Mitä ajattelisit, jos ghostaaja lähestyisi sinua pitkän hiljaisuuden jälkeen?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ihan tosissasi? Jos olet, niin olet todella lapsellinen.
Eräs ghostaaja otti minuun yhteyttä noin kahden vuoden tauon jälkeen ja kysyi voisimmeko tavata. Ärtymykseni häntä kohtaan oli silloin jo "unohtunut", joten suostuin. Hän oli taas se sama ihanan nainen kuten seurustelumme alussa (me siis seurustelimme aikaisemmin, mutta hän päätti suhteen lähtemällä eräs päivä jonnekin eikä enää vastannut minulle). Onneksi olin jo viisastunut enkä lähtenyt enää mukaan hänen pelleilyihinsä. Sen jälkeen emme ole enää juurikaan olleet yhteydessä, tai hän on ollut minuun päin mutta en ole juurikaan vastaillut hänelle. Se ei kuitenkaan tunnut lannistavan häntä. Narsisti mikä narsisti.
Mikk S. Puhutko nyt lastesi äidistä? Siitä jonka avulla tahdoit saada perheen. Lapsen joka omien sanojesi mukaan päätyi adoptioon. Naisesta joka jostain syystä odottaa toista lasta.
Vierailija kirjoitti:
Eräs ghostaaja otti minuun yhteyttä noin kahden vuoden tauon jälkeen ja kysyi voisimmeko tavata. Ärtymykseni häntä kohtaan oli silloin jo "unohtunut", joten suostuin. Hän oli taas se sama ihanan nainen kuten seurustelumme alussa (me siis seurustelimme aikaisemmin, mutta hän päätti suhteen lähtemällä eräs päivä jonnekin eikä enää vastannut minulle). Onneksi olin jo viisastunut enkä lähtenyt enää mukaan hänen pelleilyihinsä. Sen jälkeen emme ole enää juurikaan olleet yhteydessä, tai hän on ollut minuun päin mutta en ole juurikaan vastaillut hänelle. Se ei kuitenkaan tunnut lannistavan häntä. Narsisti mikä narsisti.
Tässä ei ollut kyse seurustelusta vaan ehdimme tavata muutaman kerran. En usko, että vastapuolella oli juuri mitään tunteita mua kohtaan, joten mistään sydämen särkemisestä ei ole kyse.
Ap
Miksi sua pitäisi vähemmissäkään määrin kiinnstaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua pitäisi vähemmissäkään määrin kiinnstaa?
Mikä?
Ap