Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?
Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.
Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen.
En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.
Kommentit (541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se käytös on enemmän tärkeä kuin ulkonäkö, kuuntele miestä, ole kiinnostunut siitä mistä hän puhuu, kysele mistä hän pitää, tehkää yhdessä sellaista mistä mies pitää todennäköisesti mies menee treffeillä mielummin lätkämatsiin tai oluelle kun katsoo sun kanssa Titanic-leffaa...
Titanic-leffaa vuonna 2024? :D Ihan olen käynyt kahvi- ja kaljatreffeillä, niissä kun pystyy juttelemaankin.
Ap
Siinähän se ongelma onkin. En juo kahvia, ja kaljaa litkivä nainen on ehdoton turn-off, kenenkään alkoholismia en katselisi.
Meikkaamattomuus plussaa. Löyhkäävät hajuvedet ovat se punainen lippu.
M45
No kyllä suurin osa fiksuista ihmisistä joskus juo kaljaa, ilman että siinä on mitään alkoholismia. Oletko joku uskonlahkolainen?
Vierailija kirjoitti:
Vastoin naisten luuloja, meille miehille kelpaa aika tavallinen nainen. Ei tarvitse olla mallin mitoissa,saa olla hieman mistä ottaa kiinnikin halatessa.
Tärkeintä ehkä on, että korvien väli on kunnossa.
Eli jos olet kiihkovassaritelaketjufeministi, me emme sano mitään mutta otamme etäisyyttä.
Parisuhdetta hakevat miehet haluavat välttää pommin joka kosahtaa suhteen aikana joten vihervassarius on ehdoton ei eli siis ole vain normaali nainen joka ei ole pipi päästään.
Monesta asiasta samaa mieltä, mutta ympäristöstä piittaamattomuus tai ympäristövastaisuus olisi minulle miehessä jyrkkä ei. Samoin vähänkään voimakkaampi oikeistolaisuus taikka äärivasemmistolaisuus.
Aika iso osa naisista tietää ihan luontaisesti ja intuitiivisesti, miten miesten kiinnostus herätetään. Heidän ei siis tarvitse kysyä keneltäkään ohjeita, he vaan automaattisesti osaavat sen.
Lue Kama Sutra! Intiassa kaikki nuoret naiset lukee sen ennen kuin tapaavat miesehdokkaita. Siitä saa ehkä jutun aihettakin, no ei ehkä ekoilla treffeillä, mutta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on joko hemmetin ruma kuin rullatuoli tai sitten todella nirso paska jos se valittelee sinkkuutta.
ja paha sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Aika iso osa naisista tietää ihan luontaisesti ja intuitiivisesti, miten miesten kiinnostus herätetään. Heidän ei siis tarvitse kysyä keneltäkään ohjeita, he vaan automaattisesti osaavat sen.
Ei ole kovin helppoa tekstimuodossa nopeasti selittää, miten vastakkaisen sukupuolen edustaja kannattaa vietellä. Siihen liittyy niin paljon erilaisia aspekteja: miten pukeudut, mitä sanot ja millä äänensävyllä, miten käyttäydyt jne.
Aiheesta varmaan on jotain videoitakin, joista voit AP koittaa näitä taitoja opiskella. Mutta sanoisin, että isoimman ja konkreettisimman edun saa siitä, jos pystyy nostamaan ulkonäkötasoaan.
Naiset tykkäävät pitkistä, leveäharteisista ja komeista miehistä, ja miehet tykkäävät kauniskasvoisista naisista, joilla on hyvä vöytärö/lantio suhde. Jos saa itsensä työstettyä tuollaiseksi, niin sitten ei paljon mitään viettelytaitoja edes tarvitse osata, koska ulkonäkösi ns. tekee työn puolestasi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin helppoa tekstimuodossa nopeasti selittää, miten vastakkaisen sukupuolen edustaja kannattaa vietellä. Siihen liittyy niin paljon erilaisia aspekteja: miten pukeudut, mitä sanot ja millä äänensävyllä, miten käyttäydyt jne.
Aiheesta varmaan on jotain videoitakin, joista voit AP koittaa näitä taitoja opiskella. Mutta sanoisin, että isoimman ja konkreettisimman edun saa siitä, jos pystyy nostamaan ulkonäkötasoaan.
Naiset tykkäävät pitkistä, leveäharteisista ja komeista miehistä, ja miehet tykkäävät kauniskasvoisista naisista, joilla on hyvä vöytärö/lantio suhde. Jos saa itsensä työstettyä tuollaiseksi,
Vielä kun kerrot miten kasvot saa "työstettyä" kauniiksi. Vyötärön ja lantion suhde näyttää mulla olevan 0,7.
Ap
Älä välitä AP joka toisessa kommentissa toistuvasta kehotuksesta pudottaa painoa. Varsinkaan, kun sinulla ei ole paljoa ylimääräistä.
Itse olen ylipainoinen ja tavallisen näköinen, mutta mieheni on hoikka, urheilullinen, huomaavainen, hyvässä työssä, tekee suurimman osan kotitöistä, fiksu, hauska ja komea. Rehellinen ja luotettava. Toimii aina se mielessä, miten voisi tehdä päivästäni paremman. Ei ole koskaan vihjannut, että kannattaisi laihduttaa.
Joskus kahdella ihmisellä vain on sitä kipinää ja joskus ei. Kannattaa jatkaa ihmisten tapaamista niin kyllä se sopiva vielä tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule. Sun ulkonäkökuvailu kuulostaa ihan multa ja joudun hätistelemään miehiä ympäriltäni. Paras kikka on, kun vaikutat siltä, että ei kiinnosta. Pitää muistaa tässä maskuliinin ja feminiinin ero: maskuliini on tekemisen energiaa, feminiini olemisen. Eli käytännössä miehet saavat tehdä töitä hurmatakseen sut, ei toisin päin. Sinä elät elämääsi aivan rauhassa, feminiinin energian kruunu päässä, ja valitset parhaan.
"maskuliini on tekemisen energiaa, feminiini olemisen."
"Eli miesten kuuluu tehdä ja saada aikaan. Miehiltä saa vaatia, naisilta ei. Naisten kuuluu vain olla avuttomana ja saada nauttia miesten töiden hedelmistä. Feministit nyökyttelevät hiljaa. :)"
Eikös se mennyt niin, että mies haluaa tehdä valloituksen? Tietenkin nainen hienovaraisesti viestii, että sopii tulla valloittamaan.
Vierailija kirjoitti:
"Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella"
No tässä on aika selvä parannuksen paikka. Treenaa vartalosi timmiksi. Harva mies katsoo karsaasti hoikkaa kroppaa ja timmiä takapuolta. Koska niin moni on nykyään tukeva, hoikat naiset erottuvat edukseen.
Entäs se ajankäyttö? Tiukka kroppa ei synny eikä pysy parissa viikkotunnissa. On myös vähän tylsää, jos toinen noudattaa erittäin tiukkaa ruokavaliota, jossa pizza ja kaikki muukin on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Pieni laihduttaminen parantaa ulkonäköä yleensä aina, jos on normaalipainon ylärajoilla. Mene meikkauskouluun. Opettele tekemään sellainen nude-meikki, josta miehet ei huomaa että meikkiä onkaan, vaan luulevat sinua paremman näköiseksi.
Tää on paska idea. Ellet halua pelästyttää miestä kuoliaaksi heti kun aamulla heräätte...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiva jos nainen valittaa elämäänsä. Vaikkakin elämä on kovaa iloinen elämän asenne, ystävällisyys ja miehen kunnioittaminen on ykkös asia. Riippumatta naisen ulkonäöstä en voisi edes ajatella mitään vakavempaa jos nainen on feministi. Tulotasolla ei ole ainakaan itselle mitään merkitystä ja jos on lapsia riippuu mistä syystä on erottu tai onko leski. Petosta on vaikea hyväksyä.
Itse en voisi ajatella mitään vakavampaa, jos mies ei olisi feministi. Tasa-arvo on oikeudenmukaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä AP joka toisessa kommentissa toistuvasta kehotuksesta pudottaa painoa. Varsinkaan, kun sinulla ei ole paljoa ylimääräistä.
Itse olen ylipainoinen ja tavallisen näköinen, mutta mieheni on hoikka, urheilullinen, huomaavainen, hyvässä työssä, tekee suurimman osan kotitöistä, fiksu, hauska ja komea. Rehellinen ja luotettava. Toimii aina se mielessä, miten voisi tehdä päivästäni paremman. Ei ole koskaan vihjannut, että kannattaisi laihduttaa.
Joskus kahdella ihmisellä vain on sitä kipinää ja joskus ei. Kannattaa jatkaa ihmisten tapaamista niin kyllä se sopiva vielä tulee vastaan.
"Joskus kahdella ihmisellä vain on sitä kipinää ja joskus ei"
Se on jännä miten toisilla tuntuu olevan niin, että tosi moni kokee heidän kanssaan kipinää. Ja sitten on minun kaltaisiani naisia, jotka saavat jokaiselta mieheltä ei kemiaa/ei kipinää viestin treffien jälkeen.
Ei näytä jakautuvan kemiat ja kipinät nyt kovin tasapuolisesti!
T. ei-AP, mutta samassa tilanteessa
Keijo-Petteri kirjoitti:
No itseä viehättäisi, jos nainen olisi oikein todella hyvin rintava! Siis mitä suuremmat ja riippuvammat, niin sitä kauniimpi feminiininen naisolento olisi kyseessä. Ja ammatiltaan voisi olla keski-ikäinen kirjastonhoitajatar sivukirjaston hiljaisen. Pukeutuu epämuodikkaasti tukka nuttaralla ja kasarisilmälasit päässä. On rauhallinen, kiva ja kiltti ja voi leipoa pullaa lauantaisin syyskesällä. Ikää voisi olla n. 34-45 vuotta eikä tatuointeja, taistelukoiria tai voimailuharrastusta, vaan kaunis kedon kukkanen olisi tuollainen neito viehkeä!
Virkistävä toivelista :-). Taistelukoirattomuus sitäpaitsi relevantti, mutta usein unohdettu pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus. Toisin sanoen opi olemaan sinut itsesi kanssa. Ei tarvitse siis päästä millekkään miestennielijä-levelille; "Hei, olen upea ja kaunis ja saan kenet halua." Vaan enemmänkin hyväksymistä: "Hei, olen upea ja kaunis omana itsenäni."
Vaikka olisi kuinka laitettu ja viimeistelty henkilö, jää hänkin valjuksi ja huomiotta, jos on epävarma. Äläkä koskaan vertaa itseäsi muihin.
"Meinaatko, että minä miehenä ajattelen naisen yhtäkkiä kauniina, kun hän itse ajattelee itsensä upeaksi omana itsenään? Nainen ei tee minunkaan kohdalla näin, vaan tuo omat preferenssissä pöytään ja antaa pakit jonkin niiden perusteella. Kalju on varmasti se ihan ykkösasia."
Epävarmuutta omasta ulkonäöstä esiintyy ihan kaikennäköisillä ihmisillä. Ihmiset potevat mitä turhanaikaisimpia yksityiskohtia, joita muut eivät edes noteeraa. Itsevarmuus ja itsensä hyväksyminen on todellakin miellyttävämpää (ihan kaikenlaisessa kanssakäymisessä) kuin tällainen omaan napaan tuijottaminen kuviteltuun epäkohtaan tarrautumisen muodossa. (Eri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joskus kahdella ihmisellä vain on sitä kipinää ja joskus ei"
Se on jännä miten toisilla tuntuu olevan niin, että tosi moni kokee heidän kanssaan kipinää. Ja sitten on minun kaltaisiani naisia, jotka saavat jokaisel
Naiset kertovat aina sen, mitä naiset haluavat kuulla.
Älä kuntoile, nauti herkuista, älä tee aloitteita. Kun nautit elämästä herkuttelemalla ja lomailemalla, komea ja rikas mies tupsahtaa eteesi ja tarjoaa sinulle puoli valtakuntaa.
Joko tuo sinulle kirjoittanut nainen ei kerro koko totuutta (on esim. juuri sopivan kurvikas), tai hänellä on käynyt tuuri. Selvästikään hänen vinkkinsä eivät toimi sinulle.
Jos minä olisin nainen, hankkisin hoikan ja timmin kropan. Ei rasvatonta mallikroppaa joka myy vaatteita naisille, mutta ei ole miesten silmissä ideaali, vaan terveen ja vahvan kropan. Bonuksena tulisi parempi terveys.
Vierailija kirjoitti:
Opettele meikkaamaan hyvin.
Hanki silikonitissit.
Ala käymään salilla, erityisesti peräpään treenaus.
Käytä mahdollisimman paljon siroja korolla varustettuja kenkiä, avoimia kaula-aukkoja, hameita.
Irtoripset, valkaise hiukset, vahaa tuhero pois, kainalot, sääret.
Vaikka et haluaisi sitä kuulla, tuollaisia asioita tekee ne naiset jotka saavat miehiä ja pääsevät valitsemaan parhaista.
Kiitos neuvoista, sain noilla neuvoilla virtsatietulehduksen ja keuhkokuumeen. MV, moinen vaiva suomijunttien pokaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
"Kommunikoinnin, ulkonäön jne. ohella vaikuttavat feromonit, eli ihmisen ominaistuoksu, joka kertoo miten hyvin tämän ihmisen kanssa saisi terveitä lapsia"
Ei vaikuta, kuin jossain huuhaapuheissa. Chris Hemsworthilla on varmasti näitä feromoneja paljon useamman naisen kanssa, kuin minulla. Niin halutessaan.
No itse ainakin muistan erään potentiaalisesti minulle hyvin sopivan nuorukaisen, johon ei syntynyt romanttista kiinnostusta hänen ominaishajunsa vuoksi. Ja kyse ei ollut pesemättömyydestä tai muusta liasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mitä mies tekee, jos hän haluaa muuttaa ulkonäköään? Todennäköisesti heti tulee mieleen yksi sana: kuntosali. Se on avain ihan kaikkeen. "
Ei ihme että monet jäävät ilman naista kun käsitys on näin kaukana realismista.
Jos katsotaan miten keskivertomies voi parantaa kuvaansa naisten silmissä niin kymmenen kertaa parempi ja helpompi keino on rukata se pukeutuminen omaan persoonaan ja vartaloon sopivaksi siistiksi ja kohtuullisen muodikkaaksi. Unohtamatta yksityiskohtia kuten vaikkapa kenkiä.
Helpottaa pariutumista älyttömän paljon, kun siellä vaatteiden alla on vaatteille sopiva keho. Kun se keho on treenattu naisten ihannemiehen mukaiseksi, niin vasta sitten ne vaatteet todella sopivat päälle. Lihavan miehen päälle ei sovi mikään vaate niin hyvin, että naiset tuosta miehestä kiinnostuisivat.
Huom, naisten miesihanne harvoin on äärimmilleen treenattu tai bodari. Ennemminkin normaali, mutta kohtuullisen vahva kroppa.
En osaa sanoa muuta kuin että ole oma itsesi ja jatka deittailemista. Huulitäytteitä tai silikoneja ei kannata alkaa laittamaan, jos et itse niitä halua. Nykyään suositaan muutenkin luonnollisempaa tyyliä.
Unohda myös tuollaiset tasot ja höpöhöpöteoriat. Suurimmalta osin kipinä syntyy korvien välissä. Sitä vaan joidenkin kanssa on enemmän ja toisten kanssa ei yhtään.
Ei se tee minun mielestäni miehestäkään tasokasta tai kiinnostavaa, jos hänellä on treenattu kroppa. Siis ei minulla sitäkään vastaan mitään ole, että on treenattu, mutta ei se ole ratkaiseva asia suhteen syntymiselle. Älä kuuntele noitä ääliöitä, jotka tuijottavat vain ulkonäköä. Niillä ei ole yleensä mitään korvien välissä. Tuskinpa sinä mitään suhdetta sellaisten kanssa haluat. Minun miehen ainakin pitää olla fiksu, huumorintajuinen ja samalla aaltopituudella. Arvostan myös siistiä ulkonäköä, ei tatuointeja, mieluummin sellaista DI-tyyppistä. Sitten kun olen tavannut samalla tavalla arvostavan miehen, siitä on syntynyt jotain elämää suurempaa.