Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?

Vierailija
15.01.2024 |

Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.

Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen. 

En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.

Kommentit (365)

Vierailija
41/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioivat tasonsa liian usein joka johtaa siihen että kumppania on haastava löytää. Kaikki lähtee siitä että arvioi oma tasosi rehellisesti ja yritä sitten niitä tasoisia miehiä.

Vierailija
42/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta muuttuminen parisuhteen takia olisi tyhmää, joutuisit koko loppuelämäsi esittämään muuta kuin olet. Jos olet tyytyväinen itseesi, etsi mies, jolle olet sopiva itsenäsi juuri nyt.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kiltit ja kunnolliset miehet haluaa kanssasi seurustella. Meillä kilteillä ei ole ulkonäkö kriteerejä naisille. Mutta taidat olla nirso ja haluat vain niitä samoja komeita 180 cm miehiä kuin missit ja muut kauniit naiset.

T: kiltti mies

Oma mies (rest in peace) oli tumma, pitkä (yli laittamasi rajan) ja komea - pitäisikö siis jatkossa tyytyä johonkin huonomman näköiseen? Itse olen varsin tavallisen näköinen. Mieheni kyllä treffaili nuorempana missiäkin, mutta silti minäkin kelpasin, koska natsasi muuten.

Vierailija
44/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö merkitsee eniten. Mutta se toimii molempiin suuntiin. Eli suhteen voi löytää helpoiten joko muuttumalla kauniimmaksi tai kelpuuttamalla rumempia, tai vähän molempia. Aika moni jää sinkuksi, koska ei kelpuuta riittävän ruman näköisiä, mutta ei itsellä ole riittävästi ulkonäköä saadakseen niitä joita kelpuuttaisi. Naisilla asiaa mutkistaa se että kelpaa seksiin hyvännäköisille ja monet näistä hyvännäköisestä osaa myös kehua näiden naisten ulkonäköä saadakseen seksiä, ja sellaistahan uskoo mielellään. Sitten ihmettelee, kun kukaan ei sitoudu.

Vierailija
45/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt ihan ekana laittaan tatskoja ja lävistyksiä naamaan ja se huomioväri tukkaan. Ja muista se sivusiili tai joku muu upea yksityiskohta sen huomiovärin lisäksi. Sitten kannattaa opetella koppava käytös ja ihmisiä hyljeksivä katse. Vältä luonnollista hymyä. Jos hymyilet tai naurat, se saa olla korkeintaan vahingoniloa. Mitään positiivista ei kannata sanoa ikinä ääneen, ja kaikki puhe pitää tulla ihan ehdottomasti sellaisella narisevalla äänellä. Muista myös aliarvioida kaikki miehet ja etsi niistä mahdollisimman paljon vikoja. Ja tee heti selväksi se täysin ehdoton ei ja -nou nou- lista, sekä ilmoita heti se vaatimus- ja odotuslista. Fanaattinen feminismi on myös plussaa.

Näillä suosittelisin aloittaan sen miesjahdin.

Vierailija
46/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. 

Kannattaa opetella olemaan ja elämään itsekseen.

Vierailija
47/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. 

Kannattaa opetella olemaan ja elämään itsekseen.

Osaan olla ja elää itsekseni ihan mainiosti. 

Ap

Vierailija
48/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan hirveesti tule mieleen komeita miehiä, joilla ei olisi hyvältä näyttävä nainen vierellä. Laittakaa toki nimiä ketjuun tunnetuista komeista miesjulkkiksista vaikka, jotka ovat valinneet ulkonäön puolesta aivan eriparia olevan naisen. Jos olette aidosti sitä mieltä, että ulkonäöllä ei ole niin väliä kunhan käytös on hyvä.

Vierailija
49/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdotonta sanoa syytä, kun ei näe kuvaa sinusta, miltä näytät. Syyn kyllä pystyisi tuosta kertomaan.

Vierailija
50/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan hirveesti tule mieleen komeita miehiä, joilla ei olisi hyvältä näyttävä nainen vierellä. Laittakaa toki nimiä ketjuun tunnetuista komeista miesjulkkiksista vaikka, jotka ovat valinneet ulkonäön puolesta aivan eriparia olevan naisen. Jos olette aidosti sitä mieltä, että ulkonäöllä ei ole niin väliä kunhan käytös on hyvä.

Ei tule hirveästi mieleen myöskään hyvännäköisiä naisia, joilla ei olisi komeaa miestä. Paitsi jos mies on varakas. Ulkonäkö ratkaisee kaiken.

Vierailija
51/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo miten tyrmistyneitä ihmiset ovat siitä kun joku Hjallis deittailee hyvän näköistä nuorta naista, ymmärtää että kaikki oikeasti tietävät ulkonäön olevan se juttu millä kumppanit valitaan. Enemmän kuin ikä. Ei kukaan tuota ikää valittaisi Hjalliksenkaan suhteessa, jos Hjallis näyttäisi ulkonäön puolesta joltain 35-vuotiaalta hunksilta. Ihmiset sanoisivat vain että ikäerosta huolimatta näyttää sopusuhtaiselta parilta.

Vierailija
52/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kiltit ja kunnolliset miehet haluaa kanssasi seurustella. Meillä kilteillä ei ole ulkonäkö kriteerejä naisille. Mutta taidat olla nirso ja haluat vain niitä samoja komeita 180 cm miehiä kuin missit ja muut kauniit naiset.

T: kiltti mies

Oma mies (rest in peace) oli tumma, pitkä (yli laittamasi rajan) ja komea - pitäisikö siis jatkossa tyytyä johonkin huonomman näköiseen? Itse olen varsin tavallisen näköinen. Mieheni kyllä treffaili nuorempana missiäkin, mutta silti minäkin kelpasin, koska natsasi muuten.

Eli puhutaanko kokonaisuudessaan tämän näköisestä miehestä?

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Eli yrititkö viestittää, että sinulla oli naisten yleisesti haluama ihannemies?

Vierailija
53/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole eläissäni "hakenut" ja deittaillut siinä mielessä eri miehiä. Vastaan ne ovat vain tulleet normaalielämän puitteissa. En edes jaksisi jotain mieskavalkadia elämässäni.

Se, että oikein hakee, voi myös heijastua ihmisestä jotenkin ja karkottaa. Monet haluavat ensin vain deittailla ilman sen vakavampia ajatuksia. Jos sitten kiinnostaa vakavampikin suhde, niin kyllä se siitä sitten kehkeytyy alkudeittailun jälkeen ilman yrittämistäkin.

Yleensä ainakin miehenä joutuu hakemaan, jos meinaa päästä koskaan edes yksille deiteille.

Vierailija
54/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "kipinä" on yleensä sama asia kuin hyvä ulkonäkö. 

Suosittelen että panostat ulkonäköösi siinä määrin kun se vaan on järkevästi mahdollista. Nyt en siis tarkoita mitään silikonitissejä tms äärimmäisyyksiä, vaan enemmänkin salitreeniä (erityisesti peppua kannattaa treenata) ja muutaman kilon laihdutusta. 

Mutta viehättävyys ei ole mikään objektiivinen ominaisuus. Tähän itse havahduin, kun eräs miestuttuni ei pitänyt erään naiskaverini ulkonäköä kovin viehättävänä, vaikka tämä nainen oli keskivertoa kauniimpi useimpien mielestä. Siis vaikka kipinä ja ulkonäkö kulkisivatkin käsi kädessä, makuja on monia. Ja kyllähän näin naisena olen huomannut, että kaikki komeat miehet eivät viehätä minua. 

Vierailija
55/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmista pariskunnista on vaikeampi sanoa, kun ulkonäkö muuttuu niin paljon iän karttuessa. Nuorena kaunis nainen saattaa olla ylipainoinen vanhempana ja kasvotkin repsahtavat lähes kaikilla. 

Vierailija
56/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaatekaupoissa vielä ilmaisia pukeutumisneuvojia? Mene sellaiselle. 

Käy salilla 2-3 krt viikossa (tai painoilla hiit-treeniä kotona) ja laihduta 5 kg. 

Muista hymyillä.

Vierailija
57/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen että panostat ulkonäköösi siinä määrin kun se vaan on järkevästi mahdollista. Nyt en siis tarkoita mitään silikonitissejä tms äärimmäisyyksiä, vaan enemmänkin salitreeniä (erityisesti peppua kannattaa treenata) ja muutaman kilon laihdutusta. 

Mutta viehättävyys ei ole mikään objektiivinen ominaisuus. Tähän itse havahduin, kun eräs miestuttuni ei pitänyt erään naiskaverini ulkonäköä kovin viehättävänä, vaikka tämä nainen oli keskivertoa kauniimpi useimpien mielestä. Siis vaikka kipinä ja ulkonäkö kulkisivatkin käsi kädessä, makuja on monia. Ja kyllähän näin naisena olen huomannut, että kaikki komeat miehet eivät viehätä minua. 

Oliko naiskaverisi viehättävä naispuolisten ystäviesi mielestä, vai miesten mielestä? 

Vierailija
58/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sinua viehättävät ei-komeatkaan. Sinulla on vain joku tietty juttu niissä samalla tavalla komeissa miehissä, joista sitten löydät jotain enemmän viehättävää. Eli todennäköisesti tummat hiukset täydellinen hiusraja / pituus / erottuvat lihakset löytyvät mieheltä, mutta tässä samassa miestyypissä on sitten jokin persoonallisuuden piirre, mikä viehättää muita tummiapitkiä enemmän.

Vierailija
59/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat lisätä haluttavuuttaan pukeutumisella,kun taas miehillä se ei niinkään vaikuta. Esimerkiksi tänään näin kaupassa siistijän jolla oli mustat farkut ja tiukka hyvän näköinen pylly,ei muuten mikään erikoisen hyvän näköinen nainen,mutta lähtisin heti hänen mukaansa,jos pyytäisi.

Vierailija
60/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat lisätä haluttavuuttaan pukeutumisella,kun taas miehillä se ei niinkään vaikuta. Esimerkiksi tänään näin kaupassa siistijän jolla oli mustat farkut ja tiukka hyvän näköinen pylly,ei muuten mikään erikoisen hyvän näköinen nainen,mutta lähtisin heti hänen mukaansa,jos pyytäisi.

Eihän tässä se vaatetus ollut oleellinen asia vaan tiukka hyvännäköinen pylly..