Kuusikymppinen, stadin vuokrakämpässä asuva sinkkumies
Onko todella niin, että tuo vuokrakämpässä asuminen on jokin turn off ja red flag? Ennen vanhaan oli hienoa edes saada tuolta kämppä, nyt tunnun olevan jotakin paariaa, kun asia tulee puheeksi?
Kommentit (61)
On se, turn off nimittäin. Tuskin mikään on karumpaa kuin kaupungin vuokraläävät.
Entäpä jos sillä on pihassa audi tai bemari?
En ikinä seurustelisi hyyryläisen kanssa, mieluummin vaikka asuntolainansa kanssa kitkuttelevalla jolla ei juurikaan olisi käyttörahaa muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos sillä on pihassa audi tai bemari?
Ketään ei kiinnosta. Tai joku kupeksinen vene. Se kertoo vain siitä, että asioita ei olla hoidettu, ja eläminen ghetossa ei haittaa = paska elämänlaatu ja taso.
Puolet suomalaisista asuu vuokralla. Ei se arvota ihmistä. Käytös arvottaa ja kommentoija 1 ja 2 (sama henkilö?) osoitti arvottomuutensa.
Jos koti on siisti, ihminen hyväkäytöksinen ja puhdas, hän on miljoonasti arvokkaampi kuin homemurjussa maalla asuva mölöpersu, joka saunoo (jotenkuten peseytyy) kerran viikossa mutta joka haisee ja ölisee.
Ei todellakaan ole turn off!
Nythän moni luopuu omistusasunnoista ja ottaa vuokrakämpän. Ja käyttää rahansa muuhun mukavaan kuten matkusteluun.
T. 61v nainen joka Hekan kämpässä ja viihtyy
Tiedän korkeastikoulutetun, joka asuu stadin vuokrakämpässä, ja käy duunissa.
Ei ole turn off. Jos se jonkun mielestä on niin kannattaako edes yrittää tutustua sen enempää?
Asuuhan Nina Mikkonenkin vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Nythän moni luopuu omistusasunnoista ja ottaa vuokrakämpän. Ja käyttää rahansa muuhun mukavaan kuten matkusteluun.
Ei vuokrakämppä turn off ole, mutta ei vuokra ja lainan takaisinmaksu juurikaan eroa euroina toisistaan.
Ei vaikuta. Mä asun vuokralla.
50+
Mieluummin Helsingissä vuokralla kuin jossain muuttotappiopaikkakunnalla velattomassa ok-talossa, jos pitäisi valita.
Ei ole. Varsinkin jos rahaa riittää mukavaan elämään ja matkusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vuokrakämppä turn off ole, mutta ei vuokra ja lainan takaisinmaksu juurikaan eroa euroina toisistaan.
Mulle ei vuokra-asuminen itsessään ole kammotus, mutta stadin vuokraläävät ympäristöineen on. Kertoo suoraan ihmisen tason. Nuoret ja elämää vasta rakentavat tietysti sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä seurustelisi hyyryläisen kanssa, mieluummin vaikka asuntolainansa kanssa kitkuttelevalla jolla ei juurikaan olisi käyttörahaa muuhun.
Minulla ei ole omaa asuntoa. Voisin ostaa sellaisen käteisellä, mutta olen sen sijaan sijoittanut ne sadat tuhannet eurot, minun ei tarvitse huolehtia remonteista ja olen vapaa kuin taivaan lintu muuttamaan milloin ja minne vain haluan.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin Helsingissä vuokralla kuin jossain muuttotappiopaikkakunnalla velattomassa ok-talossa, jos pitäisi valita.
Oletko tosissasi? Sulta viedään vaatteetkin päältä metrossa, ja kotona ludevaarainen loukko? Silti pakko elää siellä, koska stadi? Ruma, turvaton ja mitätön pääkaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Asuuhan Nina Mikkonenkin vuokralla.
Mikkosten tarina oli alusta asti säälittävä. Timppa koko elämänsä ajan työssä, ja lopulta jäljelle jäi vain velkainen talo, joka sekin oli firman nimissä, ja talossakin todettiin kosteusvaurio. Mitään ei siis jäänyt viivan alle elämän työstä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000001107098.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi? Sulta viedään vaatteetkin päältä metrossa, ja kotona ludevaarainen loukko? Silti pakko elää siellä, koska stadi? Ruma, turvaton ja mitätön pääkaupunki.
🤣 Ei ole vielä viety. Ei minulta eikä perheenjäseniltä. Ei luteitakaan nähty. Helsinki on kaunis. Itämeren Helmi.
Täällä on "pakko" asua koska koti on täällä. Ja lapset. Ja ihanat lapsenlapset.
61v täällä asuttu.
Tuohon ikään jokaisella asiansa hoitaneella on omistusasunto, vähintään aso. Ja kyllähän kaupungin vuokra-asunto kertoo aika paljon na tasosta.