Mitkä tuotteet muiden ostoskoreissa herättävät teissä ihmetystä?
Kommentit (199)
Aivan normaalia kyllä mutta lähes yksinomaan ostetut pakaste pitsat ja varsinkin roiskeläpät kiinnittää huomiota ja seurana sitten olut salkku.
Mikä vika cokiksessa on? Kyllä meillä kun tehdään pitsaa tai hampurilaisia, niin kotona on sitä oikeaa Coca-Colaa (ei mitään zeroa)
Kun ostetaan 2x1,5 litraa, niin se riittää kahteen kertaan. Eli normaalisti ehkä kuukaudeksi.
Hirveät määrät epäterveellistä maitoa, jogurttia yms. paskaa.
Lava jotain kokista tms vanukkaita. Eli ottavat pahvilaatikoineen kärryyn
Lähinnä jos jotain tuotetta on tukkumäärän verran, tyyliin Oltermanni-juustoja kärry täynnä kuten venäläismatkailijoilla aikoinaan Itä-Suomessa. Eipä enää näe niitäkään. Toinen kärryt täyteen tuote oli pinaattiletut. Söivät kai blinien tapaan.
Vierailija kirjoitti:
En kyttäile muiden ostoskoreja. En pidä sitä järin tervehenkisenä puuhana.
Edessä olevan ostokset näkee hihnalla selvästi, jonnekinhan sitä on pakko katsoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edessä olevan ostokset näkee hihnalla selvästi, jonnekinhan sitä on pakko katsoa. Ap
Ei ole mikään pakko katsella muiden ostoksia edes siinä hihnalla vaan voit katsoa jonnekin muualle, vaikka lattiaan. Tai käyttää itsepalvelukassaa.
Herättäisi ihmetystä, jos tuijottelisin muiden ostoksia. Ei voisi vähempää kiinnostaa. 😌
tommoset juomat on pelkkiä suolaliuoksia jossa suolan maku on peitetty makeudella ettei juojat oksentasi. Summa summarum nestettä kertyy kudoksiin, verenpaineongelmia jne väsymystä joka estää liikkumisen. Ne on aika tehokkaita tappamaan juojiaan, kumma että ovat sallittuja vrt joku aidosti harmiton seljanka jota verotetaan kuoliaaksi niin ettei kellään ole siihen varaa ku ehkä pullo vuodessa korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä kyllä niitä siltikään ihmettele - ainoa voisi olla olut, minusta se on pahaa, mutta järkeni riittää selittämään, että makuni ei ole kriteeri muiden ostoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan normaalia kyllä mutta lähes yksinomaan ostetut pakaste pitsat ja varsinkin roiskeläpät kiinnittää huomiota ja seurana sitten olut salkku.
Hei, 🖐🏻
Olitko eilen takanani jonossa? Hamstrasit WC paperia kärryllisen, kannattaahan se ostaakin 0,25€ rulla hintaan.
Tän aloituksen täytyy olla jonkun maalaipitäjässä asuvan. Ei saak*li🤣, kuka ehtii kytätä toisten ostoksia...
Onneksi on verkkokauppa-asiakas, huh.
Einekset, maitotuotteiden määrä kokonaisuudesta ja vihannesten pieni määrä. Itse kun lätkin tuotteet hinnalle, yleensä puolet on hevi osastolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepsi max putelit kehopositiivisen mamman ostoskorissa,miten on niin lihava vaikka pepsi max ei lihota??.
Tämä! Itse ihmetellyt samaa. Mamma tai reilun ylipainoinen pariskunta ostoskärrynsä kassa ja siinä Pepsi maxia aina! Ei ne kaikki voi olla juuri vasta aloittamassa uutta kevyttä elämää!
Et vissiin ymmärrä, että jotkut saattaa tykätä siitä mausta?
Lihatuotteet.
Makeat jugurtit.
Kaikenmaailman viilit ja mannafrutit, joihin laitettu puoli purkkia äitelää hilloa.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin ihan hyvin esim. jollekin talkooporukalle (tietäen, että syövät, eivätkä ole kasvissyöjiä, laihduttajia tai "terveysintoilijoita" ja juovat olutta) viedäkin tuollaisen setin. Mökillä myös ihan "sallittua".
Itse ihmettelisin, jos seurailisin muiden ostoksia, kuka ostaa esim. jotain valmismunakasta muovikääreessä, eli kaikenlaista niin yksinkertaista ja helppoa, mikä ei todellakaan vie aikaa eikä vaivaa itse tehdä. Joku mikropuuro valmiina muovirasiassa ;D oijoi.
Vierailija kirjoitti:
Pepsi max putelit kehopositiivisen mamman ostoskorissa,miten on niin lihava vaikka pepsi max ei lihota??.
Kannattaa muistaa, että voi mennä lapsille tai vaikka kotiavustaja se siinä ostaa asiakkaalle ruokia :D
Ja pysähdytkö tosiaan jopa katsomaan onko tuote sokeriton vai sokeroitu?? :D
Herättää ihmetystä on vähän vahva ilmaisu, mutta sipsejä kyllä ostetaan näköjään tosi paljon.