Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän parisuhde kestänyt vaikka puoliso on toisella paikkakunnalla töissä tai töissä ulkomailla?

Vierailija
19.02.2024 |

Kokemuksia kellään?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 7 vuotta

Vierailija
2/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaksi vuotta arkipäivät 300 km päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä viikot etätöissä toisella paikkakunnalla. Parisuhde kestänyt tätä yli 9 vuotta. Kuviossa ei ole lapsia mukana.

Vierailija
4/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollaan kumpikin työskennelty toisella paikkakunnalla ja asuttu toisaalla. Nytkään en oikeastaan tiedä missä puolison työpaikka edes on. Aamulla lähtee töihin ja iltapäivällä tulee takas. 

Vierailija
5/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään miehen puoliso varmaan ajattelee suhteen olevan vahva ja hyvä vaikka asuu viikot toisella paikkakunnalla töissä. Miehellä kuitenkin ollut mun kanssa seksisuhde 7kk ajan. 

Vierailija
6/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, asuttu useammassa eri maassa, siis niin että toinen on toisaalla. Tälläkin hetkellä molempien työt eri paikkakunnilla vaikka koti on yhteinen.  Hyvin menee, kohta 15 vuotta mennyt.

Vierailija
7/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kestävän parisuhteen salaisuus. 

Vierailija
8/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään miehen puoliso varmaan ajattelee suhteen olevan vahva ja hyvä vaikka asuu viikot toisella paikkakunnalla töissä. Miehellä kuitenkin ollut mun kanssa seksisuhde 7kk ajan. 

Oletko entinen koulukiusaaja?

Vierailija
9/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko entinen koulukiusaaja?

En. Mistä ihmeestä edes keksit mitään tuollaista? 

Vierailija
10/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kestää jos molemmat on aikuisia jotka ei lähde ensimmäisen sutturan matkaan, vaikka etäisyyttä olisikin. Ei omista haaveista ja työpaikoista pidä luopua jonkun parisuhteen vuoksi ja toimia vain työttömänä kodinhoitajana toiselle. Ihme aloitus, ei pitäisi olla ongelma. Lähtisi puoliso nopeasti vaihtoon, jos ei erossa kestäisi olla hetkeäkään, ei edes toisen työpaikan tähden.

Vierailija
11/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, miksi ei olisi? Luotamme toisiimme ja jos toinen rakastuisi johonkin muuhun, hän saisi toki lopettaa suhteen.

Vierailija
12/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy usean sadan kilometrin päässä töissä ja on noin viikon kerrallaan. Mie pidän kotia ja lapsia pystyssä. Yhdessä jo 15-vuotta.

Vierailija
13/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta eri maissa ja katkolle meni.

Vierailija
14/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne, että ollaan ensimmäisen kerran koko ajan yhdessä, kun molemmat tekee kotoa etätöitä. Tähän asti toisella ollut reissutyö tai edes toimisto, minne mennä. Ollaan eron partaalla juuri tämän takia. Ennen meni hyvin!

Vierailija
15/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut etäpätkiä, mutta yleensä on ollut tiedossa koska se loppuu. En varmaan pysyvänä ratkaisuna oikein jaksaisi sellaista parisuhdetta, mutta mistähän sitä tietää.

Vierailija
16/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä kesällä viikoksi ulkomaille töihin. Tähän mies jota tapailin sanoi "kai mä nyt sen aikaa voin odottaa". Hei haloo, mitä odottamista tuossa on, kun menen töihin. Laitoin poikki miehen kanssa koko homman ennen kuin ehti kunnolla alkaa. Raivostuttavaa marisemista. Sain kuvan miehestä, että hän tarvitsee kotirouvan joka palvelee miestä 24/7 365, eikä minusta urahirmua ole siihen.

Vierailija
17/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee 13v täyteen suhdetta, ollaan asuttu eri kaupungeissa, oltu reissutöissä, toisaalta ollaan välillä kuukausitolkulla melkein 24/7 kimpassa. 

Vierailija
18/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita yhteystietosi, minuakin panettaa.

Vierailija
19/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneksi olkoon miehestä, enempää ei ansaitsekaan kuin "tuollaisen".

Vierailija
20/68 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että mikä tuossa pitäisi olla ongelma? Jos toinen olisi kotona työttömänä, niin sitten naristaan siitä, kun puoliso vain kotona työttömänä. Hoh hoijaa, kun ihmiset tekee asioista vaikeita ja luovat itse ongelmia, joita ei kuuluisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi