Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi naisille: ptkät hiukset ovat naiselliset!

Vierailija
17.01.2024 |

Myös ikääntyneet kaunottaret saavat olla naisellisia:

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/94004202-b5d1-4213-8087-0eff5089f0ce

T. ikääntynyt mies

Kommentit (176)

Vierailija
141/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole käynyt vuoteen kampaajalla, kun oma kampaaja lopetti enkä ole vielä löytänyt uutta paikkaa. Hiukset on kasvaneet ihan hirveän pitkiksi ja inhoan niitä, mutta pakko kai näitä on kasvattaa vielä lisää, kun lyhyitä hiuksia paheksutaan niin paljon. Ulkona hiukset saa olla vapaasti eli kasvoilla ja suussa, kotona pidän ponnaria. Mitään kampauksia tai nutturoita ei näin liukkaisiin hiuksiin saa.

Pitkää tukkaa pitää myös hoitaa. Pari krt vuodessa siistiä ja leikata huonot latvat pois.

Vierailija
142/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä haitallinen kuin tuulisella säällä ulkoilu. Vai kuinka kuumaa ilmaa siitä oikein puhallat?

En käytä hiustenkuivaajaa. Sanoin että se on haitallinen hiuksille.

Ei todellakaan ole. Käytän joka päivä. 

Niin sinulle. Minäkään en pysty käyttämään hiustenkuivaajaa. Hiusten latvat on niin hamppua, että pahimpia takkuja saa leikata saksilla, kun muuten niitä ei saa auki. Yritä ymmärtää, että kaikilla ei ole samanlainen hiuslaatu mitä sinulla.

Ehkä ne juuri siksi ovatkin hamppua, kun ovat liian pitkään märkinä ja altistuvat siinä hauraassa tilassa venytykselle. Sano nyt vielä, että nukut kosteilla hiuksilla, ku

Herranen aika, eihän kosteilla hiuksilla pysty menemään nukkumaan. Aamulla hiukset on toispuoleisesti ja ihan rasvaiset. Menee hankalaksi, kun hiukset ei kestä hiustenkuivaajaa eikä kestä sitäkään, että kuivuvat itsekseen. Eipä ole vaikea valinta pitkien tai lyhyiden hiusten välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan hiustyypistä. Jos hiukset on tikkusuorat  ja roikkuu vapaana niin ne ei missään nimessä ole kauniit.

Pitkät hiukset on epähygieniset, niitä joutuu koko ajan näpelöidä käsillä, ettei mene suuhun ja silmille, oikea täipesäke.

Vierailija
144/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä ei enää saa sanoa mitään. Useimpien henkisistä ominaisuuksista taas ei ole paljon sanottavaa. Ja kyllä, tarkoitan sekä miehiä että naisia.

Vierailija
145/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohuilla hiuksilla ikääntyessä lyhyet on ainoa vaihtoehto. En tiedä miksi en leikannut jo aikaisemmin. 

Ohut tukka ei näytä hyvältä pitkänä.

Ei tosiaan. Mulla oli lopulta niin ohuet hiukset, että hiuspompulatkaan ei enää pysyneet niissä. Ja kun kokosin kaikki hiukset käteeni, näytti kuin olisin pidellyt ohutta narua. Pakko ne oli leikata.

Noilla julkkiksilla muuten on harvoin ihan luomut nuo hiuksetkaan. Kyllähän minäkin rahalla saisin lisää tukkaa. On helppoa näyttää naiselliselta jos on pätäkkää ja voi ottaa fyllinkejä sinne sun tänne.

Vierailija
146/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa ympäristöissä on tärkeää olla siisti ja asiallinen. Pitkät hiukset KIINNI on ok. Mutta se nyt ei ole sen naisellisempaa kuin nätti lyhyt tukkakaan. Itse pidän pitkää ohutta ponnaria tosi epäviehättävänä. Mieluummin nätti hulmuava polkka. 

Usein sääntönä on, että hartiamittaa pidemmät hiukset oltava siististi kiinni. 

Itse pidän hiuksistani aukinaisina joten pidän ne hartiamitassa, välillä on vähän lyhempikin polkka. 

Vierailija
147/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa ympäristöissä on tärkeää olla siisti ja asiallinen. Pitkät hiukset KIINNI on ok. Mutta se nyt ei ole sen naisellisempaa kuin nätti lyhyt tukkakaan. Itse pidän pitkää ohutta ponnaria tosi epäviehättävänä. Mieluummin nätti hulmuava polkka. 

Usein sääntönä on, että hartiamittaa pidemmät hiukset oltava siististi kiinni. 

Itse pidän hiuksistani aukinaisina joten pidän ne hartiamitassa, välillä on vähän lyhempikin polkka. 

On aivan oma moka, jos oikeasti kulkee tuollaisten täysin hatusta iskostettujen sääntöjen mukaan. Toki turvallisuuden vuoksi tietyissä ammateissa hiusten on oltava kiinni ja jopa peitetty, mutta sitten, kun kuvittelee olevansa vaikka toimistossa *siisti ja asiallinen* vain tietty hiuspituus nutturalla, kannattaa hakeutua hoitoon. 

Vierailija
148/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä tukka on rasittava, hankala.

Tiedoksi miehille: olkaa hyvät ja kokeilkaa itse.

Ostakaa itsellenne myös kymmensenttiset piikkikorot, kun niitä niin ihailette.

Kiitos muistutuksesta mitä hiuksiin tulee: pitääkin varata kampaaja. Pituudesta semmonen 7 senttiä veks, lyhyt rikottu otsis ja kastanjanruskea väri!

Vierailija
149/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Vierailija
150/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yksi esimiehistä siis vanhempi nainen jolla on paksut lähes nilkkaan asti ulottuvat hiukset, ei ole oikeastaan koskaan elämänsä aikana värjännyt tai leikannut hiuksia, sanoi että joutuu nousemaan peräti 3 tuntia ennen töihin lähtöä jotta saisi edes jotenkuten hiukset laitettua,on monesti tehnyt pitkän letin ja sen kiertänyt nutturalle muuten olisi kokoajan silmillä tms. Ensimmäinen nainen jolla olen ikinä nähnyt niin paksuja ja pitkin hiuksia.

Vierailija
151/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä yksi esimiehistä siis vanhempi nainen jolla on paksut lähes nilkkaan asti ulottuvat hiukset, ei ole oikeastaan koskaan elämänsä aikana värjännyt tai leikannut hiuksia, sanoi että joutuu nousemaan peräti 3 tuntia ennen töihin lähtöä jotta saisi edes jotenkuten hiukset laitettua,on monesti tehnyt pitkän letin ja sen kiertänyt nutturalle muuten olisi kokoajan silmillä tms. Ensimmäinen nainen jolla olen ikinä nähnyt niin paksuja ja pitkin hiuksia.

Ei mitään järkeä pitää tuollaista kuontaloa. 

Vierailija
152/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on kuitenkin se, että suomalainen hiuslaatu on usein aika säälittävä. Vaihdevuosien sulkasadossa monella paistaa kumi alta, ja mitä pidemmät hiukset ovat, sen surullisempi näky on

Vanhentunutta tietoa. Kaikilla palstamammoilla ainakin on pitkät ja paksut hiukset.  

Vierailija
153/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on olkapäille ulottuvat hiukset ja käyn kampaaja-rakkaan luona useinkin.

Vierailija
154/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne punaisten mattojen viisikymppiset kaunottaret ovat asentaneet hiuslisäkkeet. Kaikilla ikäääntyneillä se pitkä tukka ei näytä ihan samalta. Minulla nelikymppisellä ei edes kasva hiukset kuin olkapäille, vaikka lapsena eri mittasuhteilla ja eri hormoneilla olivat ristiselkään. En tiedä mikä on naisellista ja mikä ei, mutta mieluummin itse olen lyhyemmällä tukalla kuin näytän Klonkulta.

Vierailija
155/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sirot ja kauniit kasvot, kyllä lyhyet hiukset sopii ja tyyli on silti naisellinen. Mutta sellainen lyhyt, shokkivärinen tukka maatuskalla ei valitettavasti ole naisellista ja kaunista nähnykään. Tai sitten se, että 50v kun tulee mittariin, leikataan sellainen maantienvärinen lyhyt tukka ja kuvitellaan, että se on laittamatta hyvän näköinen. 

Itselläni on pitkä ja ihan ok paksuinen tukka, mutta ihan lyhyttä en leikkaisi vaikka olisi ohuempikin.

Vierailija
156/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset vanhalla naisella on jotenkin surullinen näky. Itse asiassa lyhyitten hiusten takia joutuu käymään kampaajallakin vähän väliä että ne pysyvät kuosissa. 

Vierailija
157/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sirot ja kauniit kasvot, kyllä lyhyet hiukset sopii ja tyyli on silti naisellinen. Mutta sellainen lyhyt, shokkivärinen tukka maatuskalla ei valitettavasti ole naisellista ja kaunista nähnykään. Tai sitten se, että 50v kun tulee mittariin, leikataan sellainen maantienvärinen lyhyt tukka ja kuvitellaan, että se on laittamatta hyvän näköinen. 

Itselläni on pitkä ja ihan ok paksuinen tukka, mutta ihan lyhyttä en leikkaisi vaikka olisi ohuempikin.

Mua on aina ihmetyttänyt tuo illuusio *laittamatta hyvännäköisestä* tukasta! Just viisikymppisillä niitä näkee, kun vaihdevuosihikoilu lyö läpi, ja sitten on se *kiva* tukka omalla hiirensävyllä, joka onneksi kestää *kivana* vaikka ydinonnettomuuden läpi - tekemättä mitään. Pese ja pidä-look nyt kuitenkin todellisuudessa toimii noin yhdellä miljoonasta, ja kaikki muut näyttävät tässä tyylissä enemmän tai vähemmän pellehermannilta.

Vierailija
158/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa "ikääntynyt mies", olet tovana ja riemuidiootti.

Vierailija
159/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset vanhalla naisella on jotenkin surullinen näky. Itse asiassa lyhyitten hiusten takia joutuu käymään kampaajallakin vähän väliä että ne pysyvät kuosissa. 

Höpönlöpön. Olen nähnyt upeita harmaita nutturoita ja paksuja polkkatukkia vanhemmilla naisilla, tyylikästä ja naisellista. Toki jos pitkin päätä liruu sellainen hoitamaton hamppukasa, niin se ei pue nuorempaakaan

Vierailija
160/176 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi vähän siltä, että liki kaikilla jutun naisista on hiuslisäkkeet. Naomilla on peruukki. Michelle Pfeifferin tukka on ainoa, joka näyttää luonnolliselta. On ihan ok käyttää lisäkkeitä ja peruukkeja, mulla on lisäkkeet olleet itsellänikin, koska minulla on ohut tukka, joka ei kasva kovin pitkäksi. Olen kuitenkin aina haaveillut paksusta tukasta ja lapsena ja nuorena näin aina untakin siitä, että minulla olisi paksut hiukset. Ikävä oli aamulla herätä ja todeta, että tukkani oli edelleen liru.

Lisäkkeisiin vaan menee rahaa ja totesin jossakin vaiheessa, että napakka polkkatukka ilman lisäkkeitä saa nyt luvan olla se mun hiustyyli. Onneksi mun tukka on sentään luonnolliselta väriltään tosi nätti, niin edes siihen voin olla tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän