Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?

Vierailija
15.01.2024 |

Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.

Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen. 

En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.

Kommentit (365)

Vierailija
101/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä ajatus siinä on, että ihminen ei parempana versiona voisi olla oma itsensä? "

Olikohan tämä minulle, koska en tunnista tekstiäni tuosta, vaikka näkyy lainauksena. Ihminen on tietenkin sama ihminen painoi sitten 100 tai 50 kg. 

Kommenttini ajatus on juuri se, että ulkonäkö ja ihmisen sisin ovat eri asioita, joita ei tule sitoa yhteen. Samoin on pidettävä erillään käyttäytyminen ja persoonan ydin, jos puhutaan psyykkisesti terveestä ihmisestä. Nuo tekijät antavat aika paljon pelivaraa, kun muilta tullut palaute ei koskaan pääse ytimeen asti ja itseä voi kehittää ajattelematta, että olen ruma ja paha.

Tuo on valtavan iso aihekokonaisuus, siihen liittyvät objektisuhteet ja koko varhainen vuorovaikutus, joten tuossa vain pintaraapaisu aiheesta.

Olen täysin eri mieltä. Ulkonäkö ja sisin liittyvät yhteen. Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta. Ja moni fyysinen sairaus saa alkunsa henkisestä kuormituksesta. Vatsahaava on klassinen esimerkki, tai äärimmäisen stressin aiheuttama sydänkohtaus.

Jo hyvä ryhti tekee ihmisestä yleisesti viehättävämmän. Pilke silmäkulmassa on myös tätä, eikä mikään myytti. Kun harrastaa vaikkapa liikuntaa, mielikin tulee paremmaksi useimmilla ihmisillä. Itseäni on kehuttu kauniiksi juuri silloin, kun olen henkisesti voinut hyvin. Kun taas olen voinut huonosti, olen ollut kuin ilmaa. 

Vierailija
102/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele meikkaamaan hyvin.

Hanki silikonitissit. 

Ala käymään salilla, erityisesti peräpään treenaus.

Käytä mahdollisimman paljon siroja korolla varustettuja kenkiä, avoimia kaula-aukkoja, hameita.

Irtoripset, valkaise hiukset, vahaa tuhero pois, kainalot, sääret.

Vaikka et haluaisi sitä kuulla, tuollaisia asioita tekee ne naiset jotka saavat miehiä ja pääsevät valitsemaan parhaista.

Sellainen mustat ja tuuheat Irtoripset näyttää varsinkin suomalaisilla naisilla todella typerältä, luonnottomalta ja muoviselta.

Tähän päälle silarit avoimella kaula-aukolla ja vetyperoksidi blondauksella, niin näytät 2 markan tyrkyltä bimbolta.

Tälläiset menee suorilta vasuriin Tinderissä 

T: luonnosesta kauneudesta pitävät parhaat miehet 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten preferenssit eivät ole koskaan kiveen hakattuja, kuten naisilla. Vaikka mies sanoisi pitävänsä blondeista, ei todellakaan tarkoita, ettei mies voisi aivan yhtä hyvin olla tummahiuksisen naisen kanssa. Tai jos mies sanoo, että kesämekkoon pukeutuvat naiset ovat upeita, niin mies ei pystyisi olemaan naisen kanssa, jolla on farkut. Toisin, kuin nainen, joka sanoo, ettei häntä viehätä kalju mies, niin tämä nainen ei silloin pysty olemaan kaljun miehen kanssa tms.

Kuinka ollakaan, otit esimerkiksi hiusvärin ja mekon/farkut. No entäs ovatko miesten preferenssit yhtä joustavia sen suhteen, jos nainen onkin ajanut hiuksensa kaljuksi, eli ihan yhtä mielelläänkö mies on siilitukkaisen naisen kuin vaikka pitkätukkaisen/polkkatukkaisen naisen kanssa? Tai jos mies sanoo tykkäävänsä suunnilleen samanikäisistä ja normaalipainosista, niin ovatko hänen kriteerinsä kovinkin joustavia, jos naisella on 100 kg ylipainoa tai jos hän on vaikka 20 vuotta miestä vanhempi? 

Kyllä miehilläkin on kiveen hakattuja preferenssejä. Sitten jokaisella, myös naisilla, on tuollaisia hiusvärin tapaisia ei-niin-tärkeitä mieltymyksiä. 

Vierailija
104/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä ajatus siinä on, että ihminen ei parempana versiona voisi olla oma itsensä? "

Olikohan tämä minulle, koska en tunnista tekstiäni tuosta, vaikka näkyy lainauksena. Ihminen on tietenkin sama ihminen painoi sitten 100 tai 50 kg. 

Kommenttini ajatus on juuri se, että ulkonäkö ja ihmisen sisin ovat eri asioita, joita ei tule sitoa yhteen. Samoin on pidettävä erillään käyttäytyminen ja persoonan ydin, jos puhutaan psyykkisesti terveestä ihmisestä. Nuo tekijät antavat aika paljon pelivaraa, kun muilta tullut palaute ei koskaan pääse ytimeen asti ja itseä voi kehittää ajattelematta, että olen ruma ja paha.

Tuo on valtavan iso aihekokonaisuus, siihen liittyvät objektisuhteet ja koko varhainen vuorovaikutus, joten tuossa vain pintaraapaisu aiheesta.

Olen täysin eri mieltä. Ulkonäkö ja sisin liittyvät yhteen. Sen näkee naamasta, kun lakkaa saama

Sinä puhut nyt eri asiasta eli siitä miten meidät nähdään. Hyvinvoivalla ihmisellä on ydin, joka ei vahingoitu, toki huonovointisuus näkyy myös terveydessä, sillä toimimattomat puolustusmekanismit kuluttavat valtavasti energiaa, jonka olisi voinut käyttää muuhun. Vaikkapa terveystekoihin, tyyliin tai henkiseen kehitykseen. 

On valtavan raskasta kannatella sellaista itseyttä, joka heijastuu toisten katseista ja jolle ei ole olemassa sisäistä pysyvyyttä. Tuolloin muiden hylkääminen koskee koko persoonaa ja virheet mustaavat kaiken kuten jokin ikävä elämänvaihe. 

Vierailija
105/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin eri mieltä. Ulkonäkö ja sisin liittyvät yhteen. Sen näkee naamasta, kun lakkaa saama

Vatsahaava saa alkunsa helikobakteerista.

Vierailija
106/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten preferenssit eivät ole koskaan kiveen hakattuja, kuten naisilla. Vaikka mies sanoisi pitävänsä blondeista, ei todellakaan tarkoita, ettei mies voisi aivan yhtä hyvin olla tummahiuksisen naisen kanssa. Tai jos mies sanoo, että kesämekkoon pukeutuvat naiset ovat upeita, niin mies ei pystyisi olemaan naisen kanssa, jolla on farkut. Toisin, kuin nainen, joka sanoo, ettei häntä viehätä kalju mies, niin tämä nainen ei silloin pysty olemaan kaljun miehen kanssa tms.

Kuinka ollakaan, otit esimerkiksi hiusvärin ja mekon/farkut. No entäs ovatko miesten preferenssit yhtä joustavia sen suhteen, jos nainen onkin ajanut hiuksensa kaljuksi, eli ihan yhtä mielelläänkö mies on siilitukkaisen naisen kuin vaikka pitkätukkaisen/polkkatukkaisen naisen kanssa? Tai jos mies sanoo tykkäävänsä suunnilleen samanikäisistä ja normaalipainosista, niin ovatko hänen kriteerinsä kovin

Siilitukka naisella, 100 kg ylipainoa, 20 vuotta vanhempi? Eikö mitään vähemmän ääriesimerkkejä löydy? Totta kai ylipaino vie hirvittävästi viehättävyyttä pois naiselta. Paino on kuitenkin saatavissa alaspäin, miehen pituutta ei voi korjata. Jos naisella on siilitukka omasta vapaasta tahdostaan, niin sen voi korjata. Toki jos hiukset ovat lähteneet esim. syöpähoitojen seurauksena, niin ehkä sitten on jotain muutakin murehdittavaa naisella, kuin oma viehättävyys.

Mies pystyy kyllä olemaan ihastunut lyhythiuksiseen (vähemmän ääriesimerkki), vaikka pitäisikin pääasiassa pitkähiuksisista naisista. Nainen ei voi olla ihastunut kaljuun, jos nainen pitää miehistä, joilla on tukevasti hiukset päässä. Miesten preferenssit eivät ole samalla tavalla kiveen hakattuja, kuin naisten.

Vierailija
107/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Hildurin kuunteleminen ei varmasti kiinnosta yhtään ainoaa miestä. Eikä neulomalla pokata miestä. Yritin kai sanoa, että sellainen nainen löytää helpommin kumppanin, jolla on jotain samoja mielenkiinnon kohteita kuin miehillä. Tämä ihan lähipiiriä tarkastelemalla, jos oman elämäni esimerkit provosoivat pick me girliksi kutsumaan. Suurimmalle osalle miestutuista on löytynyt kumppani, joiden ammatti, elämäntyyli ja harrastukset eivät ole ns. kaupunkilaisia tai sisäsiistejä.

Enkä ole mitenkään kirjavastainen. Oikeita kirjoja lukemalla ja niistä keskustelemalla olen kyllä löytänyt kumppaneita. Tälläkin hetkellä seurustelen komean nuoren runoilijan kanssa, joka on todella hyvä ja innokas panemaan.

Ei miehen tarvitse kuunnella Hilduria eikä neulomisen tarkoitus olekaan pokata miestä. Ihmiset tekevät paljon asioita vain omaksi ilokseen, eli kaikki harrastukset ja elämässä olevat asiat eivät valikoidu sillä ajatuksella, että sen kautta "pokataan" joku. Luulisi sen olevan pahin turn off, jos jollain ihmisellä kaikki tekeminen valikoituisi sen mukaan, että yrittää vaan miellyttää vastakkaista sukupuolta ja yrittää jokaisella tekemisellään herättää vastakkaisen sukupuolen mielenkiinnon.

Ja juu, komealle panomiesrunoilijalle on Hildur ehkä vähän "turn off", mutta onhan tässä maassa muunkinlaisia miehiä. Jos nainen kerran itse on Hildur-tyyppiä lukutottumuksiltaan, niin ehkä runoilijamiehen sijaan hänelle sopisi joku toisenlainen mies, jonka suhtautuminen kirjallisuuteen olisi samanlainen kuin itsellään, eli kuunnellaan ehkä äänikirjoja viihtyäkseen tms - eihän tarkoitus kai olekaan yrittää miellyttää kaikkia miehiä, vaan tarkoitus lienee löytää itselle sopiva kumppani. Ja aina ei kaikille kirjamaut mikään kriteeri olekaan, mutta silloin ei yleensä haittaa, vaikka kumppanilla joku tällainen oma harrastus olisikin.

Vierailija
108/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se käytös on enemmän tärkeä kuin ulkonäkö, kuuntele miestä, ole kiinnostunut siitä mistä hän puhuu, kysele mistä hän pitää, tehkää yhdessä sellaista mistä mies pitää todennäköisesti mies menee treffeillä mielummin lätkämatsiin tai oluelle kun katsoo sun kanssa Titanic-leffaa...

Tuommoisilla ei ole mitään merkitystä. Vain ulkonäöllä. 

Kai sitä muutakin tarvitaan kuin ulkonäköä. 

Vierailija
109/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan,tuletko mulle ukoksi,jos saman teet vaikka 299 kertaa,niin varmasti joku suostuu,lopeta se epätoivoinen haku muulla tavoin,ei yksikään kuitenkaan ole täydellinen.Vastaantulevista voit valita suunnilleen ulkoisesti sopivan,jos vaikka tällä ohjeella nappais.

Vierailija
110/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se käytös on enemmän tärkeä kuin ulkonäkö, kuuntele miestä, ole kiinnostunut siitä mistä hän puhuu, kysele mistä hän pitää, tehkää yhdessä sellaista mistä mies pitää todennäköisesti mies menee treffeillä mielummin lätkämatsiin tai oluelle kun katsoo sun kanssa Titanic-leffaa...

Kyllä ehkä parisuhteeseen, mutta ulkonäkö on se portti, mistä on kaikista hankalin mennä läpi, varsinkin miehellä. Ulkonäön merkitys miehelle on korostunut viime vuosina, ja vain harva mies pystyy läpäisemään tuon seulan, koska miehiä nyt ei ole keskimäärin luotu niin kauniiksi, kuin mitä naiset odottavat Holllywood-tähtien ja Instagramin miesmallien perusteella.

Vierailija
111/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ehkä parisuhteeseen, mutta ulkonäkö on se portti, mistä on kaikista hankalin mennä läpi, varsinkin miehellä. Ulkonäön merkitys miehelle on korostunut viime vuosina, ja vain harva mies pystyy läpäisemään tuon seulan, koska miehiä nyt ei ole keskimäärin luotu niin kauniiksi, kuin mitä naiset

Lukutaito? Ap ei kelpaa miehille.

Vierailija
112/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vielä ihastunut naiseen, joka olisi jotenkin sisäisesti hehkunut, mutta ei olisi ulkoisesti viehättänyt minua. Oli sukupuoli mikä tahansa: ulkonäkö ratkaisee kaiken.

Et olekaan, enkä tarkoitakaan sitä. Ulkonäkö vaan on muutakin kuin syntymäominaisuudet. Väitän, että et olisi edes huomannut lähtökohtaisesti ulkoisesti viehättävää naista, jos tämä nainen on esimerkiksi henkisesti niin romuna, että hänelle on tullut ällöttäviä paiseita naamaan. Tai hän on käyttänyt suonensisäisiä huumeita ja raivoaa vartijoille kaupassa. Kauneus hukkuu näiden henkisten asioiden alle. 

Voin kertoa oman tarinani. Minulla oli tietty miestyyppi, ulkoiset mieltymykset. Tutustuin työkaverina mieheen, joka ei ollut ulkoisesti ollenkaan tyyppiäni, eikä siis kiinnostanut romanttisesti. Mutta hän oli todella hyvä tyyppi muuten. Lopulta huomasin olevani toivottoman ihastunut ja mies näyttikin yhtäkkiä järjettömän komealta. Ja näyttää edelleen 15 vuoden jälkeen. 

Sittemmin olen kuullut, että mieheni tunteet etenivät juuri päinvastoin. Heti, kun hän näki minut, hän huomasi minun olevan ulkoisesti silmissään täydellinen. Kun henkinenkin puoli sitten natsasi, se oli menoa. Meillä on edelleen paljon seksiä. Mutta silloin, kun olen henkisesti romuna ja käyttäydyn negatiivisesti, seksiä ei ole. Käytökseni vaikuttaa siis haluttavuuteen mieheni silmissä, vaikka ulkonäköni täyttääkin kaikki hänen toiveensa. 

Jos vain ulkonäöllä olisi väliä, kaikki ulkonäön perusteella alkaneet suhteet kestäisivät ikuisesti tai päättyisivät silloin, kun kohdalle tuleekin vielä paremman näköinen. En sitten tiedä, onko juuri tästä kyse kohdallasi.

Vierailija
113/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan vielä ihastunut naiseen, joka olisi jotenkin sisäisesti hehkunut, mutta ei olisi ulkoisesti viehättänyt minua. Oli sukupuoli mikä tahansa: ulkonäkö ratkaisee kaiken.

Et olekaan, enkä tarkoitakaan sitä. Ulkonäkö vaan on muutakin kuin syntymäominaisuudet. Väitän, että et olisi edes huomannut lähtökohtaisesti ulkoisesti viehättävää naista, jos tämä nainen on esimerkiksi henkisesti niin romuna, että hänelle on tullut ällöttäviä paiseita naamaan. Tai hän on käyttänyt suonensisäisiä huumeita ja raivoaa vartijoille kaupassa. Kauneus hukkuu näiden henkisten asioiden alle. 

Voin kertoa oman tarinani. Minulla oli tietty miestyyppi, ulkoiset mieltymykset. Tutustuin työkaverina mieheen, joka ei ollut ulkoisesti ollenkaan tyyppiäni, eikä siis kiinnostanut romanttisesti. Mutta hän oli todella hyvä tyyppi muuten. Lopulta huomasin olevani toivottoman ihastunut ja mies näyttikin yhtäkkiä järjettömän k

Oliko tämä se sinun miestyyppisi? :

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
114/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa lukea paljon ja opiskella

Vierailija
115/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) laihduta normaalipainon keskijanalle

2) rupea harrastamaan jotain mielenkiintoista josta voi löytää samanhenkisen. Voi yhdistää laihdutusprojektiin, urheilullisuus on iso plussa myös oman hyvinvoinnin kannalta

3) seksuaalinen vetovoima on se "kipinä". Jos tunnet seksuaalista vetoa, näytä se - muttei mitenkään tyrkyllä tavalla, vaan pitkä katsekontakti, pienet kosketukset jne.

onnea metsästykselle.

Vierailija
116/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa oman tarinani. Minulla oli tietty miestyyppi, ulkoiset mieltymykset. Tutustuin työkaverina mieheen, joka ei ollut ulkoisesti ollenkaan tyyppiäni, eikä siis kiinnostanut romanttisesti. Mutta hän oli todella hyvä tyyppi muuten. Lopulta huomasin olevani toivottoman ihastunut ja mies näyttikin yhtäkkiä järjettömän k

Olen kuullut niin monien naisten sanovan tuota samaa, miten "mies muuttui komeaksi", kun olivat tutustuneet. Ja mies on ollut todellisuudessa koko ajan komea. Tinderistä valittu selkeiden peruspreferenssien mukaan ja sitten on vain näiden peruspreferenssien hyväksynnän jälkeen todettu myös persoona sopivaksi. Eli se yksi ja sama miestyyppi.

Vierailija
117/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on tutkittu ja miehet pitävät kauneina naisia, jotka _käyttäytyvät_ kuin olisivat kauniita. Eli selkä suorana, itsevarmasti hymyillen. Kannattaa psyykata itseänsä uskomaan, että on kaunis, niin näyttää siltä. Jos taas kulkee hartiat kyyryssä epävarmana ja muutenkin käyttäytyy anteeksipyytelevästi, näyttää rumemmalta kuin on. Kauniilta näyttäminen on yllättävän pitkälti vaikutelmaa. Eli ap:n kannattaa panostaa tähän asennepuoleen.

Vierailija
118/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus ja se että viihtyy omassa kropassa oli sellainen millainen tahansa, saavat miehen kuin miehen rakastumaan.

M36

Vierailija
119/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa on tutkittu ja miehet pitävät kauneina naisia, jotka _käyttäytyvät_ kuin olisivat kauniita. Eli selkä suorana, itsevarmasti hymyillen. Kannattaa psyykata itseänsä uskomaan, että on kaunis, niin näyttää siltä. Jos taas kulkee hartiat kyyryssä epävarmana ja muutenkin käyttäytyy anteeksipyytelevästi, näyttää rumemmalta kuin on. Kauniilta näyttäminen on yllättävän pitkälti vaikutelmaa. Eli ap:n kannattaa panostaa tähän asennepuoleen.

Olet nainen, joka puhuu miehistä, kuin olisivat naisia. Kukaan nainen ei ole vielä asenteensa puolesta muuttunut epäviehättävästä viehättäväksi. Jos nainen ei viehäty kaljusta miehestä, niin silloin minä en muutu naiselle viehättäväksi, vaikka tekisin mitä taikatemppuja.

Vierailija
120/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus ja se että viihtyy omassa kropassa oli sellainen millainen tahansa, saavat miehen kuin miehen rakastumaan.

M36

Tarkoitat varmaan N36