Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

200 euroa tai ylikin ravintola syömiseen

Vierailija
17.01.2024 |

Näin arvioi tuhlaamistaan pressa ehdokas Li . Vaatteitta ostelee alennusmyynneistä . Aika paljon on varaa laittaa ravintolaruokaa , sillä moni elää viikon ja ylikin . Nämä päättävät muiden asioista joilla itsellään on hyvät tulot .

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten?

Vierailija
2/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sense.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei, jos on rahaa? Ja ministerillähän on.

ja hyvähän on, että käyttää rahaa. Jos kukaan ei käyttäisi, niin yritykset kaatuisivat ja työttömät lisääntyisivät.

Vierailija
4/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, päättäjillä on hyvät palkat. Tämä ei voi tulla yllätyksenä ap:lle. 

Vierailija
5/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö meidän muiden köyhäillä vain siksi, että ap:n kaltainen ääliö jätti läksynsä lukematta peruskoulussa?

Vierailija
6/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lähtisi kansanedustajan tai ministerin pestiin jos siitä ei maksettaisi hyvin?

Vierailija
7/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on köyhät päättämässä mihin hyvätuloiset saa käyttää rahansa😁

Vierailija
8/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aloituksen pointti? Että ministereiden palkka pitäisi olla sama kuin Siwan kassan, vai että hyvätuloinen ei saisi syödä ravintoloissa? Eikö se ole hyvä että rahaa käytetään ja pidetään yhteiskunnan pyörät pyörimässä. Jos kukaan ei käyttäisi palveluja, olisi pian entistä enemmän työttömiä ja köyhiä.

Vierailija
9/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnitti huomiotani se, että Li sanoi olevansa yhdessä asiassa rehellinen ja tekevänsä niin kuin sanoo ja se on se, että on kasvissyöjä. Kuitenkin eilen Iltasanomien tentissä viimeiseksi ateriakseen toivoi anjovispizzaa...

Vierailija
10/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen naisvihan ja sivusuhteet paljon suurempina ongelmina kuin ravintolakäynnit.

Vierailija
11/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy joka työpäivä lounaalla, joka maksaa 13,50 euroa, niin siitä tulee kuukaudessa reippaasti yli 200 euroa. Vaikka saisi lounasedun, niin silti menee ns. omaa rahaa noin 200 euroa. Mulla on monta kollegaa, jotka käy joka päivä lounaalla. Ilmeisesti ovat rikkaita?

Vierailija
12/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulle voi tulla sellainen hetki, että haluan viedä puolisoni syömään hienosti ja olen valmis maksamaan siitä aika paljon. Kyllä voin olla valmis maksamaan esimerkiksi 200 euroa tai jopa yli sen."

Mikä ihme tässä nyt on niin kummallista ja tuomittavaa? Olisiko AP:n mielestä parempi että nekin, joilla on rahaa, lakkaisivat kokonaan kuluttamasta? Mene kysymään siltä ravintoloitsijalta jonka paikassa Li ja miehensä käyvät, onko hänestä kiva että he nauttivat mukavasta ravintolaillasta.

Minulla mieheni kanssa on ravintolalasku kahdelta ihmiseltä ollut yli 300 euroakin. Jos kerran on varaa niin miksi ei? 

Vierailija
13/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kiinnitti huomiotani se, että Li sanoi olevansa yhdessä asiassa rehellinen ja tekevänsä niin kuin sanoo ja se on se, että on kasvissyöjä. Kuitenkin eilen Iltasanomien tentissä viimeiseksi ateriakseen toivoi anjovispizzaa...

Niin hän sanoi olevansa kasvissyöjä, ei vegaani. 

Vierailija
14/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein oman ja siskon perheen syömään. Heilahtamalla meni yli 200 euroa. En ole rikas, mutta olin varautunut asiaan ja säästänyt, kun halusin tarjota.

Vierailija
15/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käy joka työpäivä lounaalla, joka maksaa 13,50 euroa, niin siitä tulee kuukaudessa reippaasti yli 200 euroa. Vaikka saisi lounasedun, niin silti menee ns. omaa rahaa noin 200 euroa. Mulla on monta kollegaa, jotka käy joka päivä lounaalla. Ilmeisesti ovat rikkaita?

Ymmärsin että tuo 200 menee yhteen kertaan , se tuntuu hurjalta summalta syödä yhden kerran .

Vierailija
16/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvisruokavalio joko koostuu pelkästään kasvikunnan tuotteista tai on kasvispainotteinen.

Vegaaniruokavalio on rajoitetuin kasvisruokavalio, joka ei sisällä lainkaan eläinperäisiä tuotteita. 

Vierailija
17/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin toivoisin viimeiseksi ateriakseni paistettuja ahvenia vaikka vegaani olenkin.

Vierailija
18/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa syöminen maksaa. Viimeksi meni 700€ kun käytiin puolison kanssa syömässä hieman pidemmän kaavan mukaan.

Vierailija
19/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne piirtää kellä on liitua ja sekös persaukisia vi...... .

Vierailija
20/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tulot vaan ne menot.

- ei velkaa, ei elatusvelvollisuutta, ei autoa, jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi