Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?
Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.
Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen.
En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.
Kommentit (365)
Lyhyesti sanottuna näin:
Miehen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,pituus,koulutustaso,palkka,omaisuus ja status yhteiskunnassa.
Naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,luonne ja nuorekkuus. Naisen luonne siis pitää olla sellainen ettei se nalkuta ja se on kiva.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioivat tasonsa liian usein joka johtaa siihen että kumppania on haastava löytää. Kaikki lähtee siitä että arvioi oma tasosi rehellisesti ja yritä sitten niitä tasoisia miehiä.
Tämä neuvo toistuu usein, mutta en ainakaan itse osaa arvioida omaa tasoani - miten sen edes voisi tehdä? Jos sitten joku sanoisi minulle, että tasoni on se-tai-tuo, niin ok, sitten tiedän sen. Mutta mistä tiedän niiden miesten tasot??? Mistä tiedän, ketkä miehet ovat samantasoisia kanssani?
En tiedä, miten te muut deittailette, mutta itse aina lähestyn sellaisia miehiä, jotka vaikuttavat kiinnostavilta ja mahdollisesti samanhenkisiltä kuin minä. Näin ollen tuntuu vieraalta ajatukselta, että arvioisin vain jotain tasoja ja lähtisin niiden tasojen perusteella "yrittämään" miehiä - miten yritetään vaikka sellaisia, joista en ole kiinnostunut, ja mitä tällaisista yrityksistä sitten voisi syntyä? Jos epäkiinnostava samantasoinen sitten kiinnostuu minusta, niin ookoo, sitten on kai match, mutta miten homma jatkuu, jos toiselta puolen ei kiinnostusta ole?
En ole ap, enkä ole yleisesti ottaen kokenut seuran löytymistä ongelmaksi. Joskaan en juuri nyt edes etsi, koska suhteeni päättyi hiljattain ja haluankin nyt olla yksin. Mutta kirjoitin aiheesta noin yleisesti ottaen. En minä ainakaan lähesty miehiä sen perusteella, että he joidenkin muiden arvion mukaan ovat mahdollisimman korkeatasoisia, vaan lähestyn kiinnostavan oloisia miehiä - mutta en osaa arvioida heidän tasojaan lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioivat tasonsa liian usein joka johtaa siihen että kumppania on haastava löytää. Kaikki lähtee siitä että arvioi oma tasosi rehellisesti ja yritä sitten niitä tasoisia miehiä.
Tämä neuvo toistuu usein, mutta en ainakaan itse osaa arvioida omaa tasoani - miten sen edes voisi tehdä? Jos sitten joku sanoisi minulle, että tasoni on se-tai-tuo, niin ok, sitten tiedän sen. Mutta mistä tiedän niiden miesten tasot??? Mistä tiedän, ketkä miehet ovat samantasoisia kanssani?
En tiedä, miten te muut deittailette, mutta itse aina lähestyn sellaisia miehiä, jotka vaikuttavat kiinnostavilta ja mahdollisesti samanhenkisiltä kuin minä. Näin ollen tuntuu vieraalta ajatukselta, että arvioisin vain jotain tasoja ja lähtisin niiden tasojen perusteella "yrittämään" miehiä - miten yritetään vaikka sellaisia, joista en ole kiinnostunut, ja mitä tällaisista yrityksistä sit
Itse en koskaan miehenä lähestyisi sellaisia naisia, jotka minua kiinnostavat. En toisaalta lähesty ketään muutakaan, koska jos nainen on oikeasti minusta kiinnostunut, niin hän varmasti asian ilmaisee jollain tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Itseluottamus on tärkeää. Toki ulkonäkökin, mutta jo tapa miten puhut itsestäsi viestii, että itseluottamuksessasi on kehittämisen varaa. Puhun nyt naisellisesta itsetunnosta, sillä se taitaa olla monen heikko kohta. Työelämässä, äitinä jne. ollaan kyllä itsevarmoja, mutta naiseuden alueella on hyvin heikko itsetunto.
Ja siihen jos laittaa tekoripset päälle niin voi kamala....
Keskity oman naiseutesi vaalimiseen ja arvostamiseen. Lue kirjoja aiheesta, keskity myös ulkonäköösi ja siihen, millainen tahtoisit olla. Mikä on paras itsesi ulkoisesti? Tyyli, hiukset, kävelytapa jne. Osta iso peili ja tarkastele koko vaatekaappisi. Heitä pois vaatteet, joissa et näytä hyvältä ja hanki sellaisia, joissa näytät hyvältä ja tunnet itsesi hyväksi. Harjoittele meikkaamista, mutta tärkein on kuitenkin se miten kannat itsesi. Ota esikuvia itsellesi muista naisista ja jäljittele heitä.
Kannattaiskohan olla vaan oma itsensä eikä vetää jotain opeteltua roolia ja jäljitellä muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miten te muut deittailette, mutta itse aina lähestyn sellaisia miehiä, jotka vaikuttavat kiinnostavilta ja mahdollisesti samanhenkisiltä kuin minä. Näin ollen tuntuu vieraalta ajatukselta, että arvioisin vain jotain tasoja ja lähtisin niiden tasojen perusteella "yrittämään" miehiä - miten yritetään vaikka sellaisia, joista en ole kiinnostunut, ja mitä tällaisista yrityksistä sit
Olen eri, nainen, mutta tuossa ei ole mitään ongelmaa, jos sinä löydät seuraa haluamastasi miehistä ja saat heitä suhteeseen. Silloin olet omaksunut tasosi luonnollisesti.
Ongelma on vain siinä tapauksessa, että et koskaan saa miehiä, joita haluaisit. Silloin kannattaa suoda ajatus sille ovatko nuo miehet ulkoisesti niin puoleensavetäviä, että he saavat valita isosta valikoimasta naisia eikä valikointi kohdistu sinuun. Joudut aina hylätyksi ja se aiheuttaa kärsimystä. Silloin kannattaa pohtia näitä asioita, vaikka sille ei mitään voikaan, millaisiin miehiin rakastuu. Ei ainakaan heti.
Laihduta. Jos oot normaalipainon ihan ylärajalla, oot kyl aika pullukka. Laihtumisella saat itestäs heti paremmannäköisen. +Treenaa salilla, saat hyvän ryhdin ja paremman pepun. Pienet tissit on ok, harva "tavallinen mies" oikeesti tykkää silaribimboista.
Sit opettele tekee luonnollinen meikki, joka korostaa sun kasvojen hyviä puolia ja saa ehkä silmistä isomman näköiset.
Hyvät alusvaatteet ja naiselliset vaatteet.
"Kannattaiskohan olla vaan oma itsensä eikä vetää jotain opeteltua roolia ja jäljitellä muita?"
Jos et halua kehittää omaa tyyliäsi niin sitten ei tietysti kannata tehdä mitään. Ketään toista ei voi jäljitellä ihmisenä, mutta hänen tyyliään voi jäljitellä ja jokainen on tehnyt sitä tiedostamatta kuitenkin. Jos haluaa kehittää tyyliään, se keino kannattaa ottaa tiedostaen käyttöön.
Itse jäljittelin ja ihailin teininä ja nuorena tyttönä kahta keski-ikäistä naista, jotka asuivat naapurustossa. He olivat mielestäni uskomattoman upeita naisia ja jälkikäteen ajatellen heillä on ollut valtava vaikutus minuun. Lämpimiä, tyylikkäitä ja erittäin feminiinisiä naisia. Esimerkiksi olen tykännyt pukeutua samaan tyyliin koko ikäni ja olen saanut nyt aikuisena todella paljon kehuja varmasta ja feminiinisestä tyylistäni. Se on jäljittelyn tulosta. Kuitenkin olen tietysti aivan oma itseni ollut koko ajan. Toiseksi ihmiseksi ei voi muuttua eikä tässä ole siitä kyse. Vain ainoastaan tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta muuttuminen parisuhteen takia olisi tyhmää, joutuisit koko loppuelämäsi esittämään muuta kuin olet. Jos olet tyytyväinen itseesi, etsi mies, jolle olet sopiva itsenäsi juuri nyt.
"etsi mies, jolle olet sopiva itsenäsi juuri nyt."
Tämä on hyvä ohje niille ihmisille, jotka kykenevät omana itsenään houkuttelemaan puoleensa itseään kiinnostavia miehiä/naisia.
Mutta tämä on surkea ohje niille ihmisille, jotka eivät tällä hetkellä kykene herättämään kiinnostusta niissä ihmisissä joista ovat itse kiinnostuneita.
Nukuitko kemiantunnilla?
Läski ja kemia hylkivät toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se käytös on enemmän tärkeä kuin ulkonäkö, kuuntele miestä, ole kiinnostunut siitä mistä hän puhuu, kysele mistä hän pitää, tehkää yhdessä sellaista mistä mies pitää todennäköisesti mies menee treffeillä mielummin lätkämatsiin tai oluelle kun katsoo sun kanssa Titanic-leffaa...
Titanic-leffaa vuonna 2024? :D Ihan olen käynyt kahvi- ja kaljatreffeillä, niissä kun pystyy juttelemaankin.
Ap
Se minkä tasoiset treffit, sen tasoinen mieskin. Mutta kuvauksen perusteella et voi parempaakaan saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta muuttuminen parisuhteen takia olisi tyhmää, joutuisit koko loppuelämäsi esittämään muuta kuin olet. Jos olet tyytyväinen itseesi, etsi mies, jolle olet sopiva itsenäsi juuri nyt.
"etsi mies, jolle olet sopiva itsenäsi juuri nyt."
Tämä on hyvä ohje niille ihmisille, jotka kykenevät omana itsenään houkuttelemaan puoleensa itseään kiinnostavia miehiä/naisia.
Mutta tämä on surkea ohje niille ihmisille, jotka eivät tällä hetkellä kykene herättämään kiinnostusta niissä ihmisissä joista ovat itse kiinnostuneita.
Olen täsmälleen samaa mieltä. Minusta on melkein törkeää esittää tuollainen kommentti ihmiselle, joka hakee apua siihen, ettei kelpaa.
Kun koettaa miettiä asiaa siltä kannalta miten toiset näkevät juuri minut, voi tilanne muuttua ja pienilläkin keinoilla voi olla vaikutusta. Esimerkiksi monilla ei-suosituilla ihmisillä on puhetyyli, jossa he vähättelevät itseään. Toiset taas korostavat "itsenäisyyttään" ja sitä että pärjäävät yksin, vaikka tosiasiassa ovat rakkauden kerjäläisiä, jotka jäävät roikkumaan epätoivoisiin suhteisiin. On itsepetosta, on itsetunnon haurautta ja jätkämäisyyttä, jota lähes kaikki miehet vieroksuvat. Kaikki nuo ovat suojautumiskeinoja.
Tietysti ulkonäön väheksyminen ja ohittaminen on sekin suojakeino. Pitää pärjätä minkä näköisenä vain tai se ei ole oikeaa rakkautta. Itsepetos voi olla tärkeä suojakeino, jota ei saa murtaa, jos se suojaa ydintä. Mutta jos ihminen itse haluaa neuvoja tilanteeseen, niin on väärin olla niitä antamatta.
Olemalla luonnollinen. Mistä johtuu että miehet muka tykkäis ankkahuulista ja Kim Kardashian on miesten makuun. Ei ole.En osaa ehkä ton turhakkeen nimeä oikein kirjoittaa.
Ap: Jos sinä toivot miestä, niin haluat sen varmaankin olevan maskuliininen, vahva fyysisesti/mentaalisesti, ainakin sinua pidempi, koulutettu, sivistynyt yms.
Ap: Jos ajattelet, mitä mies toivoo naisesta, niin....?
Nahkahousut.
Niillä erotut tuulipuvuista ja saat yhteyttä komeilta miehiltä.
Kyllä sellainen liiallinen miellyttämishalu ei altista millekkään muulle kuin väsymykselle. Jos pyrkii liikaa miellyttämään niin se kääntyy lopulta omaa itseä vastaan. Toisen toivomukset ovat silloin tärkeämpiä kuin omat. Paras neuvo on olla oma itsensä. Ja jos haluaa tehdä ulkonäölleen jotain niin se pitää tehdä itseä ajatellen, ei muita. Parhaat suhteet on niitä joissa ei tarvitse yrittää mitään. Viihtyy omana itsenään toisen kanssa. Ja päinvastoin. Suhteet joissa toinen yrittää liikaa miellyttää ovat yleensä valtasuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Ap: Jos sinä toivot miestä, niin haluat sen varmaankin olevan maskuliininen, vahva fyysisesti/mentaalisesti, ainakin sinua pidempi, koulutettu, sivistynyt yms.
Ap: Jos ajattelet, mitä mies toivoo naisesta, niin....?
Haluan savuttoman, liikunnallisen, rehellisen ja muutenkin kunnollisen miehen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseluottamus on tärkeää. Toki ulkonäkökin, mutta jo tapa miten puhut itsestäsi viestii, että itseluottamuksessasi on kehittämisen varaa. Puhun nyt naisellisesta itsetunnosta, sillä se taitaa olla monen heikko kohta. Työelämässä, äitinä jne. ollaan kyllä itsevarmoja, mutta naiseuden alueella on hyvin heikko itsetunto.
Keskity oman naiseutesi vaalimiseen ja arvostamiseen. Lue kirjoja aiheesta, keskity myös ulkonäköösi ja siihen, millainen tahtoisit olla. Mikä on paras itsesi ulkoisesti? Tyyli, hiukset, kävelytapa jne. Osta iso peili ja tarkastele koko vaatekaappisi. Heitä pois vaatteet, joissa et näytä hyvältä ja hanki sellaisia, joissa näytät hyvältä ja tunnet itsesi hyväksi. Harjoittele meikkaamista, mutta tärkein on kuitenkin se miten kannat itsesi. Ota esikuvia itsellesi muista naisista ja jäljittele heitä.<
Mikä ajatus siinä on, että ihminen ei parempana versiona voisi olla oma itsensä? Tiedän aika monta ihmistä, joista on painoa pudottamalla tullut aivan eri ihmisiä ja viehättävyystasoltaan ovat olleet toisissa sfääreissä. Miehelle tämä pelkkä painon pudotus on ei toki riitä, vaan lisäksi on oltava vuosia kestänyttä tavoitteellista salitreeniä takana.
AP puhui lähinnä ulkonäöstä. On tärkeää, että näyttää kauniilta ja elinvoimaiselta, mutta kokemukseni mukaan miehet tykkäävät ennen kaikkea hauskoista ja rennoista naisista, jotka ovat myös hyvännäköisiä. Jos olet joku stereotyyppinen toimistomirkku, joka kuuntelee äänikirjoja, neuloo ja wokettaa, tuskin ketään kiinnostaa. Sorry. Mutta jos sinulla on silmissäsi sellainen kipinä, että tiedät miten miehen kanssa pidetään hauskaa, ihan varmasti saat miehen.
Osaatko flirttailla ihan arjessa, vailla pariutumisen halua? Olen itse nelikymppinen nainen ja mulle flirtti on aina ollut elämän suola. Siis sellainen rento läpänheitto ja hymyyn vastaaminen. Pääsen samalle aallonpituudelle niin nuorten raksamiesten kuin eläköityneiden johtajien kanssa. Mulla on ehkä vähän sovinistisempi mieli kuin mitä naisella pitäisi kai nykyään olla. Ehkä siksi sitä flirttiä ja vientiä on riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, nainen, mutta tuossa ei ole mitään ongelmaa, jos sinä löydät seuraa haluamastasi miehistä ja saat heitä suhteeseen. Silloin olet omaksunut tasosi luonnollisesti.
Ongelma on vain siinä tapauksessa, että et koskaan saa miehiä, joita haluaisit. Silloin kannattaa suoda ajatus sille ovatko nuo miehet ulkoisesti niin puoleensavetäviä, että he saavat valita isosta valikoimasta naisia eikä valikointi kohdistu sinuun. Joudut aina hylätyksi ja se aiheuttaa kärsimystä. Silloin kannattaa pohtia näitä asioita, vaikka sille ei mitään voikaan, millaisiin miehiin rakastuu. Ei ainakaan heti.
Kyllähän moni tuon asian kanssa painiikin ja usein ajattelee just, että oma ulkonäkö ei riitä. Todella monihan ajattelee, että ei löydä kumppania siksi, että ei vain itse ole tarpeeksi sitä-tai-tätä. Joten en usko, että siitä olisi kyse, etteivätkö naiset osaisi olla itsekriittisiä. Useinhan ovat vähän liikaakin ja saattavat kuvitella oman riittämättömän ulkonäön olleen syynä pakkeihin silloinkin, kun syy on ollut joku muu - koska kyllä usein miehilläkin on myös muita kriteereitä kuin ulkonäkö, ja toisaalta ne miestenkin ulkonäkökriteerit vaihtelevat, eli joku muiden mielestö hyvännäköinen ei vain ole jonkun tietyn miehen "tyyppiä". Kyllä miehilläkin vähän erilaisia preferenssejä on.
Edelleen ihmettelen, miten te muut oikein deittailette. Itse en ainakaan ihastu, rakastu tai tunne seksuaalista vetoa pelkän ulkonäön perusteella. Mutta vaikka nyt mietittäisiin pelkkää ulkonäköäkin, niin mitä oikeasti auttaa, jos joku nainen ajattelee, että ei koskaan pysty saamaan sellaista miestä kuin haluaisi? Hän voi ajatella, että no ookoo, lasken rimaa ja koitan tuntea seksuaalista vetoa epäkiinnostaviin miehiin. Mutta eihän seksuaalinen halu ole tahdonalainen asia. Senhän huomaa siitäkin, että omaa seksuaalista suuntautumista ei voi vain päättää. Myöskään ei voi päättää kiihottua jostain ihmisestä. Ei voi päättää ihastua tai rakastua. Näihin vaikuttavat monet sellaisetkin asiat, joita ei edes tiedosta, eikä kaikki ole pelkkää biologiaa, vaan omat aiemmat kokemukset (lapsuudesta asti) vaikuttavat.
Keskity oman naiseutesi vaalimiseen ja arvostamiseen. Lue kirjoja aiheesta, keskity myös ulkonäköösi ja siihen, millainen tahtoisit olla. Mikä on paras itsesi ulkoisesti? Tyyli, hiukset, kävelytapa jne. Osta iso peili ja tarkastele koko vaatekaappisi. Heitä pois vaatteet, joissa et näytä hyvältä ja hanki sellaisia, joissa näytät hyvältä ja tunnet itsesi hyväksi. Harjoittele meikkaamista, mutta tärkein on kuitenkin se miten kannat itsesi. Ota esikuvia itsellesi muista naisista ja jäljittele heitä.