Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mt ongelmainen jätettä deittimarkkinoilla?

Vierailija
15.01.2024 |

Koska jossain vaiheessa kysytään ammattia. Olen 5kk sitten eronnut ja haluaisin suhteen. Olen siis nainen. Ikä yli 40v. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun ammatti mt ongelmainen?

Vierailija
2/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Osa ei tykkää,kuten ei osa tykkää läskistä. Noin saat karsittua pahimmat pinnalliset miehet pois, eli suurimman osan miehistä,mutta jäljelle jäävien joukosta voi löytyä se helmi, etkä tarvitse,kuin sen yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi mitään miesmallia mutta olisi edes mukiinmenevän näköinen ja pitää huolta itsestään. Mieluiten pitkähkö koska itse olen pitkä.

Ap

Vierailija
4/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koin sinkkuaikana, että mun mt ongelmat ei ollu juuri kellekään ongelmat, mutta pari lasta oli. Mulla on 2 suuntanen, ahdistuneisuushäiriö ja post traumaattinen stressihäiriö. Olin 3 vuotta sinkkuna, tosin kyllä siinä ihan vakavassa mielessä kiinnostuneita miehiä tuli vastaan, mutta halusin löytää mulle just oikeanlaisen. Löysinkin lopulta kun en enää ettiny mitään sen kummempaa, nautin yksinolosta. :) Mun nykyiselle miehelle voin puhua kaikesta, hän on myös mun parasystävä ja tehdään paljon kaikenlaista yhdessä. Rakastan häntä ja joka päivä tunnen myös ite olevani rakastettu ja pidetty just tälläisenä kun oon. 

Hän itseasiassa vaikuttaa myös mun mielenterveyteen positiivisesti. Luo turvaa ja tasapainoa. Hänestä myös minä tasotan häntä ja tuon hänen parhaat puolensa esiin :)

Vierailija
5/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti haittaa toista ongelmaista, kai sulle sellainen kelpaa?

Vierailija
6/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun ammatti mt ongelmainen?

Ei mut mulla seisoo. Kai seki jotai merkkaa se seisomine hei hei?!!

Vierailija
7/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet?

Vierailija
8/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet?

Peukutuksista päätellen on..

Ap

Vierailija
9/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti haittaa toista ongelmaista, kai sulle sellainen kelpaa?

Itseasiassa ainakin ite mt ongelmallisena en helpolla ois ottanu toista mt ongelmaista, koin sen jotenki tosi vaikeaksi yhtälöksi, vaikka siinä oli plussana, että toinen tietyllä tavalla ymmärtää paremmin. Mut on vaikea saada parisuhde toimimaan jos molemmilla on mt ongelmia, koska mt ongelmat on kuitenkin vaikeuttava tekijä ihmissuhteissa. 

Kyllä moni haluaa olla pitämänsä ihmisen kanssa, vaikka toisella oliskin mt ongelmia ja toisella ei. 

Vierailija
10/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsi mitään miesmallia mutta olisi edes mukiinmenevän näköinen ja pitää huolta itsestään. Mieluiten pitkähkö koska itse olen pitkä.

Ap

Mitä, eikö kainalokeppi kelpaa?

Vierailija
11/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koin sinkkuaikana, että mun mt ongelmat ei ollu juuri kellekään ongelmat, mutta pari lasta oli. Mulla on 2 suuntanen, ahdistuneisuushäiriö ja post traumaattinen stressihäiriö. Olin 3 vuotta sinkkuna, tosin kyllä siinä ihan vakavassa mielessä kiinnostuneita miehiä tuli vastaan, mutta halusin löytää mulle just oikeanlaisen. Löysinkin lopulta kun en enää ettiny mitään sen kummempaa, nautin yksinolosta. :) Mun nykyiselle miehelle voin puhua kaikesta, hän on myös mun parasystävä ja tehdään paljon kaikenlaista yhdessä. Rakastan häntä ja joka päivä tunnen myös ite olevani rakastettu ja pidetty just tälläisenä kun oon. 

Hän itseasiassa vaikuttaa myös mun mielenterveyteen positiivisesti. Luo turvaa ja tasapainoa. Hänestä myös minä tasotan häntä ja tuon hänen parhaat puolensa esiin :)

Miksi laitoit alapeukun?

-Sivusta

Vierailija
12/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ongelma! Olen ollut parisuhteessa 20 vuotta ja muutenkin olisi todella paljon vientiä jos vaan kiinnostaisi. Saan paljon kehuka ulkonäöstäni, mutta minulla on myös persoona.

Minulla on lievempi kakkostyypin kaksisuuntainen mielialahäiriö. Käyn myös vakituisesti töissä ja treenaan paljon. Luen kirjojaj ja rakastan musiikkia. Otan illalla lääkkeet, mutta muuten asia ei millään tavalla näy elämässäni.

Vierailija
13/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SaippuakauppiaS

Vierailija
14/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitoit alapeukun?

-Sivusta

Varmaan jotakuta yksinäistä tai omaan suhteeseen pettynyttä vaan ärsyttää, että toinen on tyytyväinen parisuhteeseensa. Jotkut myös kokee olevansa jotenkin "parempia" kun mt ongelmalliset niin voi ärsyttää jos tuntuu jollain "huonommalla" menevän paremmin kun itellä 

Vierailija
15/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmajätettä on vain sellainen mt-ongelmainen, jota ei ole hoidettu. Eli lähinnä miehet, jotka "hoitavat" tunne-elämäänsä ryyppäämällä ja päihteillä. Monet riippuvuudet kulkevat käsikkäin, myös tupakka- ja peliriippuvuus. Jos näitä on ja kasaantuu rikostuomioita, sakkoja ja ulosottoja, kuka sellaista ihmistä katselee.

Useimmilla on elämänsä aikana ongelmia päänsä kanssa, mutta useimmat myös hoidattavat ne ja toipuvat.  Passaisi palstapoikienkin tajuta se, ettei loppuikä mene netissä ruikutellessa.

Vierailija
16/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kenenkään toisen puolesta vastata. Pitkälti riippuu omasta mielestä yleisestä elämänhallinnasta. Eiköhän se oo ihan inhimillistä, et välillä tulee vaikeampia aikoja ja voi tuntua et pää hajoaa, mut niistä päästään yli ja jatketaan eteenpäin. Mut jos aina lamaantuu, niin raskasta se on kumppanin kannatella toista koko ajan.

N31

Vierailija
17/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmajätettä on vain sellainen mt-ongelmainen, jota ei ole hoidettu. Eli lähinnä miehet, jotka "hoitavat" tunne-elämäänsä ryyppäämällä ja päihteillä. Monet riippuvuudet kulkevat käsikkäin, myös tupakka- ja peliriippuvuus. Jos näitä on ja kasaantuu rikostuomioita, sakkoja ja ulosottoja, kuka sellaista ihmistä katselee.

Useimmilla on elämänsä aikana ongelmia päänsä kanssa, mutta useimmat myös hoidattavat ne ja toipuvat.  Passaisi palstapoikienkin tajuta se, ettei loppuikä mene netissä ruikutellessa.

Et olisi lähellekkään noin typerä, jos olisit kokeillut joskus lääkärin määräämänä neurolepteja.

Todellakin lääkitsen lieviä ongelmiani mieluummin kaljalla kuin lääkkeillä. Ne "hullun" lääkkeet vie elämästä aivan kaiken hyvän ja kaupan päälle nukut 15h yöunia.

Vierailija
18/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tää av on nykyään sellainen viemäri, ettei kannata kysellä mitään oikeita juttuja. Kehotaan kokeilemaan Redditiä, esim. r/suomi voisi olla hyvä. Tai jos englanti sujuu, siellä on varmasti monia juuri tällaisiin asioihin keskittyviä palstoja.

Redditin etuihin kuuluu se, että yleensä niillä on ihan toimiva moderointi. Cusipäät, riidanhaastajat, inselit ja muut perseet siis hiljennetään ja niiden kommentit poistetaan yleensä aika tehokkaasti.

Vierailija
19/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri!

Eli yleensä ne JOILLA EI OLE DIAGNOOSIA ovat se suurin ongelma.

Ilkeät, passiivisagressiviset ihmiset.

Vierailija
20/27 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö, työpaikka ja vintin kunto ovat tärkeimmät asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän