Olen määris ja viime kuun sähkö 80 eur. Mites pörssijäbät?
Kommentit (33)
239 eur. Kaduttaa melkoisesti pörssin otto.
Vierailija kirjoitti:
Oli joku 22 euroa, pelkkä sähkö ilman siirtoa.
Eikun sori muistin väärin, tämä uusi toimittaja laskuttaakin 2kk kerrallaan ja loppusumma oli 26,55.
Omakotitalo, laskutus kahden kuukauden välein.
Myynti: 17e
Siirto: 15e
Ei kai niitä euroja kannata vertailla, kun kaikilla eri kulutus. 9,10 senttiä maksoi mulla pörssillä kWh joulukuussa. Enpä ois tuota halvempaa määräaikaistakaan saanut. Marraskuun hinta oli 2 senttiä pörssillä. Halvemmaksi tuo on tullut ku määräaikaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niitä euroja kannata vertailla, kun kaikilla eri kulutus. 9,10 senttiä maksoi mulla pörssillä kWh joulukuussa. Enpä ois tuota halvempaa määräaikaistakaan saanut. Marraskuun hinta oli 2 senttiä pörssillä. Halvemmaksi tuo on tullut ku määräaikaiset.
Miten sait kulutettua 2 sentin verran sähköä? Mulla se on -3 sentiä
Vierailija kirjoitti:
9,46 senttiä + marginaali oli joulukuu pörssissä! Joten älä puhu 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä ymmärrät edes sen, että se tehon pysyvyys vaikuttaa siihen keskihintaan eli suomeksi mihin aikaan se sähkö kuluu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö että jokaisella on henkilökohtainen hinta, ei se mitä pörssissä lukee? Se perustuu siihen jos sähköä käyttää 24/7 tasaisesti.
Harva niin tekee. Mulla koko vuoden pörssihinga 4,3c/kwh
Näin halpaa määräaikaista ei ole
Minä olen laskeskellut, että pörssisähköllä ja tarkalla optimoinnilla säästäisin ehkä 10€ kuukaudessa. Ruoka pitäisi laittaa yöllä, samoin pyykinpesu siirtyisi sinne. Enpä viitsi vaivautua, kulutan silloin kun haluan
En ole jäbä, olen nainen ja vastaan. Ei euromäärä kerro mitään. Minkä kokoinen asunto, onko kerros, vai rivi talo. Minulla suuri kaksikerroksinen okt talo ja talousrakennus 109 m2 sen vieressä.293 e. Ihan hyvin pörssisähköllä😊
Fortumin lasku 7€ ja siirtomaksut sit erikseen päälle n. 11€
t. pörssitytsy
Meillä loppu kohtuuhintainen määräaikainen kohta vuosi sitten, silloin tarjolla oli näitä 20-25c soppareita. Joten niihin nähden pörssisähkö on tullut kyllä huikean paljon edullisemmaksi, onneksi ei silloin otettu mitään vuoden kiinteähintaista.
Meillä oli vielä joulukuukin ilmainen marraskuun lisäksi, koska käytettiin niin paljon sähköä, kun se maksoi -50 senttiä. 3 euroa tulee vielä alennusta nyt tammikuultakin, koska negatiivinen osuus siirtyy aina seuraavalle kuule.
Semmosta se on, määris maksaa, pörssis vaan porskuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se laskutetaan sen perusteella minä tunteina kuluttaa, ei laskennallisella keskihinnalla.Itse kulutan halpoina yötunteina valtaosan
21,30€ Oomi Aktiivinen mikä om pörssisähkö.
Oli joku 22 euroa, pelkkä sähkö ilman siirtoa.