Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanska ei pysty tuottamaan Ozempic-laihdutuslääkettä niin paljon kuin sitä uppoaisi markkinoille

Vierailija
15.01.2024 |

Ozempicia myytiin vuonna 2023 pelkästään ekan 9 kuukauden aikana melkein 10 miljardilla dollarilla. Tanskalainen Novo-lääkefirma ei pysty valmistamaan tuotetta niin paljon kuin sitä menisi markkinoille.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kurjaa tuossa lääkkeessä on se, että jatkossa ei välttämättä pysty useimmiten syömään normaalisti ilman oksentamista 😳

Hmm, mistä hevosmiesten tietotoimistolta olet tämän "kuullut"?

Itsellä ainakaan ei ole mitään tällaista tullut, enkä ole muiltakaan kuullut

Rasisti 

Vierailija
82/83 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnistunut normalisoimaan kehoni aineenvaihdunnan, nälkä- ja kylläisyyssignaalit, suoliston toiminnan ja hormonit ketogeenisella ruokavaliolla. Painoa on pudonnut yli 50 kiloa 3 vuodessa ja tällä hetkellä syön hiukan enemmän hiilihydraatteja, jotta paino ei putoaisi enempää, sillä olen nyt tavoitepainoissani.

Ikävä kyllä en usko että voin enää koskaan "herkutella" kuten ennen tai palata "normaaliin " syömiseen. Kehoni ei kestä vehnää ja tärkkelystä, se on tullut selväksi. Jään vähän ulkopuoliseksi kun ruokavalioni eroaa niin radikaalisti muiden normaalista, mutta sen kanssa on vain elettävä. Minä en pysty kohtuuteen mitä tulee leipään ja sokeriin. Ja ne myös sairastittavat minut.

Uskon, että Ozempic toimii jollain tavalla hiukan samaan tapaan kuin ketogeeninen ruokavalio. Kukaan ei vaan halua virallisesti tätä suositella, koska niin paljon rahaa jää saamatta lääke- ja elintarviketeollisuudelta. En ole ostanut ainuttakaan karkkia, sipsiä, leipää, leivonnaista, pastaa, valmisruokaa, limsapulloa jne vuosiin ja tuntuu että juuri nämä hyllyt kasvavat kasvamistaan. Lisäksi en ole tarvinnut enää diabeteslääkkeitä, kolesteroli lääkettä, kortisonia enkä mielialalääkettäkään. Aiheutan tappiota siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozempic (semaglutidi) saattaa olla drug from hell! Se on kuulemma sikakallista, sillä on rutkasti hankalia sivuvaikutuksia, ja kun lopetat käytön, lähtöpaino tuppaa tulemaan takaisin noin puolessa vuodessa? Sitä valmistaville lääketehtaille se on  kultamunia muniva hanhi!

Paljon parempi vaihtoehto lienee alluloosi (?; eng. allulose, pricose), fruktoosin epimeeri, joka ei nosta lainkaan verensokeria?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi