Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos ghostaaja lähestyisi sinua pitkän hiljaisuuden jälkeen?

Vierailija
14.01.2024 |

Siis muutaman kuukauden jälkeen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kiinnostaisi enää. On jo osoittanut epäluotettavuutensa.

Vierailija
2/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että se valitsi jonkun muun, mutta hommasta ei tullut mitään. Niinpä se otti yhteyttä minuun toiseksi parhaana vaihtoehtona. Jos olisin edelleen sinkku, voisin harkita tapaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että se valitsi jonkun muun, mutta hommasta ei tullut mitään. Niinpä se otti yhteyttä minuun toiseksi parhaana vaihtoehtona. Jos olisin edelleen sinkku, voisin harkita tapaamista.

Ei ole ollut ketään muuta. Oma äkkipikaisuus ja ylpeys vaan :(

Ap

Vierailija
4/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisesta on tullut vähän sellaiset pelokkaat vibat eikä oma egoni olisi kokenut liian kovaa kolausta, niin mikäs siinä, nähtäisiin uudestaan. Ajattelisin, että ehkä se on nyt selvillä omista tunteistaan. Vaatisin kyllä, että jatkossa ei saa kadota samalla tavalla. 

Jos oltaisiin nähty jo pidempään ja olisin kiintynyt kovasti, niin en antaisi uutta mahdollisuutta. 

Vierailija
5/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, millainen "ghostaus" on ollut. Mun mielestä ghostaamista ei ole jos kumpikaan ei ota yhteyttä.

Vierailija
6/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä jo vuosia mutta kuulisin mitä hänelle kuuluu. Ghostaamiselle oli lieventäviä asianhaaroja jonka vuoksi en suuttunut, sydämeni vain särkyi.

Vierailija
7/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, millainen "ghostaus" on ollut. Mun mielestä ghostaamista ei ole jos kumpikaan ei ota yhteyttä.

Sellainen, että poistaa toisen viestipalvelusta.

Ap

Vierailija
8/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä sä tiedät että on poistanut? 

Vierailija
9/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmaan siitä, että se olin minä joka poisti. Ja muutenkin, jos ihmistä ei näy enää kaveri/seuraajalistoilla, niin siitä tietää, että joku on poistanut.

Ap

Vierailija
10/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä ghostaamista? Ihastuin pahasti varattuun kollegaan, viihdyimme todella hyvin yhdessä. En kuitenkaan koskaan mennyt tunnustamaan mitään, vaikka huomasin tunteiden olevan molemminpuolisia. Vaihdoin jossain vaiheessa työpaikkaa ja poistin hänen numeronsa puhelimestani ja estin somessa. Tiedän, että oli lapsellista...mutta halusin päästä elämässäni eteenpäin ja unohtaa hänet. En selitellyt mitään, häivyin vain. Ajattelen häntä salaa joskus vieläkin. En kuitenkaan aio ottaa yhteyttä,  koska se vain avaisi vanhat haavat.

Vierailija
11/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmaan siitä, että se olin minä joka poisti. Ja muutenkin, jos ihmistä ei näy enää kaveri/seuraajalistoilla, niin siitä tietää, että joku on poistanut.

Ap

Jätä se ihminen rauhaan.

Vierailija
12/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä ghostaamista? Ihastuin pahasti varattuun kollegaan, viihdyimme todella hyvin yhdessä. En kuitenkaan koskaan mennyt tunnustamaan mitään, vaikka huomasin tunteiden olevan molemminpuolisia. Vaihdoin jossain vaiheessa työpaikkaa ja poistin hänen numeronsa puhelimestani ja estin somessa. Tiedän, että oli lapsellista...mutta halusin päästä elämässäni eteenpäin ja unohtaa hänet. En selitellyt mitään, häivyin vain. Ajattelen häntä salaa joskus vieläkin. En kuitenkaan aio ottaa yhteyttä,  koska se vain avaisi vanhat haavat.

Kuulostaa työpaikan vaihdolta. Tuskin vastapuoli edes muistaa sun olemassaoloa.

Vierailija
13/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta teit oikein. 

Vierailija
14/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta teit oikein. 

Kiitos

Vierailija
15/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jätä se ihminen rauhaan.

Miksi?

Ap

Vierailija
16/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on henkilö, jonka kanssa ollaan reaalimaailmassa jostain muustakin syystä tekemisissä, vastaan neutraalisti ja perusyställisesti. Kaikenlaisista ehdotteluista kieltäydyn.

Yksi tällainen on tehnyt lähtöä luokseni kahville noin 7 vuotta nyt. Silloin tällöin tulee viesti, että pitäisi joskus lähteä tänne ja jutella oikein ajan kanssa. Ensimmäisellä kertaa jopa vähän pidin kalenterissa iltoja vapaana treffejä sillä viikolla. Jos joskus sattuu kysymään minunkin kuulumisiani omistaan kertomisen sijaan, kerron sitten että minulla on nykyään mies ja kaksi lasta.

Vierailija
17/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kiinnostunut, niin varmaan suostuisin tapaamaan. Koska syitä sille tapahtumalle saattoi olla vaikka mitä, mitä ei voi alkaa tuntemattomalle selittää. Se on ihan normaalia nykyään, vaikka kurjaa. Mutta kahdesti ei voi niin tehdä.

Vierailija
18/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ghostaaja on aina ghostaaja. Suostuin tapaamaan uudelleen tällaisen ghostaajan ja ylläri - ghostasi uudelleen. Se on sen toimintatapa.

Vierailija
19/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita nähty. Jotain outoja viestejä on tullut pitkän ajan jälkeen. Olen jättänyt huomiotta.

Vierailija
20/25 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kuka olitkaan? Pirkkopekka? Ei nyt kyllä tule yhtään mieleen. Minulla on tässä nyt vähän kiire, joten heihei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi