Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?

Vierailija
15.01.2024 |

Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.

Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen. 

En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.

Kommentit (541)

Vierailija
441/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää miehet rauhaan, kiitos.

Vierailija
442/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko, ettet missään rakkadessa tahdo olla houkutteleva kaikkien miesten mielestä! Tällöin todennäköisesti houkuttelet vääränlaisia, mikä tapahtuu aivan varmasti jos ryhdyt muuttamaan itseäsi. 

Sen sijaan mieti, miten voit kehittää itseäsi niin, että se lisää hyvinvointia niin sinulle kuin tulevaisuudessa kumppanille. Haaveiletko opiskelusta, liikuntaharrastuksesta tai vaikka kuviokellunnasta? Etsi omia juttuja, innostu niistä. Kehity itselle tyytymättömyyttä aiheuttavissa jutuissa; talousasioissa jos niissä on parannettavaa, kodin hoidossa jos sotkuinen koti nolottaa. Tee vaikka tekoälyn kanssa suunnitelmia kuinka kehittyä, se on mestari tehtävien pilkkomisessa ja organisoinnissa! 

Kun et muuta itseäsi ajatuksella että kelpaisit jollekin, tulee varmemmin vastaan se tyyppi jolla on samoja mielenkiinnon kohteita, ja joka aidosti pitää sinun seurastasi. Häntä ei todennäköisesti kiinnosta onko huulissa täytettä tai kroppa täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n valtti on luonnollisuus. Sitä voisi korostaa esimerkiksi käymällä hammaslääkärillä valkaisemassa hampaat puhtaan näköisiksi (ei liian valkoisiksi) ja kampaajalla siistimässä hiuksista latvat, ja ehkä jokin kiiltokäsittelykin voisi lisätä hiuksiin säihkettä. Kasvojen ihoa voi parantaa näkymättömästi esim. heleällä CC-voiteella ja treffeille voi tehdä kevyen meikin. Korviin kauniit valkoiset helmet ja päälle jotain raikasta, sini-valkoista. Ei tarvitse olla mekko, jos viihdyt paremmin farkuissa, mutta pukeutuminen riippuu treffipaikastakin. Jotain tällaista https://www.tiktok.com/@judy.styles.1/video/7212426792169131310?is_from…

Turha alapeukuttaa. Tällaisilla naisilla on vientiä, eikä ole vaikea tyyli. 

Vierailija
444/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosaliharrastuksesta saa ryhtiä ja peppu nousee pystyyn 👍

Jättäisin tuollaiset kakaramaiset miehet ihan omaan arvoonsa, jos olet vakavaa parisuhdetta etsimässä. Tottakai omasta kropasta kannattaa terveydenkin vuoksi pitää huolta, mutta en ikimaailmassa sietäisi olla jonkin ukkelin arvosteltavana, tyyliin onko peppu tarpeeksi pystyssä. Olet vain oma itsesi ja tuot esiin omat parhaimmat puolesi liikoja yrittämättä. Jos se ei kelpaa niin mies on sinulle väärä. 

Vierailija
445/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä se varmaan on netistä tavattujen ihmisten kanssa. Kun ihmisiä tapaa oikeassa elämässä niin tietää jo ennen treffejä paremmin miltä toinen näyttää ja voisiko olla kipinää. Netistä etsiessä voi joutua käymään monia ja monia treffejä läpi.

Vierailija
446/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohdan tulee olla realistinen, ei sellainen, mitä toivoo, vaan sellainen, mikä todellisuudessa on miehen toive.

Mies hakeutuu sinne, missä on naiskauneutta. Se tosiasiassa tarkoittaa alastomuutta. Koska kulttuurimme on mennyt siihen suuntaan, että alastomuus on enää harvinaista, se tarkoittaa käytännössä aikuisviihdetta. Melkein kaikki terveet miehet katselevat sitä usein, kun luonnossa sitä ei näe. 

Jos nainen pyrkii olemaan viehättävä, on vain kaksi asiaa, millä sitä voi edistää, ystävällisyys ja alastomuus. Alastomuutta voi toteuttaa missä vain, paitsi yleisellä paikalla. Erityisen otollisia ovat yhteissaunat, uiminen alasti, mökkeileminen alasti. 

Mies tulkitsee erityiseksi ystävällisyydeksi, että nainen on valmis jopa avaamaan häpyhuulet, jotta mies saisi aikuisviihteen sijaan nähdä jotakin todellista kauneutta. Mutta jos nainen ujoilee ja pelkää, mitään ei ole tehtävissä. Meikkaaminen ja kauniit vaatteet eivät yllä samalle tasolle kuin alastomuus. Useimpien miesten silmin posliiniksi sheivaus on vieläkin kauniimpi kuin luomu tai kummalliset vauhtiviivat ja muut muotoilut.

Vierailija
447/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvat vaatteet (ei välttämättä kalliit) jotka korostaa muotojasi (oli muotoja tai ei), puhtaat pitkät hiukset, hymyilet jos sinulle hymyillään, katsot silmiin jos sinua katsotaan silmiin, vastaat jos sinulle puhutaan. Lähdet ulos asunnosta.

Ei se muuta vaadi

Vierailija
448/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisi miehet viehättäviksi?   Ei mitään syytä tehdä itselle mitään, kun vastapuoli ei panosta omaan henkiseen kasvuun

Vierailija
449/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuvat vaatteet (ei välttämättä kalliit) jotka korostaa muotojasi (oli muotoja tai ei), puhtaat pitkät hiukset, hymyilet jos sinulle hymyillään, katsot silmiin jos sinua katsotaan silmiin, vastaat jos sinulle puhutaan. Lähdet ulos asunnosta.

Ei se muuta vaadi

Tässä on ihan hyviä neuvoja. Varsinkin vaatteista, siis miehiä ei kiinnosta yhtään, onko naisella kalliit vaatteet ja mitä brändiä ne ovat. Itse muistan sinkkuna ihmetelleeni naisten vaatteita. Joskus en edes tajunnut kuinka ne riisutaan naisen yltä. Mietin vain, että miksi naiset eivät käytä tavallisempia vaatteita, siis esimerkiksi t-paita ja farkut.

Vierailija
450/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista tärkein on, että laihdutat itsesi oikeasti hoikaksi ja treenaat pyllyä ja reisiä.

Miehet katsovat kroppaa enemmän kuin naiset ymmärtää.

Voi yhden kerran. Kropalla ei pitkälle pötkitä sitten enää kuusikymppisenä, kyllä pääasia on se, mitä löytyy korvien välistä ja mitä yhteistä teillä on. Näiden 35 yhteisen vuoden jälkeen sen viimeistään huomaa.

Vierailija
451/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43-vuotias mies, ja minulle riittäisi että nainen ei olisi ääripäätä millään asteikolla, vaan normaali. Tympii äärivasemmistolaiset ja muut mielenterveyskuntoutujat, joihin tunnun vain törmäävän. Kaikki hyvät lienevät jo varattu.

Itse keskityin opiskelujen jälkeen vain varallisuuden kasvattamiseen ja uralla etenemiseen, joten jäin yksin.

Hah, vaadit ettei nainen edustaisi mitään ääripäätä, ja sitten olet kumminkin itse tuollainen äärimaterialisti, jota kiinnostaa vain raha. Ethän sinä sitten mitään naista tarvitse. Niistä koituu vain kuluja.

Vierailija
452/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten saisi miehet viehättäviksi?   Ei mitään syytä tehdä itselle mitään, kun vastapuoli ei panosta omaan henkiseen kasvuun"

Jos arvelee olevan turhaa panostaa oman naissukupuolensa viehättävyyteen, on jo matkalla vanhaksipiiaksi. 

Vierailija
453/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista tärkein on, että laihdutat itsesi oikeasti hoikaksi ja treenaat pyllyä ja reisiä.

Miehet katsovat kroppaa enemmän kuin naiset ymmärtää.

Voi yhden kerran. Kropalla ei pitkälle pötkitä sitten enää kuusikymppisenä, kyllä pääasia on se, mitä löytyy korvien välistä ja mitä yhteistä teillä on. Näiden 35 yhteisen vuoden jälkeen sen viimeistään huomaa.

On ihan eri asia houkuttaa mies treffeille ja parisuhteeseen kuin olla 35 vuotta yhdessä. Miehen kiinnostuksen saa hyvin maukkaalla vartalolla. Joku luultavasti amerikkalainen nainen sanoi jossain netissä kumartuneensa tahallaan sitomaan kengännauhojansa tai jotain, jotta sai pyllistettyä kiinnostavalle miehelle ja saaden näin miehen huomion. Ei tuollaisia temppuja tarvi 35 vuoden jälkeen tietenkään.

Vierailija
454/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä. Nelikymppisillä on niin vähän mahdollisuuksia. On ylijäämämiehiä, jotka ovat pettyneet ja tulleet hyvin valikoiviksi. Yksi mies sanoi ensin, että ei odota mitään erikoista naiselta, vaan että on mukava olla yhdessä. Vähän aikaa juteltiamme alkoi tulla ihme vaatimuksia. Lapsia saa olla, muttei niiden isä saa olla elämässä mukana (tai että se ei olisi hänelle ok, jos joku ex-mies puuttuu elämään). Naisen pitää tulla toimeen omalla palkallaan ja ymmärtää, mihin sitä rahaa voi käyttää, ettei kaikkea turhuutta ostele. (Niinpä, kenen mielestä mikäkin on turhuutta) Ja läheisriippuvainen ei saa olla. Molempien luona pitää viettää aikaa tasaisesti. Kysyin, entäs jos nainen haluaisi muuttaa yhteen. Se kuulemma sopii, mutta järkevä matka pitää olla hänen eli tämän miehen työpaikalle, kun hän haluaa kesäisin pyöräillä. Olihan noita vaatimuksia jo heti alkuun. Nelikymppinen sinkkumies on haaste. Niin varmaan monet naisetkin.

Vierailija
455/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ikää maksimissaan 27 vuotta"

Monen miehen ihannenainen on paljon tätä nuorempi, jos siis ulkonäöstä puhutaan.

Miehenä vastaan, että ei. Mitään kikattavaa ja turhamaista selfie-prinsessaa ei jaksaisi. Mieluummin ikäero enintään 10 vuotta, että on jotain samaa kokemusmaailmaa.

Vierailija
456/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisi miehet viehättäviksi?   Ei mitään syytä tehdä itselle mitään, kun vastapuoli ei panosta omaan henkiseen kasvuun

Kertoo aika paljon kun naaras puhuu "vastapuolesta" aivan kuin miehet olisivat vihollisia

Vierailija
457/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ystävällinen

Hymyile

Hoikistu

Terveelliset elämäntavat

Vierailija
458/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti millaisen miehen haluat? Mikä sulle oikeasti sopii? Elämäntapa, harrastukset? 

Älä ajattele, että sun pitää miellyttää kaikkia miehiä, vaan etsi niitä sulle sopivia miehiä. Missä ne liikkuu, mitä tekee, missä niitä voi tavata?

Haluan savuttoman, liikunnallisen, rehellisen ja muutenkin kunnollisen miehen.

Ap

Hyviä ominaisuuksia. Itse olen kohdannut useita todella epärehellisiä miehiä, ovat valehdelleet mm. olevansa eronneita, vaikka naimisissa, ja olen olen päätynyt ajattelemaan, että kunhan mies on rehellinen ja luotettava, niin jo pieni lottovoitto on tarjolla. 

Tavallisena suomalaisena miehenä olen kyllä hämmentynyt ja vähän järkyttynytkin siitä, että rehellinen ja luotettava mies on jo lottovoitto. Olemmeko me miehet todella tällaisia vai mistä te niitä sulhokandidaatteja oikein löydätte?

Vierailija
459/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sullakin tavoite elämässä. Miellyttää jotain miestä.

Ymmärrän kumppanin kaipuun, mutta miksi ei vain etsisi miestä, joka rakastaa sua sellaisenaan? Siinä lähdetään väärällä jalalla liikkeelle, jos täytyy muuttaa itsensä toista miellyttääkseen. Nyt tervettä itserakkautta kehiin. Jos et arvosta itseä, niin joudut vielä kynnysmatoksi jollekin tyytyjälle ja se jos mikä ei ole ihmisarvoista elämää.

Vierailija
460/541 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti millaisen miehen haluat? Mikä sulle oikeasti sopii? Elämäntapa, harrastukset? 

Älä ajattele, että sun pitää miellyttää kaikkia miehiä, vaan etsi niitä sulle sopivia miehiä. Missä ne liikkuu, mitä tekee, missä niitä voi tavata?

Haluan savuttoman, liikunnallisen, rehellisen ja muutenkin kunnollisen miehen.

Ap

Hyviä ominaisuuksia. Itse olen kohdannut useita todella epärehellisiä miehiä, ovat valehdelleet mm. olevansa eronneita, vaikka naimisissa, ja olen olen päätynyt ajattelemaan, että kunhan mies on rehellinen ja luotettava, niin jo pieni lottovoitto on tarjolla. 

Tavallisena suomalaisena miehenä olen kyllä hämmentynyt ja vähän järkyttynytkin siitä, että rehellinen ja luotett

Jos eläisit muutaman viikon naisena, niin et enää yllättyisi yhtään. Niin kamalia kokemuksia on monella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän