Millaisella rutiinilla olette saaneet halkeilevat rutikuivat kantapäät kuntoon kotikonstein
Ei nyt ole rahaa laittaa viittäkymppiä jalkahoitajalle.
Kommentit (62)
CCS yöksi jalkaan niin kuin tuossa jo joku mainitsi.
https://www.amazon.de/-/en/CCS-Foot-Care-Cream-60ml/dp/B001DZVEHY?th=1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen rutiinini on kerran viikossa suihkussa hinkata kantapäät hohkakivellä, sen jälkeen perusvoidetta tai jotain jalkarasvaa (CCS oma suosikkini) ja villasukat jalkaan. Muutoin lisäksi pari kertaa viikossa jalkojen rasvaus. Tällä pysynyt riittävän siisteinä kantapäät. Ilman viikottaista hohkakiven käyttöä kamalat valkoiset ja halkeilevat kantapäät, minulle ei pelkkä rasvaus riitä.
Salisal-voide oli ennen pelastukseni. Harmittaa ihan älyttömästi, että sitä ei enää saa. Pienellä vaivalla sai jalat pysymään hyvinä.
Ei saa käyttää hohkakiveä. Se saa aikaan sen, että kantapäät halkeilevat yhä vaan helpommin. Vain ja ainoastaan tarpeeksi paksu rasva ja sukat päälle. Näin mulle kertoi lääkäri, hän tutkii mun jalat kerran vuodessa peruslääkärntarkastuksessa. Mulla on jalat ollut aina ku
Minuakin kiinnostaa että miten ilman raspia saa sen valkoisen kökön pois kantapäistä. Rasvaamalla se osa pehmenee mutta ei varsinaisesti katoa. Pelkkä kuorinta jollain rakeisella aineella ei myöskään poista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Merkillä ei väliä, kunhan on paksua , rasvaista rasvaa. Pesu, tarvittaessa raspaa vähän ja sitten rasvaa ja villasukat. Rasvaus aamua ja iltaa kunnes pehemenee, sitte riittää ilta. Mut joka ilta. Itellä käytössä dermosilin carbamide jalkavoide, 6-7€ tuubi ja tosi hyvää on.
Nuo Herbamedicukset taitavat olla vieläkin alle vitosen. On Tokmanni- ja Puuilo-kamaa, eli ei tarvitse mistään nettikaupoista ostella. Helosania löytyy jopa rauta- ja maatalouskaupoista, kun sitä käytetään myös hevosten jalkoihin. Apteekeissa luonnollisesti kalleinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen rutiinini on kerran viikossa suihkussa hinkata kantapäät hohkakivellä, sen jälkeen perusvoidetta tai jotain jalkarasvaa (CCS oma suosikkini) ja villasukat jalkaan. Muutoin lisäksi pari kertaa viikossa jalkojen rasvaus. Tällä pysynyt riittävän siisteinä kantapäät. Ilman viikottaista hohkakiven käyttöä kamalat valkoiset ja halkeilevat kantapäät, minulle ei pelkkä rasvaus riitä.
Salisal-voide oli ennen pelastukseni. Harmittaa ihan älyttömästi, että sitä ei enää saa. Pienellä vaivalla sai jalat pysymään hyvinä.
Ei saa käyttää hohkakiveä. Se saa aikaan sen, että kantapäät halkeilevat yhä vaan helpommin. Vain ja ainoastaan tarpeeksi paksu rasva ja sukat päälle. Näin mulle kertoi lääkäri, hän tutkii mun jalat kerran vuodessa peruslääkärntarkastuksessa. Mulla on jalat ollut aina ku
Oletko käyttänyt ureapitoisia jalkarasvoja? Se saa valkoiset katoamaan ja kosteuttaa kummasti.
Ceraven SA-voide toimii suihkun jälkeen ja puuvillasukat päälle. Sisältää ureaa ja voi käyttää kyllä muuallekin kehoon.
Näetkö, harvat hiukseni ...karseaa, olinkin allerginen niille sukille ja kantapäät paloivat aivan...nyt parantelen niitä ja hoidan tummelilla. Ei käy nekään kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Ceravelta löytyy salisyylihappoa sisältävä jalkavoide, saatavilla apteekeista.
Apteekista Decubalin repair cream 70 %, hyvin kuivalle iholle, toimii mulla. Maksaa jotain alle kympin.
Vierailija kirjoitti:
Lemon juice & clyserine kantapäävoide. Taitaa löytyä joka kaupasta. Toimii nopeasti.
Just näin! Tämä on jumalaista ainetta ja halpaa kuin saippua! Nimi taitaa olla &glyserine?
Vierailija kirjoitti:
schollin kantapäärasvalla joka on tarkoitettu halkeileville kantapäille. Löytyy isoimmista marketeista.
Helt nummer 1. Man känner märkbara resultat efter dag 1, helt enligt reklamen. Kan det vara den enda produkten som håller vad den lovar, fullt ut?
Ärsyttävä vaiva. Myös sormenpäät halkeilee 🥴🦶🖖
Halkeilevien kantapäiden hoito:
Ruokavalio kuntoon. Mulla auttoi avokadojen syönti päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Apteekissa on hyviä voiteita.
Ja kalliita. Luepa tämä ketju ja etsi vinkeistä paljon halvemmat tepsivät aineet.
Aveenon 72h voide, toimii myös kuiviin jalkoihin.
Minulla tulee helposti kovettumia ja valkoista kerrostumaa. Jalkoja voi varovasti kuoria esimerkiksi vartalonkuorinta-aineella, mutta ei raspia tms. Iltaisin laitan ensin The Ordinaryn glykolihappokasvovettä, sitten ureapitoista jalkavoidetta. Päälle vielä joku todella paksu voide, vaseliinikin toimii.
Merkillä ei väliä, kunhan on paksua , rasvaista rasvaa. Pesu, tarvittaessa raspaa vähän ja sitten rasvaa ja villasukat. Rasvaus aamua ja iltaa kunnes pehemenee, sitte riittää ilta. Mut joka ilta. Itellä käytössä dermosilin carbamide jalkavoide, 6-7€ tuubi ja tosi hyvää on.