Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V-tuttaa iso osa ihmisistä, muita?

Vierailija
28.05.2024 |

Oikeasti pidän isoa osaa lapsellisena, laiskana ja itsekkäänä, enkä arvosta. Halveksin suorastaan monia. Onko normaalia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia. Vihaan lähes kaikkia. Ihmiset on niin hemmetin tyhmiä ja itsekkäitä. Ollaan luomakunnan tyhmin laji.

Vierailija
2/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin sanottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jakautunut persoonallisuus joten hän vihaa itseään.

Vierailija
4/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät on pahimpia, koska ovat yleensä myös epäviisaita. Tyhmät eivät saa aikaan lähimainkaan sellaista vahinkoa mitä epäviisaat älyköt saavat.

Vierailija
5/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaki vituttaa kaikki väärässäolijar ts. ne, jotka ovat eri mieltä kuin minä.

Vierailija
6/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan vain niitä kusipäisiä pahantahtoisia, heitä on aivan liian paljon.

Laiskoilla ei useinkaan löydy sitä virtaa, ei se usein ole heidän vikansa, lapsellisilla taas on sosiaalisessa kehityksessään häiriöitä, ei sekään ole heidän vikansa. Nuokin korjaantuisivat usein sillä, että heillä olisi lähipiirissään joku ihminen joka osaisi opettaa heille optimalisaatiota ja standardeja, osoittaa mahdollisuuksia ja varoittaa heikkouksista.

Vierailija
7/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolella suomalaisista on 2-numeroinen ÄO.

Vierailija
8/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, ettei tuollainen negatiivisuus ole normaalia. Eikä ole raskas elää noin, että kaikki ärsyttää ja kaikkia halveksii ym. Keskity positiivisuuteen, on itselläkin parempi olo

Vierailija
9/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen ihmisen ahneutta ja sitä että mikään muu laji ei tuhoa itse itseään ja vielä kaiken muunkin?! 

Vierailija
10/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99,99% ihmisistä pitäisi kaasuttaa.

Ihan perusjutuista vois laittaa betonin sekaan, esim. jos tahallasi roskaat luontoa tai kaupunkimaisemaa. Tuollaisilla ihmisillä ei mielestäni tee mitään, uuniin vaan.

Itse tuottamansa roskat pitäisi säilöä omalle tontilleen eikä kehitysmaihin.

Vierailija
11/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen mitään jakautumista tarvita. Projektio (omien heikkouksien kuviteltu näkeminen muissa) on ihan tyypillinen heikon ja pelokkaan ressukan defenssi.

Vierailija
12/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin validia vihata monia ihmisiä, koska niinkin moni on yksinkertaisesti pahantahtoinen ja jossain määrin myös aktiivisesti kusipää.

Vierailija
13/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen mitään jakautumista tarvita. Projektio (omien heikkouksien kuviteltu näkeminen muissa) on ihan tyypillinen heikon ja pelokkaan ressukan defenssi.

Eli Ap vihaa itseään.

Vierailija
14/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa ne kusipäät jotka näpläävät kännyköitään koko ajan, ajavat ylinopeutta vekselivetoisilla autoillaan, etuilevat joka paikassa, kittaavat kaljaa ja siideriä, polttavat tupakkaa, ovat tatuoituja ja lävistettyjä, elävät tukiaisilla, asuvat vuokralla, ovat työttömiä, ovat läskejä, vievät penskansa hoitoon kun itse makaavat kotona. Tässä nyt näin aluksi.

Vierailija
15/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Ap vihaa itseään.

Eihän ap sanonut vihaavansa. Häntä vituttaa ja hän halveksii. Nämä ovat hyvin samaistuttavia tuntemuksia. Itse tunnen lähinnä vastenmielisyyttä suurinta osaa ihmisiä kohtaan (huomioliividuunarit, rumat, lihavat, muotopuolet, nuhjuiset, huonohampaiset, jne). Ja monia myös halveksin, erityisesti älyllisesti tyhmiä, tunnustuksellisia uskovaisia, sekä sellaisia, joilla on vaikeuksia elämänhallinnassa.

Vierailija
16/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus on lahja jos sitä osaa hyödyntää. Eikös se ole normaalia kun pyrkii menestymään elämässään mahdollisimman helpolla. Tosi harvoin edes ärsyttää mikään. Asiaan voi vaikuttaa se että on tullut oltua aika syvällä, tosi isoissa vaikeuksissa mutta lopulta asiat järjestyneet kun en antanut periksi. Nyt ei pikkujutut hetkauta. Olen hyvistä pienistä asioista iloinen.

Vierailija
17/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläistä vatuttaa ihan vaan pieni osa ihmisistä kun ei vaan millään saa maan asioita kuntoon, tarkoitan eduskuntatalon ylipalkattuja hiippareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi