Olen määris ja viime kuun sähkö 80 eur. Mites pörssijäbät?
Kommentit (33)
Melko paljon saa luukuttaa sähköä kerrostalossa jos pörssillä saa aikaan yli 50€ laskun.
Toisaalta yksi tuttu pitää kolmiossaan valoja päällä joka huoneessa vaikka ei käy niissä ja telkka sekä pöytäkone jäävät päälle kun lähtee töihin... ei estä tyyppiä valittamasta sähkölaskustaan. Jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niitä euroja kannata vertailla, kun kaikilla eri kulutus. 9,10 senttiä maksoi mulla pörssillä kWh joulukuussa. Enpä ois tuota halvempaa määräaikaistakaan saanut. Marraskuun hinta oli 2 senttiä pörssillä. Halvemmaksi tuo on tullut ku määräaikaiset.
9,46 senttiä + marginaali oli joulukuu pörssissä! Joten älä puhu 💩
Se laskutetaan sen perusteella minä tunteina kuluttaa, ei laskennallisella keskihinnalla.Itse kulutan halpoina yötunteina valtaosan
Tuon lisäksi mulla kulutus painottuu enempi kesäaikaan. eri
Viime kuussa taisi olla 24 euroa sähkölasku siirtoineen. Kerrostalo, elämä on valintoja.
Pörssiporukka kohta saamapuolella sähköyhtiön suunnasta mutta määris maksaa 80 € joka kuukausi.
Pörssisähkö joulukuulta 7,9c/kwh. Marraskuulta 1,3c/kwh.
Joulukuun lasku tuli 98 €. Fortumin määräaikainen 6,5 c/kWh. On ollut huoleton valinta, kun ei tarvitse seurata pörssihintoja.
Kaukolämmitteisessä kerrostaloasunnossa 9,52 € sisältäen marginaalin, perusmaksua ei veloiteta. Joulukuun kWh-hinnaksi tuli 8,07 snt.
56 euroa. 4h+k rivari kaukolämmöllä
476 euroa talvi kuukaudet, pörssi. Ei ois kannattanut.
Viime vuosi 98e. Viime kuun lasku 6,7e. Pörssisähköllä mennään.