Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 40-vuotias, mistä/miltä merkeiltä ostat vaatteesi?

Vierailija
15.01.2024 |

Itse en löydä oikein mitään näistä perus lindex/hm/kappahl yms ketjuilta. Kaikki tuntuu olevan huonoa ohutta materiaalia joka menee nopeasti kuluneen näköiseksi ja yläosat varsinkin ovat leikkauksiltaan lyhyttä ja muodotonta. No tietysti vallitseva muotikin vaikuttaa vaatteiden leikkausiin mutta kai joku merkki tarjoaa vaihtoehtoja. Mistä te muut keski-ikäiset ostatte vaatteenne ja mitä merkkejä suositte? 

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ostan kyllä Lindexiltä ja Kappahlista, mutta Noshin alennusmyynneistä usein myös löytyy jotain. Mainiosta pidän myös, ja siellä en aina malta edes odottaa alea.

Vierailija
122/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukut marimekko

erityisesti logo hihnalla

löysä neulemekko prisma

dcmartens maiharit 199 eur stockka

Olen tyylikäs täti

Miksi alapeukut?

Ettekö tykkää maihareista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilfiger, Ralph Lauren, Calvin Klein, Nanso, Weekday, Day Birger jne. Kaikki käytettynä. Periaatteena on että en maksa mistään vaatteesta yli 15 euroa, ellei se ole takki, laukku tai kengät.

Edes uffilta ei saa noita 15 eurolla.

Merkkivaatteet kirppiksillä 39 eur halvin ja voi olla jopa 69 euron trikoo vaate?

Miksi valehtelet?

Vierailija
124/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hilfiger, Ralph Lauren, Calvin Klein, Nanso, Weekday, Day Birger jne. Kaikki käytettynä. Periaatteena on että en maksa mistään vaatteesta yli 15 euroa, ellei se ole takki, laukku tai kengät.

Edes uffilta ei saa noita 15 eurolla.

Merkkivaatteet kirppiksillä 39 eur halvin ja voi olla jopa 69 euron trikoo vaate?

Miksi valehtelet?

Mulla oli just nanson käyttämätön mekko kirpparilla myynnissä kympillä ja hilfigerin farkkuja samalla hinnalla

Vierailija
125/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteeni suurimmaksi osaksi ulkomaan matkoiltani. Englannista, Espanjasta, Saksasta ja Tanskasta enimmäkseen.

Vierailija
126/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cambio, Marlene Birger, Rills, Tiger of Sweden, Marks&Spencer, Taifun, Your Face, Boss, Marco Polo jne. 

En ole yhtään Marimekko / Nanso -ihminen.

Vierailija
127/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nansosta oli mun viimeisin mekko-ostos ja sekin viime kesältä. Ostan harvoin vaatteita. 

Vierailija
128/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubukselta ostan farkkuni. Niissä kyllä laatu vaihtelee hurjasti. Jotkut hajoo kahdessa viikossa ja jotkut kestää vuosikausia.

Vierailija
129/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gantilta löytyy suht laadukkaita neuleita.

Vierailija
130/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä, otan käyttöön myös pojiltani pieneksi jääviä vaatteita. Olen yhtäkkiä trendikäs ja nuorekas sen takia :D Muutoin ei tulis mieleenkään ostaa niitä

Vierailija
131/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista merkkivaatteita, joita en muuten raaskisi ostaa: samsoe, second female etc

Lindexiltä premium neuleita 

Vierailija
132/133 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekäle ja stockmann

Vierailija
133/133 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikon vaatteet on lemppareita (ei ne kaapumekot kuitenkaan). Ivalo-nettikaupasta ostan muitakin eettisiä vaatteita. Kirppiksiltä myös tulee ostettua, mutta ei mitään halpisketjutavaraa.