Teini-ikäisillä ei omia huoneita?!
Oletan, että täällä olisi joku, tai edes joku tietäisi jonkun, jonka perheessä ja kotona kaksi teini ikäistä jakavat yhteisen huoneen. Haluaisin kuulla käytännön vinkkejä miten moisen saisi toimimaan. Etenkin jos ne teinit ovat eri sukupuolta keskenään. Stressaan ihan hirveästi tätä asiaa, mutta eron vuoksi meillä on tämä ratkaisu edessä.
Eli olisiko jollakin antaa vinkkejä tai kertoa mielipiteitä? Ja kiinnostaisi myös jos joku voisi vinkata esim ig-tilejä tai jotain, jossa olisi kuvia teinien jaetusta huoneesta.
Kommentit (187)
No ei kai niiden teinien tarvitse siellä kotona panna, voi mennä vaikka sinne kumppanin luokse. Minunkin panokaveri asuu solussa ja se käy aina täällä. Ihan hyvin toimii. Toki jos sillä kumppanillakaan ei ole omaa huonetta, mutta yleensä teineillä kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vauvoja olisi voinut tulla vaikka neljä siitä raskaudesta.
Olisi voinut tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten teinien seksielämä järjestyy kun ei ole mitään yksityisyyttä?
Sitä ei tarvitse olla teininä.
Ei välttämättä tarvitse, mutta voi silti olla.
Voi hyvinkin olla niillä pienemmilläkin lapsilla. Mutta ei tarvitse olla.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuttamassa kaksioon? Jos ette niin teineille omat huoneet ja itse nukut olohuoneen nurkassa.
Kaksiossa on vain kaksi huonetta, makkari ja olkkari, etkö edes tuota tiedä, saamarin ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pakko asua ahtaasti kahden teinin kanssa, tekisin kaikkeni, että heillä olisi omat huoneet. Käytännössä teidän pitäisi muuttaa kaksioon, jotta tämä ei onnistuisi. Olkkarissa nukkuminen ei varmasti ole äidistä maailman mukavin vaihtoehto, mutta se on silti parempi kuin pakottaa teinit samaan huoneeseen, varsinkin, jos ovat eri sukupuolta.
Jossain vaiheessa vapautuu ainakin toinen makkareista, kun jompikumpi muuttaa omilleen, ja lopulta asut kämpässä yksin.
Kaksiossa ei ole kahta makkaria
Kun olin itse nuori, minulla oli monta kaveria, joilla oli kolme sisarusta kaikilla. Heillä oli kodeissaan lapsille vain yksi huone. Siihen mahtui kaksi kerrossänkyä ja väliin yksi tai kaksi kirjoituspöytää. Ihan täysjärkisiä, mukavia ja hyvin menestyviä ihmisiä heistäkin on tullut.
Ettekö te saattanan apinat tiedä, että kaksiossa on KAKSI HUONETTA, MAKKARI JA OLKKARI JA LISÄKSI KEITTIÖ.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen, vaikkei lapsia olekaan kärsimässä.
T32
Lähes kaikilla on nykyään sisävessa ja tuo sinun fetissisi on jopa nykyään niin vastenmielinen että en ihmettele ettet ole löytänyt halujesi toteuttajaa vuosikausiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuttamassa kaksioon? Jos ette niin teineille omat huoneet ja itse nukut olohuoneen nurkassa.
Kaksiossa on vain kaksi huonetta, makkari ja olkkari, etkö edes tuota tiedä, saamarin ääliö.
No hän juuri kysyi ovatko muuttamassa kaksioon? Jos EIVÄT muuta, niin sitten omat huoneet ja itse olohuoneeseen. Opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te saattanan apinat tiedä, että kaksiossa on KAKSI HUONETTA, MAKKARI JA OLKKARI JA LISÄKSI KEITTIÖ.
Onko ap sanonut muuttavansa kaksioon? Voi olla ihan hyvin kolmio ja ap pitää itsellään toisen makuuhuoneen ja lapsille toinen makuuhuone.
Miten sulla on noin paljon lapsia kerralla paikalla? Toiset lapset voi olla exälläsi kun toiset ovat sinun luona. Sitten vaihdatte
Vierailija kirjoitti:
Ite oot apina. AP muuttaa kolmioon. Neljän lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten teinien seksielämä järjestyy kun ei ole mitään yksityisyyttä?
Sitä ei tarvitse olla teininä.
mutta kun se on realitteetti. Kuinka ulkona sinä olet nuorista?
Sen ei tarvitse olla mikään realiteetti. Ymmärrän toki, että teidän piireissänne se voi olla, kun lapsilla ei ole mitään sääntöjä.
Näin. Valtaosa teineistä ja vanhemmista parittelee, mutta sen ei tarvitse olla mikään realiteetti. Itsekään en ole paritellut seitsemään vuoteen, vaikka asun yksin.
Kaikki voisivat ottaa tavoitteeksi seitsemän vuotta parittelematta.
Meillä oli siskoni ja veljeni kanssa yhteinen huone. Muuhun ei ollut mahdollisuutta. Silti emme valittaneet siitä yhtään. Vanhemmilla oli oma makuuhuone.
Olisihan se kiva ollut saada oma huone, mutta emme voineet muuttaa isompaan asuntoon. Nyt omilla lapsillani on omat huoneet.
Iän kaiken on jaettu huoneet sisarusten kanssa. Tämä on joku nykyhetken juttu, että kaikki lapset tarvitsee oman huoneen. Eri sukupuolta oleville joku hyllykkö tai kevyt seinämä jakamaan huone.
Ap lisääntyy saman verran kuin afrikkalaiset. Toivottavasti siis afrikkalaiseen elintasoon.
Köyhän perheen teinillä ei nyt varsinkaan ole siihen porsimiseen varaa. En tajua miksi kannustatte teinejä porsimaan vaikka ap:ltä se oli väärin mielestänne. Taidatte olla jotain fetistejä?
Vierailija kirjoitti:
Iän kaiken on jaettu huoneet sisarusten kanssa. Tämä on joku nykyhetken juttu, että kaikki lapset tarvitsee oman huoneen. Eri sukupuolta oleville joku hyllykkö tai kevyt seinämä jakamaan huone.
Iän kaiken on naiset pidetty keittiössä ja roskat dumpattu mereen. Tämä on joku nykyhetken juttu, että naiset kouluttautuvat ns. miesten aloille ja kierrättävät.
Vierailija kirjoitti:
Köyhän perheen teinillä ei nyt varsinkaan ole siihen porsimiseen varaa. En tajua miksi kannustatte teinejä porsimaan vaikka ap:ltä se oli väärin mielestänne. Taidatte olla jotain fetistejä?
Heillä on samat ihmisoikeudet kuin emälläänkin.
Olen itsekin ollut teini. Eikä mulla ollut alaikäisenä seksielämää. Tilastot näyttää että puolella ihmisistä ei myöskään ollut. Se on realiteetti