Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vasemmistolaiset hinkuvat niin voimakkaasti toisten lompakoille?

Vierailija
15.01.2024 |

Miksi oma työnteko ja vaurastuminen ei houkuttele?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro esimerkkejä!

Vierailija
2/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on semmoisia Almoja. Omituisia otuksia, joita on pakko holhota ja tukea tässä maassa veronmaksajien piikkiin. Eräänlaisia luteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ahkeria ja pienituloisia vasemmistolaisia ymmärrän. Toki haluavat edistää etujaan ja ovat sen ansainneet, että asemansa kohenisi verrattuna kotona makaaviin elämäntapataiteilijoihin tai parempaa ihmistä larppaaviin julkisesta varoista leipänsä saaviin opportunisteihin, joita riittää. He eivät itse luovu eduistaan kenenkään hyväksi. Kulttuurieliitti on yksi hyvä esimerkki. 

Vierailija
4/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto pitää ihmisiä köyhinä tahallaan tuklen orjina jotta heidän kannatus ei putoaisi nollaan.

Vierailija
5/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on vaan sitä pokkaa kuvitella, että muiden ansaitsema kuuluu heillekin jo oletusarvoisesti. Käsi ojossa vingutaan koko ajan enemmän. Suomi on tässä aika poikkeuksellinen maa, eihän tällaista muualla katsottais hyvällä.

Vierailija
6/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko hyvinvointiyhteiskunta on mennyt överiksi. Suuri osa demukoista ja vasureista osaa vaan yhtä mantraa: lisää veroja ja tulonsiirtoja. Kellään täysjärkisellä tuskin on mitään sitä vastaan että heikoista pidetään huolta mutta nykyinen järjestelmä on täynnä groteskeja esimerkkejä väärinkäytöksistä. Väärinkäytökset osataan sekä saaja- että virkamieskunnassa.

Yhteiskunnan moraalikatoa ei ratkaista verottamalla. Maksajilta alkaa loppua sekä maksukyky että -halu koska mikään ei riitä.

Vierailija
7/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on vaan sitä pokkaa kuvitella, että muiden ansaitsema kuuluu heillekin jo oletusarvoisesti. Käsi ojossa vingutaan koko ajan enemmän. Suomi on tässä aika poikkeuksellinen maa, eihän tällaista muualla katsottais hyvällä.

Normimeininkiä ihan kaikkialla paitsi siellä teillä Venäjällä ja Venäjän hännystelijämaissa.

Vierailija
8/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on ylimääräistä aikaa näiden aloitusten tekemiseen?

Vierailija
9/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivitaloa ei omalla työllä hankita. Vanha vasemmistolainen sananlasku.

Eli jos haluat kivitalon, sinun täytyy ottaa se sellaiselta jolla sellainen on. Turha edes yrittää yrittämällä tai työtä tekemällä.

Vierailija
10/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko hyvinvointiyhteiskunta on mennyt överiksi. Suuri osa demukoista ja vasureista osaa vaan yhtä mantraa: lisää veroja ja tulonsiirtoja. Kellään täysjärkisellä tuskin on mitään sitä vastaan että heikoista pidetään huolta mutta nykyinen järjestelmä on täynnä groteskeja esimerkkejä väärinkäytöksistä. Väärinkäytökset osataan sekä saaja- että virkamieskunnassa.

Yhteiskunnan moraalikatoa ei ratkaista verottamalla. Maksajilta alkaa loppua sekä maksukyky että -halu koska mikään ei riitä.

Riikka ottaa ennätysmäärän velkaa! Ymmärrätkö? Onko Riikka vihervassari? Kaappivihervasemmistolainen?

Vierailija
11/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä tehtailee ja vastaa itselleen?

Vierailija
12/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.

Vierailija
13/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet tietäväsi mitä kaikki "vasemmistolaiset" haluavat? Montako tunnet henkilökohtaisesti ja olet keskustellut laajasti siitä mitä ajattelevat ja mitä haluavat? 

Vierailija
14/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi, jonka huomaat taskullasi, ei olekaan omasi vaan demukan.

Vierailija
15/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskimääräistä varakkaampi joten hyötyisin taloudellidesti enemmän oikeistolaisesta politiikasta kuten verotuksen progression pienentämisestä. Kenen lompakolle siis hingun äänestäessäni vasemmistoa?

Vierailija
16/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka ottaa ennätysmäärän velkaa! Ymmärrätkö? Onko Riikka vihervassari? Kaappivihervasemmistolainen?

Ymmärrätkö että nykyinen hallitus peri täysin kuralla olevan talouden? Vasureiden porsastelu jää aina jonkun muun maksettavaksi ja siivottavaksi. Samppanjasosialistit ovat kaikkein pahimpia.

Vierailija
17/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.

Persuhullu sinä taidat sittenkin olla, kuvaus sopii muuten täysin sinuun paitsi tuo väite että olet muka ap.

Vierailija
18/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasuritko siellä hallituksessa nyt ovat, vievät viimeisetkin rahat kukkarosta. 

Vierailija
19/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on typerien mielipiteiden ketju palkoista ja töistä.

Tajutkaa vihdoin että palkkojen eriarvoisuus on riistoa. Samoin ajattelu että, kun olen tehnyt asioita näin minulla on oikeus parempaan kuin tuolla toisella ja sillä ei ole oikeutta samaan.

Vierailija
20/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siinä taas yksi, joka ei ymmärrä miksi 

Edellisen hallituksen ottamien lainojen korot kustantavat yksinään melkein 3 miljardia euroa vuodessa. Tuo summa ei siis siäsllä edes lyhennyksi, lisäksi edellinen hallitus lisäsi vuotuisia kuluja -toisesta asteesta tehtiin ilmainen kaikille, sote-uudistus -paprettomien laajemmat etuisuudet... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme