Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä muita töitä kuin näitä 9€/päivä?

Vierailija
15.01.2024 |

Minkälaisia töitä voisin löytää helposti. homma johon ei tarvi ajokorttia tai autoa. oon nyt ollu 10vuotta työtön ja käynyt välillä 9€ päivä hommissa, joissa ei ollut mitään järkeä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehä vielä kun on. Pian tuovat Filippiineiltä osaajat tekemään tuotakin työtä 4e/pv.

Vierailija
2/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se rankkaa, ei anneta kymmentä vuotta edes rauhassa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töitä helposti löydä, jollei ole suhteita. 

Mutta jos opiskelu yhtään nappaa, niin menet työkkäriin ja sanot että haluat sinäkin opiskella lähihoitajaksi. Aloituspaikat saattaa kyllä olla täynnä.

Vierailija
4/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos opiskelu yhtään nappaa, niin menet työkkäriin ja sanot että haluat sinäkin opiskella lähihoitajaksi. Aloituspaikat saattaa kyllä olla täynnä.

En voi tehdä vuorotyötä eikä mitään paikkaa olisi lyhyen kävelymatkan päässä.

Vierailija
5/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö ja siivoushommia kyllä löytyy, mutta minäpä arvaan ei kelpaa.

Vierailija
6/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se yhdeksän euron paikka sitten kävelymatkan päässä.

Vierailija
7/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla lyhyt kävelymatka? Etkö jaksa yhtään pidempää matkaa kävellä? Asutko jossakin maalla, jossa ei ole julkista liikennettä?

Vierailija
8/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kalastan ja myyn kalaa. Saa sitä enemmän kuin 9 euroa päivässä. Voi saada 100 euroa päivässä jos on hyvä päivä ja kalaa tulee. Ennätys on että sain kerran 73 kg ahvenia. Siitä sai filettä yli 20 kg ja myin 20 eurolla kilon. Tienasin yli 600 euroa. Työttömänä minä sitä teen koska muuta työtä ei saa.

Vierailija
9/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin arvelen, ettei kelpaa. Nimittäin aloittaja työnantajalle.

Ei täällä meillä ainakaan niihin tuosta noin vain mennä. Nuoret ja rivakanoloiset saattaa päästä. Keittiöhommiin melkein pitää olla hygieniapassi. Yksinkertaiseltahan se tuntuu, mutta voi silti olla joillekin ylivoimainen.

Vierailija
10/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kalastan ja myyn kalaa. Saa sitä enemmän kuin 9 euroa päivässä. Voi saada 100 euroa päivässä jos on hyvä päivä ja kalaa tulee. Ennätys on että sain kerran 73 kg ahvenia. Siitä sai filettä yli 20 kg ja myin 20 eurolla kilon. Tienasin yli 600 euroa. Työttömänä minä sitä teen koska muuta työtä ei saa.

Jos ainoa tapa siirtyä paikasta toiseen on lyhyt kävely, saattaa 73 kg ahvenia roudattavaksi ensin järvestä fileoitavaksi ja sitten fileet myyntiin olla aika ylivoimainen suoritus.

Vierailija
11/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se rankkaa, ei anneta kymmentä vuotta edes rauhassa olla.

ei se rankkaa ole, itse halusin mennä tuohon 9€päivä hommiin katsomaan millaista se on. haluan sentään tehdä jotain töitä, mutta se ei ollut mitään muuta kuin kahvinjuontia ja tupakilla käymistä. osa leipoi pullaa ja jotkut piirtelivät

Vierailija
12/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloitin koulun hiljattain, silti mietin enemmän töiden tekoa koska tarvin rahaa

AP

Vierailija
13/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä kelpaa siivoushommat ainakin, mutten omista ajokorttia ja niihin usein tarvitsee oman auton koska välimatkat voivat olla pitkiä kohteiden välillä, ja täytyy kuljettaa mattoja jne autolla pesulaan jne jne.. 

onko kokemusta siivoustöistä ja eikö niihin vaadita jokin koulutus myös nykyään, ainakin näin olen kuullut?

AP

Vierailija
14/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ainoa tapa siirtyä paikasta toiseen on lyhyt kävely, saattaa 73 kg ahvenia roudattavaksi ensin järvestä fileoitavaksi ja sitten fileet myyntiin olla aika ylivoimainen suoritus.

Saan kyllä auton käyttöön jos kalaa tulee paljon. Yleensä saalis on ollut 10-12 kg ahvenia viikossa että jos tienaan 100-150 euroa viikossa työttömyysrahan päälle niin olen tyytyväinen.

Vierailija
15/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eikö koulun ajalta saa enää korotettua päivärahaa tai edes kulukorvausta?

Mutta käy se koulu loppuun nyt kuitenkin. Voisitko harkita muuttamista lähemmäs jotain duunia? Eikö siellä koulun lähellä ole mitään? Millä muuten pääset kouluun?

Vierailija
16/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se yhdeksän euron paikka sitten kävelymatkan päässä.

en tiedä kuka vastasi tuohon edelliseen, mutta siis tämä 9€ päivä työ on suhteellisen lähellä ja kuljen polkupyörällä matkat vuodenajasta riippumatta.

AP.

Vierailija
17/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mutta käy se koulu loppuun nyt kuitenkin. Voisitko harkita muuttamista lähemmäs jotain duunia? Eikö siellä koulun lähellä ole mitään? Millä muuten pääset kouluun?

polkupyörällä kuljen kesät talvet joka paikkaan. en harkitse muuttoa muualle koska mulla on lapset täällä ja juuri sen takia tarvisin töitä että saisi lapsellekkin kaiken tarvittavan. ja autokortti pitäisi myös hankkia joskus. 

Vierailija
18/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

ja ei saa rahaa tai kulukorvausta koska aloitin omaehtoisen opiskelun. jos olisin mennyt työkkärin kautta johonkin koulutukseen niin silloin saisin nuo kulukorvaukset jne. 

AP

Vierailija
19/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sun ammatti oli silloin 10 vuotta sitten ? pystyykö sitä tietotaitoa elvyttään enään

Vierailija
20/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä sun ammatti oli silloin 10 vuotta sitten ? pystyykö sitä tietotaitoa elvyttään enään

Ei ole valmiita papereita koulusta. olen käynyt muutaman eri alan tutkintoja aina puoleen väliin saakka, mutta lopettanut aina.

Kyllä taitoa löytyy moneen hommaan ja viimeksi olin töissä kiinteistönhuolto hommissa. mutta niihin tarvitaan nykyään aina ajokorttia, koska kiinteistöt ovat ympäri kaupunkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi