampereella oloon. Ja valmistaudu silleen, että on riittävästi varattu aikaa treffeille, ettei tule kiire ehtiä seuraaville .
Oletko sä AP mies vai nainen?
Tarkoitin 100km/suunta , kuten AP kirjoitti
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan? Miksi pitää lähettää viestejä vain yhdelle vieraalle ihmiselle ehkä viikkoja, sitten sopia tapaaminen vain yhden vieraan ihmisen kanssa samalle viikolle/ kuukaudelle/ vuodelle? Ja sitten ensi silmäyksellä huomaa että tästä ei tule mitään. Ei muuta kuin alusta kaikki taas yhden ventovieraan kanssa.
Vai onko tässä jutun juonena että yritetään vaikeuttaa kieltäytymistä? Luoda illuusio että tässä on jo jotain, vaikka ei ole edes koskaan tavattu. Kun toinen on saatu käyttämään viikkoja yhteen tapaamiseen, olisi korkeampi kynnys todeta että ei nyt toimi.
En ole itse kirjoittanut, että pitäisi keskittyä vain yhteen, mutta tässä voi olla taustalla erilaiset tavat deittailla. Jotkut menevät matalalla kynnyksellä tapaamaan melkein ketä tahansa, kun taas sitten jotkut menevät tapaamaan vain sellaisia, jotka ovat viesteissä jo onnistuneet herättämään voimakkaan alustavan kiinnostuksen, eli vaikuttavat oikeasti lupaavilta.
Itse olen joskus kokeillut nettideittailua, pariin eri otteeseen, ja vain yhden kerran siellä tuli vastaan sellainen, joka vaikutti TODELLA kiinnostavalta. Hänen kanssaan myös tapailimme sitten lopulta muutaman kuukauden. Itse kävin kyllä tapaamassa myös muita, mutta eivät nämä niin suurta kiinnostusta etukäteen herättäneet, lähinnä olivat sellaisia "vaikuttaa ihan kivalta, miksei vaikka voisi nähdä". Tällaisiin en itsekään keskittyisi vain yhteen kerrallaan, mutta silloin kun se yksi tyyppi ihan oikeasti vaikutti mielenkiintoiselta ja just sellaiselta, jota etsin, silloin ei kyllä olisi kiinnostanut samaan aikaan kirjoitella tai nähdä muiden kanssa. Siitäkin huolimatta, että kyseessä oli vasta tuntematon ihminen.
No, voihan noilla joillain kirjoittajilla jokin muukin syy olla.
Olen jo oppinut, että kannattaa nähdä pian ja matalalla kynnyksellä, koska niin moni on sitten livenä nähdessä pettymys. Nekin, jotka viestitellessä ovat olleet supetkiinnostavia. Silloin se pettymyskin on super suuri.
Ei kannata kuule porilaisen oikeita ihmisiä vaivata. Jätä väliin. Ihan pasgempaa että pysyt porilainen vain äitisi tykönä porissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo oppinut, että kannattaa nähdä pian ja matalalla kynnyksellä, koska niin moni on sitten livenä nähdessä pettymys. Nekin, jotka viestitellessä ovat olleet supetkiinnostavia. Silloin se pettymyskin on super suuri.
Mun mielestä kannattaa ensin vähän aikaa viestitellä, jotta saa selville, että onko se tyyppi ihan skarppi. Joskus mies on muutaman viestin jälkeen alkanut kirjoitella seksijuttuja. Silloin olen ajatellut, että olipa hyvä, etten tavannut tuollaista idioottia
Vierailija kirjoitti:
Haipakkaa pitää, jos aikoo yhdessä päivässä 3-4 treffit käydä. Mitäs sitten, jos jonkun kanssa synkkaa niin hyvin, että haluaisi jatkaa pidempäänkin, mutta seuraavat treffit jo pukkaavat päälle?
Ammattideittailijaa eivät tämmöiset detaljit haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ajattelin kirjoittaa tähän jotain positiivista, mutta sitten tajusin, että ap hakee seuraa kaikista maailman paikoista nimenomaan Tampereelta.
Tuossa vaiheessa ei enää voi ihmistä auttaa.
-winner-
ITYM: -loser-
Vierailija kirjoitti:
En usko että tuolla tyylillä pystyy syntymään mitään varteenotettavaa kenenkään kanssa. Usko pois, treffikumppani kyllä aistii, jos olet liikkeellä liukuhihnatyylillä.
Olen treffaillut kauempana asuvia ja sopinut aina vain ne yhdet treffit. En edes lähde treffeille tyypin kanssa josta jo valmiiksi ajattelen, ettei tää kuitenkaan ole hyvä.
Sama juttu. Itse kun olen sopinut treffejä toiseen kaupunkiin, niin ne on aina kestänyt useamman tunnin. Ei ole kiva, jos tulee itsekin varta vasten pitemmän matkan takaa, ja sitten treffikumppani päättää tapaamisen lyhyeen vaikka kaikki sujuisi hyvin. Jäisi aika kökkö maku suuhun tuosta ja toisia treffejä ei enää tulisi, vaikka muuten olisikin ollut ihan jees.
Ap nyt saattaa olla pelkkä trolli, mutta kyllähän niitä on, jotka noin tekee.
MUTTA miten kauan nämä sitten yleensä varaavat sitä aikaa per treffit? Jos ajatellaan, että on sovittu tärskyt 3-4 kanssa samalle päivälle?
Kaikki samaan pöytään ja samat kysymykset kaikille. Ota muistiinpanovälineet matkaan niin voit laittaa plussat ja miinukset paperille kun eihän niitä muuten voi muistaa. Lopuksi vihjaat huonoja lähtemään pois ja otat yhden koeajolle, jos se näyttää yhtään siltä että sitä viitsii koeajaa.
Mutta mutta, huom! Jos kaikki onkin ihan susipaskoja, sano että menet käymään vessassa, ja pakene vähin äänin paikalta.
T: mies neuvoo
Vierailija kirjoitti:
Ap nyt saattaa olla pelkkä trolli, mutta kyllähän niitä on, jotka noin tekee.
MUTTA miten kauan nämä sitten yleensä varaavat sitä aikaa per treffit? Jos ajatellaan, että on sovittu tärskyt 3-4 kanssa samalle päivälle?
En tiedä.
Mutta mun mielestä hassu ajatus on sekin, että jos käyt jonkun kanssa treffeillä, sun on varattava seuraavat kolme päivää myös vapaata "jos sattuukin natsaamaan".
Aikuinen ihminen osaa kyllä aikatauluttaa sen verran että kolmet-neljät treffit päivässä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos menee baariin seuranhaku mielessä, saako jutella illan aikana useamman kuin yhden kanssa? Koska pitää keskittyä yhteen kerrallaan
Saa toki, mutten suosittele baarissakaan sitä, että aloitat yhdestä pöydästä ja jos saat pakit niin viereisen pöydän ihmistä yrittämään ja taas viereiseen pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan sama mitä, ketä ja miten treffailet. En tunne sinua enkä potentiaalisia treffikumppaneitasi.
😅.. tässäpä avartava vastaus kysymykseen. Naurattaa pelkkä ajatuskin siitä, että joku availee itseään kiinnostamattomia keskusteluja ja vastaa sitten näin että EVVK 😂😂
On mun mielestä ok, kun onhan siinä oma vaivansa matkustaa 170km/edestakaisin päivässä ja maksaahan liputkin.
Varaa vaan sitten koko päivä Tampereella oloon. Ja valmistaudu silleen, että on riittävästi varattu aikaa treffeille, ettei tule kiire ehtiä seuraaville .
Oletko sä AP mies vai nainen?