Onpas Tanskan kuninkaan lapset kauniita ja komeita!
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pikkuprinssi pitäisi naittaa Estellelle, kunhan kasvavat aikuisiksi. Sopeutuisi prinssipuolisoksi noin miljoona kertaa helpommin kuin joku tavan tallaaja.
Estella ei voi naida tanskan kruunuprinssiä, koska on myöhemmin itse maansa hallitsija.
Sittenhän on taas aika perustaa Tanska-Ruotsi unioni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pikkuprinssi pitäisi naittaa Estellelle, kunhan kasvavat aikuisiksi. Sopeutuisi prinssipuolisoksi noin miljoona kertaa helpommin kuin joku tavan tallaaja.
Estella ei voi naida tanskan kruunuprinssiä, koska on myöhemmin itse maansa hallitsija.
Hän tarkoittikin sitä nuorempaa prinssiä ei kruunuprinssiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se lapsista nuorin eli pieni, Estellen ikäinen poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ovatko kovin paljon sukulaisia. Luulen, että Kalle Kustaa ja Margareta ovat serkkuja. Voin olla väärässä. Myös Norjan kuninkaalliset ovat sukua Tanskan kuninkaallisille: Haraldin isoisä Haakon (kuningasnimi) oli Tanskan prinssi.
Jos isovanhemmat ovat serkkuja keskenään, niin ei lapsenlapset ole liian läheistä sukua. Ihan hyvin voivat mennä naimisiin kun neneehän serkutkin.
Mitta ei kannattaisi. Geneettisessä mielessä aivan liian läheistä sukua.
Ei kannata Estellen naida Tanskan prinssiä. Kannattaa ihan uutta verta naida, koska tosiaan kuningashuoneissa on ristiin naitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän on sukua jo ties kuinka moneen kertaan.
Margareetan äiti oli kyllä Ruotsin prinsessa, mutta onhan sitä sukua sen jälkeen moneen kertaan lantrattu ulkopuolisilla. Ruotsissa Silvia ja Daniel, Tanskassa ranskalainen "kreivi" ja nykyinen kuningatar Uudesta-Seelannista.
Kruununprinssi ei ole valitettavasti perinyt äitinsä kauneutta eikä isänsä komeutta. Kaksimetrinen ja jumbopää, niin ei voi kyllä hyvännäköiseksi sanoa. Toki ulkonäössä saattaa olla vielä lapsenpyöreyttä, kun on vasta täysi-ikäistynyt. Kauniille ihmisille ei välttämättä synny kauniita jälkeläisiä.
Perheen nuorempi prinssi on perinyt kauneusgeenit, ja hänestä varmasti kasvaa komea mies. Perheen tytöt ovat ihan perusnättejä.
Ei kyllä kannata Estellen naida Tanskan kuningasperheestä. Molempien äideiltä tulee sellaiset leukageenit että jestas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ovatko kovin paljon sukulaisia. Luulen, että Kalle Kustaa ja Margareta ovat serkkuja. Voin olla väärässä. Myös Norjan kuninkaalliset ovat sukua Tanskan kuninkaallisille: Haraldin isoisä Haakon (kuningasnimi) oli Tanskan prinssi.
Jos isovanhemmat ovat serkkuja keskenään, niin ei lapsenlapset ole liian läheistä sukua. Ihan hyvin voivat mennä naimisiin kun neneehän serkutkin.
Mitta ei kannattaisi. Geneettisessä mielessä aivan liian läheistä sukua.
Näin on. Minä olen teettänyt dna-testin MyHeritagella, jonka nettisivuilla on sitten nähtävissä ne testin teettäneet ihmiset, joilla on kanssani jaettua dna:ta eli ovat todnäk sukulaisiani ja myös jaetun dna:n paikat kromosomeittain. Sen huomion olen tehnyt, että vielä suht kaukaisellakin sukulaisella, kaukaisemmalla kuin pikkuserkku, saattaa olla minun kanssani aika pitkä pätkä jaettua dna:ta, siis jossakin tietyssä kromosomissa sama pätkä. Se on jotenkin hämmästyttävää.
Jos siis minä ja tällainen sukulainen olisimme päätyneet yhteen ja hankkineet lapsia, olisi ollut mahdollista siirtää jokin haitallinenkin resessiivisenä piilossa pysynyt ominaisuus eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kunkku on aika pantavan näköinen
Kyllä on ja lisäksi näkyy olevan tunteellinen ja herkkä. Onko hän nyt sitten pettänyt? Ei ole saanut läheisyyttä rouvalta?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika oppia Tanskan uuden kuninkaan nimi. Tanskan uusi kuningas on Frederik X, 🥁🥁🥁
Reetu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunkku on aika pantavan näköinen
Kyllä on ja lisäksi näkyy olevan tunteellinen ja herkkä. Onko hän nyt sitten pettänyt? Ei ole saanut läheisyyttä rouvalta?
En usko, että sänkyyn on päädytty. Olisi ollut todella tyhmä teko.
Siitä alkoi Pohjoismaiden kuningashuoneitten alasajo, kun Norjan Haraldin oli välttämättä saatava rättikauppiaan puotipuksu kiipijätytär Sonja.
Carl-Gustaf otti kaikille jakaneen "olympiaemännän" Silvian, joka raahasi hoviin mukanaan muka "serkkupoikansa pojan". "Ensisynnyttäjänä sai Victorian puolessa tunnissa ja tunnin kuluttua synnytyksestä jo käveli takaisin aamuyöstä kuninkaanlinnaan. Kalle-Kustaa ei edes ehtinyt kättä pitelemään synnytyssairaalaan, Silvialta kävi "ensisynnytys" niin luontevasti.
Jatkoa seurasi kunigashuoneitten arvovallan rappioittamisessa, kun Haakon nai narkkari yh.
Seuraavaksi Victoria leukoineen jumppamaikkansa.
Ja mitä saimmekaan tänään lukea Iltiksestä : tämä Tanskan Mary oli ollut vain maksettuna seuralaisena kutsuttu kuninkaallisten käytettäväksi. Oli ensin vehdannut bileissä sekä Joachimin että Espanjan kruunuprinssin kanssa, ennenkuin sai Frederikin puhelinnumeron.
Reetu ja Mari Tanskan uusi hallitsijapari.
Pohjoismaiden hallitsijaparit
Ruotsi: Kake ja Siltsi
Tanska: Reetu ja Mari
Norja: Hartsa ja Sontsa
Mutta onko heillä hyvä ja viisas sydän?
Nuorin tyttö oli outo, kun parvekkeella vilkuttivat!😳
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata Estellen naida Tanskan prinssiä. Kannattaa ihan uutta verta naida, koska tosiaan kuningashuoneissa on ristiin naitu.
Ristiin rastiin on naitu tosiaan. Pikkulinnut lauloi, että uusi kunkku jäi rysän päältä Espajassa ja Kuningatar päätti luopua kruunusta, jotta poikansa ei ehtisi enää pettää vaimoaan.
Kyllä nämä ovat niin irstaita, että ilettää. Pelkkiä kulissi avioliittoja jokaisella. Miettikääpä Charles ja Diana, Kaarle Kustaa ja Silvia, Victoria ja Daniel, Monacon pariskunta jne jen
Vierailija kirjoitti:
Nuorin tyttö oli outo, kun parvekkeella vilkuttivat!😳
Vaikuttaa nirppanokalta.
Nehän on sukua jo ties kuinka moneen kertaan.