Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi naisille: ptkät hiukset ovat naiselliset!

Vierailija
17.01.2024 |

Myös ikääntyneet kaunottaret saavat olla naisellisia:

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/94004202-b5d1-4213-8087-0eff5089f0ce

T. ikääntynyt mies

Kommentit (176)

Vierailija
81/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, ja kaikki muukin kasvava karva mikä meillä on apina-ajoista jäänyt! Minä kasvatan tukan lisäksi loputonta tuhero, kainiksia ja säärikarvoja! 

Et kahville lähtisi? 😍

Vierailija
82/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ovat kyllä ehdottomasti naisen kruunu.

Karmeimpia näkyjä on naisten kynityt päät ja lisänä vielä jokin räikeä hiusväri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä haitallinen kuin tuulisella säällä ulkoilu. Vai kuinka kuumaa ilmaa siitä oikein puhallat?

En käytä hiustenkuivaajaa. Sanoin että se on haitallinen hiuksille.

Ei todellakaan ole. Käytän joka päivä. 

Vierailija
84/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko ainoa, mutta mielestäni pitkät hiukset vanhalla aiheuttavat ns. "kusetusefektin". On ruma kontrasti etenkin, jos on nuorekkaat vaatteet, pitkät hiukset ja vanha ryppyinen naama. Pahin se on, kun ensin näkee naisen takaa ja kun se kääntyy ja siellä nuorekkaan olomuodon keskellä onkin ryppyinen rusina.

Vierailija
85/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkää, jos miehellä on hiukset päässä. Näyttää hyvältä vaikka mies olisi kuusikymppinen. Kalju vanhentaa.

Vierailija
86/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos muistutuksesta. Pitääkin tilata taas kampaaja ja leikata lyhyeksi. Pahuksen hiuspehko kasva tosi nopeasti, eikä pysy muuten mallissaan. Lyhyet ja sporttiset hiukset ovat kaikkein helppohoitoisimmat. 😁

Ompa vaivaa laittaa ponnarille? Se jos mikä on sporttista 👍

Ponnarilla hius haperoituu ja kuminauha katkoo hiuksia. Tiukka ponnari on päänahan vihollinen, se repii hiusta ja aiheuttaa hiuksien ohentumista, jopa osittain kaljuuntumista ja hiusrajan vetäytymistä taaksepäin.

Huoh. Eletään 20-lukua ja oikein valitut kiinnitysmateriaalit eivät tee pahaa hiuksille.

Niillä ponnari ei pysy ja sitä saa koko ajan olla korjaamassa.

Vierailija
87/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä haitallinen kuin tuulisella säällä ulkoilu. Vai kuinka kuumaa ilmaa siitä oikein puhallat?

Niin sinulle. Minäkään en pysty käyttämään hiustenkuivaajaa. Hiusten latvat on niin hamppua, että pahimpia takkuja saa leikata saksilla, kun muuten niitä ei saa auki. Yritä ymmärtää, että kaikilla ei ole samanlainen hiuslaatu mitä sinulla.

Vierailija
88/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ottanut sitä riskiä. Mulla on hyvässä kunnossa olevat hiukset. Olen 50+.

Vierailija
89/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet on kauneimmat. Niskan pitää näkyä.

Vierailija
90/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinulle. Minäkään en pysty käyttämään hiustenkuivaajaa. Hiusten latvat on niin hamppua, että pahimpia takkuja saa leikata saksilla, kun muuten niitä ei saa auki. Yritä ymmärtää, että kaikilla ei ole samanlainen hiuslaatu mitä sinulla.

Ehkä ne juuri siksi ovatkin hamppua, kun ovat liian pitkään märkinä ja altistuvat siinä hauraassa tilassa venytykselle. Sano nyt vielä, että nukut kosteilla hiuksilla, kun ne eivät ehdi kuivua.

Vierailija
91/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää Gandalfilta tuo oikeanpuoleinen. Hiukset elottomat ja värikin jo lähtenyt. Kuolleina roikkuvat päässä.

Vierailija
92/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla on hiukset noin huonossa kunnossa?

Mä pystyn käyttää kuivaajaa muta en halua käyttää sitä.

Vierailija
93/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyestä virsi kaunis, sanooo sananlasku.

Vierailija
94/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohuilla hiuksilla ikääntyessä lyhyet on ainoa vaihtoehto. En tiedä miksi en leikannut jo aikaisemmin. 

Ohut tukka ei näytä hyvältä pitkänä.

Näyttää sekin noin pitkä polkka pituudessa hyvältä. Ja kiinni pidettäessä ohuutta ei edes huomaa.

Eli lyhyt on aina auttamatta poikamainen, siitä olen sama mieltä.

Itselläkin ohut mutta ehdottomasti pitkä silti. Kyllä niitä huijaus keinoja on muitakin kun lyhyeksi leikkaus. Never.

Vierailija
95/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama onko vai ei. Mun hiukset on just sen mittaiset mistä itse tykkään.

t: pitkähiuksinen

Vierailija
96/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohuilla hiuksilla ikääntyessä lyhyet on ainoa vaihtoehto. En tiedä miksi en leikannut jo aikaisemmin. 

Kuinka niin, onhan ne lyhyet yhtä ohuet.

Vierailija
97/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehille tiedoksi, että vahva ja raamikas vartalo on miehekäs, ei mikään lihakseton pallomaha.

Ja lihaksikkaat kädet olkapäät ja rintakehä, mitkään löysät allit ei nappaa, hyi 

Vierailija
98/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Itse huomasin tuon eron vasta sitten, kun lopetin hiustenkuivaajan päivittäisen käytön. Hiukseni siis oli oikein kivat silloinkin, mutta vasta nyt nämä on oikeasti aivan mahtavat.

/s

Vierailija
99/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun ymmärrän, mutta en pelle hermanni-tyyppistä, kasvatettua kranssitukkaa. 

Vierailija
100/176 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien naamaan ne vaan ei käy.  Ja jos hiuslaatu on ohut ja piikkisuora, niin ei se kovin kauniilta näytä.  Ne pitäisi sitten koko ajan saada näyttämään pöyheämmiltä, mikä on mahdottomuus.  Joku tuolla kehui, ettei tarvi piponkaan jäljiltä, kuin vähän pöyhötellä, just joo.  Jos on, mitä pöyhöttää.  Ei ne piikkisuorat päätä myöten valuvat ohuet siimat siitä mihinkään pöyhöty.  Näyttää vaan sotkuisilta.

En ole aivan lyhyenkään tukan ystävä, kyllä naisella hiuksia saisi kuitnekin olla, mutta ihan kauniin näköiset on sellaiset lyhyemmätkin, ja korkeintaan olkapäille osuvat, koska niitä pystyy vielä laittamalla saamaan jonkun näköisiksikin.  Pitkät hiukset ei tottele mitään kihartimiakaan kuin sen hetken.  Menepä ulos viimaan tai kosteuteen, siinä ne valuu taas naamaa pitkin.  Meillä suomalaisilla ei ole eteläeuroopplaisten t

Siis miten tuo nyt muka aiheuttaa pahaa mieltä? Pyrittekö oikeasti miellyttämään jotain tuntemattomia miehiä?

Niinpä, ihan sama mulle mitä joku ikääntynyt mies pitää naisellisena ja mitä ei. Pahempi mieli mulle tuli tuosta harmaantuneen rouvan teatterikampauksen haukkumisesta ja epäilystä että hiusten pitää olla tietynlaiset ennen kuin kukaan haluaa niitä sivellä. Tuo on jo puhdasta ilkeyttä, toisin kuin jonkun vanhan höperön papan tiedoksiannot omista mieltymyksistään.

Mun mummolla oli muuten ohuet harmaat hiukset, pitkinä valuivat selässä, vaarilla muutama haiven siellä täällä ja kyllä he toisiaan sivelivät loppuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän