Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset luulevat että heidän syömät ruoka-annokset kiinnostavat muita?

Vierailija
14.01.2024 |

?? Ei kiinnosta muiden syömiset.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varsinkin naisvaltaisia työpaikkoja, joissa on tapana seurata ja kommentoida toisten syömisiä.

Itse en ole tavallisesti edes tiennyt, mitä työkaverit siinä samassa työpaikan kahvihuoneessa syövät. Jokseenkin ainoa poikkeus olivat erään työpaikan vanhat herrat, jotka itse erikseen hyväksi kehuivat joitakin pikanuudeleita, joita olisi luullut teiniruuiksi.

Vierailija
22/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen laittaa itselleen tärkeitä asioita sinne ja ei kai niistä kaikkien tarvitse tykätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on itse osannut loihtia jotain hienoa ruokaa niin miksei siitä kuvaa ottaisi? Ja jos jossain tilaa jotain todella erikoista ja eksoottista niin ainakin itse sen mielellään jaan muillekkin.

Vähemmän minua kiinnostaa jos otetaan kuvia vaikka autosta tai muista ajoneuvoista. Niin tylsää ja leuhkaa.

Tai oman kaveripiirin yleisin jaettu kuva jostain yökerhon drinkistä valotikkuineen.

Katsokaa tein hienoa ruokaa. Olen parempi kuin te. Sama lomakuvissa joissa poseerataan suupielet korvissa niin että hampaat näkyy  ja isot aurinkolasit päässä.

Onko sulla joku paha itsetunto-ongelma? 

Vierailija
24/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, että jollain on syömishäiriö? Siitä, että se menee sekaisin aina, kun joku mainitsee veganismin, jolloin sen on pakko alkaa kertoa kaikille, kuinka se ei pärjää ilman lihaa (mikä on siis tieteellisesti mahdotonta eli ihmisellä, joka näin uskoo, on ihan oikeasti syömishäiriö).

Jopa seitsemän viestiä ehti tulla ennen ensimmäistä vegaanin ulinaa. Ihme!

Vierailija
25/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama asia kuin se että ihmiset luulevat että heidän jälkikasvunsa kuvat kiinnostavat muita ihmisiä.

Mutta sitten kun ne muut ihmiset kritisoi kyseisen jälkikasvun käytöstapojen puutetta ja przeilyitä niin tämä samainen vanhempi onkin kovin närkästänyt ja "sivaltaa"/"jyrähtää" kuinka niiden muiden pitäisi keskittyä pelkästään omaan elämäänsä ja olla kiinnittämättä huomiota hänen perheeseensä ja olla kiinnostumatta lastensa tekemisistä..

Vierailija
26/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te katsotte niitä? Kai ne luulee että kiinnostaa jos niitä seuraatte.

Taas joku Ritva 70 vee ja Pena 59 ei tajua, miten internet toimii 

Taina 60 v ei ole niin kiinnostunut toisten ihmisten asioista , että viitsisi jotain instaa seurata. Omissa ja aivan läheisimpien ihmisten asioissa on aivan tarpeeksi seuraamista, mutta ei seuraa edes omien lastensa asioita somessa. Juorulehtikin tilataan tv-ohjelmien vuoksi, kun ei edes tunnisteta juorujulkkiksia.

Vierailija
27/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä seuraa. Ongelma ratkaistu. Seuraava mikä ei sinua kiinnosta niintulen kertomaan saman. 

Vierailija
28/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama asia kuin se että ihmiset luulevat että heidän jälkikasvunsa kuvat kiinnostavat muita ihmisiä.

Niin ihmiset kiinnostavat ihmisiä. Teitä nepsyvajakkeja tietysti kiinnostaa enemmän sarjakuvat joissa on alastomia pikkutyttöjä ja aasialaista tekstiä. 

Vierailija
29/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ok kuvata jonkun hienon ravintolan kauniita annoksia tai ottaa kuva ihanan näköisestä marjapiirakasta, mutta en näe mitään järkeä siinä, että kuvataan jotain makaronilaatikkoa Teema-lautasella.

Niitä hienon näköisiä ravintola-annoksia ja marjapiirakoita on kuvina netissä miljardi. Ja tekoäly tekee toisen miljardin sekunnissa. 

So? Kaikenlaisia kuvia on netissä miljardi.

Vierailija
30/30 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten voi häiritä jonku postaukset, kun ei niitä postauksia ole pakko katsoa?