Mitä ajattelisit, jos ghostaaja lähestyisi sinua pitkän hiljaisuuden jälkeen?
Kommentit (25)
Ajattelisin, että se valitsi jonkun muun, mutta hommasta ei tullut mitään. Niinpä se otti yhteyttä minuun toiseksi parhaana vaihtoehtona. Jos olisin edelleen sinkku, voisin harkita tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, että se valitsi jonkun muun, mutta hommasta ei tullut mitään. Niinpä se otti yhteyttä minuun toiseksi parhaana vaihtoehtona. Jos olisin edelleen sinkku, voisin harkita tapaamista.
Ei ole ollut ketään muuta. Oma äkkipikaisuus ja ylpeys vaan :(
Ap
Jos toisesta on tullut vähän sellaiset pelokkaat vibat eikä oma egoni olisi kokenut liian kovaa kolausta, niin mikäs siinä, nähtäisiin uudestaan. Ajattelisin, että ehkä se on nyt selvillä omista tunteistaan. Vaatisin kyllä, että jatkossa ei saa kadota samalla tavalla.
Jos oltaisiin nähty jo pidempään ja olisin kiintynyt kovasti, niin en antaisi uutta mahdollisuutta.
Riippuu siitä, millainen "ghostaus" on ollut. Mun mielestä ghostaamista ei ole jos kumpikaan ei ota yhteyttä.
On siitä jo vuosia mutta kuulisin mitä hänelle kuuluu. Ghostaamiselle oli lieventäviä asianhaaroja jonka vuoksi en suuttunut, sydämeni vain särkyi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, millainen "ghostaus" on ollut. Mun mielestä ghostaamista ei ole jos kumpikaan ei ota yhteyttä.
Sellainen, että poistaa toisen viestipalvelusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä sä tiedät että on poistanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan siitä, että se olin minä joka poisti. Ja muutenkin, jos ihmistä ei näy enää kaveri/seuraajalistoilla, niin siitä tietää, että joku on poistanut.
Ap
Oliko tämä ghostaamista? Ihastuin pahasti varattuun kollegaan, viihdyimme todella hyvin yhdessä. En kuitenkaan koskaan mennyt tunnustamaan mitään, vaikka huomasin tunteiden olevan molemminpuolisia. Vaihdoin jossain vaiheessa työpaikkaa ja poistin hänen numeronsa puhelimestani ja estin somessa. Tiedän, että oli lapsellista...mutta halusin päästä elämässäni eteenpäin ja unohtaa hänet. En selitellyt mitään, häivyin vain. Ajattelen häntä salaa joskus vieläkin. En kuitenkaan aio ottaa yhteyttä, koska se vain avaisi vanhat haavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan siitä, että se olin minä joka poisti. Ja muutenkin, jos ihmistä ei näy enää kaveri/seuraajalistoilla, niin siitä tietää, että joku on poistanut.
Ap
Jätä se ihminen rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä ghostaamista? Ihastuin pahasti varattuun kollegaan, viihdyimme todella hyvin yhdessä. En kuitenkaan koskaan mennyt tunnustamaan mitään, vaikka huomasin tunteiden olevan molemminpuolisia. Vaihdoin jossain vaiheessa työpaikkaa ja poistin hänen numeronsa puhelimestani ja estin somessa. Tiedän, että oli lapsellista...mutta halusin päästä elämässäni eteenpäin ja unohtaa hänet. En selitellyt mitään, häivyin vain. Ajattelen häntä salaa joskus vieläkin. En kuitenkaan aio ottaa yhteyttä, koska se vain avaisi vanhat haavat.
Kuulostaa työpaikan vaihdolta. Tuskin vastapuoli edes muistaa sun olemassaoloa.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta teit oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta teit oikein.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Jätä se ihminen rauhaan.
Miksi?
Ap
Jos se on henkilö, jonka kanssa ollaan reaalimaailmassa jostain muustakin syystä tekemisissä, vastaan neutraalisti ja perusyställisesti. Kaikenlaisista ehdotteluista kieltäydyn.
Yksi tällainen on tehnyt lähtöä luokseni kahville noin 7 vuotta nyt. Silloin tällöin tulee viesti, että pitäisi joskus lähteä tänne ja jutella oikein ajan kanssa. Ensimmäisellä kertaa jopa vähän pidin kalenterissa iltoja vapaana treffejä sillä viikolla. Jos joskus sattuu kysymään minunkin kuulumisiani omistaan kertomisen sijaan, kerron sitten että minulla on nykyään mies ja kaksi lasta.
Jos olisin kiinnostunut, niin varmaan suostuisin tapaamaan. Koska syitä sille tapahtumalle saattoi olla vaikka mitä, mitä ei voi alkaa tuntemattomalle selittää. Se on ihan normaalia nykyään, vaikka kurjaa. Mutta kahdesti ei voi niin tehdä.
Kerran ghostaaja on aina ghostaaja. Suostuin tapaamaan uudelleen tällaisen ghostaajan ja ylläri - ghostasi uudelleen. Se on sen toimintatapa.
On noita nähty. Jotain outoja viestejä on tullut pitkän ajan jälkeen. Olen jättänyt huomiotta.
Anteeksi kuka olitkaan? Pirkkopekka? Ei nyt kyllä tule yhtään mieleen. Minulla on tässä nyt vähän kiire, joten heihei!
Tuskin kiinnostaisi enää. On jo osoittanut epäluotettavuutensa.