Yli 40-vuotias, mistä/miltä merkeiltä ostat vaatteesi?
Itse en löydä oikein mitään näistä perus lindex/hm/kappahl yms ketjuilta. Kaikki tuntuu olevan huonoa ohutta materiaalia joka menee nopeasti kuluneen näköiseksi ja yläosat varsinkin ovat leikkauksiltaan lyhyttä ja muodotonta. No tietysti vallitseva muotikin vaikuttaa vaatteiden leikkausiin mutta kai joku merkki tarjoaa vaihtoehtoja. Mistä te muut keski-ikäiset ostatte vaatteenne ja mitä merkkejä suositte?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Laukut marimekko
erityisesti logo hihnalla
löysä neulemekko prisma
dcmartens maiharit 199 eur stockka
Olen tyylikäs täti
Miksi alapeukut?
Ettekö tykkää maihareista?
Vierailija kirjoitti:
Hilfiger, Ralph Lauren, Calvin Klein, Nanso, Weekday, Day Birger jne. Kaikki käytettynä. Periaatteena on että en maksa mistään vaatteesta yli 15 euroa, ellei se ole takki, laukku tai kengät.
Edes uffilta ei saa noita 15 eurolla.
Merkkivaatteet kirppiksillä 39 eur halvin ja voi olla jopa 69 euron trikoo vaate?
Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hilfiger, Ralph Lauren, Calvin Klein, Nanso, Weekday, Day Birger jne. Kaikki käytettynä. Periaatteena on että en maksa mistään vaatteesta yli 15 euroa, ellei se ole takki, laukku tai kengät.
Edes uffilta ei saa noita 15 eurolla.
Merkkivaatteet kirppiksillä 39 eur halvin ja voi olla jopa 69 euron trikoo vaate?
Miksi valehtelet?
Mulla oli just nanson käyttämätön mekko kirpparilla myynnissä kympillä ja hilfigerin farkkuja samalla hinnalla
Ostan vaatteeni suurimmaksi osaksi ulkomaan matkoiltani. Englannista, Espanjasta, Saksasta ja Tanskasta enimmäkseen.
Cambio, Marlene Birger, Rills, Tiger of Sweden, Marks&Spencer, Taifun, Your Face, Boss, Marco Polo jne.
En ole yhtään Marimekko / Nanso -ihminen.
Nansosta oli mun viimeisin mekko-ostos ja sekin viime kesältä. Ostan harvoin vaatteita.
Cubukselta ostan farkkuni. Niissä kyllä laatu vaihtelee hurjasti. Jotkut hajoo kahdessa viikossa ja jotkut kestää vuosikausia.
Gantilta löytyy suht laadukkaita neuleita.
Lidlistä, otan käyttöön myös pojiltani pieneksi jääviä vaatteita. Olen yhtäkkiä trendikäs ja nuorekas sen takia :D Muutoin ei tulis mieleenkään ostaa niitä
Torista merkkivaatteita, joita en muuten raaskisi ostaa: samsoe, second female etc
Lindexiltä premium neuleita
Kaikon vaatteet on lemppareita (ei ne kaapumekot kuitenkaan). Ivalo-nettikaupasta ostan muitakin eettisiä vaatteita. Kirppiksiltä myös tulee ostettua, mutta ei mitään halpisketjutavaraa.
Aika paljon ostan kyllä Lindexiltä ja Kappahlista, mutta Noshin alennusmyynneistä usein myös löytyy jotain. Mainiosta pidän myös, ja siellä en aina malta edes odottaa alea.