Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?

Vierailija
15.01.2024 |

Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.

Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen. 

En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.

Kommentit (541)

Vierailija
501/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne miehet on sun kanssa treffeille lähtenyt niin ei sun ulkonäkö ole ongelma.

Harva mies lähtee treffeille sellaisen kanssa kenen ulkonäkö ei miellytä.

Mä olen monia kertoja pettynyt treffikumppanien ulkonäköön kun näin heidät ensimmäisen kerran livenä. 

Täsmennän että nämä kyseiset naiset löytyivät si s Tinderistä, ja näyttivät kuvissaan huomattavasti paremmilta kuin livenä.

Tinderissä on aika helppoa saada väärä käsitys siitä, miltä ihminen todellisuudessa näyttää. Siellä on muutama kuva, jotka on usein otettu optimaalisesta kuvakulmasta, ja kuvissa ehkä myös käytetty filttereitä. Kuvat voivat myös olla vanhoja. 

Olen itsekin pari kertaa pettynyt siihen, minkä näköinen mies tuli tinder treffeille, verrattuna siihen mitä kuvien perusteella odotin. 

Vierailija
502/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ensin peppu ja tissit, vasta sitten äly? Eipä ole kestävällä pohjalla tuollainen järjestys. Ei kai kukaan itseään kunnioittava nainen ala treenaamaan peffaansa vaan saadakseen miehen huomion. Se on nopea polku huonoon itsetuntoon. Sen sijaan älykkyys, asioista kiinnostunut asenne ja ympäröivän yhteiskunnan taju paistaa jo olemuksesta ja  herättää sopivan henkilön kiinnostuksen. Kanna itsesi ylpeydellä, pidä ulkomuotosi siistinä (ei sliipattuna) ja persoonallisena. Sama koskee myös miehiä. On liikaa vastenmielisiä kaljamahoja joiden kuluneet housut roikkuvat ja hiukset ovat rasvaiset ja nähneet parturin liian kauan sitten. Puhumattakaan ruokkoamattomista parran tapaisista. Ja kohteliaan käytöksen puutteesta.

Treenaaminen on kyllä ihan järkevää, jos sitä ei jo muutenkin harrasta. Se parantaa sekä ulkonäköä että terveyttä. Fyysisen kunnon paraneminen myös mm. voimistaa libidoa, mikä voi olla kivaa sitten, jos sen kumppanin onnistuu löytämään.

Ei se mihinkään huonoon itsetuntoon johda, jos ottaa asian niin, että treenata kannattaisi muutenkin mutta tämä kumppanin toivominen on se viimeinen potku persauksille, joka saa ihmisen oikeasti aloittamaan.

Sen sijaan en neuvoisi normaalipainon sisällä olevaa ap:ta muuttamaan ruokavaliota laihdutusmielessä. Ehkä sen verran voi järkeistää, ettei enempää liho, jos paino on viime ajat ollut nousujohteinen. Muuten on parempi keskittyä kunnon parantamiseen. Paino saattaa sivutuotteena pudota mutta ei sen välttämättä tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ensin peppu ja tissit, vasta sitten äly? Eipä ole kestävällä pohjalla tuollainen järjestys. Ei kai kukaan itseään kunnioittava nainen ala treenaamaan peffaansa vaan saadakseen miehen huomion. Se on nopea polku huonoon itsetuntoon. Sen sijaan älykkyys, asioista kiinnostunut asenne ja ympäröivän yhteiskunnan taju paistaa jo olemuksesta ja  herättää sopivan henkilön kiinnostuksen. Kanna itsesi ylpeydellä, pidä ulkomuotosi siistinä (ei sliipattuna) ja persoonallisena. Sama koskee myös miehiä. On liikaa vastenmielisiä kaljamahoja joiden kuluneet housut roikkuvat ja hiukset ovat rasvaiset ja nähneet parturin liian kauan sitten. Puhumattakaan ruokkoamattomista parran tapaisista. Ja kohteliaan käytöksen puutteesta.

Treenaaminen on kyllä ihan järkevää, jos sitä ei jo muutenkin harrasta. Se parantaa sekä ulkonäköä että terveyttä. Fyysisen kunnon paraneminen myös mm. voimist

Juuri näin. Itse aloitin 37 vuotiaana pitkästä aikaa voimaharjoittelun, ja se on tuonut pelkästään hyvää elämääni. Olen nyt paljon paremmassa kunnossa sekä fyysisesti että henkisesti, kroppani on paljon seksikkäämpi kuin aiemmin, ruokavalio luontaisesti parani kun alkoi vaan tekemään mieli enemmän terveellistä ruokaa ja vähemmän moskaa, ja kaiken kukkuraksi seksiäkin tekee nykyään mieli enemmän. 

Vierailija
504/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän liikuntaa, vähemmän siideriä ja pukeutumisessa ja olemuksessa kannattaa ottaa mallia slaavikaunottarista.

Vierailija
505/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sullakin tavoite elämässä. Miellyttää jotain miestä.

Ymmärrän kumppanin kaipuun, mutta miksi ei vain etsisi miestä, joka rakastaa sua sellaisenaan? Siinä lähdetään väärällä jalalla liikkeelle, jos täytyy muuttaa itsensä toista miellyttääkseen. Nyt tervettä itserakkautta kehiin. Jos et arvosta itseä, niin joudut vielä kynnysmatoksi jollekin tyytyjälle ja se jos mikä ei ole ihmisarvoista elämää.

Tässä huomaa erot, miten sinkkunaiselle ja sinkkumiehelle puhutaan.

Naiselle puhutaan näin, että ei pidä miellyttää miehiä, vaan täytyy olla oma itsensä ja elää omaa elämäänsä.

Miehelle puhutaan sata ja yksi eri tapaa, kuinka naisia pitäisi miellyttää ja kuinka itseä pitäisi kehittää.

No kuka puhuu ja kuka ei. Itsereflektio on toki tarpeellinen kyky kaikille, mutta ei miehet saa kyllä niin paljoa ulkonäköön liittyviä kehotuksia näissä asioissa kuin naiset. Kyllä se on vaan raaka fakta, että naisiin suhtaudutaan tosi pinnallisesti ja ulkonäkökeskeisesti, mikä on surullista.

Vierailija
506/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan numerolle 505:

Naisillle kerrotaan totuus: ulkonäkösi vaikuttaa merkittävästi siihen, minkälaisen miehen pystyt saamaan. 

Miehille sen sijaan valehdellaan: miehille ei useinkaan sanota suorann sitä, että hänen ulkonäkönsä vaikuttaa merkittävästi siihen, minkälainen nainen hänen on mahdollista saada. 

Ihan yhtä pinnallisia molemmat sukupuolet on. Naisillle vaan ollaan tästä asiasta brutaalin rehellisiä, miehille sen sijaan valehdellaan.

Vierailija
507/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei löydä kumppania, lähes aina vastaus löytyy tasoteoriasta eli nainen yrittää saada itselle liian tasokasta miestä. Mies tähtää aina parhaaseen mahdolliseen naiseen, (yleensä jopa vähän yliarvioiden oman markkina-arvonsa), eikä aio tyytyä ns huonompaan. Jos naisella on ylipainoa tai ei ole muuten viehättävä, niin mies todennäköisesti kokeilee onneaan muiden kanssa. 

Ap: joko lasket omaa rimaa tai nostat omaa tasoa. Tuo paino voi olla ongelma miehelle, mitä tarkoittaa normaalipainoisen yliraja käytännössä (pituus/paino)? 

Ton nyt näkee jostain Bmi-taulukosta mitä tarkoittaa normaalipainon yläraja. Kertokaapa, oi tasoteoreetikot, miksi normitavalla kivanäkönen pullukkamies on normikivanäkösen pullukkanaisen yläpuolella? Koska valtaosa VÄESTÖSTÄ on ylipainoisia, tämä ei ole pelkästään naisten ongelma.

Vierailija
508/541 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet katselee kauniita, hyväkroppaisia naisia ja haaveilevat heistä. Naisen suurin pääoma sinkkumarkkinoilla on hyvännäköisyys, ja seksikkyys. 

Unohtakaa ne oversize vaatteet, ylipaino, tätimäisyys, nipottaminen, A-seksuaalisuus, kehopositiivisuus kun puhutaan ylipainosta. 

Pitäkää miehet tunkkinne. 

Vierailija
509/541 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei löydä kumppania, lähes aina vastaus löytyy tasoteoriasta eli nainen yrittää saada itselle liian tasokasta miestä. Mies tähtää aina parhaaseen mahdolliseen naiseen, (yleensä jopa vähän yliarvioiden oman markkina-arvonsa), eikä aio tyytyä ns huonompaan. Jos naisella on ylipainoa tai ei ole muuten viehättävä, niin mies todennäköisesti kokeilee onneaan muiden kanssa. 

Ap: joko lasket omaa rimaa tai nostat omaa tasoa. Tuo paino voi olla ongelma miehelle, mitä tarkoittaa normaalipainoisen yliraja käytännössä (pituus/paino)? 

Ehkä kannattaisi katsella miehiä Suomen ulkopuolelta. Mitä iloa naiselle on suomalaisesta miehestä, jonka kiinnostus pohjautuu pelkkien mittavaatimusten täyttymiseen eikä minkäänlaista henkistä yhteyttä ole eikä tule?

Vierailija
510/541 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
511/541 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi katsella miehiä Suomen ulkopuolelta. Mitä iloa naiselle on suomalaisesta miehestä, jonka kiinnostus pohjautuu pelkkien mittavaatimusten täyttymiseen eikä minkäänlaista henkistä yhteyttä ole eikä tule?

Missä maassa asuvat ne miehet, joilla ei ole näitä "mittavaatimuksia" ja mihin tutkimukseen näkemyksesi perustuu?

Vierailija
512/541 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän näytät HOROLTA,sitä paremmin kelpaat suomalaiselle  ns.miehelle! italia,espanja on täynnä upeita miehiä jotka rakastaa naisia,olivat ne minkä kroppaisia tahansa,ottakaa opiksi suomalaiset mettäpöllööt!!!

Vierailija
513/541 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään ei ole puhuttu normaalipainon ylirajasta (tarkoitatko ylärajaa?) vaan "Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella". Tuohan ei kerro kummassa päässä normaalipainon jakaumaa ollaan. Ainakaan mä en löytänyt tarkempaa tietoa.

Vierailija
514/541 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se käytös on enemmän tärkeä kuin ulkonäkö, kuuntele miestä, ole kiinnostunut siitä mistä hän puhuu, kysele mistä hän pitää, tehkää yhdessä sellaista mistä mies pitää todennäköisesti mies menee treffeillä mielummin lätkämatsiin tai oluelle kun katsoo sun kanssa Titanic-leffaa...

Titanic-leffaa vuonna 2024? :D Ihan olen käynyt kahvi- ja kaljatreffeillä, niissä kun pystyy juttelemaankin. 

Ap

Siinähän se ongelma onkin. En juo kahvia, ja kaljaa litkivä nainen on ehdoton turn-off, kenenkään alkoholismia en katselisi.

Meikkaamattomuus plussaa. Löyhkäävät hajuvedet ovat se punainen lippu.

M45

Vierailija
515/541 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehille piparia, niin saat suhteen.

Vierailija
516/541 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siinähän se ongelma onkin. En juo kahvia, ja kaljaa litkivä nainen on ehdoton turn-off, kenenkään alkoholismia en katselisi.

M45"

Ja meinaat, että naiset sankoin joukoin pyrkisivät treffeille kaltaisesi ankeuttajan kanssa? :D

Vierailija
517/541 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n toiveissa oli kunnollinen, rehellinen ja luotettava mies. En muista lukeneeni mitään tiettyjä ulkonäkövaatimuksia. Eli ap etsii miestä, joita pitäisi olla enemmistön, ihan taviksia. Sopivia tavisnaiselle. Vaan eipä olekaan Suomessa, tuollainen mies onkin supersaalis ja ap:n käsketään muuttamaan ulkonäkönsä, treenaamaan itselleen tiukan kropan sekä laskemaan rimaansa. (Lähde: tämä palsta.) Tosiaan uskon, että nuo vaatimukset täyttäviä miehiä löytyy Euroopasta myös tavisnaisille.

Vierailija
518/541 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siinähän se ongelma onkin. En juo kahvia, ja kaljaa litkivä nainen on ehdoton turn-off, kenenkään alkoholismia en katselisi.

M45"

Ja meinaat, että naiset sankoin joukoin pyrkisivät treffeille kaltaisesi ankeuttajan kanssa? :D

En. Mun ikäisillä miehillä on jo teini-ikäiset lapset yleensä. Että en usko että poika olisi innoisssaan jos isän ankeutta yritettäisi jotenkin piristää uuden nuoremman "äidin" pirtsakkuudella. 

Olen tämmöinen tönöttäjä ja nukkavieru setää. Tuhisen aina askareiden välissä ja näytän siltä että olen unohtanut jotain. Jään aina jumittamaan askareiden välissä ja tuhisen taas. Sitten jatkuu puuhat. 

Niin ei kiitos naiset. Ei. 

Olen kernaasti teini-ikäisen lapseni yhtäri-isä. Parisuhteet on nuorille ihmisille, jättäkää meidät vanhat miehet rauhaan!

Vierailija
519/541 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En. Mun ikäisillä miehillä on jo teini-ikäiset lapset yleensä. Että en usko että poika olisi innoisssaan jos isän ankeutta yritettäisi jotenkin piristää uuden nuoremman "äidin" pirtsakkuudella. 

Olen tämmöinen tönöttäjä ja nukkavieru setää. Tuhisen aina askareiden välissä ja näytän siltä että olen unohtanut jotain. Jään aina jumittamaan askareiden välissä ja tuhisen taas. Sitten jatkuu puuhat. 

Niin ei kiitos naiset. Ei. 

Olen kernaasti teini-ikäisen lapseni yhtäri-isä. Parisuhteet on nuorille ihmisille, jättäkää meidät vanhat miehet rauhaan!"

Kuulostat kivalta, en tosin itse ole haku päällä. Mies, jolta yksinhuoltajuus sujuu, on keskimääräistä pärjäävämpi. Myös perhe-elämän asettaminen etusijalle omiin seikkailuihin nähden, on silkkaa plussaa. Eli kun lapsi on aikanaan lentänyt pesästä omilleen, joku tarkkasilmäinen naisihminen sinut varmaan mielellään korjaa talteen.

Vierailija
520/541 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastoin naisten luuloja, meille miehille kelpaa aika tavallinen nainen. Ei tarvitse olla mallin mitoissa,saa olla hieman mistä ottaa kiinnikin halatessa.

Tärkeintä ehkä on, että korvien väli on kunnossa.

Eli jos olet kiihkovassaritelaketjufeministi, me emme sano mitään mutta otamme etäisyyttä. 

Parisuhdetta hakevat miehet haluavat välttää pommin joka kosahtaa suhteen aikana joten vihervassarius on ehdoton ei eli siis ole vain normaali nainen joka ei ole pipi päästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme