Tiedoksi naisille: ptkät hiukset ovat naiselliset!
Myös ikääntyneet kaunottaret saavat olla naisellisia:
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/94004202-b5d1-4213-8087-0eff5089f0ce
T. ikääntynyt mies
Kommentit (176)
Ok
Kun ketjun juju näyttää olevan jonninjoutavien asioiden listaaminen, niin osallistun tällä:
Hauki on kala.
Piti tulla pilkku tuohon kyllä -sanan jälkeen, vaikuttaa mielestäni kokonaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien naamaan ne vaan ei käy. Ja jos hiuslaatu on ohut ja piikkisuora, niin ei se kovin kauniilta näytä. Ne pitäisi sitten koko ajan saada näyttämään pöyheämmiltä, mikä on mahdottomuus. Joku tuolla kehui, ettei tarvi piponkaan jäljiltä, kuin vähän pöyhötellä, just joo. Jos on, mitä pöyhöttää. Ei ne piikkisuorat päätä myöten valuvat ohuet siimat siitä mihinkään pöyhöty. Näyttää vaan sotkuisilta.
En ole aivan lyhyenkään tukan ystävä, kyllä naisella hiuksia saisi kuitnekin olla, mutta ihan kauniin näköiset on sellaiset lyhyemmätkin, ja korkeintaan olkapäille osuvat, koska niitä pystyy vielä laittamalla saamaan jonkun näköisiksikin. Pitkät hiukset ei tottele mitään kihartimiakaan kuin sen hetken. Menepä ulos viimaan tai kosteuteen, siinä ne valuu taas naamaa pitkin. Meillä suomalaisilla ei ole eteläeuroopplaisten tuuheita ja karheita hiuksia. Ei naisilla eikä
Minulla on nyt pitkät ja suht runsaat. Nautin niistä siksi, että muutama vuosi sitten sairauden takia menetin lähes puolet. Kun kasvoivat takaisin, oli todella ihanaa tuntea pitkät ja runsaat hiukset. Ne tuntui terveydeltä. Kaksi kertaa leikattu sitten koronan ja edelleen kasvavat vauhdilla puoleen selkään.
Mutta mutta, ulkonäkööni eivät sovi. Aina pidän kiinni. Mikään föönaus tai kiharrus ei pysy. Kuivuminen kestää kauan. Hatun alla otsis lyttääntyy ja rasvoittuu.
Pidän näitä niin kauan, kuin saan itse iloa. En kysele muiden näkemystä. Mies kyl tykkää pitkänä. Mut minä se näiden kanssa joudun elämään.
Lähes kuuskymppinen.
Musta on ihanaa et hiukset on uusiutuva luonnonvara.
Mulla on ollut pitkät, hartioille, polkat, kananperse :), pitkät, lyhyet, pitkät, lyhyet. Oma luomuväri, eri väristä värjättyä, kiharalla, suoralla, auki ja kiinni.
Kuolisin tylsyyteen jos ainoa vaihtoehto naiselle olisi pitkä tukka hillityssä värissä.
Hyvä vaan jos miehet joilla on rajoittuneet käsitykset siitä millaiset hiukset naisella saa olla jättää mut rauhaan. Nimittäin normaaleja kivoja miehiä on aina ympärillä riittänyt yli oman tarpeen. Hiukset ei ole olleet lyhyinäkään este niille miehille joista itse olen kiinnostunut.
Ei auta pitkä lettikään jos on naamarista porsaan näköinen.
Kyllä kai, jos hiukset ovat paksut. Toista se on, jos tukka on ohut ja päälaelta paistaa sisuskumi ja korvat tunkevat vähäisten haituvien läpi. Ei ole luultavasti miehenkään silmissä viehättävä näky. Näyttää pikemminkin säälittävältä varsinkin kun se ohut tukka vielä rasvoittuu nopeasti, niin näky ei todellakaan ole hemaiseva.
Vierailija kirjoitti:
Ok Marko.
Tänään on vielä kylmä päivä mutta kohta lauhtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta löytyi taas monta hyvää syytä pitää hiukset lyhyinä. Vähäisin ei suinkaan ole se, että näin välttyy ääliöukkojen ällöttävätä huomiolta.
No onko sulla muita avuja joilla käännät miehen pään? Itse en yleensä katso naisia, jolla on lyhyt tukka, mutta jos on kaunis kasvoinen ja uhkea, mutta solakka niin kyllä ne isot tissitkin saattaa kompensoida lyhyttä tukkaa.
Oi miten kiinnostavaa, kerro toki lisää? Jokainen nainen varmasti unelmoi huomiostasi ja on kiinnostunut miellyttämään juuri sinua.
T. Pitkähiuksinen ja povekas nainen, joka toivoo että sinä ja kaltaisesti pysytte kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti upeat, paksut hiukseni kuivuvat ärsyttävän hitaasti, jos ovat kovin pitkät.
Valitettavasti upeat, luonnonkiharat paksut, vyötäisille ulettuvat hiukset vei rankat syöpähoidot ja nyt joudun olemaan kalju.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta mikä on naisellista.
Eikä tarvitsekaan kiinnostaa mutta juuri kirjoitit viereiseen keskusteluun, että "miksi en saa kunnon miestä", älä siis ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, onpas SJP ikääntynyt paljon
Huh, onpas meidän pihassa kasvava 50-vuotias koivu jo vanhan näköinen. Elämä on.
Koivut kyllä ikäntyy mielestäni varsin kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok Marko.
Oli ilo olla apuna.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset on siistit ja asialliset ikääntyneellä.
Joo mutta kun 30 vuotiaat tekee itsestään ihan mummon näköisiä vähän lihottamalla ja tosiaan leikkaamalla tukan lyhyeksi.
Sitten vielä ihmettelevät, miksi 30v miehillä kelpaa vain 17v, joka ei ole vielä näin tehnyt ja on siis naisellinen.
Olen jo pitkään seurannut ja ihmetellyt kun kaunilla naisilla on lähes aina pitkät tai vähintään puolipitkät hiukset ja vastaavasti ei niin kaunilla on lähes aina lyhyet tai todella lyhyet hiukset? Omituista?
Vierailija kirjoitti:
Ja sä olet aina kuspää.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään seurannut ja ihmetellyt kun kaunilla naisilla on lähes aina pitkät tai vähintään puolipitkät hiukset ja vastaavasti ei niin kaunilla on lähes aina lyhyet tai todella lyhyet hiukset? Omituista?
Näyttääkö moppikin kauniilta? Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä olet aina kuspää.
I do my part.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehille tiedoksi, että vahva ja raamikas vartalo on miehekäs, ei mikään lihakseton pallomaha.
Näin on. Se pätee myös ikääntyessä.
Olen nainen, hiukseni ovat pitkät ja kyllä haluan olla miesten silmissä viehättävä. :) ja kyllä tämä kikka on tehonnut!